Deh ken ook nie anders !quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:40 schreef vosss het volgende:
De ingeblikte gehaktballen in tomatensaus smaakte overigens heerlijk met Radio Bendeleider als begeleiding erbij met volume op ARE YOU NUTS!
Ha, Loederse Ludo.quote:
Dat had ik gelezen ja, maar ook geen tijd gehad opnieuw te proberen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:44 schreef vosss het volgende:
Hey Ludo
Ik had geen mail gekregen maar dat had ik al gezegd.
Daar was ik niet op berekend! Maar goed, ik gooi zo wel ff playlist er in.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:44 schreef Gutz het volgende:
[..]
Ha, Loederse Ludo.
Gaaf op tijd, ik heb om 8uur een afspraak met het avontuur.
Kan je mooi skills aan de wheels of steel laten zien!
Ik kan wel een half uurtje rekkenquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat had ik gelezen ja, maar ook geen tijd gehad opnieuw te proberen.
[..]
Daar was ik niet op berekend! Maar goed, ik gooi zo wel ff playlist er in.
Pleelist doe ik niet aan he, Alles Live uit de jeugdherbergquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat had ik gelezen ja, maar ook geen tijd gehad opnieuw te proberen.
[..]
Daar was ik niet op berekend! Maar goed, ik gooi zo wel ff playlist er in.
Maar dan heb ik geen gunshots en alles.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:49 schreef Gutz het volgende:
[..]
Pleelist doe ik niet aan he, Alles Live uit de jeugdherberg
Nog een paar nummertjes.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:05 schreef LudoSanders het volgende:
Oké, ben er wel soort van klaar voor.
Je hoeft toch niet te streamen naar je androidphone in de badkamer?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:05 schreef Warmaster88 het volgende:
Ekkes douchen, iemand al een goede manier gevonden om het te streamen op android? Krijg alleen maar pauper apps die maar 5 seconden streamen.
Wifi?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:07 schreef Warmaster88 het volgende:
Die heb ik al, maar die doet erg lang over bufferen, en daarna doet ie t voor ong 10 seconden
Hmmm ik kon gisteren een goeie 20 minuten zo via het gsm netwerk luisteren. daarna begon kpn te kutten.quote:
Gevoelige jongen, net als ik wanneer RBL-tijd weer aangebroken is.quote:
Geen idee, waar moet ik dat vinden?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:26 schreef Warmaster88 het volgende:
Ludo, onder welke naam is bendeleider te vinden op shoutcast? Dan kan ik de winamp app gebruiken
Ik heb een Mac man, heb geen shoutcast.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:29 schreef Warmaster88 het volgende:
In andere woorden, als je op shoutcast bendeleider zoekt vindt ie niets
Deze stream opgeven in de winamp app:quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:26 schreef Warmaster88 het volgende:
Ludo, onder welke naam is bendeleider te vinden op shoutcast? Dan kan ik de winamp app gebruiken
Veel te ingewikkeld, ik gebruik Nicecast en kan zo snel niets vinden.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:31 schreef Warmaster88 het volgende:
Maar je gebruikt shoutcast toch om uit te zenden? Het is een shoutcast zender
cheers!quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:32 schreef wimbo het volgende:
[..]
Deze stream opgeven in de winamp app:
Shoutcast, manually add station.
http://s10.myradiostream.com:8628
Of ze toevallig nog een designer Bierstübe in de aanbieding hebben, met bijpassende accesoires?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:51 schreef Monopoly het volgende:
Ik moet binnenkort toch maar eens een kijkje gaan nemen bij ABC
Ik woon er letterlijk vlakbij.quote:Reisduur: 0:23 u
Afstand: 21,0 km
quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik woon er letterlijk vlakbij.
Net iets verder dan Weert of Roermond!
Belse kroegen zijn gezellig.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]Volgens mij valt er nog wel meer te beleven in het prachtige Kinrooi.
Te volgen bij Seniorenwerking OCMW Villa Paxquote:Iedere generatie heeft behoefte aan liefde en genegenheid in al haar facetten... want lust vergrijst niet. Dat zal duidelijk worden vanaf Valentijntjesdag 2012 want ouderen, seksualiteit en intimiteit is het nieuwe thema van de Maaslandse seniorenwerking.
Seksualiteit en intimiteit bij ouderen is één van de laatste taboes die nog niet doorbroken werd. De beleving en de inkleuring ervan verschilt naarmate we ouder worden en hangt af van psychologische, lichamelijke, sociale en emotionele factoren. De Maaslandse seniorenwerking wil gedurende een gans jaar het taboe doorbreken en informatie verspreiden over dit thema.
Ze hopen oprecht dat iedere Maaslandse 60-plusser mag genieten van een gezonde portie seksualiteit en intimiteit en dat ze vele senioren mogen verwelkomen op de diverse activiteiten, lezingen en workshops het komende jaar die zullen plaatsvinden in de vijf Maaslandse gemeenten.
Ik kan me heel vaag herinneren dat ik er vroeger ooit eens beland ben na een avondje stappen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:03 schreef LudoSanders het volgende:
Kinrooi is een stukje heimat in België.
Misschien hebben ze ook wel een nieuwe reclame?quote:
4, eigenlijk 5 want ik luister uiteraard ook.quote:
Heb enkel Axel Fischer.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:14 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Ik wil Helene Fischer aanvragen voor mijn moeder
Onze hoop in bange dagen!quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:22 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Poëtisch hoogstandje van 's lands meesterdichter
Radio Bendeleider: Waar de frituur op 180 staat, en de koelkast op een graad of 6.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:33 schreef LudoSanders het volgende:
Update vanuit de Alpenstudio de temperatuur van de frituur staat nog steeds op 180.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:35 schreef wimbo het volgende:
[..]
Radio Bendeleider: Waar de frituur op 180 staat, en de koelkast op een graad of 6 15.
Bitterganituur FTWquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:44 schreef Monopoly het volgende:
Wat is nou de favoriete snack uit de frituur?
Hier smaakt een bitterballetje me altijd goed, evenals een bamiblok.
De meeste luisteraars hebben een loeiende frituurpan in de buurt staan om zo niets van deze uitzending te missen!quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga even naar de snackbar toe om wat te vreten te halen
Er is hier niks in huisquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De meeste luisteraars hebben een loeiende frituurpan in de buurt staan om zo niets van deze uitzending te missen!
Die moeten zich voorlopig ff beperken tot het halen van blikken pilsener. Die overigens naast de open haard staan op te warmen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:11 schreef Monopoly het volgende:
Hoe gaat het met onze held in de Alpenstudio ?
Al wat wulpse ontblootte dames op bezoek gehad Ludo ?
Niets mis mee!quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die moeten zich voorlopig ff beperken tot het halen van blikken pilsener. Die overigens naast de open haard staan op te warmen.
Neen. Zit niet in de koffer.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:26 schreef Monopoly het volgende:
Hebben we ook nog muziek uit de Noord Koreaanse propaganda machine ?
Der koningin unter den bieren.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:53 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Versterkt door een Warsteiner in mijn rechterknuist
Er gibt es keine Aldi in mein dorfquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Der koningin unter den bieren.
Dat klinkt allemaal leuk en alles, maar de koningin moet natuurlich gewoon der köning blazen und das ist Schultenbrau also also!!!!
Hier is op enig moment later nog een slap nederlands aftreksel van gemaaktquote:
Ik woon boven de Aldi en tegenover een Lidl.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:58 schreef DeLachendeVierde het volgende:
[..]
Er gibt es keine Aldi in mein dorf
Komt eraan!quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:58 schreef wimbo het volgende:
Ik plug toch nog maar even in.
Ben alleen wel overgestapt op de bruine rum, wegens biertekort.
Request: Rex Gildo, indien in de koffer.
Voor het voetvolk.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Hier is op enig moment later nog een slap nederlands aftreksel van gemaakt
Eensch!quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:02 schreef vosss het volgende:
Het is net 11 uur geweest. Mooie tijd voor Reinhard Mey zou ik zeggen. Ongeacht of het net 11 uur geweest is.
Die komt binnenkort in de studio live een plaat ter gehore brengen, ergens komende week. Voor nu moet ik je teleurstellen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:02 schreef vosss het volgende:
Het is net 11 uur geweest. Mooie tijd voor Reinhard Mey zou ik zeggen. Ongeacht of het net 11 uur geweest is.
Godverdomme man! Wát een radiostation. Gewoon even een eindbaas als Reinhard Mey live in de studio halen!quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die komt binnenkort in de studio live een plaat ter gehore brengen, ergens komende week. Voor nu moet ik je teleurstellen.
Hij schreef ons zelf aan.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Godverdomme man! Wát een radiostation. Gewoon even een eindbaas als Reinhard Mey live in de studio halen!
Hulde voor de beste man.quote:
Die plaat komt van de week binnen, grijsgedraaid reeds.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:08 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Is Hansi Hinterseer nog meegekomen?
Ik zit auf meine handy.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:06 schreef LudoSanders het volgende:
Of Wimbo moet nog achter de schuiven willen plaatsnemen.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die plaat komt van de week binnen, grijsgedraaid reeds.
Ik werd vroeger toen ik nog een klein vosssje was soms wakker als deze klassieker langskwam op de wekkerradio van mn ouders.quote:Gute Nacht Freunde, es wird Zeit für mich zu gehn
Was ich noch zu sagen hätte, dauert eine Zigarette
und ein letztes Glas im Stehn
Ein kleines bischen wel jaquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:26 schreef LudoSanders het volgende:
Vosss wordt sentimenteel van RBL. Ahw!
Met het Oog op Morgen!quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik werd vroeger toen ik nog een klein vosssje was soms wakker als deze klassieker langskwam op de wekkerradio van mn ouders.
Elke dag even voor 00:00
Jep. Toen ik nog geen idee had.quote:
Wijze keuze meinheer LompeHork!quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:48 schreef LompeHork het volgende:
* LompeHork zet patatuur aan onder het genot van Radio Bendeleider
Held!quote:Op zaterdag 15 december 2012 04:04 schreef Gutz het volgende:
Ik heb vanavond in het cafe waar ik sporaidisch muziek draai "Meh me Lolboy - Slaovink remix" gedraait. Het Roosednaalse publiek apprecieerde het nummer.
Sterker nog de lolboy tractor kwam er na en ging ook goed in de zaal
lolboy mag de buma graag ontvangenquote:Op zaterdag 15 december 2012 04:04 schreef Gutz het volgende:
Ik heb vanavond in het cafe waar ik sporaidisch muziek draai "Meh me Lolboy - Slaovink remix" gedraait. Het Roosednaalse publiek apprecieerde het nummer.
Sterker nog de lolboy tractor kwam er na en ging ook goed in de zaal
De nieuwe kneiters zijn vanaf maandag te beluisteren neem ik aan?quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:20 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben vandaag op Duits schlager beurs platen aan het verzamelen en zal vandaag en morgen niet tot nauwelijks in de studio aanwezig zijn.
Ik kan zelf wel even live gaan om de pijn te verzachten. Een goede Duitse Schlager verzacht de pijn wel op deze grijze zaterdagmiddag.quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:47 schreef vosss het volgende:
Tjsa ik ken het gevoel. Ik moet vanavond naar een besloten feest in een kroeg hier.
Leuk zou je denken. Ja leuk ja. Maar ze draaien dus geen Radio Bendeleider
Uiteraard, maandag topshow!quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:36 schreef vosss het volgende:
[..]
De nieuwe kneiters zijn vanaf maandag te beluisteren neem ik aan?
De Winamp app werkt perfect!quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Uiteraard, maandag topshow!
En Gutz, doe dat. Eens kijken of ik via mobiel kan genieten van mieterse klanken van RBL.
Zag ik zo snel niet staan in de app store. Ja, remote zooi, maar schiet ik niet mee op wanneer er niets te remote controllen valt.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:17 schreef Warmaster88 het volgende:
Heb je geen WinAmp app voor de iPhone?
Shoutcast radio downloaden, dan: http://myradiostream.com/10/Radio%20Bendeleider%20/10/8628.pls als kanaal toevoegenquote:Op zaterdag 15 december 2012 15:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zag ik zo snel niet staan in de app store. Ja, remote zooi, maar schiet ik niet mee op wanneer er niets te remote controllen valt.
geen idee, ik heb geen iphone, ik zag 'm op de webs staanquote:Op zaterdag 15 december 2012 15:25 schreef Warmaster88 het volgende:
Is die shoutcast app op iPhone wel wat ja? De Android app is een grote geprogrammeerde tumor.
En lekker etenquote:Zo een mooie muziek.
Ja hoe!? Verzend die shit werkte blijkbaar niet.quote:Op zondag 16 december 2012 01:51 schreef vosss het volgende:
Hey Ludo of Gutz, gooi mij die playlist eens door.
Ik hoorde straks een kneiter van een plaat van Reinhard Mey en het eerste wat ik dacht is Radio Bendeleider en frituur!
Zo een mooie muziek.
PS: ja het was op radio 1 ja
De Abramovitsj van Radio Bendeleiderquote:Op zondag 16 december 2012 14:10 schreef Kwaliteit het volgende:
van wie is dit project? niet een idee zodra iemand niet live zit een automaat in te zetten? Ik heb nog wel een servertje
Meh. Duitse en/of Frituur hits hebben toch mijn voorkeur op RadioBendeleider.quote:
Aber naturlich!quote:Op zondag 16 december 2012 15:33 schreef wimbo het volgende:
Komen de heren Gildo en Heino ook op muzikaal bezoek vandaag?
Und Lolboy und Punnik?
WinAmp is voor bazen!quote:Op zondag 16 december 2012 17:05 schreef fyah het volgende:
17:01:06 DJ Mike Llama - Llama Whippin' Intro
Bedankt voor de Caramba Caracho ein Whiskeyquote:Op zondag 16 december 2012 17:39 schreef Gutz het volgende:
Ik ga er zo weer mee stoppen. 't was me weer een waar genoegen!
ik kan ook gewoon een eigen shoutcast of icecast server opzetten eventueel. ik kan het zelfs zo maken dat we 1 stream PUUR voor alleen doorgifte gebruiken (dj's) en deze stream verbind zich aan het systeem. Heb je ook meteen soundprocessing op zender, iedereen klinkt dan ineens supertof! Wellicht een leuk experiment?quote:Op zondag 16 december 2012 15:07 schreef Gutz het volgende:
Als iemand een DNAS heeft en bereid is http://www.shoutcast.com/broadcast-tools Shoutcast DNAS erop te zetten? Dan kunnen we de zooi wel overzetten zodat ie nonstop kan draaien.
Ik snap er geen zak van, maar als jij het wilt proberen. Ik zou zeggen leef je uit! Als het werkt zal elke frituurliefhebber je adoreren.quote:Op zondag 16 december 2012 18:26 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
ik kan ook gewoon een eigen shoutcast of icecast server opzetten eventueel. ik kan het zelfs zo maken dat we 1 stream PUUR voor alleen doorgifte gebruiken (dj's) en deze stream verbind zich aan het systeem. Heb je ook meteen soundprocessing op zender, iedereen klinkt dan ineens supertof! Wellicht een leuk experiment?
ik kan het systeem ook koppelen aan een FTP server en als men muziek naar bepaalde directory's upload, dan komt dit automatisch in de playlist terecht. ik kan het systeem bijv. 2x per dag automatisch laten updaten.
jullie als luisteraars zouden dan zelfs de nonstop kunnen bepalen.
Helden idee! Als je enige hulp kunt gebruiken help ik graag!quote:Op zondag 16 december 2012 18:26 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
ik kan ook gewoon een eigen shoutcast of icecast server opzetten eventueel. ik kan het zelfs zo maken dat we 1 stream PUUR voor alleen doorgifte gebruiken (dj's) en deze stream verbind zich aan het systeem. Heb je ook meteen soundprocessing op zender, iedereen klinkt dan ineens supertof! Wellicht een leuk experiment?
ik kan het systeem ook koppelen aan een FTP server en als men muziek naar bepaalde directory's upload, dan komt dit automatisch in de playlist terecht. ik kan het systeem bijv. 2x per dag automatisch laten updaten.
jullie als luisteraars zouden dan zelfs de nonstop kunnen bepalen.
het systeem is eigenlijk al actief, ik maak er geen gebruik meer van. Runde ooit internetradio maar ik ben ermee gestopt. Heb de server echter nooit weggedaan en draait nog steeds in datacenterquote:Op zondag 16 december 2012 19:27 schreef Warmaster88 het volgende:
[..]
Helden idee! Als je enige hulp kunt gebruiken help ik graag!
Heb alles klaar staan dus wat mij betreft gaan we knallenquote:Op zondag 16 december 2012 20:39 schreef LudoSanders het volgende:
Dit klinkt bijna té professioneel.
Super! Ik ben momenteel alleen mobiel op FOK! en voorlopig nog niet thuis, dus kan je niet helpen momenteel.quote:Op zondag 16 december 2012 21:14 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Heb alles klaar staan dus wat mij betreft gaan we knallen
Ik help 'm wel mee, Vosss heeft ondertussen ook mijn playlist via dropbox ontvangen, als je me PM't met e-mail dan share ik de map ook met jou. Dan is dat iets, dan ga ik wel met Kwaliteit kijken hoe en wat!quote:Op zondag 16 december 2012 21:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Super! Ik ben momenteel alleen mobiel op FOK! en voorlopig nog niet thuis, dus kan je niet helpen momenteel.
Ik denk zomaar dat Radio Bendeleider de hele kerst online isquote:
quote:Op zondag 16 december 2012 21:22 schreef vosss het volgende:
De playlist moet nog 4 uur syncen
Geen idee waarom dat zo retetraag gaat![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 21:22 schreef vosss het volgende:
De playlist moet nog 4 uur syncen
Geen idee waarom dat zo retetraag gaat![]()
Gooi die turbo er even in dan!quote:Op zondag 16 december 2012 21:28 schreef vosss het volgende:
6 uur nog zegt ie nu, 65kb/s
Trage kutzooi. Zit je mooi te kijken met je 120Mbit
Zet de sneeuwheader van Fok! uit. Scheelt weer 500kb/squote:Op zondag 16 december 2012 21:28 schreef vosss het volgende:
6 uur nog zegt ie nu, 65kb/s
Trage kutzooi. Zit je mooi te kijken met je 120Mbit
Uit protest tegen de maandag.quote:
IK heb hem vanmiddag gemist.quote:Op zondag 16 december 2012 22:54 schreef Gutz het volgende:
Ik ben as we speak bezig mijn mp3's over te pompen naar een 24/7 server!
Met dank en hulde aan Kwaliteit!
Daarnaast ben ik de website aan het opzetten.
Goed voor een prijsvraag.quote:Op zondag 16 december 2012 23:01 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
IK heb hem vanmiddag gemist.
Overigens (zonder grap) de kerst cd van heintje gekocht op de kerstmarkt in Wenen. Voor een tientje kon ik dat stukje nostalgie niet laten liggen.
Ik kan hem wel eens versturen voor de liefhebbers.
Werkt goed.quote:Op zondag 16 december 2012 23:04 schreef Kwaliteit het volgende:
BETA VERSIE:
luisteren kan via http://www.mediartv.nl:8000/live.m3u
klinkt het geluid een beetje?
Werkt op mijn iPhone.quote:Op zondag 16 december 2012 23:04 schreef Kwaliteit het volgende:
BETA VERSIE:
Connecting to host duurt lang of vindt niet plaats in winamp.quote:Op zondag 16 december 2012 23:04 schreef Kwaliteit het volgende:
BETA VERSIE:
werkt prima hier hoor?quote:Op zondag 16 december 2012 23:06 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Connecting to host duurt lang of vindt niet plaats in winamp.
voor windows media player kun je http://www.mediartv.nl:8000/live of mms://www.mediartv.nl:8000/live proberen (een van de twee)quote:Op zondag 16 december 2012 23:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Hoe of waarmee spelen jullie hem af?
Bij mij speelt VLC 'm zelfs rechtstreeks in google chrome afquote:Op zondag 16 december 2012 23:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Hoe of waarmee spelen jullie hem af?
Ok als ik de playlist opsla en open werkt hij welquote:Op zondag 16 december 2012 23:09 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
voor windows media player kun je http://www.mediartv.nl:8000/live of mms://www.mediartv.nl:8000/live proberen (een van de twee)
Vlc laadt bij mij niets.quote:Op zondag 16 december 2012 23:10 schreef Gutz het volgende:
[..]
Bij mij speelt VLC 'm zelfs rechtstreeks in google chrome af
gebruik http://www.mediartv.nl:8000/live.m3u ?quote:Op zondag 16 december 2012 23:11 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ok als ik de playlist opsla en open werkt hij wel
op de foon nog niet.
Krijg ik een vlc scherm wat niets doet.quote:Op zondag 16 december 2012 23:11 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
gebruik http://www.mediartv.nl:8000/live.m3u ?
idemdittoquote:Op zondag 16 december 2012 23:14 schreef Kwaliteit het volgende:
http://www.mediartv.nl:8000/live.xspf
probeer eens winampquote:
nette website! mijn complimentenquote:Op zondag 16 december 2012 23:19 schreef Gutz het volgende:
Voor degene waarbij het echt niet lukt, www.bendeleider.eu de flashplayer doet 't al
winamp werkt bij het downloaden van de m3u .quote:Op zondag 16 december 2012 23:17 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
probeer eens winampVLC zou echter moeten werken, .pls werkte wel? ik kan wel ff een bestandje aanmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |