abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120456423
De klacht begint hier:

mensen duwen biertjes in mijn hand terwijl ik aangeef daar geen behoefte aan te hebben. Vervolgens wordt de vraag gesteld 'DRINK JIJ NIET'? Met half wazige blik. Daarom voelt het lijdend voorwerp uit deze klacht zich genoodzaakt zich te verdedigen met een eveneens clichematig en irritant antwoord. Omdat er in dezer situaties niets te relativeren valt.
pi_120456539
m
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 16:49 schreef Weka het volgende:
En ik heb geen vrouw nodig om klaar te komen, maar dat neemt niet weg dat het godverdomme best iets toevoegt.

Het is niet óf drinken en gezellig óf niet drinken en niet gezellig voor ons alcoholisten. Rot toch op man, met je moreel verantwoorde gelul uit je reet.
TS, wie ben jij om een ander te dwingen om alchohol te drinken? Ik hou ook van een lekker biertje of glaasje wijn of port, maar ik ga het niemand opleggen. Daarbij kan ik ook zonder alchohol het naar mijn zin hebben. Je bent best wel een triest persoon, TS
pi_120457054
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 12:10 schreef Cabins het volgende:
Ik verveel me de tering als ik nuchter ben en iedereen om me heen lam. Dus wat doe je dan? Inhalen, want het is zonde dat je avond te laten verpesten.
haha autist :') of ben je alcoholist ?
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_120457077
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 13:00 schreef Flying_eagle het volgende:
m

[..]

TS, wie ben jij om een ander te dwingen om alchohol te drinken? Ik hou ook van een lekker biertje of glaasje wijn of port, maar ik ga het niemand opleggen. Daarbij kan ik ook zonder alchohol het naar mijn zin hebben. Je bent best wel een triest persoon, TS
idd is beetje net alsof ts zegt ik houvvan kleine jongetjes dus dan dwing ik andere mensen ook maar
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
pi_120457137
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 december 2012 13:15 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

idd is beetje net alsof ts zegt ik houvvan kleine jongetjes dus dan dwing ik andere mensen ook maar
Zou me niet verbazen als hij zijn vrienden ook dwingt zich aan minderjarige jongetjes te vergrijpen ..... foei, TS!
pi_120458106
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 13:17 schreef Flying_eagle het volgende:

[..]

Zou me niet verbazen als hij zijn vrienden ook dwingt zich aan minderjarige jongetjes te vergrijpen ..... foei, TS!
echt smeerlap :r
pi_120459166
:') @ iedereen die beweert dat ik anderen dwing te drinken. En nog een :') omdat jullie het verdienen. En nog één: :')

Hupsakee, komt ie nog een keer: :')

Laatste: :')

:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')