Redelijk wel ja. Maar zijn humor is geweldig. Dat hij ook zegt : Stel, ik ga geen namen noemen stel dat hij mee kijkt, u bent een kickbockser met een verhoogt agressie niveauquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:12 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat z'n manier van spreken en presenteren in een HC hetzelfde is als in het filmpje?
Ik vind dat soort sprekers altijd erg vermoeiend. Het heeft enige verwantschap met een docent die hier rondloopt en an sich zijn die grapjes tussendoor wel leuk maar het is zo'n overkill vaak en het vermoeid na een tijdje enorm vind ik.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Redelijk wel ja. Maar zijn humor is geweldig. Dat hij ook zegt : Stel, ik ga geen namen noemen stel dat hij mee kijkt, u bent een kickbockser met een verhoogt agressie niveau
Dit is ook behoorlijk matig, zijn hoorcolleges zijn echt bijzonder leukquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:15 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik vind dat soort sprekers altijd erg vermoeiend. Het heeft enige verwantschap met een docent die hier rondloopt en an sich zijn die grapjes tussendoor wel leuk maar het is zo'n overkill vaak en het vermoeid na een tijdje enorm vind ik.
Ah oke. Je moet er bij geweest zijn zullen we maar zeggen dan.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:16 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dit is ook behoorlijk matig, zijn hoorcolleges zijn echt bijzonder leuk
kijk eens op 14.20quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:19 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ah oke. Je moet er bij geweest zijn zullen we maar zeggen dan.Maar persoonlijk heb ik liever een docent die er een iets andere stijl van college geven op na houdt.
Maar jij bent inderdaad een stuk serieuzer wat betreft dit soort dingenquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:19 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ah oke. Je moet er bij geweest zijn zullen we maar zeggen dan.Maar persoonlijk heb ik liever een docent die er een iets andere stijl van college geven op na houdt.
Du Perron is echt goed. Het is dan ook erg leuk dat hij nog een eerste jaars vak doet en in de master gastcolleges geeft. Hij is ook een van de weinige docenten die met zijn colleges een publiek trekt dat van buiten de studie komt, wellicht helemaal niets met aansprakelijkheidsrecht heeft, maar toch een keer zo'n college wil zien.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:15 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik vind dat soort sprekers altijd erg vermoeiend. Het heeft enige verwantschap met een docent die hier rondloopt en an sich zijn die grapjes tussendoor wel leuk maar het is zo'n overkill vaak en het vermoeid na een tijdje enorm vind ik.
Ik uh word er niet echt warm van sorry man.quote:
Wellicht is dat het.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar jij bent inderdaad een stuk serieuzer wat betreft dit soort dingen
Kwestie van smaak denk ik. Die docent waar ik eerder aan refereerde wordt door veel mensen ook wel op handen gedragen hier terwijl ik zoiets heb van 'oke hij is wel prima maar ik heb toch liever een wat meer serieuze hoogleraar'.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:22 schreef Ryon het volgende:
[..]
Du Perron is echt goed. Het is dan ook erg leuk dat hij nog een eerste jaars vak doet en in de master gastcolleges geeft. Hij is ook een van de weinige docenten die met zijn colleges een publiek trekt dat van buiten de studie komt, wellicht helemaal niets met aansprakelijkheidsrecht heeft, maar toch een keer zo'n college wil zien.
In den beginnen is elke hoogleraar natuurlijk 'serieus', anders heb je er weinig aan. Maar elke studie kent wel een persoon die de gave heeft om de stof ook met enig flair te kunnen overbrengen. Voor hoorcolleges (tijdens de bachelor) is dat best wel belangrijk, want als jij sneller kan lezen dan de hoogleraar zijn blaadje met informatie kan oplezen is er geen reden om naar het hoorcollege te gaan.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:25 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Kwestie van smaak denk ik. Die docent waar ik eerder aan refereerde wordt door veel mensen ook wel op handen gedragen hier terwijl ik zoiets heb van 'oke hij is wel prima maar ik heb toch liever een wat meer serieuze hoogleraar'.
Precies. Doceren is (of zou ) meer (moeten zijn) dan enkel stof overdragen. Sommige snappen dat, en sommige helemaal niet.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:31 schreef Ryon het volgende:
[..]
In den beginnen is elke hoogleraar natuurlijk 'serieus', anders heb je er weinig aan. Maar elke studie kent wel een persoon die de gave heeft om de stof ook met enig flair te kunnen overbrengen. Voor hoorcolleges (tijdens de bachelor) is dat best wel belangrijk, want als jij sneller kan lezen dan de hoogleraar zijn blaadje met informatie kan oplezen is er geen reden om naar het hoorcollege te gaan.
Als iemand niet nog iets weet toe te voegen aan het college, kan je als student net zo goed met je boeken in de bieb blijven zitten. Daarom is het meer dan bewonderenswaardig dat een aantal er nog wat van weten te maken.
Daarom zouden HC's ook een verdieping moeten zijn t.o.v. de boeken zodat er om die reden studenten naar het HC komen. Tuurlijk is het leuk als een docent flair heeft en daar is niks mis mee maar het moet niet de overhand krijgen vind ik. En sommige docenten hebben daar weleens last van.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:31 schreef Ryon het volgende:
[..]
In den beginnen is elke hoogleraar natuurlijk 'serieus', anders heb je er weinig aan. Maar elke studie kent wel een persoon die de gave heeft om de stof ook met enig flair te kunnen overbrengen. Voor hoorcolleges (tijdens de bachelor) is dat best wel belangrijk, want als jij sneller kan lezen dan de hoogleraar zijn blaadje met informatie kan oplezen is er geen reden om naar het hoorcollege te gaan.
Als iemand niet nog iets weet toe te voegen aan het college, kan je als student net zo goed met je boeken in de bieb blijven zitten. Daarom is het meer dan bewonderenswaardig dat een aantal er nog wat van weten te maken.
Ik hoop dat je gespreksgenoten ook lachen, anders is het natuurlijk een beetje sneu.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:41 schreef eriksd het volgende:
Ik lach altijd om mijn eigen grappen.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gespreksgenoten ook lachen, anders is het natuurlijk een beetje sneu diep triest.
jaquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:41 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Zo, even bezig geweest met privaatrecht. Ik vraag me af of er sprake van geleden verlies én gederfde winst kan zijn indien de machine van een fabriek door iemand wordt vernield. Tenslotte is de machine stuk. De eigenaar moet het laten repareren (geleden verlies). Daarnaast is er ook nog gederfde winst, want de eigenaar kan hierdoor minder winst maken. Klopt dit?
Meestal wel.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gespreksgenoten ook lachen, anders is het natuurlijk een beetje sneu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |