Wat een rare muziek.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Looking good, I assumed you were handy. You introduced yourself as Andy.
Kanker op met je kerstmuziekquote:
Bietje wel, ja.quote:
Driving home for christmasquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:05 schreef Ezio het volgende:
[..]
Kanker op met je kerstmuziek
Toen ik nog thuiswoonde luisterde mijn moeder rond kerst wekenlang naar kerstradio.nl, de hele dag elke dag![]()
![]()
HAHAHHAHA GAAT HET WEL JONGEMAN?quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:05 schreef Ezio het volgende:
[..]
Toen ik nog thuiswoonde luisterde mijn moeder rond kerst wekenlang naar kerstradio.nl, de hele dag elke dag![]()
![]()
Blijft mooi.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:07 schreef krioro het volgende:
LAAAAAAAAST CHRISTMAS I GAVE YOU MY HEART
BUT THE VERY NEXT DAY YOU GAVE IT AWAYquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:07 schreef krioro het volgende:
LAAAAAAAAST CHRISTMAS I GAVE YOU MY HEART
quote:
dat zulke bagger bestaat, het zou verboden moeten wordenquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:05 schreef Ezio het volgende:
[..]
![]()
Ik ben ook voorgoed klaar met kerstmuziek daardoorquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
dat zulke bagger bestaat, het zou verboden moeten worden
Ik hoorde van de zomer een "gewoon" nummer van hem. Is dat even van een koude kermis thuiskomen.quote:
WAT DOE JEquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
dat zulke bagger bestaat, het zou verboden moeten worden
Is dat zo?quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik hoorde van de zomer een "gewoon" nummer van hem. Is dat even van een koude kermis thuiskomen.
Hoe komt het?quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:10 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik ben ook voorgoed klaar met kerstmuziek daardoor
quote:
1 woord: skyradio.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:10 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik ben ook voorgoed klaar met kerstmuziek daardoor
Oja, dat had je al verteld.quote:
Je had kerstmis ipv kermis moeten typen. Woordgrapjen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik hoorde van de zomer een "gewoon" nummer van hem. Is dat even van een koude kermis thuiskomen.
Posten ?quote:
Ze moet je niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oja, dat had je al verteld.
Ik was het alweer vergeten.
Ik mag jouw moeder wel.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je had kerstmis ipv kermis moeten typen. Woordgrapjen.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
BUT THE VERY NEXT DAY YOU GAVE IT AWAY
Ben al hier, jij niet hoor.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kom hier dan joh, slappe vaatdoek
Staat genoteerd. Ik zal het er met haar over hebben.quote:
Even op de speakers hier hoor.quote:
Thanks.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:14 schreef Ezio het volgende:
[..]
Staat genoteerd. Ik zal het er met haar over hebben.
Pics van je moeder.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:14 schreef Ezio het volgende:
[..]
Staat genoteerd. Ik zal het er met haar over hebben.
quote:
Okee.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:17 schreef krioro het volgende:
[..]
[ http://img718.imageshack.us/img718/1130/11a8r2p.gif (copy/paste deze link) ]
Ik snap(te) East 17 (vroeger) niet. Een boyband met lelijke mannen. Que?quote:
Okee, maar ik laat mijn post even zo staan zodat iedereen ziet hoe je faalde.quote:
seksiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |