abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120344129
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 17:10 schreef Yreal het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies?
Dat z'n manier van spreken en presenteren in een HC hetzelfde is als in het filmpje?
pi_120344137
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 17:11 schreef eriksd het volgende:
Hoorcolleges zijn onzin.
Werkcolleges zijn onzin bedoel je.
pi_120344145
Ik vind hoorcolleges ook weinig toevoegen. Gaat vaak over van alles, behalve het onderwerp van de betreffende week.
pi_120344185
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 17:12 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Dat z'n manier van spreken en presenteren in een HC hetzelfde is als in het filmpje?
Redelijk wel ja. Maar zijn humor is geweldig. Dat hij ook zegt : Stel, ik ga geen namen noemen stel dat hij mee kijkt, u bent een kickbockser met een verhoogt agressie niveau :D
pi_120344192
Hoorcolleges zijn het leukst en nuttigst van alles.
pi_120344225
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 17:14 schreef Yreal het volgende:

[..]

Redelijk wel ja. Maar zijn humor is geweldig. Dat hij ook zegt : Stel, ik ga geen namen noemen stel dat hij mee kijkt, u bent een kickbockser met een verhoogt agressie niveau :D
Ik vind dat soort sprekers altijd erg vermoeiend. Het heeft enige verwantschap met een docent die hier rondloopt en an sich zijn die grapjes tussendoor wel leuk maar het is zo'n overkill vaak en het vermoeid na een tijdje enorm vind ik. :P
pi_120344269
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 17:15 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Ik vind dat soort sprekers altijd erg vermoeiend. Het heeft enige verwantschap met een docent die hier rondloopt en an sich zijn die grapjes tussendoor wel leuk maar het is zo'n overkill vaak en het vermoeid na een tijdje enorm vind ik. :P
Dit is ook behoorlijk matig, zijn hoorcolleges zijn echt bijzonder leuk
pi_120344366
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 17:16 schreef Yreal het volgende:

[..]

Dit is ook behoorlijk matig, zijn hoorcolleges zijn echt bijzonder leuk
Ah oke. Je moet er bij geweest zijn zullen we maar zeggen dan. :P Maar persoonlijk heb ik liever een docent die er een iets andere stijl van college geven op na houdt. ;)
pi_120344399
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 17:19 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Ah oke. Je moet er bij geweest zijn zullen we maar zeggen dan. :P Maar persoonlijk heb ik liever een docent die er een iets andere stijl van college geven op na houdt. ;)
kijk eens op 14.20 :P
pi_120344420
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 17:19 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Maar jij bent inderdaad een stuk serieuzer wat betreft dit soort dingen
  zaterdag 15 december 2012 @ 17:22:37 #211
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_120344457
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 17:15 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Du Perron is echt goed. Het is dan ook erg leuk dat hij nog een eerste jaars vak doet en in de master gastcolleges geeft. Hij is ook een van de weinige docenten die met zijn colleges een publiek trekt dat van buiten de studie komt, wellicht helemaal niets met aansprakelijkheidsrecht heeft, maar toch een keer zo'n college wil zien.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_120344491
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 17:20 schreef Yreal het volgende:

[..]

kijk eens op 14.20 :P
Ik uh word er niet echt warm van sorry man. :@
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 17:21 schreef Yreal het volgende:

[..]

Maar jij bent inderdaad een stuk serieuzer wat betreft dit soort dingen
Wellicht is dat het.
pi_120344514
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 december 2012 17:22 schreef Ryon het volgende:

[..]

Du Perron is echt goed. Het is dan ook erg leuk dat hij nog een eerste jaars vak doet en in de master gastcolleges geeft. Hij is ook een van de weinige docenten die met zijn colleges een publiek trekt dat van buiten de studie komt, wellicht helemaal niets met aansprakelijkheidsrecht heeft, maar toch een keer zo'n college wil zien.
Kwestie van smaak denk ik. Die docent waar ik eerder aan refereerde wordt door veel mensen ook wel op handen gedragen hier terwijl ik zoiets heb van 'oke hij is wel prima maar ik heb toch liever een wat meer serieuze hoogleraar'.
pi_120344635
Oke, oke 22.55 een echt stukje onvervalste Du perron _O_
  zaterdag 15 december 2012 @ 17:31:07 #215
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_120344664
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 17:25 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Kwestie van smaak denk ik. Die docent waar ik eerder aan refereerde wordt door veel mensen ook wel op handen gedragen hier terwijl ik zoiets heb van 'oke hij is wel prima maar ik heb toch liever een wat meer serieuze hoogleraar'.
In den beginnen is elke hoogleraar natuurlijk 'serieus', anders heb je er weinig aan. Maar elke studie kent wel een persoon die de gave heeft om de stof ook met enig flair te kunnen overbrengen. Voor hoorcolleges (tijdens de bachelor) is dat best wel belangrijk, want als jij sneller kan lezen dan de hoogleraar zijn blaadje met informatie kan oplezen is er geen reden om naar het hoorcollege te gaan.

Als iemand niet nog iets weet toe te voegen aan het college, kan je als student net zo goed met je boeken in de bieb blijven zitten. Daarom is het meer dan bewonderenswaardig dat een aantal er nog wat van weten te maken.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_120344702
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 december 2012 17:31 schreef Ryon het volgende:

[..]

In den beginnen is elke hoogleraar natuurlijk 'serieus', anders heb je er weinig aan. Maar elke studie kent wel een persoon die de gave heeft om de stof ook met enig flair te kunnen overbrengen. Voor hoorcolleges (tijdens de bachelor) is dat best wel belangrijk, want als jij sneller kan lezen dan de hoogleraar zijn blaadje met informatie kan oplezen is er geen reden om naar het hoorcollege te gaan.

Als iemand niet nog iets weet toe te voegen aan het college, kan je als student net zo goed met je boeken in de bieb blijven zitten. Daarom is het meer dan bewonderenswaardig dat een aantal er nog wat van weten te maken.
Precies. Doceren is (of zou ) meer (moeten zijn) dan enkel stof overdragen. Sommige snappen dat, en sommige helemaal niet.
pi_120344846
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 december 2012 17:31 schreef Ryon het volgende:

[..]

Daarom zouden HC's ook een verdieping moeten zijn t.o.v. de boeken zodat er om die reden studenten naar het HC komen. Tuurlijk is het leuk als een docent flair heeft en daar is niks mis mee maar het moet niet de overhand krijgen vind ik. En sommige docenten hebben daar weleens last van. :P

En het is gewoon subjectief waar je het accent legt van wat jij belangrijk vindt? Dat jij en Yreal een type als Du Perron waarderen wil natuurlijk niet zeggen dat ik dat ook zou moeten. Ik heb gewoon liever een ander soort hoogleraar voor m'n neus staan.
pi_120344878
Zonder me verder inhoudelijk in de discussie te mengen wil ik even toevoegen dat mensen die zo hard om zichzelf kunnen lachen bij mij bij voorbaat al punten aftrek hebben. Dankuwel.
pi_120344955
Zo, even bezig geweest met privaatrecht. Ik vraag me af of er sprake van geleden verlies én gederfde winst kan zijn indien de machine van een fabriek door iemand wordt vernield. Tenslotte is de machine stuk. De eigenaar moet het laten repareren (geleden verlies). Daarnaast is er ook nog gederfde winst, want de eigenaar kan hierdoor minder winst maken. Klopt dit?
  zaterdag 15 december 2012 @ 17:41:57 #220
165633 eriksd
The grand facade...
pi_120344966
Ik lach altijd om mijn eigen grappen.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_120345005
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 17:41 schreef eriksd het volgende:
Ik lach altijd om mijn eigen grappen.
Ik hoop dat je gespreksgenoten ook lachen, anders is het natuurlijk een beetje sneu.
pi_120345025
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 17:43 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Ik hoop dat je gespreksgenoten ook lachen, anders is het natuurlijk een beetje sneu diep triest.
pi_120345089
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 17:41 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Zo, even bezig geweest met privaatrecht. Ik vraag me af of er sprake van geleden verlies én gederfde winst kan zijn indien de machine van een fabriek door iemand wordt vernield. Tenslotte is de machine stuk. De eigenaar moet het laten repareren (geleden verlies). Daarnaast is er ook nog gederfde winst, want de eigenaar kan hierdoor minder winst maken. Klopt dit?
ja
  zaterdag 15 december 2012 @ 17:46:59 #224
165633 eriksd
The grand facade...
pi_120345096
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 17:43 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Ik hoop dat je gespreksgenoten ook lachen, anders is het natuurlijk een beetje sneu.
Meestal wel.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_120345111
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 december 2012 17:46 schreef eriksd het volgende:

[..]

Meestal wel.
Dat scheelt veel hè.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')