SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - Bij voorkeur 22 of 23 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Die TT.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Subtiel!quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ik het jammer vond dat ze er gister niet bij kon zijn, maar dat de film wel een aanrader is.
En of ze nog naar Skyfall wilde. Dat liet ze vorige keer dat ik haar sprak vallen namelijk.
Hou ons, of in ieder geval mij, op de hoogte
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Klinkt goed kaneel
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
blurgh ben aangeschotenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Goedenavond... iemand bekend met Once upon a time?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jaaquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:00 schreef fietsie het volgende:
Goedenavond... iemand bekend met Once upon a time?![]()
![]()
't Is dus wel wat? Dan ga ik een beetje energie steken in het vinden van de juiste subtitles...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Een onschuldig sprookje met jou in de hoofdrol?quote:
Ik kijk het al sinds het begon in Amerika. Dus ik wacht al trouw elke week (of langer zoals nuquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
't Is dus wel wat? Dan ga ik een beetje energie steken in het vinden van de juiste subtitles...), op nieuwe afleveringen. Dus ja.
Maar het is maar net waar je zelf van houdWas ik maar de hoofdrolquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een onschuldig sprookje met jou in de hoofdrol?
Zal ik doen. Ik zit naar mijn telefoon te kijken, maar die doet niks.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Subtiel!
Hou ons, of in ieder geval mij, op de hoogte
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Die heerlijke dame uit House speelt een leuk rolletjequote:Op vrijdag 14 december 2012 21:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kijk het al sinds het begon in Amerika. Dus ik wacht al trouw elke week (of langer zoals nu), op nieuwe afleveringen. Dus ja.
Maar het is maar net waar je zelf van houd
[..]
Was ik maar de hoofdrol
Maarre, je kunt ze gewoon downloaden hoor; heb net deel 1 - deel 22 binnen, en ben net begonnen aan seizoen 2....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ook niet druk om maken verderquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zal ik doen. Ik zit naar mijn telefoon te kijken, maar die doet niks.
Ik word bijna nieuwsgierig...quote:FF Googlen.
Giertjequote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Dat weet ik.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die heerlijke dame uit House speelt een leuk rolletje
Maarre, je kunt ze gewoon downloaden hoor; heb net deel 1 - deel 22 binnen, en ben net begonnen aan seizoen 2....
Maar het is dus 2 jaar geleden begonnen in Amerika. En vanaf toen download ik 'm steeds de dag nadat 'ie in Amerika is geweest.What you forget, you are gonna repeat.
Hoe kan ik me daar nou niet druk om maken?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook niet druk om maken verderEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ze is vast wat aan het doen. Heeft haar telefoon niet bij de hand. Of welke andere logische reden dan ook. Niet druk om makenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe kan ik me daar nou niet druk om maken?
Telefoon in een andere kamer neerleggen / uitzetten / op stil zetten en niet naar om kijken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe kan ik me daar nou niet druk om maken?I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Krijg Joof nu ook hele kleine bordjes eten in Madurodam? En een heel klein colaatje erbij?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Luister naar haar broeder, luister.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ze is vast wat aan het doen. Heeft haar telefoon niet bij de hand. Of welke andere logische reden dan ook. Niet druk om makenC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Gebracht door een hele kleine serveersterquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:06 schreef fietsie het volgende:
Krijg Joof nu ook hele kleine bordjes eten in Madurodam? En een heel klein colaatje erbij?
Kaneel ik voel je pijn.14 SHADES OF GREY
Versieren moet vroeger kut zijn geweest, een brief sturen en dan telkens die teleurstelling als je de brievenbus opendeed en geen brief van haar vond.C'est la vie
Vroeger ging alles anders.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:09 schreef heloef het volgende:
Versieren moet vroeger kut zijn geweest, een brief sturen en dan telkens die teleurstelling als je de brievenbus opendeed en geen brief van haar vond.What you forget, you are gonna repeat.
In grootmoeders tijd?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:09 schreef heloef het volgende:
Versieren moet vroeger kut zijn geweest, een brief sturen en dan telkens die teleurstelling als je de brievenbus opendeed en geen brief van haar vond.14 SHADES OF GREY
heey man alles goed?quote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
De mensen die vroeger geen brief terug kregen zijn nu de mensen die geen berichtje terugkrijgen. In dat opzicht is alleen het medium veranderd. Verleiden is een spel, dat moet je leren.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:09 schreef heloef het volgende:
Versieren moet vroeger kut zijn geweest, een brief sturen en dan telkens die teleurstelling als je de brievenbus opendeed en geen brief van haar vond.
Makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ze is vast wat aan het doen. Heeft haar telefoon niet bij de hand. Of welke andere logische reden dan ook. Niet druk om makenIk luister naar haar, mijn chocoladebeer.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Luister naar haar broeder, luister.Gedeelde smart is halve smart he?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gebracht door een hele kleine serveerster
Kaneel ik voel je pijn.
Nog iets gehoord van je Poolse?Ging versieren vroeger per brief?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:09 schreef heloef het volgende:
Versieren moet vroeger kut zijn geweest, een brief sturen en dan telkens die teleurstelling als je de brievenbus opendeed en geen brief van haar vond.
Ik kreeg vroeger wel liefdesbrieven, maar ik weet niet of dat onder versieren valt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja toen ze zelfs geen telefoons hadden in ieder huishouden.quote:C'est la vie
Beetje moe na een drukke week, zin in morgenquote:En met jou alles goed?
14 SHADES OF GREY
Die rol kan buurmeisje wel vertolkenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gebracht door een hele kleine serveerster
Kaneel ik voel je pijn.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
appartementJEquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb je daar een huisje gevonden joof?
hihi.... grapje
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wie wil er nou in Den Haag wonenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb je daar een huisje gevonden joof?
hihi.... grapje
ja man kerstborrel gehad was lachenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beetje moe na een drukke week, zin in morgenEn met jou alles goed?
beetje minder van de 3 bier limiet maar goed een collega van me had jenever meegenomen
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Leid jezelf afquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan.En dan actief. Leg je mobiel aan de kant, zorg dat je niet de neiging krijgt om op je mobiel te kijken.
quote:
Daar heb je een Punt. Een vrij groot Punt zelfsquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wie wil er nou in Den Haag wonen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hee!quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die rol kan buurmeisje wel vertolkenNoem je me nou heel klein?
![]()
Ik denk dattie bedoelde heel lekkerquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hee!Noem je me nou heel klein?
![]()
Ja, ze was een beetje kortaf gister. Mmm ik begin het idee te krijgen dat toch niet zo geïnteresseerd is in mij.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan.
[..]
Ik luister naar haar, mijn chocoladebeer.
[..]
Gedeelde smart is halve smart he?
Nog iets gehoord van je Poolse?14 SHADES OF GREY
Dat is kutquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, ze was een beetje kortaf gister. Mmm ik begin het idee te krijgen dat toch niet zo geïnteresseerd is in mij.
Gouda.....quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wie wil er nou in Den Haag wonen
En in Maduram hebben ze toch nog meer steden? Niet alleen den haag![]()
![]()
Welk liedje?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:15 schreef Samzz het volgende:
Ik moest net huilen van een Disney-liedje![]()
.
Nee juist nietquote:
14 SHADES OF GREY
welke?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:15 schreef Samzz het volgende:
Ik moest net huilen van een Disney-liedje![]()
.
Det Som En Gang Var
Hij ligt op te laden.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Leid jezelf afEn dan actief. Leg je mobiel aan de kant, zorg dat je niet de neiging krijgt om op je mobiel te kijken.
Jammer. Als het niks zou worden, zou je dan nog langs gaan bij haar?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, ze was een beetje kortaf gister. Mmm ik begin het idee te krijgen dat toch niet zo geïnteresseerd is in mij.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Als je het medium SMS vertaalt naar 100 jaar geleden. Dan denk ik aan brief.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ging versieren vroeger per brief?
Ik kreeg vroeger wel liefdesbrieven, maar ik weet niet of dat onder versieren valt.C'est la vie
Neequote:Op vrijdag 14 december 2012 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij ligt op te laden.
[..]
Jammer. Als het niks zou worden, zou je dan nog langs gaan bij haar?14 SHADES OF GREY
Ik twijfelde bij mijn woordkeuze tussen 'kut' en 'kak'. Had ik dus toch 'kak' moeten zeggen..quote:En waar is je hoofd? Bij je mobiel of bij andere dingen?quote:
Ik snap der nog steeds geen reet van.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De mensen die vroeger geen brief terug kregen zijn nu de mensen die geen berichtje terugkrijgen. In dat opzicht is alleen het medium veranderd. Verleiden is een spel, dat moet je leren.C'est la vie
150 meter van dat gemeentehuis ben ik geborenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gouda.....
[ afbeelding ]
En in Maduram hebben ze toch nog meer steden? Niet alleen den haag
hmmz die ken ik nietquote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Hahaquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik twijfelde bij mijn woordkeuze tussen 'kut' en 'kak'. Had ik dus toch 'kak' moeten zeggen..
14 SHADES OF GREY
Moest je toen niet om iemands hand vragen bij de ouders?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je het medium SMS vertaalt naar 100 jaar geleden. Dan denk ik aan brief.Dan kun je het iig veilig opbiechten.quote:Bij haar. Al maanden.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En waar is je hoofd? Bij je mobiel of bij andere dingen?
Maar wel lekkerquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hee!Noem je me nou heel klein?
![]()
![]()
Ja, sommige zinnetjes die verwijzen naar de liedjes uit de films (en dus ook naar de prinses die het zingt) vind ik heel lief/mooiquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die is wel mooi
Met de prinsesjes. I guess, tears of joy
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Never give up, never surrender!quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Ja, oke. Maar je bent nu niet je nagels aan het afbijten omdat ze niet reageert?quote:Ik ben niet heel kleinquote:Ik ben gewoon. Gemiddeld
Ja dat denk ik wel, het is wel klote. Half jaar lang leuk contact en dan niets meer. GVDquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moest je toen niet om iemands hand vragen bij de ouders?
[..]
Dan kun je het iig veilig opbiechten.
14 SHADES OF GREY
Nee. Ik ben een sloot users op een ander forum aan het afkatten.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, oke. Maar je bent nu niet je nagels aan het afbijten omdat ze niet reageert?
Goodquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Ik ben een sloot users op een ander forum aan het afkatten.
mja das wel lullig dan :Squote:Op vrijdag 14 december 2012 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel, het is wel klote. Half jaar lang leuk contact en dan niets meer. GVDLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Gewoon gemiddeld heel lekker?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben niet heel kleinIk ben gewoon. Gemiddeld
Gewoon doen, misschien ligt daar het pijnpunt.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel, het is wel klote. Half jaar lang leuk contact en dan niets meer. GVDEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Al goed, al goedquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, oke. Maar je bent nu niet je nagels aan het afbijten omdat ze niet reageert?
[..]
quote:?
Joofquote:.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ik heb helemaal geen zin om daar nog op in te gaan.quote:What you forget, you are gonna repeat.
Hoe lang ben je?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Just a spoon full of sugar helps the medicine go down.
Dat zij niet weet wat ik van haar vindt? Want dat weet ik eigenlijk ook nietquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon doen, misschien ligt daar het pijnpunt.En wat zij van mij vindt weet ik ook niet
14 SHADES OF GREY
Duidelijkheid. Vrouwen houden daarvan.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zij niet weet wat ik van haar vindt? Want dat weet ik eigenlijk ook nietEn wat zij van mij vindt weet ik ook niet
Prima.quote:
Euhwm?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:24 schreef Samzz het volgende:
Just a spoon full of sugar helps the medicine go down.
Als vrouwen dat zelf dan ook eens zijn. Meestal zijn ze dat niet namelijk.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Duidelijkheid. Vrouwen houden daarvan.14 SHADES OF GREY
Als je die zin niet kent dan heb je in je jeugd wat gemistquote:.
Je kunt ook vragen om duidelijkheidquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als vrouwen dat zelf dan ook eens zijn. Meestal zijn ze dat niet namelijk.
Oh waar is het dan van?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je die zin niet kent dan heb je in je jeugd wat gemist.
14 SHADES OF GREY
Mary Poppins.... Brrrrrr...quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:25 schreef Samzz het volgende:
Alhoewel, dat is afhankelijk van hoe oud je bentquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
dat dusquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Duidelijkheid. Vrouwen houden daarvan.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Veel te blij voor mij.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Dat is nog wel leukquote:
14 SHADES OF GREY
Dat was TV,en mijn ouders "doen niet aan TV" als het even kan....quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
ik vind mary poppins echt walgelijkquote:
Det Som En Gang Var
Absoluut niet. Maar zo'n ultrablije film als Mary Poppins vind ik niks.Wat jij?quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Ik vind Mary Poppins echt wel leukquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut niet. Maar zo'n ultrablije film als Mary Poppins vind ik niks.Wat jij?
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind Mary Poppins echt wel leuk“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: