Hm kay, probeer t later nog wel eens.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geen idee. Dat wordt buiten het vbg om geregeld. Zou je de it help desk moeten bellen.
Aha dat klopt dus toch niet, bij ons hing het inderdaad wel op het depot.. We hebben overigens ook geen bon gehad, dat zat wel in het kerstpakket opgenomen zijn..quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:32 schreef Rafierafie het volgende:
Postbezorgers krijgen nooit een feestdagenuitkering. Dat heb ik in alle jaren dat ik voor ze werk ook nooit meegemaakt. Normaal gesproken krijgen we inderdaad iets van een vvv bon.
Er staat bij mij dan ook niks op de loonstrook.
Ik heb dat prikbordnieuws niet gezien want dat zou niet op de depots moeten hangen aangezien dat is voor iedereen die valt onder de CAO voor Postnl, de CAO voor zaterdagbestellers en de CAO voor Postnl pakketten.
Postbezorgers vallen onder geen van deze CAO's... Valse hoop dus.
Ik heb nog nooit een account voor iemand aangemaakt op mijnpostnl. Naar mijn weten kunnen medewerkers dat zelf. De andere tc hier heeft het ook nooit gedaan zegt die.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:19 schreef Peterselieman het volgende:
is het niet zo dat de TC iemand binnen het VBG hiervoor aan moet schieten en dat diegene dat regelt? Of gaat het via de HRSSC?
Ik heb ook nog niks over een eventuele bon gehoord, maar voorheen kregen we die een tijdje na het kerstpakket van de TC.quote:Op woensdag 19 december 2012 05:00 schreef Selestha het volgende:
[..]
Aha dat klopt dus toch niet, bij ons hing het inderdaad wel op het depot.. We hebben overigens ook geen bon gehad, dat zat wel in het kerstpakket opgenomen zijn..
Ah ik zie het al..quote:Op woensdag 19 december 2012 09:27 schreef Rafierafie het volgende:
Wat voor bedrijfsgegevens bedoel je precies?
quote:Op woensdag 19 december 2012 09:14 schreef Deezertje het volgende:
Die CVL's werken nog steeds niet echt lekker...
http://www.postnl.nl/voor(...)-vragen-vertragingen
Dan moeten jullie toch harder door werkenquote:
Slavendrijver.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan moeten jullie toch harder door werken
We worden keer op keer vroeg naar huis gestuurd omdat er geen werk meer is.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan moeten jullie toch harder door werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |