abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120399044
quote:
8s.gif Op zondag 16 december 2012 23:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

ik zou ook echt alles voor over hebben om in jou te komen (qua geld) :')
Whehe
pi_120399066
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 23:07 schreef Meloewa het volgende:

[..]

ik slaap echt het liefste thuis, vooral als ik weet dat ik de volgende dag slecht wakker word
niet zo moeilijk doen :') , anders wacht je toch dat de treinen weer rijden
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
  zondag 16 december 2012 @ 23:11:59 #203
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_120399235
quote:
8s.gif Op zondag 16 december 2012 23:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

ik zou ook echt alles voor over hebben om in jou te komen (qua geld) :')
_O_
pi_120399282
quote:

[..]

ik slaap echt het liefste thuis, vooral als ik weet dat ik de volgende dag slecht wakker word
Jij gaat toch nooit uit?
Eens met wat hierboven staat
  zondag 16 december 2012 @ 23:15:11 #205
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_120399481
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 23:12 schreef Splutje het volgende:

[..]

Jij gaat toch nooit uit?
naja van die situaties dat je van te voren iets had en dat de rest nog iets gaat doen in de stad of zo. of je bent bij iemand, of je bent in de stad en iemand vraagt of je bij haar komt slapen, zeg ik altijd nee. Ik ga liever naar huis.
Doei!
pi_120399530
quote:
7s.gif Op zondag 16 december 2012 22:45 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Dat was in mijn studentenperiode. Ik heb het werkelijk nog nooit meegemaakt - ja nu, maar nu hoef ik zelf ook niet zo zeer meer te drinken dus doorgaans rij ik zelf nuchter terug - dat een BOB 'fris' bleef. Sterker nog, de BOB was negen van de tien keer het verst heen van iedereen.
Jij komt hier altijd heel doordacht en intellectueel over (no slijm).. Is gewoon fact, maar je groep was dan toch vrij achterlijk. Als je afspreekt dat iemand de BOB is dan handel je daar toch gewoon naar? Maarja blijkbaar was er dus toch iemand in de groep die niet had gedronken en wel in staat was om iedereen veilig thuis te brengen, wat natuurlijk mooi is.
pi_120399619
quote:

[..]

"'qua geld'' :') :'( :D
al ben ik uiteraard onbetaalbaar dus zou eigenlijk geld toe moeten krijgen
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 23:09 schreef luckass het volgende:

[..]

Whehe
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 23:11 schreef ikjijallebei het volgende:

[..]

_O_
kwaliteitsusers die mijn reactie waarderen :~ O+ hier krijg ik een sowieso een half e-stijfje van :@
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_120399651
quote:
6s.gif Op zondag 16 december 2012 23:17 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

[..]

[..]

kwaliteitsusers die mijn reactie waarderen :~ O+ hier krijg ik een sowieso een half e-stijfje van :@
Kwaliteitsuser genoemd worden :9~ . ff fappen.
pi_120399688
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 23:18 schreef luckass het volgende:

[..]

succes, toen jij dit poste ging ik ook evn om synchroon te fappen maar ben alweer klaar ;(
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
pi_120399709

Eindbaas _O_

Vandaag ook weer, altijd mooie aannames, sterk hakje... Solide speler!
  zondag 16 december 2012 @ 23:19:45 #211
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_120399738
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 23:18 schreef luckass het volgende:

[..]

zondag 16 december 2012 @ 23:21:13 #212
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_120399836
quote:
6s.gif Op zondag 16 december 2012 23:17 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

[..]

[..]

Alle FOKKERS en FOKSTERS zijn onbetaalbaar, we zijn uit het beste hout gesneden of zo iets.
Doei!
pi_120399900
quote:
6s.gif Op zondag 16 december 2012 23:19 schreef LethalNinja het volgende:
[ afbeelding ]
Eindbaas _O_

Vandaag ook weer, altijd mooie aannames, sterk hakje... Solide speler!
toch zou ik die 20 miljoen pond accepteren en maher halen :@
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 23:21 schreef Meloewa het volgende:

[..]

Alle FOKKERS en FOKSTERS zijn onbetaalbaar, we zijn uit het beste hout gesneden of zo iets.
beste laken een pak ^O^
pi_120400036
quote:
99s.gif Op zondag 16 december 2012 23:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

toch zou ik die 20 miljoen pond accepteren en maher halen :@

[..]

beste laken een pak ^O^
Ik weet 't niet, ik vind hem ook sterk in wedstrijden waarin veel ajax spelers duidelijk inkakken.. Btw wat is dat met die Yany oid, met zijn vage hanenkam die er een paar minuten voor tijd weer in werd gedaan. Hij hoeft van mij echt niet meer te spelen, ik heb er op gelet maar hij draait nauwelijks wat bij!
pi_120400081
quote:
11s.gif Op zondag 16 december 2012 23:24 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Ik weet 't niet, ik vind hem ook sterk in wedstrijden waarin veel ajax spelers duidelijk inkakken.. Btw wat is dat met die Yany oid, met zijn vage hanenkam die er een paar minuten voor tijd weer in werd gedaan. Hij hoeft van mij echt niet meer te spelen, ik heb er op gelet maar hij draait nauwelijks wat bij!
mja hij moet alleen de instelling van fisher hebben dan word t echt een wereldspeler _O_ nu is t zo lamlendig nonchalant af en toe

yany :? bedoel je sana :') ?
pi_120400354
Kap eens me dat gegeil op elkaars reacties en lul gewoon verder over alcohol
pi_120400481
quote:
99s.gif Op zondag 16 december 2012 23:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

mja hij moet alleen de instelling van fisher hebben dan word t echt een wereldspeler _O_ nu is t zo lamlendig nonchalant af en toe

yany :? bedoel je sana :') ?
Yany, dany, sany, sana :') ben sowieso slecht in namen maar die kop staat mij niet aan. Ziet er uit als zo'n jochie die vooral graag showt en ruzie zoekt.. In elk geval, ik vind Sana maar niks..

Tja nonchalant, ik hoor 't van wel meer supporters, ik zie 't anders hij neemt wat vaker risico (diepe paasjes etc)
pi_120402694
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 23:33 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Yany, dany, sany, sana :') ben sowieso slecht in namen maar die kop staat mij niet aan. Ziet er uit als zo'n jochie die vooral graag showt en ruzie zoekt.. In elk geval, ik vind Sana maar niks..

Tja nonchalant, ik hoor 't van wel meer supporters, ik zie 't anders hij neemt wat vaker risico (diepe paasjes etc)
mja gaat me ook meer om hoe die als een wijf (niet) de duels aangaat soms.. moet wat meer een echte vent worden vind ik. En ik ben bang dat ie toch niet zo goed gaat worden als iedereen denkt. En helemaal icm zijn aflopende contract (nog 1,5jaar) zou ik proberen een vander wiel situatie te voorkomen (bod van 20miljoen van bayern 2 jaar later verkopen voor 4 miljoen) al moet ik trouwens zeggen dat ik toen ook ervoor was dat ie zou blijven aangezien ie toen echt ziek ziek goed was _O_
pi_120402772
quote:
99s.gif Op maandag 17 december 2012 00:27 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

mja gaat me ook meer om hoe die als een wijf (niet) de duels aangaat soms.. moet wat meer een echte vent worden vind ik. En ik ben bang dat ie toch niet zo goed gaat worden als iedereen denkt. En helemaal icm zijn aflopende contract (nog 1,5jaar) zou ik proberen een vander wiel situatie te voorkomen (bod van 20miljoen van bayern 2 jaar later verkopen voor 4 miljoen) al moet ik trouwens zeggen dat ik toen ook ervoor was dat ie zou blijven aangezien ie toen echt ziek ziek goed was _O_
Hmm nooit zo opgevallen zal ik eens op letten. Ik vind vooral dat hij zich goed vrij speelt en snel ziet waar hij de bal naartoe kan sturen.

Boerigter doet het btw ook steeds beter _O_ beukt zich praktisch door de verdediging heen en knalt dan op 't doel, mooi om te zien. Was paar keer bijna gelukt vandaag om ook mooi te scoren :P
pi_120402832
quote:
11s.gif Op maandag 17 december 2012 00:30 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Hmm nooit zo opgevallen zal ik eens op letten. Ik vind vooral dat hij zich goed vrij speelt en snel ziet waar hij de bal naartoe kan sturen.

Boerigter doet het btw ook steeds beter _O_ beukt zich praktisch door de verdediging heen en knalt dan op 't doel, mooi om te zien. Was paar keer bijna gelukt vandaag om ook mooi te scoren :P
Jaa spelletje ziet ie uiteraard wel goed hoor. had ook niet voor niets 19 assists vorig jaar :P
Boerrigter is echt een held zodra ie op zn niveau van vorig jaar kan terugkomen _O_ Als ie zo weer speelt speelt ie echt binnen een paar maanden weer in Oranje. Helaas is hij tot nu toe na zijn rugblessure nog niet echt meer de oude al ben ik t wel met je eens dat ie de laatste weken zich weer wat meer manifesteert.
pi_120402882
quote:
99s.gif Op maandag 17 december 2012 00:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Jaa spelletje ziet ie uiteraard wel goed hoor. had ook niet voor niets 19 assists vorig jaar :P
Boerrigter is echt een held zodra ie op zn niveau van vorig jaar kan terugkomen _O_ Als ie zo weer speelt speelt ie echt binnen een paar maanden weer in Oranje. Helaas is hij tot nu toe na zijn rugblessure nog niet echt meer de oude al ben ik t wel met je eens dat ie de laatste weken zich weer wat meer manifesteert.
Jij kent je statistieken _O_

Ja pcies Boerrigter is baas, als hij de bal heeft denk ik al van "hier zou wat moois uit kunnen voortkomen" :)
pi_120402906
quote:
14s.gif Op maandag 17 december 2012 00:34 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Jij kent je statistieken _O_

Ja pcies Boerrigter is baas, als hij de bal heeft denk ik al van "hier zou wat moois uit kunnen voortkomen" :)
weet niet zeker hoor maar dacht uit mn hoofd 19 :@ al zou dat in de eredivisie eignelijk minstens 30 moeten zijn met zijn kwaliteiten :')

Vind trouwens wel dat boerrigter weer op links moet spelen alleen dan zit je weer met fisher.. die moet ook echt spelen komende tijd _O_
pi_120402929
quote:
99s.gif Op zondag 16 december 2012 22:42 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

cannabis staat ook niks voor niks bij al die tabellen als 1 van de laatste :)

en t ging mij ook voornamelijk om t punt dat alcohol harddrugs is, wat je dus met me eens bent
Dat ligt vooral aan de hoeveelheid die je drinkt. Alcohol scoort zo hoog omdat het gemiddeld teveel gezopen wordt. Heroïne omdat het zo verschrikkelijk verslavend is en mensen er hun hele leven aan verkankeren, maar zoek je naar de minderheid die gewoon net als ik genoeg heeft aan twee wijntjes per week, dan is het praktisch onschadelijk. Je lichaam kan de giftige stoffen als sulfiet in kleine dosis makkelijk afbreken.

Die lijst mist dus een onderverdeling.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_120402947
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 00:35 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Dat ligt vooral aan de hoeveelheid die je drinkt. Alcohol scoort zo hoog omdat het gemiddeld teveel gezopen wordt. Heroïne omdat het zo verschrikkelijk verslavend is en mensen er hun hele leven aan verkankeren, maar zoek je naar de minderheid die gewoon net als ik genoeg heeft aan twee wijntjes per week, dan is het praktisch onschadelijk. Je lichaam kan de giftige stoffen als sulfiet in kleine dosis makkelijk afbreken.
ow dat is zeker zo hoor, meeste blowers zijn ook de eerste om dat toe te geven :P jammer dat meestal alleen andersom iedereen die 1 joint rookt gelijk een junk is :') dat is beetje hypocriet

en verder kan je ws met 1/2 shotjes heroine per week alsnog functioneren _O_
pi_120402958
quote:
99s.gif Op maandag 17 december 2012 00:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

weet niet zeker hoor maar dacht uit mn hoofd 19 :@ al zou dat in de eredivisie eignelijk minstens 30 moeten zijn met zijn kwaliteiten :')

Vind trouwens wel dat boerrigter weer op links moet spelen alleen dan zit je weer met fisher.. die moet ook echt spelen komende tijd _O_
fisher tegen psv _O_

Btw wat vind jij van Sana? wellicht mis ik wat? waarom wordt hij opgesteld? Ik heb 't idee dat jij veel meer van Ajax weet en waarschijnlijk ook beter begrijpt wat de Boer af en toe voor tactische keuzes maakt.
pi_120403036
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 00:37 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

fisher tegen psv _O_

Btw wat vind jij van Sana? wellicht mis ik wat? waarom wordt hij opgesteld? Ik heb 't idee dat jij veel meer van Ajax weet en waarschijnlijk ook beter begrijpt wat de Boer af en toe voor tactische keuzes maakt.
Fisher wordt echt een hele grote :D ben bang dat die binnen 2 jaar naar man utd/barca gaat ;(

Tja van Sana.. moet zeggen dat ik hem in het begin echt heel veel potentie vond hebben en ook echt goed speelde eerst 4/5 wedstrijden. Het is wel zo dat ie in Zweden al een driekwart seizoen achter de rug had toen ie hier kwam dus waarschijnlijk is ie op dit moment beetje oververmoeid, hij mag/moet maandag ook verplicht op vakantie van de boer :P Verder vind ik hem opzich wel een leuk spelertje helemaal tegen clubs als vvv/willem II etc, al moet ik ook nog maar zien of ie t echt gaat maken hoor :P Denk dat ze rond hem ook zon persoonlijk begeleidingstraject hebben zoals bij Hoesen en dat ie dus gewoon rustig gebracht gaat worden en nu dus vooral ook flink bezig is met extra trainingen. En verder heeft ie natuurlijk maar 350.000e gekost dus eigenlijk was t ook een risicoloze aankoop
pi_120403104
quote:
99s.gif Op maandag 17 december 2012 00:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Fisher wordt echt een hele grote :D ben bang dat die binnen 2 jaar naar man utd/barca gaat ;(

Tja van Sana.. moet zeggen dat ik hem in het begin echt heel veel potentie vond hebben en ook echt goed speelde eerst 4/5 wedstrijden. Het is wel zo dat ie in Zweden al een driekwart seizoen achter de rug had toen ie hier kwam dus waarschijnlijk is ie op dit moment beetje oververmoeid, hij mag/moet maandag ook verplicht op vakantie van de boer :P Verder vind ik hem opzich wel een leuk spelertje helemaal tegen clubs als vvv/willem II etc, al moet ik ook nog maar zien of ie t echt gaat maken hoor :P Denk dat ze rond hem ook zon persoonlijk begeleidingstraject hebben zoals bij Hoesen en dat ie dus gewoon rustig gebracht gaat worden en nu dus vooral ook flink bezig is met extra trainingen. En verder heeft ie natuurlijk maar 350.000e gekost dus eigenlijk was t ook een risicoloze aankoop
Duidelijk, top reactie!
pi_120403118
quote:
7s.gif Op maandag 17 december 2012 00:45 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Duidelijk, top reactie!
Probleem is alleen dat hij eigenlijk ook linksbuiten is :') :P

verder graag gedaan O+
pi_120403205
quote:
99s.gif Op maandag 17 december 2012 00:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Yoo :*

Sana ben ik niet zo kapot van,, -O-
pi_120403275
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 00:51 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Yoo :*

Sana ben ik niet zo kapot van,, -O-
Mnee niet echt kapot maar vond em bijv tegen real madrid tactisch wel echt heel goed spelen ( goede interactie met van rhijn) terwilj die toen opzich ook niet echt opviel zeg maar :@ al ben ik dus ook niet kapot van m hoor :P
pi_120403318
quote:
99s.gif Op maandag 17 december 2012 00:54 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Mnee niet echt kapot maar vond em bijv tegen real madrid tactisch wel echt heel goed spelen ( goede interactie met van rhijn) terwilj die toen opzich ook niet echt opviel zeg maar :@ al ben ik dus ook niet kapot van m hoor :P
Ja laatste halfuur tegen borussia vond ik ajax goed, met de jonge technische spelers.

En Lukoki vond ik eerst maar een irritant mannetje, maar komt er steeds beter in heb ik het idee.. wat jij?
pi_120403384
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 00:57 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ja laatste halfuur tegen borussia vond ik ajax goed, met de jonge technische spelers.

En Lukoki vond ik eerst maar een irritant mannetje, maar komt er steeds beter in heb ik het idee.. wat jij?
Zeker zeker, sowieso is lukoki natuurlijk alleen al met zn snelheid een groot gevaar voor de tegenstander. Al is dat voor de manier waarop Ajax normaal speelt (vastzetten op de helft van de tegenstander) wel een kwaliteit die minder goed bij Ajax past. Verder zag je vorig seizoen al dat ie opzich wel goed kansen afmaakt als ie 1 op 1 komt. Kan me nog een wedstrijd herinneren dat ie geloof ik 1 kans in de wedstrijd kreeg na een prachtige bal van theo janssen en van daaruit koelbloedig de winnende goal maakte. Een beetje vergelijkbare situatie als vandaag ook al was het nu uiteraard niet de winnende goal maar alsnog wel een belangrijke goal die voor rust zorgde en de wedstrijd definitief besliste. Ook qua techniek zit het volgensmij wel goed met deze jongen, komt vaak zn mannetje wel voorbij dus wat dat betreft dan wel weer een klassieke Ajax vleugelspeler en die kwaliteit is natuurlijk samen met de eerder genoemde snelheid een mooie combinatie.

Enige wat ik wel vond vorig jaar was dat zijn voorzetten dramatisch waren maar in dit punt boekt ie nu al zeker vooruitgang ( denk ook dat dit een van zijn belangrijkste speerpunt is in zijn individuele training).
pi_120403401
En hij zou natuurlijk op het fysieke gebied vooruitgang kunnen boeken al moet ie dan wel weer oppassen dat het niet ten koste gaat van zn snelheid/ explosiviteit
pi_120403526
Ja man, als je alcohol nodig hebt om *los* te komen en tegen mensen durft te praten, wat voor een kansloze crack autist ben je dán?
pi_120403562
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 01:11 schreef Braddie het volgende:
Ja man, als je alcohol nodig hebt om *los* te komen en tegen mensen durft te praten, wat voor een kansloze crack autist ben je dán?
ga jij nou maar fototjes maken we praten hier over belangrijke dingen
pi_120403580
quote:
99s.gif Op maandag 17 december 2012 01:13 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

_O-
pi_120403681
quote:
99s.gif Op maandag 17 december 2012 01:01 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Zeker zeker, sowieso is lukoki natuurlijk alleen al met zn snelheid een groot gevaar voor de tegenstander. Al is dat voor de manier waarop Ajax normaal speelt (vastzetten op de helft van de tegenstander) wel een kwaliteit die minder goed bij Ajax past. Verder zag je vorig seizoen al dat ie opzich wel goed kansen afmaakt als ie 1 op 1 komt. Kan me nog een wedstrijd herinneren dat ie geloof ik 1 kans in de wedstrijd kreeg na een prachtige bal van theo janssen en van daaruit koelbloedig de winnende goal maakte. Een beetje vergelijkbare situatie als vandaag ook al was het nu uiteraard niet de winnende goal maar alsnog wel een belangrijke goal die voor rust zorgde en de wedstrijd definitief besliste. Ook qua techniek zit het volgensmij wel goed met deze jongen, komt vaak zn mannetje wel voorbij dus wat dat betreft dan wel weer een klassieke Ajax vleugelspeler en die kwaliteit is natuurlijk samen met de eerder genoemde snelheid een mooie combinatie.

Enige wat ik wel vond vorig jaar was dat zijn voorzetten dramatisch waren maar in dit punt boekt ie nu al zeker vooruitgang ( denk ook dat dit een van zijn belangrijkste speerpunt is in zijn individuele training).
Alleen heb ik soms nog wel het idee dat die rent als een kip zonder kop haha :P
pi_120403688
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 01:22 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Alleen heb ik soms nog wel het idee dat die rent als een kip zonder kop haha :P
Haha dat wel maar is nog erg jong he, heeft in ieder geval wel echt veel potentie vind ik
pi_120403793
quote:
7s.gif Op maandag 17 december 2012 01:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Haha dat wel maar is nog erg jong he, heeft in ieder geval wel echt veel potentie vind ik
hoe oud is die?
pi_120403803
quote:
99s.gif Op maandag 17 december 2012 01:13 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

:') Want ik maak alleen maar foto`s en ga nooit uit ?
pi_120403816
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 01:31 schreef Smack10 het volgende:

[..]

hoe oud is die?
weet niet precies volgensmij 19 misschien net 20
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 01:32 schreef Braddie het volgende:

[..]

:') Want ik maak alleen maar foto`s en ga nooit uit ?
jaa of je krijgt "vrienden" over je vloer die je spullen kapot maken waarna je topics opent :W
  maandag 17 december 2012 @ 01:35:09 #242
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_120403827
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_120403829
quote:
99s.gif Op maandag 17 december 2012 01:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

weet niet precies volgensmij 19 misschien net 20

[..]

jaa of je krijgt "vrienden" over je vloer die je spullen kapot maken waarna je topics opent :W
Die vrienden die ik over de vloer krijg die mijn spullen kapot maken heb ik al een héle tijd niet meer over de vloer gehad, omdat ik daar niet meer mee om ga.
pi_120403857
En wat is er mis met niet drinken? Ik drink ook sinds kort niet meer, omdat ik niet wil aankomen en voor m'n sport werkt het gewoon heel erg afbrekend.
#freefrederike
pi_120403865
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 01:37 schreef PizzaMizza het volgende:
En wat is er mis met niet drinken? Ik drink ook sinds kort niet meer, omdat ik niet wil aankomen en voor m'n sport werkt het gewoon heel erg afbrekend.
hoeveel squat je ?
pi_120403874
We're slowly approaching inevitable death.
pi_120403885
quote:
99s.gif Op maandag 17 december 2012 01:38 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

hoeveel squat je ?
Ik ben geen fitness guru he.
#freefrederike
pi_120403888
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 01:37 schreef PizzaMizza het volgende:
dat is dan wel weer waar.

Na een tijd veel drinken gaat de lol er idd af..
pi_120403892
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2012 01:41 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Ik ben geen fitness guru he.
welke sport doe je dan :o
  maandag 17 december 2012 @ 07:49:55 #250
305827 cool15
ik ben hoger dan bazen
pi_120405220
quote:
Best wel ja
i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: