SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - Bij voorkeur 22 of 23 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Die TT.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Subtiel!quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ik het jammer vond dat ze er gister niet bij kon zijn, maar dat de film wel een aanrader is.
En of ze nog naar Skyfall wilde. Dat liet ze vorige keer dat ik haar sprak vallen namelijk.
Hou ons, of in ieder geval mij, op de hoogte
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Klinkt goed kaneel
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
blurgh ben aangeschotenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Goedenavond... iemand bekend met Once upon a time?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jaaquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:00 schreef fietsie het volgende:
Goedenavond... iemand bekend met Once upon a time?![]()
![]()
't Is dus wel wat? Dan ga ik een beetje energie steken in het vinden van de juiste subtitles...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Een onschuldig sprookje met jou in de hoofdrol?quote:
Ik kijk het al sinds het begon in Amerika. Dus ik wacht al trouw elke week (of langer zoals nuquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
't Is dus wel wat? Dan ga ik een beetje energie steken in het vinden van de juiste subtitles...), op nieuwe afleveringen. Dus ja.
Maar het is maar net waar je zelf van houdWas ik maar de hoofdrolquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een onschuldig sprookje met jou in de hoofdrol?
Zal ik doen. Ik zit naar mijn telefoon te kijken, maar die doet niks.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Subtiel!
Hou ons, of in ieder geval mij, op de hoogte
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Die heerlijke dame uit House speelt een leuk rolletjequote:Op vrijdag 14 december 2012 21:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kijk het al sinds het begon in Amerika. Dus ik wacht al trouw elke week (of langer zoals nu), op nieuwe afleveringen. Dus ja.
Maar het is maar net waar je zelf van houd
[..]
Was ik maar de hoofdrol
Maarre, je kunt ze gewoon downloaden hoor; heb net deel 1 - deel 22 binnen, en ben net begonnen aan seizoen 2....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ook niet druk om maken verderquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zal ik doen. Ik zit naar mijn telefoon te kijken, maar die doet niks.
Ik word bijna nieuwsgierig...quote:FF Googlen.
Giertjequote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Dat weet ik.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die heerlijke dame uit House speelt een leuk rolletje
Maarre, je kunt ze gewoon downloaden hoor; heb net deel 1 - deel 22 binnen, en ben net begonnen aan seizoen 2....
Maar het is dus 2 jaar geleden begonnen in Amerika. En vanaf toen download ik 'm steeds de dag nadat 'ie in Amerika is geweest.What you forget, you are gonna repeat.
Hoe kan ik me daar nou niet druk om maken?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook niet druk om maken verderEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ze is vast wat aan het doen. Heeft haar telefoon niet bij de hand. Of welke andere logische reden dan ook. Niet druk om makenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe kan ik me daar nou niet druk om maken?
Telefoon in een andere kamer neerleggen / uitzetten / op stil zetten en niet naar om kijken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe kan ik me daar nou niet druk om maken?I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Krijg Joof nu ook hele kleine bordjes eten in Madurodam? En een heel klein colaatje erbij?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Luister naar haar broeder, luister.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ze is vast wat aan het doen. Heeft haar telefoon niet bij de hand. Of welke andere logische reden dan ook. Niet druk om makenC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Gebracht door een hele kleine serveersterquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:06 schreef fietsie het volgende:
Krijg Joof nu ook hele kleine bordjes eten in Madurodam? En een heel klein colaatje erbij?
Kaneel ik voel je pijn.14 SHADES OF GREY
Versieren moet vroeger kut zijn geweest, een brief sturen en dan telkens die teleurstelling als je de brievenbus opendeed en geen brief van haar vond.C'est la vie
Vroeger ging alles anders.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:09 schreef heloef het volgende:
Versieren moet vroeger kut zijn geweest, een brief sturen en dan telkens die teleurstelling als je de brievenbus opendeed en geen brief van haar vond.What you forget, you are gonna repeat.
In grootmoeders tijd?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:09 schreef heloef het volgende:
Versieren moet vroeger kut zijn geweest, een brief sturen en dan telkens die teleurstelling als je de brievenbus opendeed en geen brief van haar vond.14 SHADES OF GREY
heey man alles goed?quote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
De mensen die vroeger geen brief terug kregen zijn nu de mensen die geen berichtje terugkrijgen. In dat opzicht is alleen het medium veranderd. Verleiden is een spel, dat moet je leren.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:09 schreef heloef het volgende:
Versieren moet vroeger kut zijn geweest, een brief sturen en dan telkens die teleurstelling als je de brievenbus opendeed en geen brief van haar vond.
Makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ze is vast wat aan het doen. Heeft haar telefoon niet bij de hand. Of welke andere logische reden dan ook. Niet druk om makenIk luister naar haar, mijn chocoladebeer.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Luister naar haar broeder, luister.Gedeelde smart is halve smart he?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gebracht door een hele kleine serveerster
Kaneel ik voel je pijn.
Nog iets gehoord van je Poolse?Ging versieren vroeger per brief?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:09 schreef heloef het volgende:
Versieren moet vroeger kut zijn geweest, een brief sturen en dan telkens die teleurstelling als je de brievenbus opendeed en geen brief van haar vond.
Ik kreeg vroeger wel liefdesbrieven, maar ik weet niet of dat onder versieren valt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja toen ze zelfs geen telefoons hadden in ieder huishouden.quote:C'est la vie
Beetje moe na een drukke week, zin in morgenquote:En met jou alles goed?
14 SHADES OF GREY
Die rol kan buurmeisje wel vertolkenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gebracht door een hele kleine serveerster
Kaneel ik voel je pijn.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
appartementJEquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb je daar een huisje gevonden joof?
hihi.... grapje
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wie wil er nou in Den Haag wonenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb je daar een huisje gevonden joof?
hihi.... grapje
ja man kerstborrel gehad was lachenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beetje moe na een drukke week, zin in morgenEn met jou alles goed?
beetje minder van de 3 bier limiet maar goed een collega van me had jenever meegenomen
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Leid jezelf afquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan.En dan actief. Leg je mobiel aan de kant, zorg dat je niet de neiging krijgt om op je mobiel te kijken.
quote:
Daar heb je een Punt. Een vrij groot Punt zelfsquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wie wil er nou in Den Haag wonen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hee!quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die rol kan buurmeisje wel vertolkenNoem je me nou heel klein?
![]()
Ik denk dattie bedoelde heel lekkerquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hee!Noem je me nou heel klein?
![]()
Ja, ze was een beetje kortaf gister. Mmm ik begin het idee te krijgen dat toch niet zo geïnteresseerd is in mij.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan.
[..]
Ik luister naar haar, mijn chocoladebeer.
[..]
Gedeelde smart is halve smart he?
Nog iets gehoord van je Poolse?14 SHADES OF GREY
Dat is kutquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, ze was een beetje kortaf gister. Mmm ik begin het idee te krijgen dat toch niet zo geïnteresseerd is in mij.
Gouda.....quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wie wil er nou in Den Haag wonen
En in Maduram hebben ze toch nog meer steden? Niet alleen den haag![]()
![]()
Welk liedje?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:15 schreef Samzz het volgende:
Ik moest net huilen van een Disney-liedje![]()
.
Nee juist nietquote:
14 SHADES OF GREY
welke?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:15 schreef Samzz het volgende:
Ik moest net huilen van een Disney-liedje![]()
.
Det Som En Gang Var
Hij ligt op te laden.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Leid jezelf afEn dan actief. Leg je mobiel aan de kant, zorg dat je niet de neiging krijgt om op je mobiel te kijken.
Jammer. Als het niks zou worden, zou je dan nog langs gaan bij haar?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, ze was een beetje kortaf gister. Mmm ik begin het idee te krijgen dat toch niet zo geïnteresseerd is in mij.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Als je het medium SMS vertaalt naar 100 jaar geleden. Dan denk ik aan brief.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ging versieren vroeger per brief?
Ik kreeg vroeger wel liefdesbrieven, maar ik weet niet of dat onder versieren valt.C'est la vie
Neequote:Op vrijdag 14 december 2012 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij ligt op te laden.
[..]
Jammer. Als het niks zou worden, zou je dan nog langs gaan bij haar?14 SHADES OF GREY
Ik twijfelde bij mijn woordkeuze tussen 'kut' en 'kak'. Had ik dus toch 'kak' moeten zeggen..quote:En waar is je hoofd? Bij je mobiel of bij andere dingen?quote:
Ik snap der nog steeds geen reet van.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De mensen die vroeger geen brief terug kregen zijn nu de mensen die geen berichtje terugkrijgen. In dat opzicht is alleen het medium veranderd. Verleiden is een spel, dat moet je leren.C'est la vie
150 meter van dat gemeentehuis ben ik geborenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gouda.....
[ afbeelding ]
En in Maduram hebben ze toch nog meer steden? Niet alleen den haag
hmmz die ken ik nietquote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Hahaquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik twijfelde bij mijn woordkeuze tussen 'kut' en 'kak'. Had ik dus toch 'kak' moeten zeggen..
14 SHADES OF GREY
Moest je toen niet om iemands hand vragen bij de ouders?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je het medium SMS vertaalt naar 100 jaar geleden. Dan denk ik aan brief.Dan kun je het iig veilig opbiechten.quote:Bij haar. Al maanden.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En waar is je hoofd? Bij je mobiel of bij andere dingen?
Maar wel lekkerquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hee!Noem je me nou heel klein?
![]()
![]()
Ja, sommige zinnetjes die verwijzen naar de liedjes uit de films (en dus ook naar de prinses die het zingt) vind ik heel lief/mooiquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die is wel mooi
Met de prinsesjes. I guess, tears of joy
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Never give up, never surrender!quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Ja, oke. Maar je bent nu niet je nagels aan het afbijten omdat ze niet reageert?quote:Ik ben niet heel kleinquote:Ik ben gewoon. Gemiddeld
Ja dat denk ik wel, het is wel klote. Half jaar lang leuk contact en dan niets meer. GVDquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moest je toen niet om iemands hand vragen bij de ouders?
[..]
Dan kun je het iig veilig opbiechten.
14 SHADES OF GREY
Nee. Ik ben een sloot users op een ander forum aan het afkatten.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, oke. Maar je bent nu niet je nagels aan het afbijten omdat ze niet reageert?
Goodquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Ik ben een sloot users op een ander forum aan het afkatten.
mja das wel lullig dan :Squote:Op vrijdag 14 december 2012 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel, het is wel klote. Half jaar lang leuk contact en dan niets meer. GVDLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Gewoon gemiddeld heel lekker?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben niet heel kleinIk ben gewoon. Gemiddeld
Gewoon doen, misschien ligt daar het pijnpunt.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel, het is wel klote. Half jaar lang leuk contact en dan niets meer. GVDEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Al goed, al goedquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, oke. Maar je bent nu niet je nagels aan het afbijten omdat ze niet reageert?
[..]
quote:?
Joofquote:.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ik heb helemaal geen zin om daar nog op in te gaan.quote:What you forget, you are gonna repeat.
Hoe lang ben je?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Just a spoon full of sugar helps the medicine go down.
Dat zij niet weet wat ik van haar vindt? Want dat weet ik eigenlijk ook nietquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon doen, misschien ligt daar het pijnpunt.En wat zij van mij vindt weet ik ook niet
14 SHADES OF GREY
Duidelijkheid. Vrouwen houden daarvan.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zij niet weet wat ik van haar vindt? Want dat weet ik eigenlijk ook nietEn wat zij van mij vindt weet ik ook niet
Prima.quote:
Euhwm?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:24 schreef Samzz het volgende:
Just a spoon full of sugar helps the medicine go down.
Als vrouwen dat zelf dan ook eens zijn. Meestal zijn ze dat niet namelijk.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Duidelijkheid. Vrouwen houden daarvan.14 SHADES OF GREY
Als je die zin niet kent dan heb je in je jeugd wat gemistquote:.
Je kunt ook vragen om duidelijkheidquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als vrouwen dat zelf dan ook eens zijn. Meestal zijn ze dat niet namelijk.
Oh waar is het dan van?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je die zin niet kent dan heb je in je jeugd wat gemist.
14 SHADES OF GREY
Mary Poppins.... Brrrrrr...quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:25 schreef Samzz het volgende:
Alhoewel, dat is afhankelijk van hoe oud je bentquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
dat dusquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Duidelijkheid. Vrouwen houden daarvan.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Veel te blij voor mij.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Dat is nog wel leukquote:
14 SHADES OF GREY
Dat was TV,en mijn ouders "doen niet aan TV" als het even kan....quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
ik vind mary poppins echt walgelijkquote:
Det Som En Gang Var
Absoluut niet. Maar zo'n ultrablije film als Mary Poppins vind ik niks.Wat jij?quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Ik vind Mary Poppins echt wel leukquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut niet. Maar zo'n ultrablije film als Mary Poppins vind ik niks.Wat jij?
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind Mary Poppins echt wel leuk“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Wat nou als jij je verkleed als Mary Poppins op onze date?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind Mary Poppins echt wel leuk
dan zeker ook the sound of music?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind Mary Poppins echt wel leukLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Neequote:Op vrijdag 14 december 2012 21:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan zeker ook the sound of music?
Hoeveel van die 'dates' van je zijn daadwerkelijk ook werkelijkheid geworden?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat nou als jij je verkleed als Mary Poppins op onze date?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
whehehe okequote:
Det Som En Gang Var
Kleine huis op prairiequote:Op vrijdag 14 december 2012 21:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan zeker ook the sound of music?14 SHADES OF GREY
Allemaal, afgezien van die ene die jij hebt afgezegd.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:33 schreef Samzz het volgende:
Hoeveel van die 'dates' van je zijn daadwerkelijk ook werkelijkheid geworden?I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Meer dan bij mijquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoeveel van die 'dates' van je zijn daadwerkelijk ook werkelijkheid geworden?
14 SHADES OF GREY
Dus niet allemaalquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Allemaal, afgezien van die ene die jij hebt afgezegd..
Het was de bedoeling dat jij nu met je mond vol tanden stond.quote:
Helaas, helaasquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het was de bedoeling dat jij nu met je mond vol tanden stond..
ook zoiets walgelijksquote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
quote:
Samzz met een figuurlijke mond vol tanden staan.. lijkt me erg onwaarschijnlijk..quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het was de bedoeling dat jij nu met je mond vol tanden stond.What you forget, you are gonna repeat.
Zekerquote:
14 SHADES OF GREY
Je hoeft niet na te trappen als ik al op de grond lig hoor.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Samzz met een figuurlijke mond vol tanden staan.. lijkt me erg onwaarschijnlijk..
mee eensquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat laatste
Det Som En Gang Var
Ik ben dol op Disney classics. Het goede wint altijd, hoe utopisch
.
Brrrrrr...quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:40 schreef Samzz het volgende:
.
Ben ik goed inquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hoeft niet na te trappen als ik al op de grond lig hoor.
ik ga binnenkort LOTR kijken heb nog nog geen deel gezien en binnenkort ga ik dus naar the hobbitquote:
Det Som En Gang Var
Ik denk dat ik dan toch eerder een voorkeur heb om je tease skills te ervaren.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Je hoeft LotR niet te zien om the Hobbit te snappen, thoughquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ga binnenkort LOTR kijken heb nog nog geen deel gezien en binnenkort ga ik dus naar the hobbit.
Dat is ook mijn ideequote:Op vrijdag 14 december 2012 21:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ga binnenkort LOTR kijken heb nog nog geen deel gezien en binnenkort ga ik dus naar the hobbit
14 SHADES OF GREY
Je hapt zo leuk.quote:
Had C_M ook gedaan. Die had woensdagavond alle 3 de films gezien.quote:
weet ik maar toch maar eens kijkenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hoeft LotR niet te zien om the Hobbit te snappen, though.
Det Som En Gang Var
Misschien met kerst maar eens doenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had C_M ook gedaan. Die had woensdagavond alle 3 de films gezien.
14 SHADES OF GREY
Dat moet je zelf weten. Speciaal voor the Hobbit zou ik het niet doen, dan kan je beter ná the Hobbit LotR gaan kijken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
weet ik maar toch maar eens kijken“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
mja ik weet dat the hobbit het deel ervoor is maar ik neem mezelf al jaren voor om LOTR en na volgende week heb ik daar eindelijk eens de tijd ervoorquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat moet je zelf weten. Speciaal voor the Hobbit zou ik het niet doen, dan kan je beter ná the Hobbit LotR gaan kijken.
Det Som En Gang Var
Ik ook. Heb al die nieuwere films ook gezien.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:40 schreef Samzz het volgende:
.
![]()
![]()
* Samzz pakt Kalashnikov.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:01 schreef twi het volgende:
Flippiee, ik mis jou wel.
En ik vind Robbie Williams - Candy een tof liedje. Schiet me af.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat is lief van je, twi.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:01 schreef twi het volgende:
Flippiee, ik mis jou wel.
En ik vind Robbie Williams - Candy een tof liedje. Schiet me af.![]()
Jij zegt 'schiet me af'. Wie ben ik om je tegen te spreken?quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Van jou had ik wel een "Daar is niets mis mee, twi. Ik vind het ook een leuk liedje, blijf maar leven." verwacht.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij zegt 'schiet me af'. Wie ben ik om je tegen te spreken?![]()
Dan moeten die saaie mensen misschien eens wakker geschud worden. Of hun ogen openen. Of eens niet zo saai zijn.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:04 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben dan ook heel lief. Dat hebben de saaie mensen van hier alleen nog niet door...![]()
Vertel het ze. En waar ben jij de laatste tijd mee bezig Flips? Behalve met naar Feyenoord gaan dan.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan moeten die saaie mensen misschien eens wakker geschud worden. Of hun ogen openen. Of eens niet zo saai zijn.![]()
Ik ken het hele liedje niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:06 schreef twi het volgende:
[..]
Van jou had ik wel een "Daar is niets mis mee, twi. Ik vind het ook een leuk liedje, blijf maar leven." verwacht.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
I know you, I walked with you once upon a dream.
Ik zal iedere keer als ik deze SC binnen kom, mijn gepost beginnen met Dames en heren, twi is lief.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:08 schreef twi het volgende:
[..]
Vertel het ze. En waar ben jij de laatste tijd mee bezig Flips? Behalve met naar Feyenoord gaan dan.
Ik doe vrij veel met studie op dit moment. En daarnaast gewoon werken. Eigenlijk simpelweg een leven hebben![]()
![]()
Dat kan natuurlijk niet Flips, een leven hebben. Draai dat eens even terug.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zal iedere keer als ik deze SC binnen kom, mijn gepost beginnen met Dames en heren, twi is lief.
Ik doe vrij veel met studie op dit moment. En daarnaast gewoon werken. Eigenlijk simpelweg een leven hebben![]()
Ik denk pas in januari of misschien pas in juli.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:12 schreef twi het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk niet Flips, een leven hebben. Draai dat eens even terug.![]()
![]()
Wat is er in januari of juli?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk pas in januari of misschien pas in juli.Moeten we samen een antwoord gaan halen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
TWI!
Ik heb nog geen antwoord gekregen van L.![]()
In januari heb ik vrij. Daarna stage die klaar is in juliquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:13 schreef twi het volgende:
[..]
Wat is er in januari of juli?
[..]
Moeten we samen een antwoord gaan halen?![]()
![]()
Je hebt een stageplek gevonden?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In januari heb ik vrij. Daarna stage die klaar is in juliIk weet niet waar ze woontquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:13 schreef twi het volgende:
[..]
Wat is er in januari of juli?
[..]
Moeten we samen een antwoord gaan halen?
Yess. Super snel ook. Had de ene dag het gesprek, de andere dag al een email dat het goed zatquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt een stageplek gevonden?
[..]
Ik weet niet waar ze woont![]()
![]()
Niet druk om makenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
TWI!
Ik heb nog geen antwoord gekregen van L.
Als je vijf minuten een berichtje hebt gestuurd, dan is dat niet gekquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
TWI!
Ik heb nog geen antwoord gekregen van L..
Terug naar Oegstgeest!quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:19 schreef twi het volgende:
[..]
Oegstgeest toch? We gaan van deur tot deur.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Huhquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De nieuwe versie van die serie?
Die is goed?
Ik heb het over de filmmuziek.
Iets zegt mij dat hij zich er niet zo heel veel van aantrekt.quote:
Nice.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Yess. Super snel ook. Had de ene dag het gesprek, de andere dag al een email dat het goed zat
40 uur per week straks?Dat is moeilijk.quote:Tijdje geleden al. Meer dan een uur denk ik.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je vijf minuten een berichtje hebt gestuurd, dan is dat niet gek.
Goed idee. Ik ben morgen toch in Oegstgeest. Kan ik gelijk combineren.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:19 schreef twi het volgende:
[..]
Oegstgeest toch? We gaan van deur tot deur.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat idee krijg ik ook. Maar als hij wil dat het slaagt..quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat hij zich er niet zo heel veel van aantrekt.What you forget, you are gonna repeat.
Ohquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tijdje geleden al. Meer dan een uur denk ik..
Iets minder. En fijne voorwaarden, dus ik klaag absoluut niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nice.
40 uur per week straks?
[..]
Dat is moeilijk.
[..]
Tijdje geleden al. Meer dan een uur denk ik.
[..]
Goed idee. Ik ben morgen toch in Oegstgeest. Kan ik gelijk combineren.![]()
Dan moet hij zich zeker niet gedragen als aangeschoten wild. Vrouwen zijn net roofdieren wat dat betreft, die ruiken dat van kilometers afstand.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat idee krijg ik ook. Maar als hij wil dat het slaagt..I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Ach, de laatste keer dat ik jou hier zag posten maakte je je druk omdat een moderator meepostte. Ieder zijn ding, he?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:21 schreef Spezza19 het volgende:
Druk maken omdat je nog geen antwoord hebt![]()
Konden we allemaal maar zo cool zijn als jij.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:23 schreef twi het volgende:
Ach, de laatste keer dat ik jou hier zag posten maakte je je druk omdat een moderator meepostte. Ieder zijn ding, he?
Ja. Het angstzweet van hem, daar zwemt zij nu in.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan moet hij zich zeker niet gedragen als aangeschoten wild. Vrouwen zijn net roofdieren wat dat betreft, die ruiken dat van kilometers afstand.What you forget, you are gonna repeat.
Nee hoor, dan was de wereld veel te tof. Er moet hier en daar ook wat ellende zijn, daar zijn jullie dan weer voor.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Konden we allemaal maar zo cool zijn als jij.![]()
ow hahahaha ik dacht de tv seriequote:Op vrijdag 14 december 2012 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huh?
Ik heb het over de filmmuziek.
![]()
![]()
Ik weet niet of ik dat een opwindend of een ranzig idee vind...quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja. Het angstzweet van hem, daar zwemt zij nu in.
Je ziet ze vliegen denk ikquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:23 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, de laatste keer dat ik jou hier zag posten maakte je je druk omdat een moderator meepostte. Ieder zijn ding, he?
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik heb er best een tijdje niet aan gedacht, dat wel.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat idee krijg ik ook. Maar als hij wil dat het slaagt..Twi is net zo stoer als Thor. Maar dan met humor en een grotere pener.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Konden we allemaal maar zo cool zijn als jij.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Is er een Beauty and the Beast tv-serie danquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow hahahaha ik dacht de tv serie.
Thorquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb er best een tijdje niet aan gedacht, dat wel.
[..]
Twi is net zo stoer als Thor. Maar dan met humor en een grotere pener.![]()
![]()
Ranzig, imo.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat een opwindend of een ranzig idee vind...Goodquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb er best een tijdje niet aan gedacht, dat wel.Hou de eer sowieso altijd bij jezelf
Ik moet wel zeggen dat ik relatief snel ben met antwoorden wanneer ik iemand leuk vind. Maar dat zegt niet zoveel.
Toch wel he.quote:
Jaquote:Dus moet 'ie er maar snel mee stoppen
Oh, vandaar!quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:26 schreef Samzz het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik relatief snel ben met antwoorden wanneer ik iemand leuk vind. Maar dat zegt niet zoveel.
Hoi!![]()
![]()
Klinkt logisch. Nu nog 'even' doen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
JaDus moet 'ie er maar snel mee stoppen
Ja man! Ik zing steeds stukjes van Disney-liedjes, twi vindt Candy van Robby Williams leuk, Flips is er en Kaneel maakt zich druk om het antwoord dat hij niet krijgt en Air en Nath hebben het eroverquote:.
Maar wel ontzettend onbereikbaar. Dat is net als denken dat ik C.Ronaldo ooit tegen het lijf loop, praktisch onmogelijk.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat hij single is.![]()
![]()
Haha, bedankt voor de samenvatting!quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja man! Ik zing steeds stukjes van Disney-liedjes, twi vindt Candy van Robby Williams leuk, Flips is er en Kaneel maakt zich druk om het antwoord dat hij niet krijgt en Air en Nath hebben het erover.
Wie is Nath?![]()
![]()
Vrij goed. Veel dingen gaan zijn gangetje en dat is precies hoe ik het wil. En met jou?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, ik kan wel tegen een grapje hoor
Hoe is 't met jou?![]()
![]()
GND en ik zijn de commentatoren. Voorlopig is de stand nog steeds 0-1. Het thuisteam lijdt duidelijk onder de spanning.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:30 schreef Samzz het volgende:
Ja man! Ik zing steeds stukjes van Disney-liedjes, twi vindt Candy van Robby Williams leuk, Flips is er en Kaneel maakt zich druk om het antwoord dat hij niet krijgt en Air en Nath hebben het erover.
Inderdaad, die ligt meer op de grond te dweilen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar wel ontzettend onbereikbaar. Dat is net als denken dat ik C.Ronaldo ooit tegen het lijf loop, praktisch onmogelijk.![]()
Wat ben je toch ook een heerlijke baasquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:30 schreef twi het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/spyt(...)nflict&noreplyfrom=050% kans. Of wel, of niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar wel ontzettend onbereikbaar. Dat is net als denken dat ik C.Ronaldo ooit tegen het lijf loop, praktisch onmogelijk.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Oh, TGNDquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha, bedankt voor de samenvatting!
Wie is Nath?.
Prima verder, alles gaat zo z'n gangetje. Niet helemaal vlekkeloos, maar goed, wat wil je he?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vrij goed. Veel dingen gaan zijn gangetje en dat is precies hoe ik het wil. En met jou?![]()
![]()
Dat je daar de tijd voor neemt... das toch wel erg sneuquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:30 schreef twi het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/spyt(...)nflict&noreplyfrom=0
En die mod was toen net zo sneu
hehe, misschien wel een betere plek voor hem.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:31 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, die ligt meer op de grond te dweilen.klopt, klopt, erg onrealistisch bekeken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een heerlijke baas
[..]
50% kans. Of wel, of niet.![]()
Ja dat het vlekkeloos gaat waarschijnlijkquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Prima verder, alles gaat zo z'n gangetje. Niet helemaal vlekkeloos, maar goed, wat wil je he?![]()
![]()
Klikken op een link, jouw nick bekijken en de nick van de moderator onthouden. Zoveel tijd voor nodig ja, zwaar leven heb ik.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat je daar de tijd voor neemt... das toch wel erg sneu
En die mod was toen net zo sneu![]()
Is in jouw bed niet een betere plek voor hem?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hehe, misschien wel een betere plek voor hem.
[..]
klopt, klopt, erg onrealistisch bekeken.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hehe, ja kloptquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dat het vlekkeloos gaat waarschijnlijk
Maar goed, kan niet altijd feest zijn he?![]()
![]()
Zijn bed is nog beter denk ikquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is in jouw bed niet een betere plek voor hem?Gelukkig nietquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hehe, ja klopt
Maar goed, kan niet altijd feest zijn he?![]()
![]()
Ja zeker! Maar het lijkt niet op de disney film hoorquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is er een Beauty and the Beast tv-serie dan.
Beauty and the Beast (TV Series 2012– ) - IMDb
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2012 22:36:54 ]![]()
Maar in zijn bed heeft hij al 100den vrouwen genomen. Is het dan niet fijner in je eigen bed?quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Denken dat Cristiano Ronaldo vrouwen neemtquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar in zijn bed heeft hij al 100den vrouwen genomen. Is het dan niet fijner in je eigen bed?![]()
![]()
Hmm goed puntquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar in zijn bed heeft hij al 100den vrouwen genomen. Is het dan niet fijner in je eigen bed?![]()
![]()
Ik krijg nu al jeukquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja zeker! Maar het lijkt niet op de disney film hoor
Beauty and the Beast (TV Series 2012– ) - IMDb.
Ik kom nooit in JONGquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:36 schreef Flippiee het volgende:
Een mod van JONG!En loopt hier al vrij lang rond geloof ik.
.
Dan snap je ook wat ik nou voel bij Mary Poppins.quote:
Voorspelbaar twi.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:37 schreef twi het volgende:
[..]
Denken dat Cristiano Ronaldo vrouwen neemtVolgend jaar, als Ajax weer tegen Madrid moet, weer naar de ArenA gaan en hem hosselen. Lijkt me evident.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik zie dat niet gebeurenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voorspelbaar twi.
[..]
Volgend jaar, als Ajax weer tegen Madrid moet, weer naar de ArenA gaan en hem hosselen. Lijkt me evident.Zou wel erg stom toeval zijn. En ajax naar CL en ajax voor 4e jaar op rij tegen Real geloot
![]()
![]()
Dat snap ik niet, want het is in niks te vergelijkenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan snap je ook wat ik nou voel bij Mary Poppins..
Ik kijk het omdat ik er aan begonnen ben toen. En nu volg ik het.quote:
Op zich wel leuk, maar of ik het blijf volgen weet ik nog niet![]()
![]()
Niks stom toeval, gewoon tegen de winterstop de concurrenten laten denken dat ze die twaalf miljoen bij kunnen gaan schrijven, en er dan in mei alsnog met de hoofdprijs vandoor gaan. Zo rollen wij.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:40 schreef Flippiee het volgende:
Zou wel erg stom toeval zijn. En ajax naar CL![]()
Er is voor mij maar één Beauty and the Beast en dat is die van Disneyquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kijk het omdat ik er aan begonnen ben toen. En nu volg ik het.
Op zich wel leuk, maar of ik het blijf volgen weet ik nog niet.
Je vergeet dat wij Siem de Jong hebben. Die CL is zo goed als binnen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zie dat niet gebeurenZou wel erg stom toeval zijn. En ajax naar CL en ajax voor 4e jaar op rij tegen Real geloot
En Ajax wordt altijd genaaid met lotingen, dus ook nu weer zullen we bij Madrid komen.
En anders wel bij PSG of City, waar Ronaldo dan heen is gegaan.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hehe, zoals vorig jaar dusquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:43 schreef twi het volgende:
[..]
Niks stom toeval, gewoon tegen de winterstop de concurrenten laten denken dat ze die twaalf miljoen bij kunnen gaan schrijven, en er dan in mei alsnog met de hoofdprijs vandoor gaan. Zo rollen wij.![]()
Twi! Ik kom logeren als we kampioen worden. Ga je dan mee naar de Coolsingel?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:43 schreef twi het volgende:
[..]
Niks stom toeval, gewoon tegen de winterstop de concurrenten laten denken dat ze die twaalf miljoen bij kunnen gaan schrijven, en er dan in mei alsnog met de hoofdprijs vandoor gaan. Zo rollen wij.![]()
WIJ?!!! Ben je voor ajax?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je vergeet dat wij Siem de Jong hebben. Die CL is zo goed als binnen.
En Ajax wordt altijd genaaid met lotingen, dus ook nu weer zullen we bij Madrid komen.
En anders wel bij PSG of City, waar Ronaldo dan heen is gegaan.
Denk niet dat Ronaldo naar City zal gaan![]()
![]()
Nee, hij past er niet meer in.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:45 schreef Samzz het volgende:
Ronaldo. Is hij inmiddels al uit de kast?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:47 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, hij past er niet meer in.Je weet toch wel wie ik bedoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Wie is dat, anyway.
Natuurlijk, maar daar zal het best rustig zijn.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Twi! Ik kom logeren als we kampioen worden. Ga je dan mee naar de Coolsingel?![]()
Shit. Nu ben ik vergeten wat ik wilde vragenquote:
De echte Ronaldoquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet toch wel wie ik bedoel?
Wie is dat, anyway.
![]()
Dat is Ronaldo.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie is dat, anyway.
Tuurlijk. Al voordat jij geboren was geloof ik.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WIJ?!!! Ben je voor ajax?
Denk niet dat Ronaldo naar City zal gaan
De enige echte Ronaldo. Voordat die huilebalk uit Portugal zich zo ging noemen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie is dat, anyway.
![]()
Ik heb het volste vertrouwen er in.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:48 schreef twi het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar daar zal het best rustig zijn.![]()
Dat wist ik echt nietquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is Ronaldo.
[..]
Tuurlijk. Al voordat jij geboren was geloof ik.![]()
![]()
Hoe herkenbaarquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Shit. Nu ben ik vergeten wat ik wilde vragen![]()
![]()
![]()
Had het te maken met mijn pener?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Shit. Nu ben ik vergeten wat ik wilde vragenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Eensquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is voor mij maar één Beauty and the Beast en dat is die van Disney.
Heb je al eens iets gezien van Once Upon A Time? Want ik heb zo'n vermoeden dat als je de eerste aflevering hebt gezien, jij net zo om bent als DW
Jeetje... En dat was zo'n goede voetballerquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:48 schreef twi het volgende:
[..]
De enige echte Ronaldo. Voordat die huilebalk uit Portugal zich zo ging noemen..
Ja, afgelopen week waren de eerste twee afleveringen erop. Ik moet toegeven dat ik slecht heb opgelet en ik dus niet kan zeggen of ik het leuk vindquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eens
Heb je al eens iets gezien van Once Upon A Time? Want ik heb zo'n vermoeden dat als je de eerste aflevering hebt gezien, jij net zo om bent als DW.
Nee, dan had ik het wel onthoudenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had het te maken met mijn pener?
Jammer. Ik raad je aan om de eerste aflevering te downloaden en te kijken. Want ik denk echt wel dat jij het tof vindquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, afgelopen week waren de eerste twee afleveringen erop. Ik moet toegeven dat ik slecht heb opgelet en ik dus niet kan zeggen of ik het leuk vind.
Al die topvoetballers komen aan als ze stoppen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jeetje... En dat was zo'n goede voetballer.
Jan Boskamp had dat, Ronaldo, Royco1 etc etc![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Twi! Ik kom logeren als we kampioen worden. Ga je dan mee naar de Coolsingel?![]()
![]()
![]()
We hebben verder alleen gesproken over mijn crush toch?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, dan had ik het wel onthoudenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Zolang ajax geen kampioen wordt maakt het mij niet uit wie het wel wordt
Ja, maar daar wilde ik volgens mij geen vraag over stellen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We hebben verder alleen gesproken over mijn crush toch?
Als het me weer te binnen schiet, dan roep ik je wel weer. Of DM ik je gewoon.What you forget, you are gonna repeat.
Dit is wel echt extreem...quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Al die topvoetballers komen aan als ze stoppen.
Jan Boskamp had dat, Ronaldo, Royco1 etc etc“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
AZ'er alert.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:52 schreef Spezza19 het volgende:
Zolang ajax geen kampioen wordt maakt het mij niet uit wie het wel wordt![]()
Ik heb geen fucking idee wie Jan Boskamp isquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Extreem? Jan Boskamp niet gezien?. Ja, ik weet nu dat het een voetballer is, maar verder niet.
Ok, dan lees ik het morgen wel.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar daar wilde ik volgens mij geen vraag over stellen.
Als het me weer te binnen schiet, dan roep ik je wel weer. Of DM ik je gewoon.
Of nietquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, dan lees ik het morgen wel.Ik ken mijn hersenen
Overigens, om heel even mee te gaan in de voetbalpraat; FcTwente hier
Je merkt vanzelf aan het angstzweet dat hij daar nog op zit te wachten.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Ach ja, die moeten er ook zijn hequote:Op vrijdag 14 december 2012 22:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Overigens, om heel even mee te gaan in de voetbalpraat; FcTwente hier![]()
Ook niet.quote:Juiste positie voor hoe AZ heeft gespeeld, helemaal prima dus.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe is het leven, daar zo rond plek 14?![]()
Wut?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:55 schreef twi het volgende:
Wat een subtiele hosselpoging dit, van TheGirlNextDoor.Gelukkig kan ik heel goed zwemmenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je merkt vanzelf aan het angstzweet dat hij daar nog op zit te wachten.
Hallo ik ben zielig, mijn duim doet pijn en ik moest keilang werken.
Bedankt voor jullie liefde en medeleven.![]()
Hehehehe. Die twi toch.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:55 schreef twi het volgende:
Wat een subtiele hosselpoging dit, van TheGirlNextDoor.Ach, dan kun je goed naar boven kijken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Juiste positie voor hoe AZ heeft gespeeld, helemaal prima dus.
Ik vind het altijd wel leuk, als een meisje zo naar boven kijkt.
Het blijft ranzig.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gelukkig kan ik heel goed zwemmen
Subtitle suits youquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:58 schreef Myraela het volgende:
Bedankt voor jullie liefde en medeleven.
Vanuit je kruis?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehehe. Die twi toch.
[..]
Ach, dan kun je goed naar boven kijken.
Ik vind het altijd wel leuk, als een meisje zo naar boven kijkt.![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:58 schreef Myraela het volgende:
Bedankt voor jullie liefde en medeleven.Uiteraard.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Pick me, pick me!quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dumdumdum.. Seks, iemand?
Gewoon hup achter in de touringcar![]()
Ben je ook een viespeuk toevallig?quote:
Nee dank jequote:Op vrijdag 14 december 2012 22:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Paardrijden is een individuele sport, twiquote:.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:58 schreef Myraela het volgende:
Bedankt voor jullie liefde en medeleven.![]()
![]()
Bah, gewoon bah.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nee, dank je.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Gewoon hup achter in de touringcar“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Je kan 'm ook gewoon tussen twee zittingen insteken en helemaal los gaan.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Gewoon hup achter in de touringcar
Eigenlijk niet..quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben je ook een viespeuk toevallig?What you forget, you are gonna repeat.
Het enige juiste antwoord wat mij betreft.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Ligt er ook aan op welk vlak. Maar op dat vlak, neequote:Op vrijdag 14 december 2012 23:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het enige juiste antwoord wat mij betreft.
Op welk vlak wel?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ligt er ook aan op welk vlak. Maar op dat vlak, nee
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Forum Opties Forumhop: Hop naar: