Dat vind ik niet, een medewerker van een juridisch loket staat voor iedereen klaar die advies nodig heeft. Ik vind het mooi dat zoiets er is waar je gewoon kan binnenstappen en waar mensen je helpen met een probleem terwijl je niets hoeft te betalen.quote:Op zondag 30 december 2012 16:11 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Weet ik maar domweg 70 % kiest die opleiding omdat ze nog niet helemaal weten wat ze willen en dan eindigen die "losers" achter een juristen loket.Dan heb ik meer respect voor een beveiliger met niks doen je geld verdienen
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:41 schreef Thorpe het volgende:
[..]
alle mensen die generaliseren zijn kk dom
Jouw ma van school halen dat zou je kunnen doenquote:Op zondag 30 december 2012 16:16 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Wat kan ik er aan doen dat jij een kuddedier bent die niet kan nadenken.![]()
Je gaat het ver schoppen als putjesschepper.quote:Op zondag 30 december 2012 16:21 schreef Haantje_pappie het volgende:
Jouw ma van school halen dat zou je kunnen doen
Ik wist niet dat je vader "putjeschepper" was nou weet ik wel wie er bij jouw thuis de broek aan heeft.quote:Op zondag 30 december 2012 16:22 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Je gaat het ver schoppen als putjesschepper.
En dat voor een ir. in spequote:Op zondag 30 december 2012 16:11 schreef Ryon het volgende:
[..]
HÉHÉ, EINDELIJK IEMAND DIE HET BEGRIJPT!
Nee TS, leden van verenigingen zuipen op de sociëteit/toko/zaak/kroeg etc.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:33 schreef TheSolution het volgende:
Mijn god, wat een verschrikkelijke mensen zijn dat zeg
Met hun achterovergekamde haar, kakkerig accent en denigrerend gedrag naar alles wat niet 4 avonden per week zuipt met leden van de sociëteit. Humor hebben ze ook niet, en de meeste zijn zo autistisch als wat, die op de middelbare school keihard gepest werden ofzo en daardoor bij het corps (ook zo kakkerig uitgesproken natuurlijk) proberen om enige vorm van sociaal contact te krijgenHet is te zielig voor woorden, maar het ergste is nog wel dat rechten zo 'n beetje de grootste flutstudie van alle studies is. De arrogantie is dus nog totaal misplaatst ook
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:40 schreef Kameraadje het volgende:
En dan eindigen als adviseur bij zo'n juridisch loket.![]()
.
quote:Op zondag 30 december 2012 15:59 schreef Haantje_pappie het volgende:
Terechte klacht.Grootste pretstudie die er maar bestaat ,alleen al met samenvattingen haal je al voldoendes binnen weinig tot geen diepgang kortom afschaffen die hap en vrijetijdskunde en clown opleidingen ook graag.
quote:Op zondag 30 december 2012 16:28 schreef Haantje_pappie het volgende:
Ik wist niet dat je vader "putjeschepper" was nou weet ik wel wie er bij jouw thuis de broek aan heeft.
Homoquote:
Meer als internet broeder.Er zijn maar 2 homos op fok en dat zijn Rezania en Demon soulsquote:
Ok dan.quote:Op zondag 30 december 2012 16:47 schreef Haantje_pappie het volgende:
Meer als internet broeder.Er zijn maar 2 homos op fok en dat is Rezania en demon souls
Vind je wel lekker hé om aan iemand zijn e-penis te zuigen.quote:Op zondag 30 december 2012 16:47 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Meer als internet broeder.Er zijn maar 2 homos op fok en dat zijn Rezania en Demon souls
Ik ben gwn hetero xvideos.com en dan office sara stone of giannaquote:Op zondag 30 december 2012 16:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vind je wel lekker hé om aan iemand zijn e-penis te zuigen.
Tori Black, rest is kutquote:Op zondag 30 december 2012 16:49 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Ik ben gwn hetero xvideos.com en dan office sara stone of gianna
Waarom kiezen niet veel meer rechtenstudenten voor deze lucratievere discipline? Zoveel saaier is dat toch zeker niet dan de overige wetgeving?quote:Op zondag 30 december 2012 16:32 schreef Snuf. het volgende:
Fiscaal Recht is wel voor grote eindbazen.
Wel, fiscaal is echt vreselijk vergeleken met de restquote:Op zondag 30 december 2012 16:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Waarom kiezen niet veel meer rechtenstudenten voor deze lucratievere discipline? Zoveel saaier is dat toch zeker niet dan de overige wetgeving?
Als belastinginspecteur sleep je 4000 euro per maand binnen geld moet rollenquote:Op zondag 30 december 2012 16:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Waarom kiezen niet veel meer rechtenstudenten voor deze lucratievere discipline? Zoveel saaier is dat toch zeker niet dan de overige wetgeving?
Hoewel ik me ten eerste afvraag of dit waar is vraag ik me ook af of je je zo blind moet staren op loon. Ik ken een hoop afgestudeerden die wellicht veel verdienen maar absoluut niet gelukkig zijn met de inhoud van hun baan (hoewel zij dit niet expliciet aangeven zitten ze wel altijd onder de stress/burn-outs etc.), maar ook mensen die net iets meer dan het minimumloon verdienen maar passievol met iets bezig zijn. Zo heb je bijvoorbeeld promovendi die niet enorm veel verdienen (~2400 bruto, wel met aardige secundaire voorwaarden), maar die wel erg gelukkig zijn in hun vakgebied.quote:Op zondag 30 december 2012 16:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jaloers dat er in de techniek veel minder te verdienen is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |