Mag ik dan hierbij reclame maken voor mijn vriendje SCHquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:46 schreef Stereotomy het volgende:
Dat is zo. Je moet er wel voor open kunnen staan. Achtste Groepers Huilen Niet en Mees Kees, Sunny vast bekend, ben ik gewoon naar toe gegaan in de bioscoop en met name Achtste Groepers was niet slecht.
Er zijn ook zat kinderboeken die voor volwassenen leuk zijnIk hoop dat als ik later even oud ben als golfer ze ook nog kan waarderen.
Doe jaap de groetjes en zeg dat ik het kibbelen met hem mis.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mag ik dan hierbij reclame maken voor mijn vriendje SCHmet zijn uberleuke site!
www.jaapleest.nl
Gedaanquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Doe jaap de groetjes en zeg dat ik het kibbelen met hem mis.
Zoals gewoonlijk nemen we het op en lopen we nog een stuk achter, maar ik moet bijna kotsen van het commentaar van die Borsato op sommige kandidaten.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat een prachtig duet van Marco B. en Ivar!
echte Italiaanquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk nemen we het op en lopen we nog een stuk achter, maar ik moet bijna kotsen van het commentaar van die Borsato op sommige kandidaten.
Wat een stomme BLØFteksten kraamt die man uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
* Isabeau veegt wat tranen wegquote:
Tis verrot dat sommige mensen die zelfmoord willen plegen eerst andere mensen erin meenemenquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
* Isabeau veegt wat tranen weg
Wie schiet er nou kinderen doodKinderen tussen 5 en 10 jaar oud...
Wat is er toch mis met al die mensen...
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Voice gelulDat is al jaren zo hoor, dat ze optreden in volgorde van populariteit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus vrij grappig dat je dit nu 'ontdekt'.![]()
Oh en sandra zong niet vals, toen jij haar daarvan hebt beticht. Iets bescheiderer worden in je lukrake discohits.Snobs have more fun!
KLIK!
quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:01 schreef Sunnythesun het volgende:
(al moet ik zeggen dat ik nog nooit van een niet-gelovige heb gehoord die iemand wilde 'afkeren' om het zo maar ff te noemen)
Jammer maar daar blijf ik bij. Ik heb em nu in singlevorm gehoord van haarzelf en dat is niet 'expres-off-key'. Maar goed.... dit is al een beetje oude discussie eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is al jaren zo hoor, dat ze optreden in volgorde van populariteit.
Dus vrij grappig dat je dit nu 'ontdekt'.![]()
Oh en sandra zong niet vals, toen jij haar daarvan hebt beticht. Iets bescheiderer worden in je lukrake discohits.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Idd, iedereenquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:24 schreef Bluezz het volgende:
Alle groten der aarde zingen wel eens net onder of boven het lijntje.
Zelfs ik
Ja, dat slippertje viel mij ook al op.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Zagen jullie dat toen Ivar en Floortje op het podium stonden te wachten op de uitslag en dat Martijn hen aankondigde als Ivar en Johannes?En hij had het niet eens zelf door volgens mij
Tuurlijk, want ik sta toch maar mooi in het Patronaat.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:26 schreef FutureFairytale het volgende:
En je bent wel zelfverzekerd gelukkig hehe
Ja aan t eind van haar liedjequote:Op vrijdag 14 december 2012 23:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat slippertje viel mij ook al op.
Zag je trouwens hoe verlekkerd Leona naar die korte broekjes van die danseressen om haar heen stond te kijken?
Haha, en zo is het! Johannes gaat denk de feestjes af net als Dean en Ben Saunders doen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tuurlijk, want ik sta toch maar mooi in het Patronaat.
Al jaaaaren.
En dat kan Johannes niet zeggen
Ja, viel mij vanavond mee. Duet met Bquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja aan t eind van haar liedje. Wat vonden jullie van Ivar? Hij verraste me want vond dat hij erg goed zong vanavond.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, viel mij vanavond mee. Duet met Brsat
deed ie erg goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |