geeft nietsquote:
Jij boefquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:41 schreef Ezio het volgende:
[..]
Daar ben ik niet meer zo welkom sinds ik de boel aan de Imperials heb overhandigd.
Ik zal jou eens tegen de raam aan gooienquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Prima. Ik wil hem bij Vas op het balkon zetten, op de raam kloppen en vervolgens vluchten.
HAHA, gisteren zei zo'n mocro bij me op werk "koes" als meervoudsvorm van koequote:
En hij volhouden dat het goed was natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HAHA, gisteren zei zo'n mocro bij me op werk "koes" als meervoudsvorm van koe![]()
![]()
.
KOES![]()
! Die zat met z'n hoofd bij de couscous ofzo
_
quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HAHA, gisteren zei zo'n mocro bij me op werk "koes" als meervoudsvorm van koe![]()
![]()
.
KOES![]()
_
Neeeequote:Op vrijdag 14 december 2012 17:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
![]()
.
KOES![]()
_
verrek m'n nekquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:44 schreef Broekpaling het volgende:
[4EBEklacht]Last van m'n nek.[/4EBEklacht]
Nou ik zou er niet om kunnen lachen, moet ik weer alles gaan verbeteren.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neeeealtijd lachen ook als er zo iemand in de projectgroep zit
Nee ik deed ook huilen, daarom zulke mensen eruit gooien. Heb je niets aanquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:48 schreef krioro het volgende:
Koes, I don't even..
[..]
Nou ik zou er niet om kunnen lachen, moet ik weer alles gaan verbeteren.
Nou en.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:57 schreef Fascination het volgende:
The Knife komt met een nieuw album in april 2013.![]()
wie?quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:57 schreef Fascination het volgende:
Knife partyquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:57 schreef Fascination het volgende:
Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:57 schreef Fascination het volgende:
Mariahquote:
Looking good, I assumed you were handy. You introduced yourself as Andy.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |