SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WhatTheHeckRichardSpeck schreef het volgende:
Don't keep me for the fool....
lekker thuis in je eigen bedjequote:Op zondag 16 december 2012 23:03 schreef Meloewa het volgende:
ik zou er echt alles voor over hebben om thuis te komen. (qua geld)
jim jeffries alcoholcaustquote:
Ach welnee. Het is gewoon een hobby.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:53 schreef Fok-it het volgende:
En de grootste drank-orgels voelen zich `altijd'' het meest aangesproken, boehoe
Heb je je moeder wel eens gezien?quote:Op maandag 17 december 2012 09:56 schreef kikoooooo het volgende:
MeloewaHoe kan iemand een relatie hebben met zo'n kankerdomme snol?
Jij hebt een relatie met je moeder?quote:Op maandag 17 december 2012 18:55 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Heb je je moeder wel eens gezien?
ZIJN moeder is een *PIEP*domme snolquote:Op maandag 17 december 2012 18:57 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Jouw moeder heeft een relatie met Kikooooo?
Nou dat vind ik niet lief om te zeggenquote:Op maandag 17 december 2012 18:58 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ZIJN moeder is een *PIEP*domme snol
Ik ben ook niet liefquote:Op maandag 17 december 2012 19:02 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nou dat vind ik niet lief om te zeggen
Hahahah mafketel. Doe mij toch maar alcohol. Doet soms best wel goed! Heerlijk.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:56 schreef kikoooooo het volgende:
Alcohol![]()
De meest smerige drug die er bestaat.
GHB
Wat mafketel?quote:Op maandag 17 december 2012 19:07 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Hahahah mafketel. Doe mij toch maar alcohol. Doet soms best wel goed! Heerlijk.
Droog je van uit manquote:
jijquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |