TS, wie ben jij om een ander te dwingen om alchohol te drinken? Ik hou ook van een lekker biertje of glaasje wijn of port, maar ik ga het niemand opleggen. Daarbij kan ik ook zonder alchohol het naar mijn zin hebben. Je bent best wel een triest persoon, TSquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:49 schreef Weka het volgende:
En ik heb geen vrouw nodig om klaar te komen, maar dat neemt niet weg dat het godverdomme best iets toevoegt.
Het is niet óf drinken en gezellig óf niet drinken en niet gezellig voor ons alcoholisten. Rot toch op man, met je moreel verantwoorde gelul uit je reet.
haha autistquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:10 schreef Cabins het volgende:
Ik verveel me de tering als ik nuchter ben en iedereen om me heen lam. Dus wat doe je dan? Inhalen, want het is zonde dat je avond te laten verpesten.
idd is beetje net alsof ts zegt ik houvvan kleine jongetjes dus dan dwing ik andere mensen ook maarquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:00 schreef Flying_eagle het volgende:
m
[..]
TS, wie ben jij om een ander te dwingen om alchohol te drinken? Ik hou ook van een lekker biertje of glaasje wijn of port, maar ik ga het niemand opleggen. Daarbij kan ik ook zonder alchohol het naar mijn zin hebben. Je bent best wel een triest persoon, TS
Zou me niet verbazen als hij zijn vrienden ook dwingt zich aan minderjarige jongetjes te vergrijpen ..... foei, TS!quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:15 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
idd is beetje net alsof ts zegt ik houvvan kleine jongetjes dus dan dwing ik andere mensen ook maar
echt smeerlapquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:17 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als hij zijn vrienden ook dwingt zich aan minderjarige jongetjes te vergrijpen ..... foei, TS!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |