lekker hoorquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:16 schreef feyenoordfan92 het volgende:
TS baalt ervan dat het enige dat 's avonds door zijn slokdarm gaat, de erwtensoep van zijn ma is, in plaats van sloten bier en het nodige kutvocht waarvan zijn studiegenoten wel mogen genieten.
pardon?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan hoef je dus niet ver te reizen. Iedereen is hier beschaafd, verder naar het zuiden zijn de plebejers.
Probeer het eens, kijken hoe snel je dan terug komt op deze uitlatingen. Ennuh, hbo natuurkunde? Linkje, want dat bestaat volgens mij niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:11 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Dat is het dus punt. Het is stampen, stampen en stampen (natuurlijk niet volledig, maar wel een gedeelte). Je hoeft niet bijster intelligent of getalenteerd te zijn, je moet alleen iets van discipline tonen. Ik zou hbo (kleine letters) rechten nou niet bepaald als de moeilijkste hbo-studie neerzetten, dan eerder natuurkunde ofzo. Tuurlijk, iedereen heeft verschillende talenten, maar over het algemeen is rechten voor de gemiddelde student een stuk makkelijker dan een technische studie.
Ja en bij die studies zitten alleen maar contactgestoorde, autistische nerds. Ik baseer dit, net als jij dat doet, nergens op en roep maar wat. Zie je hoe debiel je dan bezig bent?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:58 schreef TheSolution het volgende:
[..]
(Technische) Natuurkunde, Electrotechniek, Scheikunde, Scheikundige technologie om zo maar een paar te noemen
In een koor zingt men. Voor studenten gaat de benaming corps op. Dan had je ook nog freikorpsen maar dat is weer heel iets anders.quote:
Zit je op Inholland op school ofzo?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik doe hbo rechten en echt verdraait veel meerkeuze jageen enkele uitdaging, niets lager dan een 7, volgend jaar dus uni, jammer dat er nieuwe regels zijn voor toelating.
http://www.tkmst.nl/oplei(...)che-natuurkunde.htmlquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
Probeer het eens, kijken hoe snel je dan terug komt op deze uitlatingen. Ennuh, hbo natuurkunde? Linkje, want dat bestaat volgens mij niet.
Tevens ben je gewoon jaloers. Wat voor wereldstudie doe jij dan?
Maar dat slaat dus helemaal nergens op. Het is algemeen bekend dat het aantal autisten (en dat zijn ze, anders zaten ze niet bij het corps) groter is bij rechten (en bij het corps gaan kunnen ze ook, omdat de studie, nouja, eigenlijk geen studie is)quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:50 schreef Polacco het volgende:
[..]
Ja en bij die studies zitten alleen maar contactgestoorde, autistische nerds. Ik baseer dit, net als jij dat doet, nergens op en roep maar wat. Zie je hoe debiel je dan bezig bent?
Ah, we gaan feiten van algemene bekendheid verzinnen? Goed dan, het aantal nerds bij de beta studies is twee keer zo hoog dan bij andere studies. Dat is zo omdat iedereen weet dat wiskunde voor nerds is.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:47 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Maar dat slaat dus helemaal nergens op. Het is algemeen bekend dat het aantal autisten (en dat zijn ze, anders zaten ze niet bij het corps) groter is bij rechten (en bij het corps gaan kunnen ze ook, omdat de studie, nouja, eigenlijk geen studie is)
Als je met nerds mensen bedoelt die over enige vorm van intelligentie beschikken, dan klopt dat ook nogquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:09 schreef Polacco het volgende:
[..]
Ah, we gaan feiten van algemene bekendheid verzinnen? Goed dan, het aantal nerds bij de beta studies is twee keer zo hoog dan bij andere studies. Dat is zo omdat iedereen weet dat wiskunde voor nerds is.
Dat zal vast heel boeiend zijn..quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:44 schreef TheSolution het volgende:
[..]
http://www.tkmst.nl/oplei(...)che-natuurkunde.html
En waarom zou ik in godsnaam jaloers zijn op mensen die rechten studeren? Ik ben blij dat ik niet zo autistisch ben dat ik naar het corps moet
Wedden dat jij er helemaal niks van zou bakken bij rechten?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:10 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Als je met nerds mensen bedoelt die over enige vorm van intelligentie beschikken, dan klopt dat ook nog
De studie zou vrijwel iedereen moeten kunnen. Het kakkerige eromheen, en het bij het corps gaan kunnen niet veel mensen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wedden dat jij er helemaal niks van zou bakken bij rechten?
Wedden van niet?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:15 schreef TheSolution het volgende:
[..]
De studie zou vrijwel iedereen moeten kunnen. Het kakkerige eromheen, en het bij het corps gaan kunnen niet veel mensen.
mbo'rs studeren niet. Tevens is TS dus jaloers en trolt TS er lekker op los. Ga eens bier drinken ofzo, het is zaterdag.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:18 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Ik? Ik studeer mbo-1 putjesscheppen. Sta een 6,4 gemiddeld maar loop wel nominaal
mbo'rs bestaan niet. Bovendien studeren rechtenstudenten ook niet, die volgen een cursus. Bovendien is TS niet jaloers.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
mbo'rs studeren niet. Tevens is TS dus jaloers en trolt TS er lekker op los. Ga eens bier drinken ofzo, het is zaterdag.
Er bestaan geen mbo'rs?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:20 schreef TheSolution het volgende:
[..]
mbo'rs bestaan niet. Bovendien studeren rechtenstudenten ook niet, die volgen een cursus. Bovendien is TS niet jaloers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |