Whehequote:Op zondag 16 december 2012 23:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ik zou ook echt alles voor over hebben om in jou te komen (qua geld)
niet zo moeilijk doenquote:Op zondag 16 december 2012 23:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik slaap echt het liefste thuis, vooral als ik weet dat ik de volgende dag slecht wakker word
quote:Op zondag 16 december 2012 23:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ik zou ook echt alles voor over hebben om in jou te komen (qua geld)
Jij gaat toch nooit uit?quote:Op zondag 16 december 2012 23:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik slaap echt het liefste thuis, vooral als ik weet dat ik de volgende dag slecht wakker word
naja van die situaties dat je van te voren iets had en dat de rest nog iets gaat doen in de stad of zo. of je bent bij iemand, of je bent in de stad en iemand vraagt of je bij haar komt slapen, zeg ik altijd nee. Ik ga liever naar huis.quote:
Jij komt hier altijd heel doordacht en intellectueel over (no slijm).. Is gewoon fact, maar je groep was dan toch vrij achterlijk. Als je afspreekt dat iemand de BOB is dan handel je daar toch gewoon naar? Maarja blijkbaar was er dus toch iemand in de groep die niet had gedronken en wel in staat was om iedereen veilig thuis te brengen, wat natuurlijk mooi is.quote:Op zondag 16 december 2012 22:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat was in mijn studentenperiode. Ik heb het werkelijk nog nooit meegemaakt - ja nu, maar nu hoef ik zelf ook niet zo zeer meer te drinken dus doorgaans rij ik zelf nuchter terug - dat een BOB 'fris' bleef. Sterker nog, de BOB was negen van de tien keer het verst heen van iedereen.
al ben ik uiteraard onbetaalbaar dus zou eigenlijk geld toe moeten krijgenquote:
quote:
kwaliteitsusers die mijn reactie waarderenquote:
Kwaliteitsuser genoemd wordenquote:Op zondag 16 december 2012 23:17 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
al ben ik uiteraard onbetaalbaar dus zou eigenlijk geld toe moeten krijgen
[..]
[..]
kwaliteitsusers die mijn reactie waarderen![]()
hier krijg ik een sowieso een half e-stijfje van
succes, toen jij dit poste ging ik ook evn om synchroon te fappen maar ben alweer klaarquote:Op zondag 16 december 2012 23:18 schreef luckass het volgende:
[..]
Kwaliteitsuser genoemd worden. ff fappen.
quote:Op zondag 16 december 2012 23:18 schreef luckass het volgende:
[..]
Kwaliteitsuser genoemd worden. ff fappen.
Alle FOKKERS en FOKSTERS zijn onbetaalbaar, we zijn uit het beste hout gesneden of zo iets.quote:Op zondag 16 december 2012 23:17 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
al ben ik uiteraard onbetaalbaar dus zou eigenlijk geld toe moeten krijgen
[..]
[..]
kwaliteitsusers die mijn reactie waarderen![]()
hier krijg ik een sowieso een half e-stijfje van
toch zou ik die 20 miljoen pond accepteren en maher halenquote:Op zondag 16 december 2012 23:19 schreef LethalNinja het volgende:
[ afbeelding ]
Eindbaas
Vandaag ook weer, altijd mooie aannames, sterk hakje... Solide speler!
beste laken een pakquote:Op zondag 16 december 2012 23:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Alle FOKKERS en FOKSTERS zijn onbetaalbaar, we zijn uit het beste hout gesneden of zo iets.
Ik weet 't niet, ik vind hem ook sterk in wedstrijden waarin veel ajax spelers duidelijk inkakken.. Btw wat is dat met die Yany oid, met zijn vage hanenkam die er een paar minuten voor tijd weer in werd gedaan. Hij hoeft van mij echt niet meer te spelen, ik heb er op gelet maar hij draait nauwelijks wat bij!quote:Op zondag 16 december 2012 23:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
toch zou ik die 20 miljoen pond accepteren en maher halen
[..]
beste laken een pak
mja hij moet alleen de instelling van fisher hebben dan word t echt een wereldspelerquote:Op zondag 16 december 2012 23:24 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ik weet 't niet, ik vind hem ook sterk in wedstrijden waarin veel ajax spelers duidelijk inkakken.. Btw wat is dat met die Yany oid, met zijn vage hanenkam die er een paar minuten voor tijd weer in werd gedaan. Hij hoeft van mij echt niet meer te spelen, ik heb er op gelet maar hij draait nauwelijks wat bij!
Yany, dany, sany, sanaquote:Op zondag 16 december 2012 23:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
mja hij moet alleen de instelling van fisher hebben dan word t echt een wereldspelernu is t zo lamlendig nonchalant af en toe
yanybedoel je sana
?
mja gaat me ook meer om hoe die als een wijf (niet) de duels aangaat soms.. moet wat meer een echte vent worden vind ik. En ik ben bang dat ie toch niet zo goed gaat worden als iedereen denkt. En helemaal icm zijn aflopende contract (nog 1,5jaar) zou ik proberen een vander wiel situatie te voorkomen (bod van 20miljoen van bayern 2 jaar later verkopen voor 4 miljoen) al moet ik trouwens zeggen dat ik toen ook ervoor was dat ie zou blijven aangezien ie toen echt ziek ziek goed wasquote:Op zondag 16 december 2012 23:33 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Yany, dany, sany, sanaben sowieso slecht in namen maar die kop staat mij niet aan. Ziet er uit als zo'n jochie die vooral graag showt en ruzie zoekt.. In elk geval, ik vind Sana maar niks..
Tja nonchalant, ik hoor 't van wel meer supporters, ik zie 't anders hij neemt wat vaker risico (diepe paasjes etc)
Hmm nooit zo opgevallen zal ik eens op letten. Ik vind vooral dat hij zich goed vrij speelt en snel ziet waar hij de bal naartoe kan sturen.quote:Op maandag 17 december 2012 00:27 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
mja gaat me ook meer om hoe die als een wijf (niet) de duels aangaat soms.. moet wat meer een echte vent worden vind ik. En ik ben bang dat ie toch niet zo goed gaat worden als iedereen denkt. En helemaal icm zijn aflopende contract (nog 1,5jaar) zou ik proberen een vander wiel situatie te voorkomen (bod van 20miljoen van bayern 2 jaar later verkopen voor 4 miljoen) al moet ik trouwens zeggen dat ik toen ook ervoor was dat ie zou blijven aangezien ie toen echt ziek ziek goed was![]()
Jaa spelletje ziet ie uiteraard wel goed hoor. had ook niet voor niets 19 assists vorig jaarquote:Op maandag 17 december 2012 00:30 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Hmm nooit zo opgevallen zal ik eens op letten. Ik vind vooral dat hij zich goed vrij speelt en snel ziet waar hij de bal naartoe kan sturen.
Boerigter doet het btw ook steeds beterbeukt zich praktisch door de verdediging heen en knalt dan op 't doel, mooi om te zien. Was paar keer bijna gelukt vandaag om ook mooi te scoren
Jij kent je statistiekenquote:Op maandag 17 december 2012 00:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jaa spelletje ziet ie uiteraard wel goed hoor. had ook niet voor niets 19 assists vorig jaar![]()
Boerrigter is echt een held zodra ie op zn niveau van vorig jaar kan terugkomenAls ie zo weer speelt speelt ie echt binnen een paar maanden weer in Oranje. Helaas is hij tot nu toe na zijn rugblessure nog niet echt meer de oude al ben ik t wel met je eens dat ie de laatste weken zich weer wat meer manifesteert.
weet niet zeker hoor maar dacht uit mn hoofd 19quote:Op maandag 17 december 2012 00:34 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Jij kent je statistieken![]()
Ja pcies Boerrigter is baas, als hij de bal heeft denk ik al van "hier zou wat moois uit kunnen voortkomen"
Dat ligt vooral aan de hoeveelheid die je drinkt. Alcohol scoort zo hoog omdat het gemiddeld teveel gezopen wordt. Heroïne omdat het zo verschrikkelijk verslavend is en mensen er hun hele leven aan verkankeren, maar zoek je naar de minderheid die gewoon net als ik genoeg heeft aan twee wijntjes per week, dan is het praktisch onschadelijk. Je lichaam kan de giftige stoffen als sulfiet in kleine dosis makkelijk afbreken.quote:Op zondag 16 december 2012 22:42 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
cannabis staat ook niks voor niks bij al die tabellen als 1 van de laatste![]()
en t ging mij ook voornamelijk om t punt dat alcohol harddrugs is, wat je dus met me eens bent
ow dat is zeker zo hoor, meeste blowers zijn ook de eerste om dat toe te gevenquote:Op maandag 17 december 2012 00:35 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Dat ligt vooral aan de hoeveelheid die je drinkt. Alcohol scoort zo hoog omdat het gemiddeld teveel gezopen wordt. Heroïne omdat het zo verschrikkelijk verslavend is en mensen er hun hele leven aan verkankeren, maar zoek je naar de minderheid die gewoon net als ik genoeg heeft aan twee wijntjes per week, dan is het praktisch onschadelijk. Je lichaam kan de giftige stoffen als sulfiet in kleine dosis makkelijk afbreken.
fisher tegen psvquote:Op maandag 17 december 2012 00:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
weet niet zeker hoor maar dacht uit mn hoofd 19al zou dat in de eredivisie eignelijk minstens 30 moeten zijn met zijn kwaliteiten
![]()
Vind trouwens wel dat boerrigter weer op links moet spelen alleen dan zit je weer met fisher.. die moet ook echt spelen komende tijd
Fisher wordt echt een hele grotequote:Op maandag 17 december 2012 00:37 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
fisher tegen psv![]()
Btw wat vind jij van Sana? wellicht mis ik wat? waarom wordt hij opgesteld? Ik heb 't idee dat jij veel meer van Ajax weet en waarschijnlijk ook beter begrijpt wat de Boer af en toe voor tactische keuzes maakt.
Duidelijk, top reactie!quote:Op maandag 17 december 2012 00:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Fisher wordt echt een hele groteben bang dat die binnen 2 jaar naar man utd/barca gaat
![]()
Tja van Sana.. moet zeggen dat ik hem in het begin echt heel veel potentie vond hebben en ook echt goed speelde eerst 4/5 wedstrijden. Het is wel zo dat ie in Zweden al een driekwart seizoen achter de rug had toen ie hier kwam dus waarschijnlijk is ie op dit moment beetje oververmoeid, hij mag/moet maandag ook verplicht op vakantie van de boerVerder vind ik hem opzich wel een leuk spelertje helemaal tegen clubs als vvv/willem II etc, al moet ik ook nog maar zien of ie t echt gaat maken hoor
Denk dat ze rond hem ook zon persoonlijk begeleidingstraject hebben zoals bij Hoesen en dat ie dus gewoon rustig gebracht gaat worden en nu dus vooral ook flink bezig is met extra trainingen. En verder heeft ie natuurlijk maar 350.000e gekost dus eigenlijk was t ook een risicoloze aankoop
Probleem is alleen dat hij eigenlijk ook linksbuiten isquote:
Yooquote:Op maandag 17 december 2012 00:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Fisher wordt echt een hele groteben bang dat die binnen 2 jaar naar man utd/barca gaat
![]()
Tja van Sana.. moet zeggen dat ik hem in het begin echt heel veel potentie vond hebben en ook echt goed speelde eerst 4/5 wedstrijden. Het is wel zo dat ie in Zweden al een driekwart seizoen achter de rug had toen ie hier kwam dus waarschijnlijk is ie op dit moment beetje oververmoeid, hij mag/moet maandag ook verplicht op vakantie van de boerVerder vind ik hem opzich wel een leuk spelertje helemaal tegen clubs als vvv/willem II etc, al moet ik ook nog maar zien of ie t echt gaat maken hoor
Denk dat ze rond hem ook zon persoonlijk begeleidingstraject hebben zoals bij Hoesen en dat ie dus gewoon rustig gebracht gaat worden en nu dus vooral ook flink bezig is met extra trainingen. En verder heeft ie natuurlijk maar 350.000e gekost dus eigenlijk was t ook een risicoloze aankoop
Mnee niet echt kapot maar vond em bijv tegen real madrid tactisch wel echt heel goed spelen ( goede interactie met van rhijn) terwilj die toen opzich ook niet echt opviel zeg maarquote:Op maandag 17 december 2012 00:51 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Yoo![]()
Sana ben ik niet zo kapot van,,
Ja laatste halfuur tegen borussia vond ik ajax goed, met de jonge technische spelers.quote:Op maandag 17 december 2012 00:54 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Mnee niet echt kapot maar vond em bijv tegen real madrid tactisch wel echt heel goed spelen ( goede interactie met van rhijn) terwilj die toen opzich ook niet echt opviel zeg maaral ben ik dus ook niet kapot van m hoor
Zeker zeker, sowieso is lukoki natuurlijk alleen al met zn snelheid een groot gevaar voor de tegenstander. Al is dat voor de manier waarop Ajax normaal speelt (vastzetten op de helft van de tegenstander) wel een kwaliteit die minder goed bij Ajax past. Verder zag je vorig seizoen al dat ie opzich wel goed kansen afmaakt als ie 1 op 1 komt. Kan me nog een wedstrijd herinneren dat ie geloof ik 1 kans in de wedstrijd kreeg na een prachtige bal van theo janssen en van daaruit koelbloedig de winnende goal maakte. Een beetje vergelijkbare situatie als vandaag ook al was het nu uiteraard niet de winnende goal maar alsnog wel een belangrijke goal die voor rust zorgde en de wedstrijd definitief besliste. Ook qua techniek zit het volgensmij wel goed met deze jongen, komt vaak zn mannetje wel voorbij dus wat dat betreft dan wel weer een klassieke Ajax vleugelspeler en die kwaliteit is natuurlijk samen met de eerder genoemde snelheid een mooie combinatie.quote:Op maandag 17 december 2012 00:57 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja laatste halfuur tegen borussia vond ik ajax goed, met de jonge technische spelers.
En Lukoki vond ik eerst maar een irritant mannetje, maar komt er steeds beter in heb ik het idee.. wat jij?
ga jij nou maar fototjes maken we praten hier over belangrijke dingenquote:Op maandag 17 december 2012 01:11 schreef Braddie het volgende:
Ja man, als je alcohol nodig hebt om *los* te komen en tegen mensen durft te praten, wat voor een kansloze crack autist ben je dán?
quote:Op maandag 17 december 2012 01:13 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ga jij nou maar fototjes maken we praten hier over belangrijke dingen
Alleen heb ik soms nog wel het idee dat die rent als een kip zonder kop hahaquote:Op maandag 17 december 2012 01:01 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Zeker zeker, sowieso is lukoki natuurlijk alleen al met zn snelheid een groot gevaar voor de tegenstander. Al is dat voor de manier waarop Ajax normaal speelt (vastzetten op de helft van de tegenstander) wel een kwaliteit die minder goed bij Ajax past. Verder zag je vorig seizoen al dat ie opzich wel goed kansen afmaakt als ie 1 op 1 komt. Kan me nog een wedstrijd herinneren dat ie geloof ik 1 kans in de wedstrijd kreeg na een prachtige bal van theo janssen en van daaruit koelbloedig de winnende goal maakte. Een beetje vergelijkbare situatie als vandaag ook al was het nu uiteraard niet de winnende goal maar alsnog wel een belangrijke goal die voor rust zorgde en de wedstrijd definitief besliste. Ook qua techniek zit het volgensmij wel goed met deze jongen, komt vaak zn mannetje wel voorbij dus wat dat betreft dan wel weer een klassieke Ajax vleugelspeler en die kwaliteit is natuurlijk samen met de eerder genoemde snelheid een mooie combinatie.
Enige wat ik wel vond vorig jaar was dat zijn voorzetten dramatisch waren maar in dit punt boekt ie nu al zeker vooruitgang ( denk ook dat dit een van zijn belangrijkste speerpunt is in zijn individuele training).
Haha dat wel maar is nog erg jong he, heeft in ieder geval wel echt veel potentie vind ikquote:Op maandag 17 december 2012 01:22 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Alleen heb ik soms nog wel het idee dat die rent als een kip zonder kop haha
hoe oud is die?quote:Op maandag 17 december 2012 01:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Haha dat wel maar is nog erg jong he, heeft in ieder geval wel echt veel potentie vind ik
quote:Op maandag 17 december 2012 01:13 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ga jij nou maar fototjes maken we praten hier over belangrijke dingen
weet niet precies volgensmij 19 misschien net 20quote:
jaa of je krijgt "vrienden" over je vloer die je spullen kapot maken waarna je topics opentquote:Op maandag 17 december 2012 01:32 schreef Braddie het volgende:
[..]Want ik maak alleen maar foto`s en ga nooit uit ?
Die vrienden die ik over de vloer krijg die mijn spullen kapot maken heb ik al een héle tijd niet meer over de vloer gehad, omdat ik daar niet meer mee om ga.quote:Op maandag 17 december 2012 01:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
weet niet precies volgensmij 19 misschien net 20
[..]
jaa of je krijgt "vrienden" over je vloer die je spullen kapot maken waarna je topics opent
hoeveel squat je ?quote:Op maandag 17 december 2012 01:37 schreef PizzaMizza het volgende:
En wat is er mis met niet drinken? Ik drink ook sinds kort niet meer, omdat ik niet wil aankomen en voor m'n sport werkt het gewoon heel erg afbrekend.
dat is dan wel weer waar.quote:Op maandag 17 december 2012 01:37 schreef PizzaMizza het volgende:
En wat is er mis met niet drinken? Ik drink ook sinds kort niet meer, omdat ik niet wil aankomen en voor m'n sport werkt het gewoon heel erg afbrekend.
welke sport doe je danquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |