Verklaar je nader? Ik ben overigens geen kakker, waar je dat idee krijgt...quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:25 schreef TheSolution het volgende:
[..]
AchterlijkeIk dacht nog wel dat kakkertjes (rechtencursistjes) een goed taalgevoel hadden
Het is mbo'er, geen mbo'rquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
Verklaar je nader? Ik ben overigens geen kakker, waar je dat idee krijgt...
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:35 schreef Repeating het volgende:
TS heeft gefaald tijdens de examens van zijn rechtenstudie.
ja.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:27 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/hboer-hbo-er
Echt?
Die ''enige vorm van intelligentie'' kan ik bij jou niet bespeuren, vriend. Met je constante gegeneraliseer en je slecht onderbouwde standpunten.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:10 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Als je met nerds mensen bedoelt die over enige vorm van intelligentie beschikken, dan klopt dat ook nog
Komt door je autismequote:Op zaterdag 15 december 2012 20:59 schreef Polacco het volgende:
[..]
Die ''enige vorm van intelligentie'' kan ik bij jou niet bespeuren, vriend. Met je constante gegeneraliseer en je slecht onderbouwde standpunten.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:59 schreef Polacco het volgende:
[..]
Die ''enige vorm van intelligentie'' kan ik bij jou niet bespeuren, vriend. Met je constante gegeneraliseer en je slecht onderbouwde standpunten.
Goed argument, kerel. Jij komt er wel.quote:
Waar? In je moeder?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:04 schreef Polacco het volgende:
[..]
Goed argument, kerel. Jij komt er wel.
Zeg, heb ik jou iets gevraagd, burgerlijk figuurtjequote:Op zaterdag 15 december 2012 21:11 schreef Crisisstudent het volgende:
[..]
Totaal niet arrogante houding neem jij aan, in tegenstelling tot de beklaagden, TS.
Je hebt duidelijk last van grootheidswaanzin. Je voelt jezelf bestemd voor de grote dingen in het leven. Probleem is dat je te matig bent om deze idealen te realiseren. Je bent niet buitengewoon, speciaal of bijzonder in welk opzicht dan ook. Dit weiger je te accepteren en daarom ga je maar zitten bashen op mensen die meer hebben of zullen bereiken dan jij, terwijl dat in jouw ogen onterecht is. Ik raad je aan om een psycholoog te raadplegen voordat deze ontwikkeling desastreuze gevolgen zal hebben.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:12 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Zeg, heb ik jou iets gevraagd, burgerlijk figuurtje
Ik zie niet in hoe mensen met een rechtenstudiequote:Op zaterdag 15 december 2012 21:21 schreef Polacco het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk last van grootheidswaanzin. Je voelt jezelf bestemd voor de grote dingen in het leven. Probleem is dat je te matig bent om deze idealen te realiseren. Je bent niet buitengewoon, speciaal of bijzonder in welk opzicht dan ook. Dit weiger je te accepteren en daarom ga je maar zitten bashen op mensen die meer hebben of zullen bereiken dan jij, terwijl dat in jouw ogen onterecht is. Ik raad je aan om een psycholoog te raadplegen voordat deze ontwikkeling desastreuze gevolgen zal hebben.
Mag ik meedoen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Morgen 11 uur in Leeuwarden. Be there en ik kick je anus.
Komt door je grootheidswaanzin.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:55 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe mensen met een rechtenstudieooit meer kunnen bereiken dan ik
Bedoel je misschien 'hoogopgeleid?'quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:22 schreef Ricardo1989 het volgende:
Persoonlijk ken ik geen mensen die die opleiding doen, maar op dit forum zijn de mensen die 'hooggelijd' zijn niet de meest vriendelijke
Could be, maar je snapt wat ik bedoel toch? Ze doen gewoon zo neerbuigendquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:28 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Bedoel je misschien 'hoogopgeleid?'
TS is wel een toffe peer wou je zeggen?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:22 schreef Ricardo1989 het volgende:
Persoonlijk ken ik geen mensen die die opleiding doen, maar op dit forum zijn de mensen die 'hooggelijd' zijn niet de meest vriendelijke
Die doet ook niet heel vriendelijk, maar hij heeft zo zijn puntenquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:30 schreef Polacco het volgende:
[..]
TS is wel een toffe peer wou je zeggen?
Ach, sommige mensen hebben gewoon te compenseren.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:30 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Could be, maar je snapt wat ik bedoel toch? Ze doen gewoon zo neerbuigend
quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:56 schreef Sophie94 het volgende:
Onterechte klacht! Corps is moeilijk mooi en niet iedereen is kak. Tevens is ts
hey Sooph haha je gebruikte een boerenuitdrukking hey grappig manquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:56 schreef Sophie94 het volgende:
Onterechte klacht! Corps is moeilijk mooi en niet iedereen is kak. Tevens is ts
quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:41 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hey Sooph haha je gebruikte een boerenuitdrukking hey grappig man
Mevrouw "de ik studeer fiscaal rechten in Leiden ,en wil heel graag bij de corpsballen horen"quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:27 schreef Sophie94 het volgende:
Alsof iedereen die rechten studeert een kakker is. Tevens dit topic_!
Jij behoort duidelijk bij de toekomstige uitkeringstrekkers!quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:42 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Mevrouw "de ik studeer fiscaal rechten in Leiden ,en wil heel graag bij de corpsballen horen"
![]()
![]()
![]()
Dit slaat dus weer helemaal nergens opquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:45 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Jij behoort duidelijk bij de toekomstige uitkeringstrekkers!
Dat gaat best moeilijk als ik aandeelhouder ben ,maar wat jij wil cropsbalsletje van mequote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:46 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Dat gaat best moeilijk als ik aandeelhouder ben ,maar wat jij wil cropsbalsletje van me
Ik heb je ge faceboekt en je bent duidelijk een corpsbalsletjequote:Op zaterdag 22 december 2012 22:47 schreef Sophie94 het volgende:
[..]![]()
Aandeelhouder zegt niets! Je kan ook aandeelhouder bij Facebook zijn
Jawel, kan je terug in de tijd?quote:
Ja!quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jawel, kan je terug in de tijd?
quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:48 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Ik heb je ge faceboekt en je bent duidelijk een corpsbalsletje
Fiscaal rechtquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:42 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Mevrouw "de ik studeer fiscaal rechten in Leiden ,en wil heel graag bij de corpsballen horen"
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |