Mag ik dan hierbij reclame maken voor mijn vriendje SCHquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:46 schreef Stereotomy het volgende:
Dat is zo. Je moet er wel voor open kunnen staan. Achtste Groepers Huilen Niet en Mees Kees, Sunny vast bekend, ben ik gewoon naar toe gegaan in de bioscoop en met name Achtste Groepers was niet slecht.
Er zijn ook zat kinderboeken die voor volwassenen leuk zijnIk hoop dat als ik later even oud ben als golfer ze ook nog kan waarderen.
Doe jaap de groetjes en zeg dat ik het kibbelen met hem mis.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mag ik dan hierbij reclame maken voor mijn vriendje SCHmet zijn uberleuke site!
www.jaapleest.nl
Gedaanquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Doe jaap de groetjes en zeg dat ik het kibbelen met hem mis.
Zoals gewoonlijk nemen we het op en lopen we nog een stuk achter, maar ik moet bijna kotsen van het commentaar van die Borsato op sommige kandidaten.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat een prachtig duet van Marco B. en Ivar!
echte Italiaanquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk nemen we het op en lopen we nog een stuk achter, maar ik moet bijna kotsen van het commentaar van die Borsato op sommige kandidaten.
Wat een stomme BLØFteksten kraamt die man uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
* Isabeau veegt wat tranen wegquote:
Tis verrot dat sommige mensen die zelfmoord willen plegen eerst andere mensen erin meenemenquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
* Isabeau veegt wat tranen weg
Wie schiet er nou kinderen doodKinderen tussen 5 en 10 jaar oud...
Wat is er toch mis met al die mensen...
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Voice gelulDat is al jaren zo hoor, dat ze optreden in volgorde van populariteit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus vrij grappig dat je dit nu 'ontdekt'.![]()
Oh en sandra zong niet vals, toen jij haar daarvan hebt beticht. Iets bescheiderer worden in je lukrake discohits.Snobs have more fun!
KLIK!
quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:01 schreef Sunnythesun het volgende:
(al moet ik zeggen dat ik nog nooit van een niet-gelovige heb gehoord die iemand wilde 'afkeren' om het zo maar ff te noemen)
Jammer maar daar blijf ik bij. Ik heb em nu in singlevorm gehoord van haarzelf en dat is niet 'expres-off-key'. Maar goed.... dit is al een beetje oude discussie eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is al jaren zo hoor, dat ze optreden in volgorde van populariteit.
Dus vrij grappig dat je dit nu 'ontdekt'.![]()
Oh en sandra zong niet vals, toen jij haar daarvan hebt beticht. Iets bescheiderer worden in je lukrake discohits.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Idd, iedereenquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:24 schreef Bluezz het volgende:
Alle groten der aarde zingen wel eens net onder of boven het lijntje.
Zelfs ik
Ja, dat slippertje viel mij ook al op.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Zagen jullie dat toen Ivar en Floortje op het podium stonden te wachten op de uitslag en dat Martijn hen aankondigde als Ivar en Johannes?En hij had het niet eens zelf door volgens mij
Tuurlijk, want ik sta toch maar mooi in het Patronaat.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:26 schreef FutureFairytale het volgende:
En je bent wel zelfverzekerd gelukkig hehe
Ja aan t eind van haar liedjequote:Op vrijdag 14 december 2012 23:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat slippertje viel mij ook al op.
Zag je trouwens hoe verlekkerd Leona naar die korte broekjes van die danseressen om haar heen stond te kijken?
Haha, en zo is het! Johannes gaat denk de feestjes af net als Dean en Ben Saunders doen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tuurlijk, want ik sta toch maar mooi in het Patronaat.
Al jaaaaren.
En dat kan Johannes niet zeggen
Ja, viel mij vanavond mee. Duet met Bquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja aan t eind van haar liedje. Wat vonden jullie van Ivar? Hij verraste me want vond dat hij erg goed zong vanavond.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, viel mij vanavond mee. Duet met Brsat
deed ie erg goed.
Wow, dat ziet er geweldig lekker uit!quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:38 schreef golfer het volgende:
Om het begin van de vakantie van B. (en dus ook die van mij) te vieren schenken we nog een lekker wijntje en een glaasje whisky in en gooien we er nog een aflevering van Forbrydelsen (The Killing) serie 3 tegenaan.
Oh en ik verheug me enorm op a.s. dinsdag als we met een overnachting erbij gaan genieten van de beste Italiaan van Nederland (ex-michelinster).
ja!quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wow, dat ziet er geweldig lekker uit!
Mijn pillendoosje vergeet ik niet (meer) hoor Isa.quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:37 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Ossenstaartstoof staat op. Wordt lekker denk ik, maar ja bijna alles wat je lang laat stoven met ui, kruiden en wijn wordt lekker natuurlijk![]()
Het zijn stukken vlees met bot er in. Voor de soep maak je het vlees na het koken los van het bot en dat gaat weer in de soep, hierbij doe je dat op je bord zelfquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:17 schreef AnneX het volgende:
Ja, ok.
Ik zie letterlijk staarten voor mij.
En ken alleen soep ervan.![]()
# goochelt dan maar
Oh, ik heb een "soep" vriendin.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het zijn stukken vlees met bot er in. Voor de soep maak je het vlees na het koken los van het bot en dat gaat weer in de soep, hierbij doe je dat op je bord zelf
Er komen 9 volwassenen en 5 kids, allemaal van "mijn kant", broer, zus, ma, pa en alles wat er bij hoort.quote:Op zaterdag 15 december 2012 09:52 schreef Isabeau het volgende:
Hebben jullie de kerstmenu's al gemaakt? En wat staat er dan op het menu
Ja, meerdere, al kan ik ook wel vragen of de Familie wat in de kofferbak schuift.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:32 schreef AnneX het volgende:
Klinkt goed hoor! Kaas![]()
Vorige week had iemand een stapel stoelen uit een clubhuis geleend.
Is dat een idee?
Vraag: ben je lid van een club?
Nouja, ik ben wel het weekend vrij dus genoeg tijd om voor te bereiden. Het zal wel rustig zijn maandag maar je weet het nooit zeker vooraf bij ons.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:33 schreef Isabeau het volgende:
Dat lijkt me lastig als je allebei de dag voor kerst moet werken! Qua boodschappen doen en voorbereidingen idd niet het handigst, maar het is niet anders. Ik ben eigenlijk altijd op maandag vrij, dus deze maandag ook. Maar we hebben nog helemaal niets verzonnen voor de kerst![]()
Zo'n grote groep is wel gezellig
Ik vind de carbonara toch net iets lekkerderquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:36 schreef borisz het volgende:
Één van de lekkerste maaltijden blijft de pasta bolognese. Dus Kaas hoe laat eten we?
Valt wel mee toch?quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind de carbonara toch net iets lekkerderMaar volgens mij is die niet zo gezond
quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind de carbonara toch net iets lekkerder![]()
Wat leuk dat ze dat samen doen! (en kunnenquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:49 schreef TAV74 het volgende:
Zo eens even foto's maken van Sun en mijn vader die samen een crossloop van 5km doen hier op de recreatieplas
Wat we ook gaan doen, dat wordt het dus nietquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:50 schreef borisz het volgende:
Kerstplannen zijn nog niet zeker. Komt wrs neer op Één dag gourmet met een groep en één dag een menu.
Zo lang niet buitenquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:13 schreef AnneX het volgende:
Wat goed van het hardlopen van Sun met schvader !
Om de boel een beetje in beweging te houden, denk ik aan een buffet met
tapas.
Zijn workshops nog ergens goed voor.
Aangezien schma sinds augustus/ haar verjaardag niet meer buiten is geweest,
denk ik zo maar dat zij hier niet aankomen.
Plus de vorige twee jaren belandden wij ook daar vanwege een pak sneeuw
en vanwege ijzel.
Fijn van Q
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zo lang niet buiten
Ja we zien hem morgen ook weer bij de verjaardag van Babi J.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb er nooit zoveel problemen mee als iemand dat prive doet. Als hij nou een weigerambtenaar was...Confidence through competence
Ik eet me ongans aan ei, spek en kaasquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
Ei spek en kaas. Is dat ongezond?
[..]
Zo lang niet buiten
Ja we zien hem morgen ook weer bij de verjaardag van Babi J.Omhelst / knuffelt Q zijn moeder ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dadelstroop ipv appelstroop![]()
Ik werk samen met een arts die eigenlijk niemand de hand wil schudden (beetje smet vreesquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:31 schreef Stereotomy het volgende:
Heb er nooit zoveel problemen mee als iemand dat prive doet. Als hij nou een weigerambtenaar was...
Ik heb gister een ontbeende lamsschouder meegenomen bij de makro. Dan hoef ik iig niet meer te twijfelen over de basis van het hoofdgerecht. Nu alleen bedenken hoe ik hem klaar ga makenquote:Op zaterdag 15 december 2012 09:52 schreef Isabeau het volgende:
Hebben jullie de kerstmenu's al gemaakt? En wat staat er dan op het menu
Ik wel. Met mijn neefjequote:Op zaterdag 15 december 2012 12:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat we ook gaan doen, dat wordt het dus niet(gourmet welteverstaan)
Lekker kluiven!quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:37 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Ossenstaartstoof staat op. Wordt lekker denk ik, maar ja bijna alles wat je lang laat stoven met ui, kruiden en wijn wordt lekker natuurlijk![]()
quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:31 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Heb er nooit zoveel problemen mee als iemand dat prive doet. Als hij nou een weigerambtenaar was...
Jawel hoorquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:36 schreef AnneX het volgende:
Omhelst / knuffelt Q zijn moeder ook niet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als inquote:Op zaterdag 15 december 2012 14:40 schreef Vork het volgende:
Voorlopig blijven we hier de beide kerstdagen gewoon thuis, met z'n tweeen. Geen idee wat we gaan eten, maar ik gok dat ik op een van die dagen iets van een rijssttafel ga maken (oftewel, weing rijst en veel verschillende dingen).
quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat leuk dat ze dat samen doen! (en kunnen)
Ben er ook niet zo van.quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:46 schreef golfer het volgende:
Ik geloof dat 80% van Nederland wel een kerstdag gourmetten gaat.
Wij horen bij die overige 20 % die dat niet doet.
Ja dezelfde, dat is alweer een tijdje gewoon weer een gelukkige relatie. Ik weet nu helemaal niet meer wie ik dat wel en niet heb verteldquote:Op zaterdag 15 december 2012 15:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
daar zeg je me wat. Vork
Ons nietquote:Op zaterdag 15 december 2012 15:27 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja dezelfde, dat is alweer een tijdje gewoon weer een gelukkige relatie. Ik weet nu helemaal niet meer wie ik dat wel en niet heb verteld.
Nogmaals: lof !!!quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:53 schreef Sunnythesun het volgende:
fris gedoucht. Ging goed
Was erg zwaar, veel bulten en bochten en zand en zo.. Maar mooie tijd voor mijn doen neergezet
Super joh!quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:53 schreef Sunnythesun het volgende:
fris gedoucht. Ging goed
Was erg zwaar, veel bulten en bochten en zand en zo.. Maar mooie tijd voor mijn doen neergezet
Rotterdam want die gaat tenminste gewoon door ja.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:02 schreef golfer het volgende:
Kunnen we je al inschrijven voor de Marathon van New York, volgend jaar?
Kan hier ook stormenquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:04 schreef kaasplankje het volgende:
Rotterdam want die gaat tenminste gewoon door ja.
quote:Waarom zou je je avonden in het zweet werken als je net zo goed kan gaan golfen of kanoën om langer te leven? Uit een onderzoek gedaan onder bijna tienduizend voormalige Olympische sporters, blijkt dat een wielrenner of een hardloper de zelfde levensverwachting heeft als een golfer of cricketspeler. En die uitslag had men niet verwacht, want vergeleken met niet-sporters leven sporters langer. Maar nu blijkt de intensiteit, kracht en duur van de sport geen verlenging op te leveren.
Daarentegen hebben de mate van fysiek contact en het risico op letsel wel invloed op de levensverwachting. Zo hebben bijvoorbeeld rugbyers en voetballers een 16 procent hogere sterftekans dan sporters die het wat rustiger aan doen.
Niet zo heel moeilijk. Gewoon de bal het veld uit battenquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:09 schreef freecell het volgende:
cricketik heb ooit in Engeland een wedstrijd gespeeld. Ik snap het nog steeds niet
Op de camping in Wales was een familie iedere avond druk met een versimpelde versie maar ook dat was niet te volgenquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:09 schreef freecell het volgende:
cricketik heb ooit in Engeland een wedstrijd gespeeld. Ik snap het nog steeds niet
Die curlingers vinden dat ook.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:12 schreef kaasplankje het volgende:
Wat een onzin, alsof een olympische sporter maatstaf is voor normale mensen.
Whahaquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Op de camping in Wales was een familie iedere avond druk met een versimpelde versie maar ook dat was niet te volgenze hadden wel lol (en wij als toeschouwers ook)
Ok, goed tochquote:Op zaterdag 15 december 2012 15:27 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja dezelfde, dat is alweer een tijdje gewoon weer een gelukkige relatie. Ik weet nu helemaal niet meer wie ik dat wel en niet heb verteld.
[..]
Zo lang niet buiten
Ja we zien hem morgen ook weer bij de verjaardag van Babi J.Misschien is het handig de mensen die het nog niet weten te waarschuwen vooraf. Anders komen er misschien nog ongemakkelijke situaties vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Err, da's niet goed!quote:
Heb geen kans gehad voor roze wolk deze keerquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ben je van je roze wolkje gedonderd ?![]()
Watskebeurt ?
Kom je een beetje aan jezelf toe nu?quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:05 schreef freecell het volgende:
En nu is Tara met de 2 oudsten ff naar mijn ouders. En ik ben hier.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:05 schreef freecell het volgende:
Als je niet zo ver weg woonde was ik even langsgekomen. Ik ben ook allenigquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:05 schreef freecell het volgende:
Dd. 1992quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:13 schreef Isabeau het volgende:
En ben ik nou toch geestesziek?http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1376114/?page=1
Ja, en?quote:
Lijkt me een beetje raar om de vrienden en familie van F en L te bellen met dit vind je niet.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Misschien is het handig de mensen die het nog niet weten te waarschuwen vooraf. Anders komen er misschien nog ongemakkelijke situaties van
Nee bij de deur bedoel ik. Maar ben benieuwd of dat morgen goed gaat. Als iemand dat niet bij mij zou doen zou ik er best pissig om worden denk ik.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje raar om de vrienden en familie van F en L te bellen met dit vind je niet.
Als ik niet zou weten dat iemand daarin een overtuiging heeft zou ik het niet beleefd vinden.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:40 schreef Isabeau het volgende:
Wat een onzin, het is niet als belediging bedoeld en als het hem een ongemakkelijk gevoel zou geven om voor allerlei verzonnen sociale normen dan maar wel een hand te geven dan vind ik het prima als hij het gewoon laat. Ik kan daar echt niet mee zitten.
Dan zou ik me niet lekker voelen als ik dat niet zou doen. Ben het gewend zeg maar.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:42 schreef Anthraxx het volgende:
Bij verjaardagen geef ik ook nooit een hand aan iedereen. Alleen de jarige.
Jarige en de mensen die ik heel goed ken en de rest krijgt een zwaai met mijn hand 'hallo!'quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:42 schreef Anthraxx het volgende:
Bij verjaardagen geef ik ook nooit een hand aan iedereen. Alleen de jarige.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:40 schreef Isabeau het volgende:
Wat een onzin, het is niet als belediging bedoeld en als het hem een ongemakkelijk gevoel zou geven om voor allerlei verzonnen sociale normen dan maar wel een hand te geven dan vind ik het prima als hij het gewoon laat. Ik kan daar echt niet mee zitten.
Check! Meer dan genoeg.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jarige en de mensen die ik heel goed ken en de rest krijgt een zwaai met mijn hand 'hallo!'
En ik feliciteer alleen de jarige dus
Ik ookquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jarige en de mensen die ik heel goed ken en de rest krijgt een zwaai met mijn hand 'hallo!'
En ik feliciteer alleen de jarige dus
quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:40 schreef Isabeau het volgende:
Nee, ik had een huilende mini.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kom je een beetje aan jezelf toe nu?
Ik vond het idioot dat daar zo'n ophef over werd gemaakt. Als het een rabbi was geweest was het waarschijnlijk wel goed geweestquote:
hehequote:
Ow, niet fijn. Is er iets wat helpt om hem rustig te krijgen?quote:
Geen ideequote:Op zaterdag 15 december 2012 18:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ow, niet fijn. Is er iets wat helpt om hem rustig te krijgen?
Beetje random en onvoorspelbaar op het moment dus. Slaapt hij nu?quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:44 schreef freecell het volgende:
Geen ideeSoms borst, soms rondjes lopen, soms draagdoek en soms niks;)
Hangt aan borstquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Beetje random en onvoorspelbaar op het moment dus. Slaapt hij nu?
Nope.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:43 schreef FutureFairytale het volgende:
hehe. Kijkt er nog iemand naar de finale van MasterChef Junior eigenlijk?
Jup, en de oudste twee slapen en hij ligt nu in wieg zowaarquote:
en die worden nuttig besteed op internetquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Jup, en de oudste twee slapen en hij ligt nu in wieg zowaar
Eerste vrije minuten van vandaag, aaaah!
Intussen de keuken opgeruimd, een was afgehaald en 1 opgehangenquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:28 schreef z80 het volgende:
[..]
en die worden nuttig besteed op internet
quote:
* z80 kijkt even op googel.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Nu 1 van de mooiste vrouwen op RTL 4; Terrie Conn (ATWT)
En wie zijn dat? Debbie Fuckalot en Randy Powers?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[ afbeelding ] Prachtig stelLeuk interview was het trouwens. Jammergenoeg wat kort
Austin Peck en Terri Conn. Een stel en speelden in As The World Turns ook een stel. Hij is al 40 en zij eind 30. Ik wil er ook zo uitzien op die leeftijd!quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En wie zijn dat? Debbie Fuckalot en Randy Powers?
Yvanna Humpalotquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En wie zijn dat? Debbie Fuckalot en Randy Powers?
Moet je nog even doortrainen voordat je er net zo uit ziet als hij.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Austin Peck en Terri Conn. Een stel en speelden in As The World Turns ook een stel. Hij is al 40 en zij eind 30. Ik wil er ook zo uitzien op die leeftijd!
Of in de bleek om op haar te gaan lijken (quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Moet je nog even doortrainen voordat je er net zo uit ziet als hij.
Hij heeft een bierbuik op die foto.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[ afbeelding ] Prachtig stelLeuk interview was het trouwens. Jammergenoeg wat kort
LOLquote:
Dat mag.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij heeft een bierbuik op die foto.
Niet als je een ton per aflevering wordt betaald om er goed uit te zien, wat een slapjanus.quote:
En nu komt er helemaal niks meer uit ofwa?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:20 schreef Pietverdriet het volgende:
Toen ik jong was, lang geleden, heb ik ook een vriendinnetje gehad. Zij ejaculeerde harder en verder dan ik.
Geen idee, zal haar eens vragen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
En nu komt er helemaal niks meer uit ofwa?
Heb recent de biografie van Gore Vidal gelezen ( point to point navigation) en hij doet daar een boekje open over het jureren van dit soort filmfestivals. Hilarisch!quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:37 schreef golfer het volgende:
We kijken naar een prachtige film, die zeer terecht de Gouden Palm op het filmfestivan van Cannes heeft gewonnen: Amour (2012) - IMDb
Wat kunnen die 2 zeer oude acteurs (85 en 82) geweldig acteren en wat een mooi ontroerend verhaal over ouder worden en liefde voor elkaar.
/nu even Studio Sportpauze
Dat zal best inderdaad, maar in dit geval is die Gouden Palm meer dan terecht. Film gaat ook op voor een Oscar als beste niet Engelstalige film.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb recent de biografie van Gore Vidal gelezen ( point to point navigation) en hij doet daar een boekje open over het jureren van dit soort filmfestivals. Hilarisch!
Er worden prachtige films gemaakt in Europa, vrees dat we daar veel nooit van zien omdat ze niet gedistributeerd worden.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat zal best inderdaad, maar in dit geval is die Gouden Palm meer dan terecht. Film gaat ook op voor een Oscar als beste niet Engelstalige film.
Dat klopt. Ik ga ook altijd zoveel mogelijk op zoek naar die pareltjes.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Er worden prachtige films gemaakt in Europa, vrees dat we daar veel nooit van zien omdat ze niet gedistributeerd worden.
Een vlijmscherpe en harde comedie als Torrente trok in Spanje meer bezoekers dan Titannic, hier kent vrijwel niemand hem, maar we krijgen een stortvloed van Amerikaanse bagger.
Ik ookquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik ga ook altijd zoveel mogelijk op zoek naar die pareltjes.
Aflevering 6 hier zometeen. Nog even afkicken van Amour.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:14 schreef TAV74 het volgende:
Zo, The Killing aflevering 3 gaat er alweer in, gaat weer lekker
Nee, Palestijnen en varkens sla ik zoveel mogelijk over.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb je le couchon de gaza al gezien?
quote:Op zondag 16 december 2012 00:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Aflevering 6 hier zometeen. Nog even afkicken van Amour.
Leuk is dat de makers zelf de cult waarde van die truien ook wel inzien:quote:
Helemaal mee eensquote:
Nope, het recht om jezelf te kunnen verdedigen zit ingebakken in de cultuur daar, krijg je er nooit uit volgens mij,quote:Op zondag 16 december 2012 11:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zouden ze er nu echt niets van leren?
Nee nee, ze gaan nu verder hè. Iedereen zou wapens moeten hebben! Allemaal een wapen en het probleem is opgelostquote:Op zondag 16 december 2012 11:30 schreef PdeHoog het volgende:
Helemaal mee eensZe blijven maar vast houden aan dat hele "iedereen-mag-wapens-hebben" idee. Zouden ze er nu echt niets van leren?
iiiii, handjes wapper, dat prikt!quote:Op zondag 16 december 2012 00:15 schreef Bluezz het volgende:
Piet : je moest een kussie hebbe van SCH
quote:Op zondag 16 december 2012 12:22 schreef Bluezz het volgende:
http://www.mednet.nl/nieu(...)d&utm_medium=twitter
Die borst is zo dom nog nie
Dat is exact wat ik hier al héél lang geleden riepquote:Marktwerking, dan krijg je allemaal mannen die ondernemer willen spelen. Het idee was; de tarieven gaan naar beneden. Maar wat iedereen had kunnen voorspellen: het aantal verrichtingen is omhoog gegaan.”
Ik heb ooit een enorme kerstboom met mijn fiets vervoerd (niet fietsend overigens, lopend). Maar ik had wel een fietstas waar ik hem ingezet had.quote:Op zondag 16 december 2012 12:24 schreef Vork het volgende:
Ik denk dat ik me behoorlijk heb verkeken op iets wat nog komen gaat. Vanmiddag ga ik een boom ophalen in 't park (vanaf dat gedeelte ongeveer 10 minuten open naar mijn huis). Een redelijk formaat (ongeveer net zo groot als mezelf) en met kluit (het namelijk een adoptieboom, die na kerst weer teruggepland gaat worden). Ik dacht toot voor kort dat ik die wel naar huis kan tillen, maar daar begin ik nu aan te twijfelen..
Ken je anders iemand met een auto die het niet erg vindt even heen en weer te rijden? Ik woon helaas te ver wegquote:Op zondag 16 december 2012 12:30 schreef Vork het volgende:
Is een optie, of op de bagagedrager en dan ook lopend. Ik zit nu in de trein opweg naar huis en dan kom ik er langs. Ik til 'm daar alvast wel even op om in te schatten wat ik eventueel in zou kunnen zetten.
Ik ken hetquote:Op zondag 16 december 2012 12:32 schreef Vork het volgende:
Ik ben informerende. Auto's zijn schaars helaas.
quote:Op zondag 16 december 2012 12:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[..]
Dat is exact wat ik hier al héél lang geleden riepKan je goed merken als je op de planning werkt
![]()
Zo'n 20 kinderen per week (alleen al in ons kleine streekziekenhuis) ondergaan bijv een in andere landen als overbodig geziene behandeling...maar ja, 20x een vlotte ingreep x een leuke smak geld: kassa!dat ga je natuurlijk dan niet meer wetenschappelijk bekijken
Wij sjouwden zo'n boom met zijn 2tjes wel naar huis hoor, zorg dat ie in zo'n net zit, en eentje houdt hem bij de top en ander bij de kluit en sjouwen maar!quote:Op zondag 16 december 2012 12:24 schreef Vork het volgende:
Ik denk dat ik me behoorlijk heb verkeken op iets wat nog komen gaat. Vanmiddag ga ik een boom ophalen in 't park (vanaf dat gedeelte ongeveer 10 minuten open naar mijn huis). Een redelijk formaat (ongeveer net zo groot als mezelf) en met kluit (het namelijk een adoptieboom, die na kerst weer teruggepland gaat worden). Ik dacht toot voor kort dat ik die wel naar huis kan tillen, maar daar begin ik nu aan te twijfelen..
Er komt hier geen boom in huis!quote:Op zondag 16 december 2012 12:36 schreef Bluezz het volgende:
Wij sjouwden zo'n boom met zijn 2tjes wel naar huis hoor, zorg dat ie in zo'n net zit, en eentje houdt hem bij de top en ander bij de kluit en sjouwen maar!
Hier ook niet, heb een hekel aan die dingen.quote:
Mevrouw vork sleept niet mee? Pfieuw, ben jij goed zindelijk gemaakt zeg.quote:Op zondag 16 december 2012 13:15 schreef Vork het volgende:
Ik kan ook wel zonder leven, maar mevrouw Vork wordt er heel erg blij van, dus dan kan ik mooi gaan lopen sjouwen. Inmiddels heb ik een vrijwilliger gevonden
Ik kan de boom alleen dit weekend ophalen en mevrouw Vork woont aan de andere kant van het land, waar ze nu ook zit. Ze was donderdag wel bij mij, maar toen hadden we geen geschikte boom gevonden. Ik heb het geprobeerd om d'r aan het werk te zetten. Volgend jaar nog beter plannen dus, ooit zal het wel gaan lukkenquote:Op zondag 16 december 2012 13:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mevrouw vork sleept niet mee? Pfieuw, ben jij goed zindelijk gemaakt zeg.
Jeez, gooit echt alles op 1 hoop.quote:Op zondag 16 december 2012 13:33 schreef AnneX het volgende:
Oh ja, in de slipstream van de discussie gister over geloof en macht en misbruik daarvan...hoorde ik flarden van dit gesprek.
Daar ga ik nog eens voor zitten.
http://boeken.vpro.nl/televisie/boeken/2012/16-december.html
http://anarchistsoccermom(...)ing-unthinkable.htmlquote:Thinking the Unthinkable
In the wake of another horrific national tragedy, it’s easy to talk about guns. But it’s time to talk about mental illness.
Three days before 20 year-old Adam Lanza killed his mother, then opened fire on a classroom full of Connecticut kindergartners, my 13-year old son Michael (name changed) missed his bus because he was wearing the wrong color pants.
“I can wear these pants,” he said, his tone increasingly belligerent, the black-hole pupils of his eyes swallowing the blue irises.
“They are navy blue,” I told him. “Your school’s dress code says black or khaki pants only.”
“They told me I could wear these,” he insisted. “You’re a stupid bitch. I can wear whatever pants I want to. This is America. I have rights!”
“You can’t wear whatever pants you want to,” I said, my tone affable, reasonable. “And you definitely cannot call me a stupid bitch. You’re grounded from electronics for the rest of the day. Now get in the car, and I will take you to school.”
I live with a son who is mentally ill. I love my son. But he terrifies me.
A few weeks ago, Michael pulled a knife and threatened to kill me and then himself after I asked him to return his overdue library books. His 7 and 9 year old siblings knew the safety plan—they ran to the car and locked the doors before I even asked them to. I managed to get the knife from Michael, then methodically collected all the sharp objects in the house into a single Tupperware container that now travels with me. Through it all, he continued to scream insults at me and threaten to kill or hurt me.
That conflict ended with three burly police officers and a paramedic wrestling my son onto a gurney for an expensive ambulance ride to the local emergency room. The mental hospital didn’t have any beds that day, and Michael calmed down nicely in the ER, so they sent us home with a prescription for Zyprexa and a follow-up visit with a local pediatric psychiatrist.
We still don’t know what’s wrong with Michael. Autism spectrum, ADHD, Oppositional Defiant or Intermittent Explosive Disorder have all been tossed around at various meetings with probation officers and social workers and counselors and teachers and school administrators. He’s been on a slew of antipsychotic and mood altering pharmaceuticals, a Russian novel of behavioral plans. Nothing seems to work.
At the start of seventh grade, Michael was accepted to an accelerated program for highly gifted math and science students. His IQ is off the charts. When he’s in a good mood, he will gladly bend your ear on subjects ranging from Greek mythology to the differences between Einsteinian and Newtonian physics to Doctor Who. He’s in a good mood most of the time. But when he’s not, watch out. And it’s impossible to predict what will set him off.
Several weeks into his new junior high school, Michael began exhibiting increasingly odd and threatening behaviors at school. We decided to transfer him to the district’s most restrictive behavioral program, a contained school environment where children who can’t function in normal classrooms can access their right to free public babysitting from 7:30-1:50 Monday through Friday until they turn 18.
The morning of the pants incident, Michael continued to argue with me on the drive. He would occasionally apologize and seem remorseful. Right before we turned into his school parking lot, he said, “Look, Mom, I’m really sorry. Can I have video games back today?”
“No way,” I told him. “You cannot act the way you acted this morning and think you can get your electronic privileges back that quickly.”
His face turned cold, and his eyes were full of calculated rage. “Then I’m going to kill myself,” he said. “I’m going to jump out of this car right now and kill myself.”
That was it. After the knife incident, I told him that if he ever said those words again, I would take him straight to the mental hospital, no ifs, ands, or buts. I did not respond, except to pull the car into the opposite lane, turning left instead of right.
“Where are you taking me?” he said, suddenly worried. “Where are we going?”
“You know where we are going,” I replied.
“No! You can’t do that to me! You’re sending me to hell! You’re sending me straight to hell!”
I pulled up in front of the hospital, frantically waiving for one of the clinicians who happened to be standing outside. “Call the police,” I said. “Hurry.”
Michael was in a full-blown fit by then, screaming and hitting. I hugged him close so he couldn’t escape from the car. He bit me several times and repeatedly jabbed his elbows into my rib cage. I’m still stronger than he is, but I won’t be for much longer.
The police came quickly and carried my son screaming and kicking into the bowels of the hospital. I started to shake, and tears filled my eyes as I filled out the paperwork—“Were there any difficulties with....at what age did your child....were there any problems with...has your child ever experienced...does your child have....”
At least we have health insurance now. I recently accepted a position with a local college, giving up my freelance career because when you have a kid like this, you need benefits. You’ll do anything for benefits. No individual insurance plan will cover this kind of thing.
For days, my son insisted that I was lying—that I made the whole thing up so that I could get rid of him. The first day, when I called to check up on him, he said, “I hate you. And I’m going to get my revenge as soon as I get out of here.”
By day three, he was my calm, sweet boy again, all apologies and promises to get better. I’ve heard those promises for years. I don’t believe them anymore.
On the intake form, under the question, “What are your expectations for treatment?” I wrote, “I need help.”
And I do. This problem is too big for me to handle on my own. Sometimes there are no good options. So you just pray for grace and trust that in hindsight, it will all make sense.
I am sharing this story because I am Adam Lanza’s mother. I am Dylan Klebold’s and Eric Harris’s mother. I am Jason Holmes’s mother. I am Jared Loughner’s mother. I am Seung-Hui Cho’s mother. And these boys—and their mothers—need help. In the wake of another horrific national tragedy, it’s easy to talk about guns. But it’s time to talk about mental illness.
According to Mother Jones, since 1982, 61 mass murders involving firearms have occurred throughout the country. (http://www.motherjones.com/politics/2012/07/mass-shootings-map). Of these, 43 of the killers were white males, and only one was a woman. Mother Jones focused on whether the killers obtained their guns legally (most did). But this highly visible sign of mental illness should lead us to consider how many people in the U.S. live in fear, like I do.
When I asked my son’s social worker about my options, he said that the only thing I could do was to get Michael charged with a crime. “If he’s back in the system, they’ll create a paper trail,” he said. “That’s the only way you’re ever going to get anything done. No one will pay attention to you unless you’ve got charges.”
I don’t believe my son belongs in jail. The chaotic environment exacerbates Michael’s sensitivity to sensory stimuli and doesn’t deal with the underlying pathology. But it seems like the United States is using prison as the solution of choice for mentally ill people. According to Human Rights Watch, the number of mentally ill inmates in U.S. prisons quadrupled from 2000 to 2006, and it continues to rise—in fact, the rate of inmate mental illness is five times greater (56 percent) than in the non-incarcerated population. (http://www.hrw.org/news/2(...)l-prisons-quadrupled)
With state-run treatment centers and hospitals shuttered, prison is now the last resort for the mentally ill—Rikers Island, the LA County Jail, and Cook County Jail in Illinois housed the nation’s largest treatment centers in 2011 (http://www.npr.org/2011/0(...)ntally-ill-prisoners)
No one wants to send a 13-year old genius who loves Harry Potter and his snuggle animal collection to jail. But our society, with its stigma on mental illness and its broken healthcare system, does not provide us with other options. Then another tortured soul shoots up a fast food restaurant. A mall. A kindergarten classroom. And we wring our hands and say, “Something must be done.”
I agree that something must be done. It’s time for a meaningful, nation-wide conversation about mental health. That’s the only way our nation can ever truly heal.
God help me. God help Michael. God help us all.
Tja, alleen het verschil is, de moeder van de knaap die amok liep had de wapens waarmee hij dat deed gekocht.quote:Op zondag 16 december 2012 15:42 schreef Isabeau het volgende:
Indrukwekkend verhaal:
[..]
http://anarchistsoccermom(...)ing-unthinkable.html
Incl een belachelijk automatisch wapen alleen bedoeld om veel mensen zo snel mogelijk uit te schakelenquote:Op zondag 16 december 2012 16:20 schreef Pietverdriet het volgende:
Tja, alleen het verschil is, de moeder van de knaap die amok liep had de wapens waarmee hij dat deed gekocht.
Hij had toch een spuit met een dodelijk slaapmiddel gehad van een dierenarts?quote:Op zondag 16 december 2012 16:31 schreef MissHobje het volgende:
Is Johannes nu echt dood? Zonder hulp zeg maar ? Sneu die lijdensweg (misschien was ie al weken ziek aan het zwemmen kan ook natuurlijk)
Ja, die heb ik ca. 4 weken geleden al op de BBC gezien.quote:Op zondag 16 december 2012 14:09 schreef AnneX het volgende:
En golfer...heb je gister de Stones docu ( en tijdsbeeld) gezien.
Tis zelfs evt. terug te kijken ( voor een paar dagen)![]()
http://www.uitzendinggemist.nl/
Je zal maar een bultrug vanuit een vliegtuig op je gegooid krijgen.quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 19:15 schreef Bluezz het volgende:
Het was een gezellig verjaardagsfeestje in kerst en piratensfeer
Euc_ ijs is altijd een succesnummer.quote:Op zondag 16 december 2012 19:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik zit te bedenken wat ik voor dessert moet maken met kerst. Ik doe voor en na en wil graag iets waar ik ter plekke geen werk meer aan heb. Lastig
haha nou zat nog te denken om iets te maken waar ijs bij kan, we hebben hier in het dorp een zeer goede ijstoko. Maar het is wat lastig mee nemen naar de andere kant van het land dus dan zou ik mijn vader moeten vragen om supermarktijs. Toch jammer.quote:Op zondag 16 december 2012 19:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Euc_ ijs is altijd een succesnummer.
voor de rest van het eten ben ik niet verantwoordelijk. zusje doet hoofd, broertje na en pa/ma bijgerecht.quote:Op zondag 16 december 2012 19:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik maak ook soep als voorgerechtje. Ik denk aardappel-knolserderijsoep. Die had ik voor vanavond gemaakt en dat was echt mega lekker![]()
En heel makkelijk van te voren te maken
Tiramisu.quote:Op zondag 16 december 2012 19:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik maak ook soep als voorgerechtje. Ik denk aardappel-knolserderijsoep. Die had ik voor vanavond gemaakt en dat was echt mega lekker![]()
En heel makkelijk van te voren te maken
noem je me nu oud en zwak?quote:Op zondag 16 december 2012 19:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Tiramisu.
Evt oudjes/zwakkenproof versie zonder eidooiers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Dat is ook een optie ja! Al in geen jaren meer gemaakt/gegeten.quote:Op zondag 16 december 2012 19:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Tiramisu.
quote:Op zondag 16 december 2012 19:29 schreef z80 het volgende:
[..]
noem je me nu oud en zwak?
Moeders maakt het altijd zonder eierdooiers met het oog op salmonellabesmetting. Weet eigenlijk niet of ze een bepaald recept hanteert.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Komt golfer eten?quote:Op zondag 16 december 2012 19:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Tiramisu.
* z80 zet er een keukentrapje bij zodat het wat makkelijker is om er op te klimmen.quote:Op zondag 16 december 2012 19:57 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet haalt de vazen van CUL slowchat kast..
* Pietverdriet monteerde er snel nog even een keukentraplift aan..quote:Op zondag 16 december 2012 20:00 schreef z80 het volgende:
[..]
* z80 zet er een keukentrapje bij zodat het wat makkelijker is om er op te klimmen.
Die met limoncello is lekker fris ookquote:Op zondag 16 december 2012 19:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm ik heb dus gewoon maar 1 recept voor tiramisu
Doe je even je mailadres mailen pm?quote:Op zondag 16 december 2012 20:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh doe maar AnneX! Mag wel een beetje apart zijn
Bij navraag kuste hij zijn schzusje L gewoon en schudde hij de hand van schzusjeszus, die liep op hem af en hij kon er eigenlijk niet onderuit. Verder was het een zeer ontspannen leuke middag.quote:Op zondag 16 december 2012 20:21 schreef AnneX het volgende:
Hoe verliep het handenschud moment.![]()
Leuke foto's en Q maakt de indruk te genieten bij zijn neefje( en de kadootjes)
quote:Op zondag 16 december 2012 20:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bij navraag kuste hij zijn schzusje L gewoon en schudde hij de hand van schzusjeszus, die liep op hem af en hij kon er eigenlijk niet onderuit. Verder was het een zeer ontspannen leuke middag.
Hij kan enorm goed met kinderen overweg, je kan merken dat ie daar ervaring in heeft (in aus in de kinderopvang gewerkt)
Hij komt gezellig 1e kerstdag bij ons eten.
quote:Op zondag 16 december 2012 20:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
Doe je even je mailadres mailen pm?
Begin ik vast te tikken...
Chocolade cheesecake. Alleen nog snijden en serveren. En Pedro Ximinez sweet sherry erbij. Of appelcrumble met vanille-ijs. Serveren met een kaneel- of speculaas-likeur. En dan de crumble tijdens de hoofdgang in de oven doen zodat ie lekker op tijd klaar is en warm op je bordje ligt.quote:Op zondag 16 december 2012 19:18 schreef Sunnythesun het volgende:
gezellig!!
Ik zit te bedenken wat ik voor dessert moet maken met kerst. Ik doe voor en na en wil graag iets waar ik ter plekke geen werk meer aan heb. Lastig
Hebben mijn gedachten gepasseerd jaquote:Op zondag 16 december 2012 21:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Chocolade cheesecake. Alleen nog snijden en serveren. Of appelcrumble met vanille-ijs. En dan de crumble tijdens de hoofdgang in de oven doen zodat ie lekker op tijd klaar is en warm op je bordje ligt.
Limoncello vind ik meer een zomer-ding. In de winter graag warme smaken! Koffie, kaneel, speculaas, anijsquote:Op zondag 16 december 2012 21:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Hebben mijn gedachten gepasseerd jaMaar denk dat ik bij de limoncello tiramisu blijf
Ja, op zich mee eens, maar voor limoncello maak ik graag een uitzonderingquote:Op zondag 16 december 2012 21:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Limoncello vind ik meer een zomer-ding. In de winter graag warme smaken! Koffie, kaneel, speculaas, anijsChocola is een warme smaak, maar chocola kan altijd dus dat telt niet
quote:Op zondag 16 december 2012 20:59 schreef AnneX het volgende:
Leuk Bluezzmama.
Een mens lijdt het meest...
# kerk geweest hé
quote:Op zondag 16 december 2012 21:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Dank!! Daar kan ik mee uit de voeten
Ook weer waarquote:Op zondag 16 december 2012 21:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Limoncello vind ik meer een zomer-ding. In de winter graag warme smaken! Koffie, kaneel, speculaas, anijsChocola is een warme smaak, maar chocola kan altijd dus dat telt niet
Ik vind alles wat je noemt altijd lekkerquote:Op zondag 16 december 2012 21:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
DH's rug ontharenquote:Op zondag 16 december 2012 21:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind alles wat je noemt altijd lekker
Viel tegen ja?quote:Op zondag 16 december 2012 21:32 schreef Stereotomy het volgende:
Eens met Lein over de smaken
Naar de Hobbit geweest: viel zwaar tegen. LOTR redux en de CGI is er niet beter op geworden. Nu weer een jaar wachten op deel 2_!!
quote:Op zondag 16 december 2012 21:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Viel tegen ja?
Wij waren zaterdag eindelijk naar de Marathon gegaan. Ik vond 'm geweldig, Leintjeuh minder.
Op een geg. moment is er een shot in de film hier op de kade, en hoor je Lein in een volle bioscoopzaal keihard: "Hee! Dat is jouw auto!"
Ja, hij staat eigenlijk bijna altijd voor de deur. Alleen als ik bij Isa ben, staat 'ie er nietquote:Op zondag 16 december 2012 21:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Dacht wel dat jullie auto er tussen zou staan
Ook anijs? Ik heb daar een heel sterke koud, donker weer associatie meequote:Op zondag 16 december 2012 21:36 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind alles wat je noemt altijd lekker
[..]
Viel tegen ja?
Wij waren zaterdag eindelijk naar de Marathon gegaan. Ik vond 'm geweldig, Leintjeuh minder.
Op een geg. moment is er een shot in de film hier op de kade, en hoor je Lein in een volle bioscoopzaal keihard: "Hee! Dat is jouw auto!"
Heb net ff de trailer gekeken, lijkt me een vermakelijke film.quote:Op zondag 16 december 2012 21:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Viel tegen ja?
Whutquote:
Yupsquote:Op zondag 16 december 2012 22:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ook anijs? Ik heb daar een heel sterke koud, donker weer associatie mee
Ik ook!quote:Op zondag 16 december 2012 22:45 schreef kaasplankje het volgende:
Kreeg ik als kind vaak warm als slaapmutsje.
Laatste keer dat ik dat deed werd ik met een ambulance afgevoerdquote:Op zondag 16 december 2012 23:17 schreef computergirl het volgende:
Dit past wel in cul denk ik, kom net terug van huisartsenpost net 4 hechtingen en 2 plakkers op mijn vinger. Mes dat ik nog even wilde afwassen was erg scherp
Welke vinger? Eén die je veel gebruikt?quote:Op zondag 16 december 2012 23:23 schreef computergirl het volgende:
Oh zo erg was het gelukkig niet, zelf op de fiets naar de h-post gegaan. Nare verdovingsprikken maar het hechten was wel leuk om te zien.
Naast de cacao en klop-klopquote:Op zondag 16 december 2012 23:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ook!En nu koop ik het nooit meer. Ik zou niet eens weten waar je dat moet zoeken in de supermarkt.
Ik zal er eens naar kijken, misschien weer eens drinken als ik in een nostalgische bui wil zijnquote:
Ik word al onpasselijk als ik er aan denkquote:Op zondag 16 december 2012 23:31 schreef computergirl het volgende:
Rechter wijsvinger, ik ben gelukkig voornamelijk linkshandig maar de snee zit vertikaal over bovenste kootje aan binnenkant. Daarom stond de wond ook flink open en de arts dacht wel dat ik er last van ga krijgen.
Hoe krijg ik het voor mekaar
En soll brieven schrijven ? ...missing.quote:Op zondag 16 december 2012 23:39 schreef Stereotomy het volgende:
Bedtijd
Werken, kapperen, sporten, dansen morgen
Ja, wat vreselijk dat dat nog steeds zo bestaat.quote:Op zondag 16 december 2012 21:04 schreef borisz het volgende:
Jelle BC nu over het kastensysteem in India.
Ieeewwwwquote:Op zondag 16 december 2012 23:31 schreef computergirl het volgende:
Rechter wijsvinger, ik ben gelukkig voornamelijk linkshandig maar de snee zit vertikaal over bovenste kootje aan binnenkant. Daarom stond de wond ook flink open en de arts dacht wel dat ik er last van ga krijgen.
Hoe krijg ik het voor mekaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |