Kansloosquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:31 schreef slangpie het volgende:
[..]
Ja gezellig mang met het hele gezin op de vrijdagavond tvoh kijken
Als Twente-fan niet in de Grolsch Veste zittenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:27 schreef slangpie het volgende:
Wat een mongol
Talentenshows zobiezo
Je was met net voor met posten.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:43 schreef Sealnova het volgende:
[ afbeelding ]
Die talentenjacht gastjes worden ook steeds lelijker
Had mn scc uitgeleend omdat ik in pricipe nog in duitsland zou zijn.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:43 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Als Twente-fan niet in de Grolsch Veste zitten
Het is te makkelijk om hier een slechte grap over te maken..quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:45 schreef slangpie het volgende:
[..]
Had mn scc uitgeleend omdat ik in pricipe nog in duitsland zou zijn.
Ik ben alleen jaloers op de jongeman die met jou mag daten.quote:
Ja, enorm grote teleurstelling dit.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:10 schreef Saisai het volgende:
Ik dacht dat hem om de walvis ging, die interesseert me namelijk wel
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:48 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ik ben alleen jaloers op de jongeman die met jou mag daten.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:43 schreef Sealnova het volgende:
Die talentenjacht gastjes worden ook steeds lelijker
Deze neger weetquote:
Nee hoor, ik verkwist mijn tegoed aan de rest. Dat gehypequote:Op vrijdag 14 december 2012 22:29 schreef schetterklep het volgende:
Die Friezen zitten weer massaal hun sms tegoed op te maken zodat i hoog komt. Zingt gewoon ruk. Die Ivar is wel lief
Dat is het mooie van het niet hebben van een tv(signaal). Troep zoals dit komt niet binnen en de enige Johannes die ik ken is die van het nieuws. Want dat kijk ik wel, evenals andere kwalitatieve programma's die toch alleen maar op Ned 1,2 en 3 komen. Expeditie Robinson is een uitzondering op die regel.quote:
Johannes de dopper daarintegen?!quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:54 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Johannes de doper??? Oetlul bovenste plank
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |