quote:
Ja.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:42 schreef AapjeAapje het volgende:
Hoi lieve FOK!kers!
Voor school moet ik bedenken wat er beter moet worden aan Lätta. Die boter met die kreunende mevrouw, weet je wel.
En ik dacht zo van. ONZ weet wel iets.
Dus.
Weten jullie iets.
Kusjes AapjeAapje
Speciäle mensen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:43 schreef LompeHork het volgende:
Ken ik niet, is dat boter voor "speciale mensen" ofzo?
Laat anders een paar gehandicapten op zo'n staaf boter zuigen ofzo, in plaats van de vrouw in de OP. Slaat vast aan.quote:
Quote de OP anders even want het is heel onduidelijk op wie je reageert als je een reactie plaatst in TS zijn topic.quote:
wat is jouw echte naam dan zet ik die in het verslag voor schoolquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:43 schreef Bitterlemon het volgende:
Er moet in ieder geval wat verbeterd worden aan die reclame.
Wie vreet nou zo afschuwelijk veel boter op?
J.E. Moe-Eder.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:02 schreef AapjeAapje het volgende:
[..]
wat is jouw echte naam dan zet ik die in het verslag voor school
Barter Lemon dan maar?quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:03 schreef AapjeAapje het volgende:
[..]
vind je het goed als ik je Bart noem want dat begint ook met een B net zoals Bitterlemon
Ik leef met je mee, ik vind boter ookniet lekker . maar met dit spul koop je een bakje lucht met boter eromheen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:50 schreef CodeRood het volgende:
K lust geen boter man, kei kut voel k me nu
jaman boter is smerigquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:52 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik leef met je mee, ik vind boter ookniet lekker . maar met dit spul koop je een bakje lucht met boter eromheen.
In een grilpannetje met knoflookolie op de kip smeren. vind ik dan wél weer lekkerquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:54 schreef CodeRood het volgende:
[..]
jaman boter is smerigbakboter zelfde verhaal.
Ik grill en goermet alles in de wintern en in de zomer alleen maar bbq eigellik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |