Mag ik dan hierbij reclame maken voor mijn vriendje SCHquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:46 schreef Stereotomy het volgende:
Dat is zo. Je moet er wel voor open kunnen staan. Achtste Groepers Huilen Niet en Mees Kees, Sunny vast bekend, ben ik gewoon naar toe gegaan in de bioscoop en met name Achtste Groepers was niet slecht.
Er zijn ook zat kinderboeken die voor volwassenen leuk zijnIk hoop dat als ik later even oud ben als golfer ze ook nog kan waarderen.
Doe jaap de groetjes en zeg dat ik het kibbelen met hem mis.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mag ik dan hierbij reclame maken voor mijn vriendje SCHmet zijn uberleuke site!
www.jaapleest.nl
Gedaanquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Doe jaap de groetjes en zeg dat ik het kibbelen met hem mis.
Zoals gewoonlijk nemen we het op en lopen we nog een stuk achter, maar ik moet bijna kotsen van het commentaar van die Borsato op sommige kandidaten.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat een prachtig duet van Marco B. en Ivar!
echte Italiaanquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk nemen we het op en lopen we nog een stuk achter, maar ik moet bijna kotsen van het commentaar van die Borsato op sommige kandidaten.
Wat een stomme BLØFteksten kraamt die man uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
* Isabeau veegt wat tranen wegquote:
Tis verrot dat sommige mensen die zelfmoord willen plegen eerst andere mensen erin meenemenquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
* Isabeau veegt wat tranen weg
Wie schiet er nou kinderen doodKinderen tussen 5 en 10 jaar oud...
Wat is er toch mis met al die mensen...
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Voice gelulDat is al jaren zo hoor, dat ze optreden in volgorde van populariteit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus vrij grappig dat je dit nu 'ontdekt'.![]()
Oh en sandra zong niet vals, toen jij haar daarvan hebt beticht. Iets bescheiderer worden in je lukrake discohits.Snobs have more fun!
KLIK!
quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:01 schreef Sunnythesun het volgende:
(al moet ik zeggen dat ik nog nooit van een niet-gelovige heb gehoord die iemand wilde 'afkeren' om het zo maar ff te noemen)
Jammer maar daar blijf ik bij. Ik heb em nu in singlevorm gehoord van haarzelf en dat is niet 'expres-off-key'. Maar goed.... dit is al een beetje oude discussie eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is al jaren zo hoor, dat ze optreden in volgorde van populariteit.
Dus vrij grappig dat je dit nu 'ontdekt'.![]()
Oh en sandra zong niet vals, toen jij haar daarvan hebt beticht. Iets bescheiderer worden in je lukrake discohits.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Idd, iedereenquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:24 schreef Bluezz het volgende:
Alle groten der aarde zingen wel eens net onder of boven het lijntje.
Zelfs ik
Ja, dat slippertje viel mij ook al op.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Zagen jullie dat toen Ivar en Floortje op het podium stonden te wachten op de uitslag en dat Martijn hen aankondigde als Ivar en Johannes?En hij had het niet eens zelf door volgens mij
Tuurlijk, want ik sta toch maar mooi in het Patronaat.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:26 schreef FutureFairytale het volgende:
En je bent wel zelfverzekerd gelukkig hehe
Ja aan t eind van haar liedjequote:Op vrijdag 14 december 2012 23:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat slippertje viel mij ook al op.
Zag je trouwens hoe verlekkerd Leona naar die korte broekjes van die danseressen om haar heen stond te kijken?
Haha, en zo is het! Johannes gaat denk de feestjes af net als Dean en Ben Saunders doen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tuurlijk, want ik sta toch maar mooi in het Patronaat.
Al jaaaaren.
En dat kan Johannes niet zeggen
Ja, viel mij vanavond mee. Duet met Bquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja aan t eind van haar liedje. Wat vonden jullie van Ivar? Hij verraste me want vond dat hij erg goed zong vanavond.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, viel mij vanavond mee. Duet met Brsat
deed ie erg goed.
Wow, dat ziet er geweldig lekker uit!quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:38 schreef golfer het volgende:
Om het begin van de vakantie van B. (en dus ook die van mij) te vieren schenken we nog een lekker wijntje en een glaasje whisky in en gooien we er nog een aflevering van Forbrydelsen (The Killing) serie 3 tegenaan.
Oh en ik verheug me enorm op a.s. dinsdag als we met een overnachting erbij gaan genieten van de beste Italiaan van Nederland (ex-michelinster).
ja!quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wow, dat ziet er geweldig lekker uit!
Mijn pillendoosje vergeet ik niet (meer) hoor Isa.quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:37 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Ossenstaartstoof staat op. Wordt lekker denk ik, maar ja bijna alles wat je lang laat stoven met ui, kruiden en wijn wordt lekker natuurlijk![]()
Het zijn stukken vlees met bot er in. Voor de soep maak je het vlees na het koken los van het bot en dat gaat weer in de soep, hierbij doe je dat op je bord zelfquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:17 schreef AnneX het volgende:
Ja, ok.
Ik zie letterlijk staarten voor mij.
En ken alleen soep ervan.![]()
# goochelt dan maar
Oh, ik heb een "soep" vriendin.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het zijn stukken vlees met bot er in. Voor de soep maak je het vlees na het koken los van het bot en dat gaat weer in de soep, hierbij doe je dat op je bord zelf
Er komen 9 volwassenen en 5 kids, allemaal van "mijn kant", broer, zus, ma, pa en alles wat er bij hoort.quote:Op zaterdag 15 december 2012 09:52 schreef Isabeau het volgende:
Hebben jullie de kerstmenu's al gemaakt? En wat staat er dan op het menu
Ja, meerdere, al kan ik ook wel vragen of de Familie wat in de kofferbak schuift.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:32 schreef AnneX het volgende:
Klinkt goed hoor! Kaas![]()
Vorige week had iemand een stapel stoelen uit een clubhuis geleend.
Is dat een idee?
Vraag: ben je lid van een club?
Nouja, ik ben wel het weekend vrij dus genoeg tijd om voor te bereiden. Het zal wel rustig zijn maandag maar je weet het nooit zeker vooraf bij ons.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:33 schreef Isabeau het volgende:
Dat lijkt me lastig als je allebei de dag voor kerst moet werken! Qua boodschappen doen en voorbereidingen idd niet het handigst, maar het is niet anders. Ik ben eigenlijk altijd op maandag vrij, dus deze maandag ook. Maar we hebben nog helemaal niets verzonnen voor de kerst![]()
Zo'n grote groep is wel gezellig
Ik vind de carbonara toch net iets lekkerderquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:36 schreef borisz het volgende:
Één van de lekkerste maaltijden blijft de pasta bolognese. Dus Kaas hoe laat eten we?
Valt wel mee toch?quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind de carbonara toch net iets lekkerderMaar volgens mij is die niet zo gezond
quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind de carbonara toch net iets lekkerder![]()
Wat leuk dat ze dat samen doen! (en kunnenquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:49 schreef TAV74 het volgende:
Zo eens even foto's maken van Sun en mijn vader die samen een crossloop van 5km doen hier op de recreatieplas
Wat we ook gaan doen, dat wordt het dus nietquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:50 schreef borisz het volgende:
Kerstplannen zijn nog niet zeker. Komt wrs neer op Één dag gourmet met een groep en één dag een menu.
Zo lang niet buitenquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:13 schreef AnneX het volgende:
Wat goed van het hardlopen van Sun met schvader !
Om de boel een beetje in beweging te houden, denk ik aan een buffet met
tapas.
Zijn workshops nog ergens goed voor.
Aangezien schma sinds augustus/ haar verjaardag niet meer buiten is geweest,
denk ik zo maar dat zij hier niet aankomen.
Plus de vorige twee jaren belandden wij ook daar vanwege een pak sneeuw
en vanwege ijzel.
Fijn van Q
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zo lang niet buiten
Ja we zien hem morgen ook weer bij de verjaardag van Babi J.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb er nooit zoveel problemen mee als iemand dat prive doet. Als hij nou een weigerambtenaar was...Confidence through competence
Ik eet me ongans aan ei, spek en kaasquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
Ei spek en kaas. Is dat ongezond?
quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zo lang niet buiten
Ja we zien hem morgen ook weer bij de verjaardag van Babi J.Omhelst / knuffelt Q zijn moeder ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dadelstroop ipv appelstroop![]()
Ik werk samen met een arts die eigenlijk niemand de hand wil schudden (beetje smet vreesquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:31 schreef Stereotomy het volgende:
Heb er nooit zoveel problemen mee als iemand dat prive doet. Als hij nou een weigerambtenaar was...
Ik heb gister een ontbeende lamsschouder meegenomen bij de makro. Dan hoef ik iig niet meer te twijfelen over de basis van het hoofdgerecht. Nu alleen bedenken hoe ik hem klaar ga makenquote:Op zaterdag 15 december 2012 09:52 schreef Isabeau het volgende:
Hebben jullie de kerstmenu's al gemaakt? En wat staat er dan op het menu
Ik wel. Met mijn neefjequote:Op zaterdag 15 december 2012 12:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat we ook gaan doen, dat wordt het dus niet(gourmet welteverstaan)
Lekker kluiven!quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:37 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Ossenstaartstoof staat op. Wordt lekker denk ik, maar ja bijna alles wat je lang laat stoven met ui, kruiden en wijn wordt lekker natuurlijk![]()
quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:31 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Heb er nooit zoveel problemen mee als iemand dat prive doet. Als hij nou een weigerambtenaar was...
Jawel hoorquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:36 schreef AnneX het volgende:
Omhelst / knuffelt Q zijn moeder ook niet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als inquote:Op zaterdag 15 december 2012 14:40 schreef Vork het volgende:
Voorlopig blijven we hier de beide kerstdagen gewoon thuis, met z'n tweeen. Geen idee wat we gaan eten, maar ik gok dat ik op een van die dagen iets van een rijssttafel ga maken (oftewel, weing rijst en veel verschillende dingen).
quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat leuk dat ze dat samen doen! (en kunnen)
Ben er ook niet zo van.quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:46 schreef golfer het volgende:
Ik geloof dat 80% van Nederland wel een kerstdag gourmetten gaat.
Wij horen bij die overige 20 % die dat niet doet.
Ja dezelfde, dat is alweer een tijdje gewoon weer een gelukkige relatie. Ik weet nu helemaal niet meer wie ik dat wel en niet heb verteldquote:Op zaterdag 15 december 2012 15:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
daar zeg je me wat. Vork
Ons nietquote:Op zaterdag 15 december 2012 15:27 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja dezelfde, dat is alweer een tijdje gewoon weer een gelukkige relatie. Ik weet nu helemaal niet meer wie ik dat wel en niet heb verteld.
Nogmaals: lof !!!quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:53 schreef Sunnythesun het volgende:
fris gedoucht. Ging goed
Was erg zwaar, veel bulten en bochten en zand en zo.. Maar mooie tijd voor mijn doen neergezet
Super joh!quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:53 schreef Sunnythesun het volgende:
fris gedoucht. Ging goed
Was erg zwaar, veel bulten en bochten en zand en zo.. Maar mooie tijd voor mijn doen neergezet
Rotterdam want die gaat tenminste gewoon door ja.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:02 schreef golfer het volgende:
Kunnen we je al inschrijven voor de Marathon van New York, volgend jaar?
Kan hier ook stormenquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:04 schreef kaasplankje het volgende:
Rotterdam want die gaat tenminste gewoon door ja.
quote:Waarom zou je je avonden in het zweet werken als je net zo goed kan gaan golfen of kanoën om langer te leven? Uit een onderzoek gedaan onder bijna tienduizend voormalige Olympische sporters, blijkt dat een wielrenner of een hardloper de zelfde levensverwachting heeft als een golfer of cricketspeler. En die uitslag had men niet verwacht, want vergeleken met niet-sporters leven sporters langer. Maar nu blijkt de intensiteit, kracht en duur van de sport geen verlenging op te leveren.
Daarentegen hebben de mate van fysiek contact en het risico op letsel wel invloed op de levensverwachting. Zo hebben bijvoorbeeld rugbyers en voetballers een 16 procent hogere sterftekans dan sporters die het wat rustiger aan doen.
Niet zo heel moeilijk. Gewoon de bal het veld uit battenquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:09 schreef freecell het volgende:
cricketik heb ooit in Engeland een wedstrijd gespeeld. Ik snap het nog steeds niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |