weet niet precies volgensmij 19 misschien net 20quote:
jaa of je krijgt "vrienden" over je vloer die je spullen kapot maken waarna je topics opentquote:Op maandag 17 december 2012 01:32 schreef Braddie het volgende:
[..]Want ik maak alleen maar foto`s en ga nooit uit ?
Die vrienden die ik over de vloer krijg die mijn spullen kapot maken heb ik al een héle tijd niet meer over de vloer gehad, omdat ik daar niet meer mee om ga.quote:Op maandag 17 december 2012 01:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
weet niet precies volgensmij 19 misschien net 20
[..]
jaa of je krijgt "vrienden" over je vloer die je spullen kapot maken waarna je topics opent
hoeveel squat je ?quote:Op maandag 17 december 2012 01:37 schreef PizzaMizza het volgende:
En wat is er mis met niet drinken? Ik drink ook sinds kort niet meer, omdat ik niet wil aankomen en voor m'n sport werkt het gewoon heel erg afbrekend.
dat is dan wel weer waar.quote:Op maandag 17 december 2012 01:37 schreef PizzaMizza het volgende:
En wat is er mis met niet drinken? Ik drink ook sinds kort niet meer, omdat ik niet wil aankomen en voor m'n sport werkt het gewoon heel erg afbrekend.
welke sport doe je danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WhatTheHeckRichardSpeck schreef het volgende:
Don't keep me for the fool....
lekker thuis in je eigen bedjequote:Op zondag 16 december 2012 23:03 schreef Meloewa het volgende:
ik zou er echt alles voor over hebben om thuis te komen. (qua geld)
jim jeffries alcoholcaustquote:
Ach welnee. Het is gewoon een hobby.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:53 schreef Fok-it het volgende:
En de grootste drank-orgels voelen zich `altijd'' het meest aangesproken, boehoe
Heb je je moeder wel eens gezien?quote:Op maandag 17 december 2012 09:56 schreef kikoooooo het volgende:
MeloewaHoe kan iemand een relatie hebben met zo'n kankerdomme snol?
Jij hebt een relatie met je moeder?quote:Op maandag 17 december 2012 18:55 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Heb je je moeder wel eens gezien?
ZIJN moeder is een *PIEP*domme snolquote:Op maandag 17 december 2012 18:57 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Jouw moeder heeft een relatie met Kikooooo?
Nou dat vind ik niet lief om te zeggenquote:Op maandag 17 december 2012 18:58 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ZIJN moeder is een *PIEP*domme snol
Ik ben ook niet liefquote:Op maandag 17 december 2012 19:02 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nou dat vind ik niet lief om te zeggen
Hahahah mafketel. Doe mij toch maar alcohol. Doet soms best wel goed! Heerlijk.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:56 schreef kikoooooo het volgende:
Alcohol![]()
De meest smerige drug die er bestaat.
GHB
Wat mafketel?quote:Op maandag 17 december 2012 19:07 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Hahahah mafketel. Doe mij toch maar alcohol. Doet soms best wel goed! Heerlijk.
Droog je van uit manquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |