quote:Feestdagenuitkering 2012
Medewerkers ontvangen in december een feestdagenuitkering
Iedereen die valt onder de cao voor PostNL, de cao voor zaterdagbestellers en de cao
voor PostNL Pakketten krijgt dit extraatje.
Als fulltime medewerker krijg je ¤ 85 bruto. Ben je parttime in dienst, dan krijg je een
uitkering naar rato van je contract met een minimum van ¤ 20 bruto.
Je ontvangt de feestdagenuitkering bij je salaris van december.
Herna Verhagen
Directeur PostNL
Niet volgens mijn salarisstrook helaas.. Morgen maar even bellen dan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:13 schreef KatrienDuck het volgende:
Volgens mij krijgen pbz'ers ook deze uitkering. Dit prikbordnieuws kreeg ik laatst toegestuurd:
[..]
Op mijn salarisstrook staat deze uitkering niet. Had deze er nu al bij moeten zitten dan?quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:53 schreef KatrienDuck het volgende:
In de linker kolom staat Feestdagen Uitk. Bij mij was het 20,67
Het mag niet natuurlijk, maar na die docu te hebben gezien van Nova Zembla over de pakketbezorging van PostNL kan ik het wel enigszins begrijpen. Dat neigt namelijk echt naar slavenarbeid.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:13 schreef VixenFromHell het volgende:
Gelijk heb je! Heb zelf ook al een paar keer een klacht ingediend vanwege pakjes die buiten achter gelaten waren en dergelijke. Hoort gewoon niet
op alle depots hebben ze een mededeling opgehangen over de feestdagenvergoeding,zoals ik het hier lees hebben ze hiermee de plank misgeslagen,een soort van valse hoop.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:54 schreef SKBlondie het volgende:
[..]
Op mijn salarisstrook staat deze uitkering niet. Had deze er nu al bij moeten zitten dan?
Edit: Zie nu een paar posts boven me dat hij bij het salaris van december moet zitten. Kan ik hier weer achteraan gaan.
[..]
Het mag niet natuurlijk, maar na die docu te hebben gezien van Nova Zembla over de pakketbezorging van PostNL kan ik het wel enigszins begrijpen. Dat neigt namelijk echt naar slavenarbeid.
ik lasin eerder topic over dat het 17,20 p/u oplevert(bruto)trek hier maar gerust 70% af dan heb je het netto bedrag dus peanuts,daar werkt niemand meer voor vandaag de dagquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:54 schreef SKBlondie het volgende:
[..]
[..]
Het mag niet natuurlijk, maar na die docu te hebben gezien van Nova Zembla over de pakketbezorging van PostNL kan ik het wel enigszins begrijpen. Dat neigt namelijk echt naar slavenarbeid.
ik had gisteren veel veronica gidsen (normaal komen ze op dinsdag en klein deel op donderdag)quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:57 schreef Herfstblad het volgende:
Hier geen Veronicagids gezien, geen Linda. Zal donderdag allemaal wel komen of zo.
Ik moet er ook achteraan..quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:54 schreef SKBlondie het volgende:
[..]
Op mijn salarisstrook staat deze uitkering niet. Had deze er nu al bij moeten zitten dan?
Edit: Zie nu een paar posts boven me dat hij bij het salaris van december moet zitten. Kan ik hier weer achteraan gaan.
[..]
Hier auch nicht.. grmblquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:01 schreef Tietmans het volgende:
Hier nog geen salarisstrook op mijnpostnl hoor.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:01 schreef Tietmans het volgende:
Hier nog geen salarisstrook op mijnpostnl hoor.
morgen of donderdagquote:
do t/m za gaat heel druk gaat worden verwacht ikquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:25 schreef Rafierafie het volgende:
Ondanks dat het zo rustig is qua post, hoorde ik vanmiddag bij RTL Z dat Postnl toch een totaal aantal van 160 miljoen kerstkaarten verwacht. Dat is vergelijkbaar met vorig jaar.
Ik kan het me toch niet voorstellen.
Geen idee. Dat wordt buiten het vbg om geregeld. Zou je de it help desk moeten bellen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:44 schreef Crientj het volgende:
Dud0r, is mn account op mijnpostnl verwijderd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |