Leuke claim wordt dat. Jammer dat aansprakelijkheidsrecht net is afgelopenquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:54 schreef Tchock het volgende:
GodverSchietpartij op Amerikaanse basisschool, tot nu toe rond de 30 doden. Dader is met naam en foto genoemd op alle grote Amerikaanse zenders, hij wordt overstroomd door berichten op Facebook en zijn profielfoto is al 13.000 keer gedeeld. Alleen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik gok totdat er een wapenverbod is.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:16 schreef Speedy_T het volgende:
Hoe vaak moet het nog fout gaan daar in de VS..
genoeg illegale handel, dus dat zal niet zoveel helpenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik gok totdat er een wapenverbod is.
Ik weet er het fijne niet van maar dat lijkt me praktisch onhaalbaar?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik gok totdat er een wapenverbod is.
Het probleem is dat de Amerikanen een bepaling in hun grondwet hebben (art. 2 uit mijn hoofd?) waar in staat dat ze het recht hebben een wapen te bezitten.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:19 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ik weet er het fijne niet van maar dat lijkt me praktisch onhaalbaar?
The right to bear arms idd. Maar een grondwet is niet onveranderbaar natuurlijkquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het probleem is dat de Amerikanen een bepaling in hun grondwet hebben (art. 2 uit mijn hoofd?) waar in staat dat ze het recht hebben een wapen te bezitten.
Wel als de meerderheid van het land tegen is.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:21 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
The right to bear arms idd. Maar een grondwet is niet onveranderbaar natuurlijk
Yep, een verbod op wapens is bij voorbaat kansloos in de USA. Daarnaast is de wapenmarkt in de USA gigantisch, dan moeten ongelooflijk veel 'gunshops' hun deuren sluiten en kost dit ook banen bij de bedrijven die de wapens designen en fabriceren.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wel als de meerderheid van het land tegen is.
Welk seizoen zit je?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:46 schreef Speedy_T het volgende:
Ik ga echt veel te hard met Boardwalk Empire trouwens
Dan ben je aardig opgeschoten inderdaad. Halverwege seizoen 2 gaat het los t/m einde van seizoen 3.quote:
Maharbal helpquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:48 schreef Ties02 het volgende:
Maharbal ik zie strafprocesrecht hier niet bijstaan, http://nestor.rug.nl/bbcs(...)ntenEtc/CEaanRUG.pdf Of is dat apart een voorwaarde voor de RAIO?
Dat zit waarschijnlijk verwerkt in een van die drie strafrecht vakken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:36 schreef Ties02 het volgende:
Was leuk net in het stadion, alleen mn voeten zijn dood nu
[..]
Maharbal help
Strafrecht 2 = strafprocesrecht.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:36 schreef Ties02 het volgende:
Was leuk net in het stadion, alleen mn voeten zijn dood nu
[..]
Maharbal help
quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:02 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Dat zit waarschijnlijk verwerkt in een van die drie strafrecht vakken.
Dat is wat ik al dachtquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:18 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Strafrecht 2 = strafprocesrecht.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:19 schreef Boterbartje het volgende:
Twente gewonnen fuck yeah!! Tchocks twijfels ongegrond, twente yeah yeah fuck alle pokémons!
quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:22 schreef Boterbartje het volgende:
Er was een meisje met hele grote borsten op het werk, dat was tof
En verdiend ook. Enige kritiek dat ze er geen 8-2 van hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:19 schreef Boterbartje het volgende:
Twente gewonnen fuck yeah!! Tchocks twijfels ongegrond, twente yeah yeah fuck alle pokémons!
Dat hield de spanning erinquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
En verdiend ook. Enige kritiek dat ze er geen 8-2 van hebben gemaakt.
Geen dank, afbeelding van Sdu opnemen in de OP is ook goed.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dank. We nemen het op in de notulen.
Dan moet je wachten tot jij of een van je SDU-medestanders een LaPo heeft.quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:03 schreef Lemar het volgende:
[..]
Geen dank, afbeelding van Sdu opnemen in de OP is ook goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |