Deh ken ook nie anders !quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:40 schreef vosss het volgende:
De ingeblikte gehaktballen in tomatensaus smaakte overigens heerlijk met Radio Bendeleider als begeleiding erbij met volume op ARE YOU NUTS!
Ha, Loederse Ludo.quote:
Dat had ik gelezen ja, maar ook geen tijd gehad opnieuw te proberen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:44 schreef vosss het volgende:
Hey Ludo
Ik had geen mail gekregen maar dat had ik al gezegd.
Daar was ik niet op berekend! Maar goed, ik gooi zo wel ff playlist er in.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:44 schreef Gutz het volgende:
[..]
Ha, Loederse Ludo.
Gaaf op tijd, ik heb om 8uur een afspraak met het avontuur.
Kan je mooi skills aan de wheels of steel laten zien!
Ik kan wel een half uurtje rekkenquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat had ik gelezen ja, maar ook geen tijd gehad opnieuw te proberen.
[..]
Daar was ik niet op berekend! Maar goed, ik gooi zo wel ff playlist er in.
Pleelist doe ik niet aan he, Alles Live uit de jeugdherbergquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat had ik gelezen ja, maar ook geen tijd gehad opnieuw te proberen.
[..]
Daar was ik niet op berekend! Maar goed, ik gooi zo wel ff playlist er in.
Maar dan heb ik geen gunshots en alles.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:49 schreef Gutz het volgende:
[..]
Pleelist doe ik niet aan he, Alles Live uit de jeugdherberg
Nog een paar nummertjes.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:05 schreef LudoSanders het volgende:
Oké, ben er wel soort van klaar voor.
Je hoeft toch niet te streamen naar je androidphone in de badkamer?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:05 schreef Warmaster88 het volgende:
Ekkes douchen, iemand al een goede manier gevonden om het te streamen op android? Krijg alleen maar pauper apps die maar 5 seconden streamen.
Wifi?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:07 schreef Warmaster88 het volgende:
Die heb ik al, maar die doet erg lang over bufferen, en daarna doet ie t voor ong 10 seconden
Hmmm ik kon gisteren een goeie 20 minuten zo via het gsm netwerk luisteren. daarna begon kpn te kutten.quote:
Gevoelige jongen, net als ik wanneer RBL-tijd weer aangebroken is.quote:
Geen idee, waar moet ik dat vinden?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:26 schreef Warmaster88 het volgende:
Ludo, onder welke naam is bendeleider te vinden op shoutcast? Dan kan ik de winamp app gebruiken
Ik heb een Mac man, heb geen shoutcast.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:29 schreef Warmaster88 het volgende:
In andere woorden, als je op shoutcast bendeleider zoekt vindt ie niets
Deze stream opgeven in de winamp app:quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:26 schreef Warmaster88 het volgende:
Ludo, onder welke naam is bendeleider te vinden op shoutcast? Dan kan ik de winamp app gebruiken
Veel te ingewikkeld, ik gebruik Nicecast en kan zo snel niets vinden.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:31 schreef Warmaster88 het volgende:
Maar je gebruikt shoutcast toch om uit te zenden? Het is een shoutcast zender
cheers!quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:32 schreef wimbo het volgende:
[..]
Deze stream opgeven in de winamp app:
Shoutcast, manually add station.
http://s10.myradiostream.com:8628
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |