abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120299527

League of Legends

League of Legends EU

League of Legends (LoL) is een arena multiplayer spel waarin twee teams het tegen elkaar op nemen met als doel elkaars Kasteel te vernietigen.

Klinkt saai en makkelijk, is dat zo?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?

Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.

Er zijn er op het moment (16-07-2012) 100 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.

Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;

Wil je het zelf proberen?

League of Legends EU

Vids

Het officiele youtubekanaal van Riot Games. Hier vind je alle Champion spotlights en Patch Previews terug.

Cinematic trailer

Dominion trailer (nieuwe gamemode)

Meer uitleg over minions/creatures

Community site links

Own3d Site met streams.
Twitch Site met streams.

CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.

Solomid Community site met handige info, tournaments etc

Lolking Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden. Op het moment de beste site om snel iemand's summoner profiel op te vragen zonder dit via de in-game client te doen.

Championselect Site met counterpicks

Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.

Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!

Ingame name van FOK!kers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_120299546
BG TT _O_
  vrijdag 14 december 2012 @ 12:20:10 #3
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_120299636
;l had dan BG is klasse TT gedaan jezus meneer waarom...
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_120299667
BG = Klasse
Klasse TT = BG TT
  vrijdag 14 december 2012 @ 12:22:07 #5
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_120299694
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 12:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
BG = Klasse
Klasse TT = BG TT
vind je mij klasse? :@
pi_120299705
Spreekt vanzelf
  vrijdag 14 december 2012 @ 12:22:58 #7
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_120299720
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 december 2012 12:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Spreekt vanzelf
kusje terug ^)
pi_120299955
Wat gebeurd hier? Wat gebeurd hier? Wat gebeurd hier? :o

Wordt dit een uniek deel? :s)
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_120300516
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 12:30 schreef Montagui het volgende:

Vertel eens wat meer over jezelf
pi_120300804
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 12:30 schreef Montagui het volgende:

Misschien wel de laatste ooit als de Maya's gelijk krijgen!

Enniewee, Diana was niet echt te counteren, dat is nu juist het hele punt. In een teamfight jumpt ze op je carry en instakillt ze hem met haar burst. Nu is dat niet uniek, maar wel uniek is dat ze het door haar tankyness ook nog overleeft met 80% HP en vervolgens de andere carry ook nog even meepakt. Assassins zijn prima, maar voorwaarde is dan wel dat ze squishy zijn of bijv. geen CC hebben oid. Nu is Diana gewoon TE compleet:
- Hoge burst
- Tankyness
- Gapclosers
- CC
- Niet al te hoge cooldowns
- etc.
Vicariously I live while the whole world dies
  vrijdag 14 december 2012 @ 13:10:42 #11
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_120300971
door dat soort multifacet champs is de hele spelbalans uitmekaar getrokken.

vroeger had je nog distincte tanks-asassins-adc-support-apc.

nu dat hele tanky apc/tanky ad/tanky asassin gedoe..

nog ff en ze maken een tanky hybrid champ met 4 stuns.
(die dan ook nog een 2e skillset heeft met 3 silences oid)
  vrijdag 14 december 2012 @ 13:14:22 #12
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_120301073
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 13:05 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Misschien wel de laatste ooit als de Maya's gelijk krijgen!

Enniewee, Diana was niet echt te counteren, dat is nu juist het hele punt. In een teamfight jumpt ze op je carry en instakillt ze hem met haar burst. Nu is dat niet uniek, maar wel uniek is dat ze het door haar tankyness ook nog overleeft met 80% HP en vervolgens de andere carry ook nog even meepakt. Assassins zijn prima, maar voorwaarde is dan wel dat ze squishy zijn of bijv. geen CC hebben oid. Nu is Diana gewoon TE compleet:
- Hoge burst
- Tankyness
- Gapclosers
- CC
- Niet al te hoge cooldowns
- etc.
precies dit, dus weet niet waar ame-thyst het over heeft, maargoed
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_120301429
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 13:10 schreef BaajGuardian het volgende:
door dat soort multifacet champs is de hele spelbalans uitmekaar getrokken.

vroeger had je nog distincte tanks-asassins-adc-support-apc.

nu dat hele tanky apc/tanky ad/tanky asassin gedoe..

nog ff en ze maken een tanky hybrid champ met 4 stuns.
(die dan ook nog een 2e skillset heeft met 3 silences oid)
Buiten dat: je zult nu een nieuwe speler zijn zeg. Eventjes de skillsets van 100+ champions gaan leren. Van mij mogen ze echt een keer kappen met het uitpoepen van nieuwe champions.
pi_120301508
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 13:26 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Buiten dat: je zult nu een nieuwe speler zijn zeg. Eventjes de skillsets van 100+ champions gaan leren. Van mij mogen ze echt een keer kappen met het uitpoepen van nieuwe champions.
Doen ze niet dus hou maar op met hopen. Sowieso is de helft niet echt viable dus boeie
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_120301754
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 december 2012 13:28 schreef Jajong het volgende:

[..]

Doen ze niet dus hou maar op met hopen. Sowieso is de helft niet echt viable dus boeie
Dat hangt van je definitie van viable af. Veel champions zijn prima viable als counter op een bepaald setje champions. Soms zijn er betere alternatieven, maar veel hangt ook af van persoonlijke voorkeuren. Niet alleen de champions die jij in tournaments voorbij ziet komen op streams zijn viable.
pi_120301953
Persoonlijke vaardigheden en ervaring spelen ook een rol. Ik speelde de oude Sivir enorm veel en won driekwart van de keren mijn lane, terwijl maar heel weinig mensen haar als viable zagen. Ze stond bekend als eenzelfde soort "trollchamp" als Eve tot voor kort.
pi_120303330
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 13:36 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Dat hangt van je definitie van viable af. Veel champions zijn prima viable als counter op een bepaald setje champions. Soms zijn er betere alternatieven, maar veel hangt ook af van persoonlijke voorkeuren. Niet alleen de champions die jij in tournaments voorbij ziet komen op streams zijn viable.
Morde, Trundle, Fiora, Trynd, Kassadin, Malzahar, Warwick, Karma, Urgot, Annie, Alistar, Brand, Galio, Gangplank, Garen, Jarvan IV, Heimer, Kayle, Kennen, LeBlanc, Yi, Nasus, Nautilus, Poppy, Rammus, Renekton, Sejuani, Shaco, Sion, Swain, Syndra, Udyr, Veigar, Viktor, Volibear. Xerath, Zed, Ziggs.

Laten we zeggen dat hoewel deze champs niet allemaal strikt non-viable zijn, maar een buff zou niet mistaan bij deze champs. Dus in die zin overdreef ik enigzins
pi_120303489
Wat wel grappig is, is dat Sejuani een hogere winrate heeft dan bv. Jax of Irelia. En dat komt door wat AlDie zegt, niemand speelt Sejuani behalve lui die haar ALTIJD spelen en dus de noobheid van de champ compenseren met skill.

Zie je ook bij mensen die als ze tegen een Irelia moeten googlen wat haar counter is, Olaf picken en 0-10 gaan.
pi_120303757
Tenzij 't op Amerikaanse tijd is ofzo, dan is 't nog 8u wachten LoL

Edit: lol ja dus ========d

[ Bericht 22% gewijzigd door Jajong op 14-12-2012 14:52:21 ]
pi_120304619
Die Vi wordt een instabuy btw, Bruisers zijn altijd ziek OP bij release :D FREELO
pi_120304763
Ik hoorde uit betrouwbare bron dat dit de nieuwe Nidalee gaat worden:

vrijdag 14 december 2012 @ 15:05:02 #22
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_120304797

Wat een pot :'). Onze Wukong had na een minuute of 8 echt 15 CS en stond op 0-6 :'). Ik zat 2v1 op bot tegen Trist en Soraka :').
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_120305069
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 15:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik hoorde uit betrouwbare bron dat dit de nieuwe Nidalee gaat worden:

[ afbeelding ]
Nieuwe Nid is al live heur, speel al hele dag met haar :@
  vrijdag 14 december 2012 @ 15:12:36 #24
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_120305082
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 december 2012 15:00 schreef Jajong het volgende:
Die Vi wordt een instabuy btw, Bruisers zijn altijd ziek OP bij release :D FREELO
jajong gaat vies hard opklimmen naar de 1300 elo door vi!
  vrijdag 14 december 2012 @ 15:14:04 #25
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_120305142
ik moest zonet trouwens een ander ras carryen in aram, als in iets buitenaards wat nog aan het uitvogelen was hoe de knoppen werkten hier op aarde.

tevens noobibear die permanent singed en sion ons team in flipte.

wel gewonnen omdat ik kassadin had en de enimi lux en ori als een president jukede en asassinate.
pi_120305375
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 december 2012 14:26 schreef Jajong het volgende:

[..]

Morde, Trundle, Fiora, Trynd, Kassadin, Malzahar, Warwick, Karma, Urgot, Annie, Alistar, Brand, Galio, Gangplank, Garen, Jarvan IV, Heimer, Kayle, Kennen, LeBlanc, Yi, Nasus, Nautilus, Poppy, Rammus, Renekton, Sejuani, Shaco, Sion, Swain, Syndra, Udyr, Veigar, Viktor, Volibear. Xerath, Zed, Ziggs.

Laten we zeggen dat hoewel deze champs niet allemaal strikt non-viable zijn, maar een buff zou niet mistaan bij deze champs. Dus in die zin overdreef ik enigzins
WHAT?! Er zitten teringveel champs tussen die prima viable zijn en zelfs in tournaments gewoon prima gebruikt worden. Sowieso zijn Morde, Trynd, Kassa, Warwick, Brand, Galio, J4, Leblanc, Kennen, Nautilus, Renekton, Shaco en Swain geregeld picks in tournaments en sowieso prima viable. Dan zitten er nog een paar tussen die vooral in soloqueue heel goed viable zijn. Denk hierbij aan bijv. Garen, Tryndamere, Zed, Syndra en Fiora.

De enige champs uit dit lijstje die ik momenteel echt zwak vind zijn: Trundle, Karma, Heimer, Urgot, Poppy, Nasus en Sion en zelfs die zijn in bepaalde comps of als counters prima te doen.
  vrijdag 14 december 2012 @ 15:22:07 #27
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_120305429
Ik moet echt leren om Shyvana earlygame onder de knie te krijgen :') Begon met 1/5/1 en een vrij uitzichtloze match, daarna toch nog opgeklommen naar 12/11/21 en een overwinning. Probleem is dat ze gewoon zulke verschrikkelijk slechte ganks heeft ;( Nja goed, op een gegeven moment heb ik "can't you fend for yourselves for once?" in de chat getikt toen iedereen om een gank aan het huilen was en ik vanwege een paar gefaalde ganks al zwaar underfarmed/ leveled was, tijdje jungle lopen farmen en toen een comeback weten te maken.
  vrijdag 14 december 2012 @ 15:29:45 #28
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_120305727
kassadin is eigenlijk wel een schoon mooie champ.
veigar ook overigens.
pi_120305821
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 15:20 schreef nyny83 het volgende:

[..]

WHAT?! Er zitten teringveel champs tussen die prima viable zijn en zelfs in tournaments gewoon prima gebruikt worden. Sowieso zijn Morde, Trynd, Kassa, Warwick, Brand, Galio, J4, Leblanc, Kennen, Nautilus, Renekton, Shaco en Swain geregeld picks in tournaments en sowieso prima viable. Dan zitten er nog een paar tussen die vooral in soloqueue heel goed viable zijn. Denk hierbij aan bijv. Garen, Tryndamere, Zed, Syndra en Fiora.

De enige champs uit dit lijstje die ik momenteel echt zwak vind zijn: Trundle, Karma, Heimer, Urgot, Poppy, Nasus en Sion en zelfs die zijn in bepaalde comps of als counters prima te doen.
Sorry maar, als jij denkt dat Morde en Trynd in high level tournaments worden gespeeld, is deze discussie nutteloos.

En de rest van dat rijtje ook NOOIT trouwens, met als uitzondering Froggen die soms J4 mid speelt, of Galio die HotshotGG top speelt. Maar dat is bij hoge uitzondering. En sowieso is dit niet echt relevant want ik zeg dat andere champs die die rollen veel beter vervullen. IPV al die AD bruisers kan je Lee Sin of Jayce of Jax of w /e spelen. Die APs zijn helemaal poep. Kassadin is de slechtste champ ingame pre6 en tegen een beetje fatsoenlijk team wordt die doodgegankt en als je achterloopt als Kass is er vrij weinig te beginnen

[ Bericht 11% gewijzigd door Jajong op 14-12-2012 15:41:05 ]
  vrijdag 14 december 2012 @ 15:32:56 #30
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_120305844
alex ich mid tryn.

dayum son.
pi_120306193
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 december 2012 15:32 schreef Jajong het volgende:

[..]

Sorry maar, als jij denkt dat Morde en Trynd in high level tournaments worden gespeeld, is deze discussie nutteloos.

En de rest van dat rijtje ook NOOIT trouwens, met als uitzondering Froggen die soms J4 mid speelt, of Galio die HotshotGG top speelt. Maar dat is bij hoge uitzondering. En sowieso is dit niet echt relevant want ik zeg dat andere champs die die rollen veel beter vervullen. IPV al die AD bruisers kan je Lee Sin of Jayce of Jax of w/e spelen. Die APs zijn helemaal poep. Kassadin is de slechtste champ ingame pre6 en tegen een beetje fatsoenlijk team wordt die doodgegankt en als je achterloopt als Kass is er vrij weinig te beginnen
Als je alleen het allerrecentste toernooi pakt, dan wel ja. Trynd hoorde inderdaad niet in dat rijtje thuis (weet niet waarom ik hem daarin zette, want even later zeg ik dat hij alleen in soloq nuttig is), maar de rest wordt wel degelijk in tournaments gespeeld. Regi heeft een hele tijd leblanc gemained en die is niet echt generft in de afgelopen periode. Dat hij nu weer over is naar andere mids doet daar niets aan af. Galio wordt af en toe ook mid gespeeld en Alex Ich speelt regelmatig Morde mid.

En nogmaals: ik riep al eerder dat het van je definitie van viable inhoudt. Anderen zijn iets beter betekent voor mij niet dat het alternatief totaal niet viable is.
pi_120307483
quote:

[..]

Lolwut? Warwick, Renekton, Nautilus Galio, Kennen, Leblanc, Udyr, Jarvan, Garen en Gangplank niet viable?
  vrijdag 14 december 2012 @ 16:14:50 #33
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_120307484
kutte noobs in aram echt, waarom zitten die in mijn teams.
pi_120307907
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 15:22 schreef Thanatos45 het volgende:
Ik moet echt leren om Shyvana earlygame onder de knie te krijgen :') Begon met 1/5/1 en een vrij uitzichtloze match, daarna toch nog opgeklommen naar 12/11/21 en een overwinning. Probleem is dat ze gewoon zulke verschrikkelijk slechte ganks heeft ;( Nja goed, op een gegeven moment heb ik "can't you fend for yourselves for once?" in de chat getikt toen iedereen om een gank aan het huilen was en ik vanwege een paar gefaalde ganks al zwaar underfarmed/ leveled was, tijdje jungle lopen farmen en toen een comeback weten te maken.
Shyvana is ook alleen leuk tegen een trage jungler en met premades omdat je erg afhankelijk bent van first blood / wards.
pi_120307942
Reginald mainde een 'tijdje geleden' LB? Dat was 20 patches geleden. Wat er vroeger werd gedaan heeft letterlijk NIKS te maken met de huidige patch. Toen hij dat speelde was 't een heel ander spel.
pi_120307987
quote:

[..]

Moeilijk he, lezen?
  vrijdag 14 december 2012 @ 16:30:36 #38
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_120308007
quote:
false, support moet alles warden OVERAL vanaf min1.
pi_120308025
Vind trouwens de nieuwe red blue & baron buffs echt dramatisch, die kan je niet met 1 opslag zien.
pi_120308069
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 16:30 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

false, support moet alles warden OVERAL vanaf min1.
ja kut is dat, krijg ik top vaak ganks kan ik ze niet zien aankomen omdat support niet wardde :r
pi_120308071
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 december 2012 16:28 schreef Jajong het volgende:
Reginald mainde een 'tijdje geleden' LB? Dat was 20 patches geleden. Wat er vroeger werd gedaan heeft letterlijk NIKS te maken met de huidige patch. Toen hij dat speelde was 't een heel ander spel.
Tja, wat is viable? LeBlanc, Fizz en Kassadin zijn prima soloqueue champs. In competitive play zul je ze minder vaak zien, ja.
  vrijdag 14 december 2012 @ 16:36:45 #42
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_120308211
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 16:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

ja kut is dat, krijg ik top vaak ganks kan ik ze niet zien aankomen omdat support niet wardde :r
in begin season 2 was dat toch echt de meest common klacht, i kid you not :')
pi_120308259
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 16:32 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Tja, wat is viable? LeBlanc, Fizz en Kassadin zijn prima soloqueue champs. In competitive play zul je ze minder vaak zien, ja.
Heb je je bril niet op ofzo?
pi_120308276
Katarina top OP
pi_120308310
Ik vind Xerath echt baas.
pi_120308643
quote:
5s.gif Op vrijdag 14 december 2012 16:37 schreef Jajong het volgende:

[..]

Heb je je bril niet op ofzo?
Ik snap niet waarom je dergelijke champs een upgrade wil geven. Er zal vanzelf wel weer een periode komen dat assassins en single target champs het weer goed gaan doen. :)
pi_120308958
Eindelijk level 20, welke runes zijn aan te raden voor Teemo?
pi_120308988
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 16:59 schreef Stevenzenl het volgende:
Spaar je IP aub voor level 30 runes.
pi_120309022
Er bestaan geen level 30 runes, vanaf level 20 kun je al Tier 3 halen
pi_120309024
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 17:00 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Huh? zijn er dan nog andere runes dan de tier 3 runes? Die tier 3 runes kan je toch vanaf level 20 gebruiken?
pi_120309025
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 17:00 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Die je op level 20 dus kan kopen.

edit: beetje laat :')
Conscience do cost.
pi_120309035
Oh, dat wist ik niet.

EDIT: Gelijk 3 posts, als hyena's :D
  vrijdag 14 december 2012 @ 17:03:00 #53
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_120309071
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 16:59 schreef Stevenzenl het volgende:
Hoe speel je hem normaal? Daar runes voor halen. Teemo kan je op verschillende manieren spelen dus :P.
  vrijdag 14 december 2012 @ 17:04:37 #54
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_120309128
alles attack damage broeder, verkrachtingsteemo spelen.
pi_120309141
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 17:03 schreef Salamando het volgende:

[..]

Hoe speel je hem normaal? Daar runes voor halen. Teemo kan je op verschillende manieren spelen dus :P.
Ja gewoon, beetje pewpew daar, paddo'tje hier, beetje sprinten en zulks.

Behalve dat koop ik items met ability power. Weet niet of dat het beste is, maar heb veel geprobeerd en ability power lijkt het beste, verder ook nog wat cooldown reduction.

Koop vaak rabadons cap, mylady, nashors tooth, de boots, en vaak ook nog die boog die 2 extra kogels op minions/champions afvuurt.

Ik ben een newb :')
pi_120309160
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 17:04 schreef BaajGuardian het volgende:
alles attack damage broeder, verkrachtingsteemo spelen.
Hm serieus? Welke items kan ik dan het best kopen?
  vrijdag 14 december 2012 @ 17:05:49 #57
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_120309177
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 17:05 schreef Stevenzenl het volgende:

[..]

Hm serieus? Welke items kan ik dan het best kopen?
6 Black cleavers.
pi_120309187
Infinty Edge, nee grapje. Hooop Attackspeed van madreds enzo
pi_120309195
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 17:05 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

6 Black cleavers.
trolololol..
  vrijdag 14 december 2012 @ 17:07:42 #60
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_120309249
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 17:05 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

6 Black cleavers.
Npot anymore, BC is genarfed met de patch van vandaag.
  vrijdag 14 december 2012 @ 17:07:46 #61
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_120309254
Gewoon procteemo spelen dus, beetje ability power / magic penetration und so halen zou ik zeggen.
pi_120309306
Oké thanks voor de adviezen. En qua runes?

Vandaag voor het eerst een potje als Nautilus gespeeld, wat een toffe champion is dat met die Q(grapple?) ability

pi_120309683
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 17:09 schreef Stevenzenl het volgende:
Oké thanks voor de adviezen. En qua runes?

Vandaag voor het eerst een potje als Nautilus gespeeld, wat een toffe champion is dat met die Q(grapple?) ability

Je kan beter summoners rift doen als je competitief wil spelen

Mooie plays voor first time nauti btw
pi_120309893
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 17:20 schreef kensei het volgende:

[..]

Je kan beter summoners rift doen als je competitief wil spelen

Mooie plays voor first time nauti btw
Dankje, en klopt i know. Maar af en toe kan ik niet garanderen dat ik 30/40 minuten kan spelen zonder afk te gaan, dan speel ik liever een potje Dominion die relatief sneller voorbij zijn.
pi_120310637
Omigod ik weet niet waarom maar ik kan gewoon geen Vlad spelen. Op de 1 of andere manier feed ik altijd ;(.
pi_120310776
quote:
8s.gif Op vrijdag 14 december 2012 17:44 schreef Jajong het volgende:
Omigod ik weet niet waarom maar ik kan gewoon geen Vlad spelen. Op de 1 of andere manier feed ik altijd ;(.
Wil je een potje doen? Custom? Mid tegen elkaar?
pi_120310916
Laning is 't probleem niet, ik ga gewoon altijd dood in teamfights en t voelt alsof ik niks nuttigs doe. Maar vanavond is goed, moet nu alleen eten etc.
pi_120310940
quote:
9s.gif Op vrijdag 14 december 2012 17:53 schreef Jajong het volgende:
Laning is 't probleem niet, ik ga gewoon altijd dood in teamfights en t voelt alsof ik niks nuttigs doe. Maar vanavond is goed, moet nu alleen eten etc.
Damn, vanavond kan ik ook niet.

Morgen dan.
pi_120310944
Wil misschien mijn Summonername ook wel changen aangezien er nu wat vrij zijn gemaakt
pi_120311008
Die SteveZN kopieert letterlijk al zijn posts van Tweakers :')

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1499575/445
  vrijdag 14 december 2012 @ 17:57:19 #71
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_120311018
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 17:54 schreef Jajong het volgende:
Wil misschien mijn Summonername ook wel changen aangezien er nu wat vrij zijn gemaakt
change maar in "Bg is een held" oid.
pi_120311043
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 17:57 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

change maar in "Bg is een held" oid.
Je durfde de weddenschap niet aan, dus nee. Misschien change ik 'm wel gewoon in BaajGuardian
pi_120311045
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 17:56 schreef Snorrenbaard het volgende:

Nee hoor, ik post op beide fora, alleen de filmpjes die ik maak plaats ik inderdaad hier en in het tweakers LoL topic.

Problem?
pi_120311075
ja
pi_120311138
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 17:59 schreef Snorrenbaard het volgende:
ja
Kindertelefoon bellen dan :'(
pi_120311270
Zou wel lachen zijn :)

Decisions decisions...
pi_120311337
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 17:56 schreef Snorrenbaard het volgende:

The horror!
  vrijdag 14 december 2012 @ 18:41:48 #78
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_120312382
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 december 2012 17:57 schreef Jajong het volgende:

[..]

Je durfde de weddenschap niet aan, dus nee. Misschien change ik 'm wel gewoon in BaajGuardian
nee dan denken mensen straks dat ik stuk in 600 elo zit oid.
pi_120313015
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 december 2012 16:30 schreef Jajong het volgende:

[..]

Moeilijk he, lezen?
Moeilijk he, normaal doen? Veel van die champs die je noemt zijn prima viable en hebben zeker geen buff nodig.
pi_120315186
http://www.solomid.net/guides.php?g=33108

Is deze guide nog steeds een beetje logisch nu we in season 3 zitten? Ik wil diezelfde runes gaan kopen nu ik level 20 ben en ook mijn mastery zo gaan doen. Verstandig?
pi_120315519
Ja, prima runes verder.
pi_120315819
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 december 2012 19:57 schreef Xetran het volgende:
Ja, prima runes verder.
Ik vind spelen met Ashe ook tof, gebruik ik dan soortgelijke runes of moet die het hebben van andere dingen?

Thanks btw :)
pi_120315890
Alleen de Armor yellows deel je dan, de rest niks.
  vrijdag 14 december 2012 @ 20:28:45 #84
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_120317183
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 december 2012 20:04 schreef Xetran het volgende:
Alleen de Armor yellows deel je dan, de rest niks.
ja kan het best nog kopen:

- AD quints
- AD marks
- MR per level glyphs

Deze runepage kun je samen met je armor yellows gebruiken voor ad carry en eventueel voor jungle (als je nog geen andere hebt)
Wat doe ik hier?
pi_120317598
Op 20-30 kom je amper runepages tegen tough, wel handig dan heb je een advantage early game.
pi_120317662
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 20:28 schreef tdrone het volgende:

[..]

ja kan het best nog kopen:

- AD quints
- AD marks
- MR per level glyphs

Deze runepage kun je samen met je armor yellows gebruiken voor ad carry en eventueel voor jungle (als je nog geen andere hebt)
Daarmee heb je voor best wat champs runes, ja. Ook voor bruisers top.
pi_120319487
Bedankt voor al het advies!

Zo'n toernooi als nu via ESL TV, wat pakt zo'n winnaar nou?

edit; de winnaar van dat toernooi.
pi_120319842
Misschien nuttig voor de OP, er is ook een mac client te downloaden op http://www.boompje.net.
  vrijdag 14 december 2012 @ 21:25:39 #89
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_120320482
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 21:15 schreef Capslockie het volgende:
Misschien nuttig voor de OP, er is ook een mac client te downloaden op http://www.boompje.net.
met die kerel heb ik nog wel gespeeld, maar hij ging altijd intentionally afk als het potje niet ging zoals hij wilde ongeacht of andere lanes het redelijk deden.
pi_120320909
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 21:25 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

met die kerel heb ik nog wel gespeeld, maar hij ging altijd intentionally afk als het potje niet ging zoals hij wilde ongeacht of andere lanes het redelijk deden.
Ik heb ontiegelijk veel respect voor hem. Wat hij voor ons als mac gebruikers doet valt niet in woorden te beschrijven. Riot heeft geprobeerd een stabiele mac client te ontwerpen, wat niet lukte. Nu werkt Boompje met een team van vrijwilligers aan deze unofficial client, waardoor duizenden mac gebruikers dit spel kunnen spelen. Ik zit ook vaak in het chat kanaal van hem Boompje.net waar nog wel meer Nederlanders zitten.
pi_120320973
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 december 2012 18:05 schreef Jajong het volgende:
Zou wel lachen zijn :)

[ afbeelding ]

Decisions decisions...
Ik had dat vandaag nog bijna gedaan _O-
pi_120321158
Die Fanatic clan, is toch van Nederlandse oorsprong? Kan me herinneren dat die VoO in Painkiller en geloof ik ook in Quake domineerde.
  vrijdag 14 december 2012 @ 21:39:34 #93
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_120321362
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 21:33 schreef Keselo het volgende:

[..]

Ik had dat vandaag nog bijna gedaan _O-
en je dacht dat ik daar mee zat?
enige wat je met je kinderachtige acties bereikt is dat ik je op ignore heb gezet.
pi_120321489
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 21:39 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

enige wat je met je kinderachtige acties bereikt is dat ik je op ignore heb gezet.
Blijkbaar wel.

pi_120322027
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 21:39 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Was maar een beetje aan het grappen en grollen, maar daar kun je niet echt tegen helaas ;(
  vrijdag 14 december 2012 @ 21:53:55 #96
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_120322150
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 21:51 schreef Keselo het volgende:

[..]

Was maar een beetje aan het grappen en grollen, maar daar kun je niet echt tegen helaas ;(
ik vind het niet grappig als je me 100% zit te negeren als ik je vraag om iemand te kicken, vervolgens ingame doen alsof ik niks zei, en me met noobs in een team te laten, ik had jullie trouwens kunnen acen maar fearde perongeluk op malphite ipv akali omdat die er boven stond grafisch maar goed dat terzijde, vervolgens ga je in champselect mij weer in zon noob team forceren denk je dat ik het leuk vind om mn tijd daarin te verdoen? zo kom je dus heel kinderachtig over.

en met opmerkingen zoals zonet ook.

hoe denk je dat dat overkomt bij mij vooral gezien lockie al zo raar doet lately.
pi_120322354
Lockie werd er gek van dat je hem iedere 3 minuten 10 keer vroeg om een aram game te joinen, maar omdat ik redelijk vriendelijk ben ingesteld zei ik dit niet tegen je. Bij deze.

En nogmaals, was puur voor de grap, doe ik zo vaak bij andere mensen uit mijn lijst. Jij bent de eerste die er zo overdreven op reageert.

Meer posts wil ik er niet aan vuil maken, dit is immers het LoL topic en niet een pest topic in PUB.
  vrijdag 14 december 2012 @ 21:58:18 #98
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_120322424
gedraag je dan ook niet als een pester, de laatste die mij pestte heb ik met zn kop door een keukendeur heen gemept. (ja echt ja)

en dat is ook overdreven, als ik iemand vraag of hij een aram wilt doen en die persoon zegt dan normaal nee sorry ik heb geen zin in aram oid, dan stoor ik die persoon er ook niet meer mee.

als ik iemand online zie waar ik graag mee samen speel vraag ik het gewoon één keer. blijkbaar kan hij 'daar niet tegen, en als jij dan even mee gaat etteren met me in noobteams zetten dan komt dat ook verkeerd over.
pi_120322479
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 21:58 schreef BaajGuardian het volgende:
gedraag je dan ook niet als een pester, de laatste die mij pestte heb ik met zn kop door een keukendeur heen gemept. (ja echt ja)
:')
  vrijdag 14 december 2012 @ 21:59:50 #100
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_120322505
quote:
  vrijdag 14 december 2012 @ 22:00:12 #101
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_120322525
was trouwens een neger.
pi_120322980
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 21:35 schreef Stevenzenl het volgende:
Die Fanatic clan, is toch van Nederlandse oorsprong? Kan me herinneren dat die VoO in Painkiller en geloof ik ook in Quake domineerde.
Voo was erg hard in CPMA ja. Geen idee of hij onder de naam van Fnatic speelde.

staat dat hij joinde, Fnatic is niet van NL oorsprong blijkbaar. http://en.wikipedia.org/wiki/Sander_Kaasjager

Wat een eindbaas _O_ _O_

[ Bericht 27% gewijzigd door znarch op 14-12-2012 22:29:27 ]
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_120323680
quote:
dan komt dat ook verkeerd over.
Heb je wel eens nagedacht over hoe je zelf af en toe overkomt? Leuk hoor, altijd proberen de schuld bij anderen proberen neer te leggen, maar het is niet voor niets dat ongeveer 90% van de bezoekers van dit topic je ziet als een nerdy autist met grootheidswaanzin. Ik vind het best lachen om af en toe een aram'etje met je te spelen hoor, maar waarom altijd zo fucking veel drama ;(
  vrijdag 14 december 2012 @ 22:29:27 #104
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_120324074
Fnatic heeft wel iets in Amsterdam zitten volgens mij.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  vrijdag 14 december 2012 @ 22:37:43 #105
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_120324502
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 22:22 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Heb je wel eens nagedacht over hoe je zelf af en toe overkomt? Leuk hoor, altijd proberen de schuld bij anderen proberen neer te leggen, maar het is niet voor niets dat ongeveer 90% van de bezoekers van dit topic je ziet als een nerdy autist met grootheidswaanzin. Ik vind het best lachen om af en toe een aram'etje met je te spelen hoor, maar waarom altijd zo fucking veel drama ;(
jij was er niet bij dus houd je mond.
  vrijdag 14 december 2012 @ 22:44:20 #106
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_120324956
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 22:08 schreef znarch het volgende:

[..]

Voo was erg hard in CPMA ja. Geen idee of hij onder de naam van Fnatic speelde.

staat dat hij joinde, Fnatic is niet van NL oorsprong blijkbaar. http://en.wikipedia.org/wiki/Sander_Kaasjager

Wat een eindbaas _O_ _O_

Ja, samen met 4K Grubby de Nederlandsche trots qua gaming! In ieder geval vroeger.

quote:
14s.gif Op vrijdag 14 december 2012 22:29 schreef Zeroku het volgende:
Fnatic heeft wel iets in Amsterdam zitten volgens mij.
Ik meen mij ook te herinneren dat het allemaal door Nederlanders is gestart destijds, ook hun CS team bestond uit een paar Nederlanders en een Duitser geloof ik.
  vrijdag 14 december 2012 @ 23:11:28 #107
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_120326598
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 22:44 schreef Stevenzenl het volgende:

[..]

Ja, samen met 4K Grubby de Nederlandsche trots qua gaming! In ieder geval vroeger.

[..]

wc3 tugud
pi_120327225
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 22:44 schreef Stevenzenl het volgende:

Ik meen mij ook te herinneren dat het allemaal door Nederlanders is gestart destijds, ook hun CS team bestond uit een paar Nederlanders en een Duitser geloof ik.
De organisatie is niet Nederlands maar ze begonnen inderdaad wel met een aantal Nederlanders in de lineup. Zie ook http://en.wikipedia.org/wiki/Fnatic
  vrijdag 14 december 2012 @ 23:46:32 #109
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_120328077
Woehoe, epische quadradunk met Darius gemaakt :D *O*
pi_120329448
Wie gift mij even wat skinz
pi_120330866
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 december 2012 00:20 schreef Jajong het volgende:
Volgende maand.
pi_120331062
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 december 2012 00:20 schreef Jajong het volgende:
Wilde je RP giften maar ze disableden het
  zaterdag 15 december 2012 @ 01:27:51 #113
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_120331385
ja ik had jajong bijna 5k rp gegift maar toen stond er dat het niet kon, wel jammer. dan gaat het over.

oh ps.

;(

;(
pi_120331489
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 01:27 schreef BaajGuardian het volgende:
ja ik had jajong bijna 5k rp gegift maar toen stond er dat het niet kon, wel jammer. dan gaat het over.

oh ps.

;(

[ afbeelding ]

;(
Why so sad? gewonnen toch? :P
  zaterdag 15 december 2012 @ 01:34:25 #115
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_120331507
ben sad voor de andere partij ;l
tevens dat mn hele team best slecht was...
pi_120331548
Haha kijk dit filmpje:

1337 pewpew edit skillz alles!
pi_120331750
Nidalee in ARAM krijgen is t mooiste gevoel wat er is
pi_120331755
En holy shit 2 weken op lvl1-15 spelen heeft me echt kapot slecht gemaakt. Ging gelijk op met een Wukong als Lee Sin. Schaamte voor mn familie
pi_120331760
Een vriend van mij: Gangplank met alleen Black Cleavers, hoe noem je die?

Niggaplank.

SPOILER
pi_120331784
Een Xin Xhao met alleen BC's is dan Nigga Zhao?

Le Nigga?
Niggalee?
Lee Nigga?

matig grapje beetje te voor de hand liggend SORRYU
pi_120331790
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 december 2012 01:55 schreef Jajong het volgende:
Een Xin Xhao met alleen BC's is dan Nigga Zhao?

Le Nigga?
Niggalee?
Lee Nigga?

matig grapje beetje te voor de hand liggend SORRYU
Ik weet hij is flauw maar moest toch giechelen.

En dat werkt alleen met GP hoor, iets ervoor zetten. Tankplank, mageplank etc.
pi_120331827
Zoals je ziet werkt 't met heel veel champs.
pi_120331882
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 01:36 schreef Stevenzenl het volgende:
Haha kijk dit filmpje:

1337 pewpew edit skillz alles!
Serieus, negeren jullie deze shit nou met zijn allen? :'(
pi_120332067
Die quadra had je kunne hebben
pi_120332073
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 02:22 schreef Snorrenbaard het volgende:
Die quadra had je kunne hebben
Verkeerde keuze inderdaad, maak ik nog veel te veel :P
pi_120332103
quote:
3s.gif Op zaterdag 15 december 2012 01:59 schreef Jajong het volgende:
Zoals je ziet werkt 't met heel veel champs.
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 december 2012 02:02 schreef Xa1pt het volgende:
Lezen blijft lastig.
Nee, want alleen met GP worden die namen gebruikt bedoel ik. Gewoon iets voor plank zetten. Dit doen ze niet bij Lee bijvoorbeeld.
pi_120332130
Wie zijn "ze"?

BTW is Homeguard Teleport veel te grappig. En helemaal op Shen. Vanuit base TPen of ulti nog beter, hilarischh
pi_120332158
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 december 2012 02:28 schreef Jajong het volgende:
Wie zijn "ze"?

BTW is Homeguard Teleport veel te grappig. En helemaal op Shen. Vanuit base TPen of ulti nog beter, hilarischh
LoL community in het algemeen.
pi_120332181
Ik identificeer me daar niet mee.
pi_120332203
Ik moet trouwens altijd extreem hard lachen om fouten in de taal die ze in LoL maken, net nog:

'I don't help gay' (een Yi hielp niet onze AD carry)

'RESTARD!' (Een Shen die iemand anders iets fout zag doen)

Alsof je werkelijk met een achterlijk persoon praat. _O- Dit zijn enkel 2 voorbeelden maar ik kan mij daar zo om vermaken samen met een maat op Skype.
pi_120332212
Oh en net een Talon anaal vernederd als Xerath.

Maar ja, top was extreem fed dus toch verloren.
pi_120332242
Hoe verlies je van Xerath als Talon? Da feck. Of ben jij Best Xerath EU
pi_120332248
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 december 2012 02:44 schreef Jajong het volgende:
Hoe verlies je van Xerath als Talon? Da feck. Of ben jij Best Xerath EU
Weet niet man, misschien was hij gewoon extreem slecht, de beste man kon niks ontwijken.
pi_120332250
Ik zit wat namen te checken en werkelijk alles is bezet je ken t zo gek niet bedenken
pi_120332253
BaajGuardian is available tho
pi_120332263
Misschien noem ik mezelf wel Princess Sparkles ofzo, dan wordt je vast minder vaak gereport. Moet je wel veel friendrequests denyen tho
pi_120332272
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 02:48 schreef Jajong het volgende:
Misschien noem ik mezelf wel Princess Sparkles ofzo, dan wordt je vast minder vaak gereport. Moet je wel veel friendrequests denyen tho
'PirateBaaj'

Net bedacht.
pi_120332282
Is er nog iemand hier die een potje wil doen met een level 20'er? :P
pi_120332285
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 02:54 schreef Stevenzenl het volgende:
Is er nog iemand hier die een potje wil doen met een level 20'er? :P
Ja, best.
pi_120332290
Moarrr?!
pi_120332382
die bad santa veigar recall animatie _O_
pi_120332410
Kut, was wel derpy bezig in dat potje. :')

SPOILER
SPOILER
SPOILER
pi_120332413
7-9-12, volgens verwachting :P
pi_120332420
Holy shit die Fiddle :D.
pi_120332423
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 december 2012 03:48 schreef Jajong het volgende:
Holy shit die Fiddle :D.
Zo hard zitten lachen.
pi_120332424
Hehe, willen jullie zo nog een potje ofwat? :)
pi_120332430
Nee man tis 4 uur moet morgen om half 12 met mn vriendin lunchen in de stad en als ik niet naar haar verhalen luister wordt ze boos :@
pi_120332433
quote:
8s.gif Op zaterdag 15 december 2012 03:50 schreef Jajong het volgende:
Nee man tis 4 uur moet morgen om half 12 met mn vriendin lunchen in de stad en als ik niet naar haar verhalen luister wordt ze boos :@
Vrouwen :/

Trusten iig :)

Morgen om 2u naar mijn bitch toe, lekker de hele dag Breaking Bad kijken
pi_120332434
quote:
8s.gif Op zaterdag 15 december 2012 03:50 schreef Jajong het volgende:
Die laatste ult.

KOMTIE!

*schaaft alleen Sivir*
pi_120332444
Ey hij raakte Zed ook hoor
pi_120332453
quote:
8s.gif Op zaterdag 15 december 2012 03:53 schreef Jajong het volgende:
Ey hij raakte Zed ook hoor
Ook nog bijna penta jij ook, gekkenwerk hoor :)
pi_120332459
Ja maar natuurlijk moest Mr. SexySaid er een kill tussenuit snoepen
pi_120332462
quote:
8s.gif Op zaterdag 15 december 2012 03:57 schreef Jajong het volgende:
Ja maar natuurlijk moest Mr. SexySaid er een kill tussenuit snoepen
Ik kon toch niet voorzien dat jij een quadra zou krijgen. :D
pi_120332463
Die Fiddle en zijn ults.
pi_120332465
Op dat moment had ik er al 3 kapot jonge :(
pi_120332469
quote:
8s.gif Op zaterdag 15 december 2012 03:59 schreef Jajong het volgende:
Op dat moment had ik er al 3 kapot jonge :(
Meh..niet dat ik weet. :{

Die Ziggs was echt schijtirritant trouwens.
pi_120333055
Geen idee wat er zojuist gebeurde maar mijn tweede placement speel ik nu Kayle/WW/Master Yi/Veigar/Vlad

GG
pi_120333283
Zo heb ik vaak zat nog gewonnen ook :'), tegenstander onderschat je zo hard dan
pi_120333290
Nope. Yi, Veigar en WW waren enorm slecht, écht enorm slecht.
pi_120333935
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 13:14 schreef jagga het volgende:

[..]

precies dit, dus weet niet waar ame-thyst het over heeft, maargoed
je niet goed las wat ik schreef, geen zin om er weer op in te gaan.
gebeurd wel vaker hier. Fuck discussies we flamen liever ^O^
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_120334783
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 11:26 schreef Ame_thyst het volgende:
Maar goed Riot zal wel weer geluisterd hebben na gejank van een paar 500 elo spelers.
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 11:33 schreef Ame_thyst het volgende:
Punt is dat Riot stapje voor stapje het gevaar van de Jungler minder maakt. Straks hoef je geen wards meer te kopen omdat de jungler toch geen fuck uithaalt
Je maakt dit soort opmerkingen en je vind het raar dat er geen serieuze discussie komt over jouw berichten komt? :')
  zaterdag 15 december 2012 @ 12:00:04 #163
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_120335340
Zo, ben het ook weer aan het installeren voor poging 2.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_120335712
Gister nog een leuk potje:

En een Quadra kill die me gewoon werd gebracht door hun TF, probeerde ze alle 4 te pakken met mijn ultimate maar helaas tho;

zaterdag 15 december 2012 @ 12:51:38 #165
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_120336434
leuk dat je filmpjes maakt hoor maar wat je doet is echt in geen enkel opzicht speciaal, sterker nog de mensen die je kilt spelen zo te zien nog slechter dan mensen in 200 elo dus daar kills op maken is hetzelfde als iemand die al in coma ligt dood slaan.
  zaterdag 15 december 2012 @ 12:53:58 #166
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_120336490
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 12:51 schreef BaajGuardian het volgende:
leuk dat je filmpjes maakt hoor maar wat je doet is echt in geen enkel opzicht speciaal, sterker nog de mensen die je kilt spelen zo te zien nog slechter dan mensen in 200 elo dus daar kills op maken is hetzelfde als iemand die al in coma ligt dood slaan.
Jij bent wel de laatste die iets over nutteloze filmpjes mag zeggen :').
  zaterdag 15 december 2012 @ 13:01:13 #167
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_120336688
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 december 2012 12:53 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Jij bent wel de laatste die iets over nutteloze filmpjes mag zeggen :').
als je vind dat wat ik in de filmpjes die ik heb gepost doe niks speciaals is staat het je vrij om het na te doen.
pi_120336745
quote:
Een quadrakill is fucking speciaal vriend, eSports, al die shit.

En dat die gasten slecht zijn, no shit, kijk die TF.
pi_120336913
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 13:01 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

als je vind dat wat ik in de filmpjes die ik heb gepost doe niks speciaals is staat het je vrij om het na te doen.
Nu ben ik trouwens ook benieuwd naar je filmpjes, channel?
  zaterdag 15 december 2012 @ 13:11:14 #170
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_120336944
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 13:03 schreef Stevenzenl het volgende:

[..]

Een quadrakill is fucking speciaal vriend, eSports, al die shit.

En dat die gasten slecht zijn, no shit, kijk die TF.
eh nee quadras zijn niet zo speciaal, zelfs pentas zijn allang niet meer zo speciaal als ze ooit waren, daarnaast doe je ook weinig bijzonders om die quadra te maken.

ik heb ook nooit gezegd dat mijn filmpjes speciaal waren maar het waren grappige dingen die je ook niet vaak ziet gebeuren.

Dit filmpje bijv maak ik een nice gank op ahri als leona top, maar wist toen nog niet echt hoe je moest clippen.

Dezen zijn wel leuk:

deze zijn weer wat matiger maar ok:
matige orianna play.

hele potje wonnen we, alle barons alle buffs, toen kreeg ezreal madreds en killde ons hele team bij baron 1v5, vervolgens konden we hem ook niet meer in base stoppen (kijk ook mijn stats lol ;l )

[ Bericht 68% gewijzigd door BaajGuardian op 15-12-2012 13:16:20 ]
pi_120337768
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 13:11 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

eh nee quadras zijn niet zo speciaal, zelfs pentas zijn allang niet meer zo speciaal als ze ooit waren, daarnaast doe je ook weinig bijzonders om die quadra te maken.

ik heb ook nooit gezegd dat mijn filmpjes speciaal waren maar het waren grappige dingen die je ook niet vaak ziet gebeuren.

Dit filmpje bijv maak ik een nice gank op ahri als leona top, maar wist toen nog niet echt hoe je moest clippen.

Dezen zijn wel leuk:

deze zijn weer wat matiger maar ok:
matige orianna play.

hele potje wonnen we, alle barons alle buffs, toen kreeg ezreal madreds en killde ons hele team bij baron 1v5, vervolgens konden we hem ook niet meer in base stoppen (kijk ook mijn stats lol ;l )
Oké man, leuke clips!

Je MW3 clips daarentegen zijn bagger en totaal niet speciaal.

Ter vergelijking, mijn montage;

Toch vond je het waarschijnlijk leuk om die bagger te uploaden, dat heb ik nu met mijn LoL clips. Niks mis mee toch?

edit; no offense btw.

[ Bericht 0% gewijzigd door Stevenzenl op 15-12-2012 13:47:34 ]
pi_120339244
leuk filmpje hoor weet zelf niks van COD, maar wat een kutmuziek voor een montage
pi_120339479
haten op die muziek :') gelijk even geshazam'd :9
pi_120339624
Net de ziekste wombo combo ooit met mijn team.We hadden Malphite - Orianna - Wukong - Caitlyn - Nami

Malphite ult op 4 van hun team, Orianna ult op malphite, Wukong Ult, ik (nami) ult + Q en caitlyn autoattacked er rustig op los. Hun hele team hing 6 seconde lang in de lucht _O-
pi_120339735
quote:
Jezus, doe even normaal dan pik.

Ik had nooit echt iets tegen je maar als je een lvl 20er gaat bekritiseren ..

[ Bericht 6% gewijzigd door Skillstorm op 15-12-2012 14:49:27 ]
pi_120339857
quote:
:')_!
  zaterdag 15 december 2012 @ 15:01:30 #177
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_120340191
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 13:37 schreef Stevenzenl het volgende:

[..]

Oké man, leuke clips!

Je MW3 clips daarentegen zijn bagger en totaal niet speciaal.

Ter vergelijking, mijn montage;

-derplink-

Toch vond je het waarschijnlijk leuk om die bagger te uploaden
hey wedstijdje kijken wie van ons de grootste penis heeft irl?
jij houd wel van wedstrijdjes zo te zien.
  zaterdag 15 december 2012 @ 15:02:09 #178
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_120340208
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 14:44 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Jezus, doe even normaal dan pik.

Ik had nooit echt iets tegen je maar als je een lvl 20er gaat bekritiseren ..
ik zal wat pleisters voor je meenemen, je bent duidelijk gewond.
  zaterdag 15 december 2012 @ 15:40:24 #179
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_120341186
Zojuist surrenderde mijn team, terwijl we 7 kills en 1 turret voor stonden in de 20e minuut...
We hadden geen AFK, niemand van hun was gefeed...
Ik snap het niet.
pi_120341281
4 premade die geen zin had
  zaterdag 15 december 2012 @ 15:44:41 #181
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_120341296
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 15:44 schreef Snorrenbaard het volgende:
4 premade die geen zin had
Lijkt me sterk, 2 mensen zaten steeds op elkaar te bitchen...
pi_120341392
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 15:35 schreef Snorrenbaard het volgende:
Dyrus maakt amper plays maar krijgt veel viewers doordat hij veelal aan het trollen
pi_120341473
bedoel meer van die dingen zoals Lee Sin jukes enzo
pi_120341499
Lee Sin jukes :'). Dit filmpje is een crashcourse positioning.
pi_120341619
oke ik zit nu in een potje daarn astuur ik een filmpje met wat ik "plays" vind
  zaterdag 15 december 2012 @ 16:12:18 #186
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_120342033
quote:
1: niemand focussed hem. (trouwens geen idee wtf die fiddle deed maar goed)
2: low hps chasen hem terwijl jayce een gigantische range + aoe nuke op zn kit heeft.
3: low nr.1 denkt solo jayce nog ff te killen.
3: low nr2: gaat minions meppen terwijl jayce nog in de area is.
pi_120342722
Jajong jij heet toch ergens Naantje?
pi_120343054
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 16:12 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

1: niemand focussed hem. (trouwens geen idee wtf die fiddle deed maar goed)
2: low hps chasen hem terwijl jayce een gigantische range + aoe nuke op zn kit heeft.
3: low nr.1 denkt solo jayce nog ff te killen.
3: low nr2: gaat minions meppen terwijl jayce nog in de area is.
:'). That is all. :').
pi_120343577
Drama OP, Riot pls fix community
pi_120345337
Net Nidalee geprobeerd. Zeer vermakelijk, vooral die speer als AP.
  zaterdag 15 december 2012 @ 18:09:44 #191
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_120345737
  zaterdag 15 december 2012 @ 18:16:38 #192
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_120345945
quote:
En jij klaagt over nutteloze filmpjes van andere mensen?
pi_120345971
Reageer gewoon niet op m als ie zich niet kan gedragen, werkt bij peuters ook.
  zaterdag 15 december 2012 @ 18:21:14 #194
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_120346066
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 december 2012 18:19 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

vertel hoe je vaker een post victory scherm death hebt gezien :)
2x met Karthus. En nu?
pi_120346456
En als je plays wil zien: http://no.twitch.tv/tsm_chaox/c/1777907

Is deze play wel... Vrij ziek
pi_120346466

:W, jammer genoeg wilde GP geen midchamp nemen
pi_120347033
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 18:34 schreef Snorrenbaard het volgende:
[ afbeelding ]

:W, jammer genoeg wilde GP geen midchamp nemen
Ik quote deze post omdat hij on topic is
pi_120348031
Yi is de nieuwe Tryndamere ;(

En waarom is er nog steeds geen officiele game replay recorder...
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  zaterdag 15 december 2012 @ 19:31:55 #199
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_120348307
zo. na de grootste faalgame allertijden maar ff mn friendlist opgeschoond om te voorkomen dat ik nog eens door superlows geinvite wordt.
pi_120349026

4vs5 en nog winnen, wat een vette game.
pi_120349093
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 19:31 schreef BaajGuardian het volgende:
zo. na de grootste faalgame allertijden maar ff mn friendlist opgeschoond om te voorkomen dat ik nog eens door superlows geinvite wordt.
Je bent zelf ook 1500 elo max, met je grootheidswaanzin.
  zaterdag 15 december 2012 @ 20:28:10 #202
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_120350216
Al mensen die Vi gaan instabuyen?
RP ligt hier klaar :)
Tadumtiedum.
pi_120350455
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 19:31 schreef BaajGuardian het volgende:
MLG'er jij man!
pi_120353991
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 20:28 schreef Djurres het volgende:
Al mensen die Vi gaan instabuyen?
RP ligt hier klaar :)
Yupyup. Lijkt me wel een leuke champ, heb ervoor gespaard.
  zaterdag 15 december 2012 @ 22:22:26 #205
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_120354874
Iemand nog zin om premade te gaan vanavond?
Tadumtiedum.
pi_120359136
Zooo heerly even 21-2-7 met Kata, voelt altijd goed
pi_120359226
En ik krijg 1 godvergeten Teamwork honor GGGGGGGGGG
pi_120359989
Hoe werkt die honor eigenlijk precies? Is dat op basis van totale gekregen honors of percentage honor ontvangen/gespeeld?
pi_120360026
Laatst zei ik "luck" na een loss en kreeg ik +2 honorable opponent 8-)
Conscience do cost.
pi_120360178
Mijn broertje heeft alle lintjes en die is ingame een bijna even grote kneus als emazing.

Ik doe iets fout.
pi_120360450
1x in de tribunal and its gone..
  zondag 16 december 2012 @ 00:46:29 #212
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_120360516
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 december 2012 23:12 schreef Jajong het volgende:

[..]

progress pics
laat je maar ombouwen en vraag me uit.
  zondag 16 december 2012 @ 00:48:42 #213
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_120360588
Ik outlane een Anivia als Evelynn mid, vervolgens gaat ze laneswitchen naar solotop en heeft ze binnen 5 minuten 4 kills te pakken en verliezen we uiteindelijk...
  zondag 16 december 2012 @ 01:01:49 #214
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_120361037
laul wonnen we zoeen lane bot ik als 1st time nami in een egte gaym.

vies hard alle skillshots er in batsen vs taric graves (mijn adc was kennen fml)

uiteindelijk wij 3 kills in lane voor, komt de hele enimi team ff ons ganken :')
gimped broeder... gimped..

achja was wel leuk verder potje.
pi_120361240

pi_120361264
Die kerel zijn naam _O_ Zo jaloers.
  zondag 16 december 2012 @ 01:13:54 #217
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_120361440
er staat toch definately NOT blitzcrank..
pi_120361556
Tis wel biitzcrank maar toch heel vet ja.
  zondag 16 december 2012 @ 01:29:26 #219
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_120362005
Eerste potje Katarina ooit, pentakill :').

SPOILER
pi_120362041
Volgens mij zag ik laatst stats en is er elke 100 games een Penta. Dus gratz :P
  zondag 16 december 2012 @ 01:30:51 #221
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_120362071
drama is weer goed op gang zo te zien :)
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_120362171
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 01:01 schreef BaajGuardian het volgende:
laul wonnen we zoeen lane bot ik als 1st time nami in een egte gaym.

vies hard alle skillshots er in batsen vs taric graves (mijn adc was kennen fml)

uiteindelijk wij 3 kills in lane voor, komt de hele enimi team ff ons ganken :')
gimped broeder... gimped..

achja was wel leuk verder potje.
LOL, zo'n, echte, game, enemy.
  zondag 16 december 2012 @ 01:48:08 #223
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_120362695
Ik heb nooit het geduld om voor zo'n 6300 champ te sparen man ;(. Dan koop ik maar weer een 3k IP champ ofzo :D.
  zondag 16 december 2012 @ 01:54:29 #224
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_120362881
quote:
14s.gif Op zondag 16 december 2012 01:33 schreef Jajong het volgende:

[..]

LOL, zo'n, echte, game, enemy.
bedankt voor de korrekties ik zal het binnenkort beter sgreifen.
  zondag 16 december 2012 @ 02:02:07 #225
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_120363101
Kayle support met frozen mallet, 0/6 janna en 1/11 bottlane.

Ik word zo tyfuschagrijnig van dit spel in het weekend.
pi_120363216
quote:
13s.gif Op zondag 16 december 2012 02:02 schreef Zeroku het volgende:
Kayle support met frozen mallet, 0/6 janna en 1/11 bottlane.

Ik word zo tyfuschagrijnig van dit spel in het weekend.
Ik heb net een game verloren, 20/2/3 Graves. Ik ken dat gevoel.
  zondag 16 december 2012 @ 02:09:15 #227
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_120363286
1/10 Vayne en 1/8 Lulu

LET ME BOTLANE PLEASE WE'RE PREMADE.
pi_120363811
Wie wil vandaag potje spele met mij?
🔒
pi_120364178
Fuck yeah, Baron gestolen met Nid speer, laatste moment, daardoor wonnen we teamfight. :D

Zag net een opening tussen enemy champs en gooide speer. Boom, gejat. _O_
  zondag 16 december 2012 @ 04:50:15 #230
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_120364792

2 trolls (Alistar en Garen) en nog winnen we.
Alistar deed op begin enigszins serieus maar begon daarna expres op hun in te rennen enz, laatste teamfight was ook letterlijk 5v3, waar ik wordt gefocused, maar ik had een schild van 1500 hp(ty ulti) en overleefde het nog redelijk goed.
Vervolgens pushen en alsnog winnen.
pi_120370548
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 04:50 schreef yamiown het volgende:
[ afbeelding ]

2 trolls (Alistar en Garen) en nog winnen we.
Alistar deed op begin enigszins serieus maar begon daarna expres op hun in te rennen enz, laatste teamfight was ook letterlijk 5v3, waar ik wordt gefocused, maar ik had een schild van 1500 hp(ty ulti) en overleefde het nog redelijk goed.
Vervolgens pushen en alsnog winnen.
Die Sivir, Jax en Diana builds :')

Niet zo gek dat je met 2 trolls nog wint :P
pi_120370635
quote:
13s.gif Op zondag 16 december 2012 02:09 schreef Zeroku het volgende:
1/10 Vayne en 1/8 Lulu

LET ME BOTLANE PLEASE WE'RE PREMADE.
Ik ging gister ook premade bot en we stonden allebei 0/4 na een tijdje. Soms lukt het gewoon niks, kan gebeuren toch.
  zondag 16 december 2012 @ 13:55:34 #233
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_120371253
leuk joh 2 trollen in je game, troll 1 in jouw team gaat hele tijd on en offline en doet alsof hij internet problemen heeft terwijl wanneer hij wel ingelogged is hij duidelijk gewoon expres zit te feeden en anders rondjes loopt en niks doet en dan weer 20x achter elkaar in en uit loggen tot we de nexus van de vijand mollen.

troll 2 in enemy team hele tijd expres afken en iedereen verrot schelden.

waren vast vrienden van elkaar die niet in zelfde kant konden van de aram.

wel gewonnen met moeite want kan ook niet zeggen dat de rest van mn team verstand had wat focus betreft. (mundo focussen ipv fizz/veigar/urgot, moest ik dus steeds alleen opknappen)
pi_120371733
Instalockers mogen echt de kankerkrijgen
  zondag 16 december 2012 @ 14:19:20 #235
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_120371996
Wat is ARAM btw? :)
pi_120372223
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 14:19 schreef Stevenzenl het volgende:
Wat is ARAM btw? :)
http://goo.gl/soOU9
  zondag 16 december 2012 @ 14:26:49 #237
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_120372275
What the fuck, wil ik een potje doen, beweegt alles in slow motion? Heb reconnect gedaan, niks hielp :/
pi_120372462
Ranked Draftpick is zon grote kkr onzin, mensen instapicken mid als ze lastpick zijn en gaan dan trollen, dodge ik de queue mag ik 30 minuten wachten. Deze communinty zuigt zo kankerhard zeg
pi_120372538
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 14:31 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ranked Draftpick is zon grote kkr onzin, mensen instapicken mid als ze lastpick zijn en gaan dan trollen, dodge ik de queue mag ik 30 minuten wachten. Deze communinty zuigt zo kankerhard zeg
Riot is ook achterlijk met die 30 minuten. Is veel te lang, want de kans dat je een troll in je team krijgt is groot.
  zondag 16 december 2012 @ 14:42:48 #240
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_120372895
kap eens met dat k overal tussen zetten aub.
pi_120372918
anders kom mijn boodschap niet goed over
  zondag 16 december 2012 @ 14:44:41 #242
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_120372965
je zit hier op een openbaar forum, niet op de straathoek van de discotheek oid.
pi_120373004
Grappig dat jij over gedrag op een forum spreekt
pi_120373153
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 14:45 schreef Snorrenbaard het volgende:
Grappig dat jij over gedrag op een forum spreekt
Echt he, echt kankeronzin
  zondag 16 december 2012 @ 14:55:11 #245
296894 Xblister
Simply the best..
pi_120373305
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 14:42 schreef BaajGuardian het volgende:
kap eens met dat k overal tussen zetten aub.
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
pi_120373377
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 13:37 schreef kensei het volgende:

[..]

Ik ging gister ook premade bot en we stonden allebei 0/4 na een tijdje. Soms lukt het gewoon niks, kan gebeuren toch.
0/4 of 2/18 is nogal een verschil.
pi_120373399
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 14:26 schreef Stevenzenl het volgende:
What the fuck, wil ik een potje doen, beweegt alles in slow motion? Heb reconnect gedaan, niks hielp :/
omg Zilean OP
pi_120373437
Haaaaa, dit is echt vet gemaakt.

zondag 16 december 2012 @ 15:01:27 #250
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_120373487
quote:
Wow nice! misschien een tip voor de volgende keer, druk op dat oog linksonderin en haal al die balkjes en shit weg. Voor als je dat nog niet wist ;)
pi_120373519
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 15:01 schreef Stevenzenl het volgende:

[..]

Wow nice! misschien een tip voor de volgende keer, druk op dat oog linksonderin en haal al die balkjes en shit weg. Voor als je dat nog niet wist ;)
Oh dit is niet van mij hoor. Ik heb gewoon niks te doen en loop reddit door te snuffelen.
pi_120379766
Ik wil Anivia spelen maar je krijgt altijd zo veel flame als je wall 1 van de 10 keer resulteert in een verloren teamfght terwijl je nooit credit krijgt als je wall een 5v4 maakt.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_120382067
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 17:21 schreef dustbrain het volgende:
Ik wil Anivia spelen maar je krijgt altijd zo veel flame als je wall 1 van de 10 keer resulteert in een verloren teamfght terwijl je nooit credit krijgt als je wall een 5v4 maakt.
Zelfde verhaal met Blitz.
pi_120383589
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 17:21 schreef dustbrain het volgende:
In iets mindere mate met Jarvan hetzelfde :') Maar ja, oefenig baart kunst, en als er dan af een toe eens een ad carry in een anivia ult gedumpt moet worden perongeluk... Ach ja :P
pi_120383985
mijn elo is nu 1048 :'), zelfs na de placements verlies ik nog 38 elo per match ofzo. Elke keer die botlane die de hele game throwt
  zondag 16 december 2012 @ 18:59:51 #256
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_120384235
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 18:53 schreef Snorrenbaard het volgende:
mijn elo is nu 1048 :'), zelfs na de placements verlies ik nog 38 elo per match ofzo. Elke keer die botlane die de hele game throwt
op dat elo is een goede tip om in het begin meteen met 5 man bot hard tegen de grond te ganken, dan is direct hun moraal (want dat heeft nog effect op low elo) naar de tering en geeft 9/10x het enemy team het bij voorbaat op en gaan ze druk bezig elkaar te flamen ipv te spelen. :)
  zondag 16 december 2012 @ 20:08:47 #257
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_120387299
ESL finale nu volgens mij.
  zondag 16 december 2012 @ 20:19:28 #258
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_120387791
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 20:08 schreef Stevenzenl het volgende:
ESL finale nu volgens mij.
Stream is heel traag bij mij.
pi_120387823
kijk via solomid
pi_120387904
Tegenwoordig is er elke dag wel een finale van het een of ander :P
Conscience do cost.
  zondag 16 december 2012 @ 20:30:38 #261
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_120388421
Die jappen doen rapen!
  zondag 16 december 2012 @ 20:31:03 #262
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_120388454
Die chat trouwens, elke gaming community wordt verziekt door kut trolls :P
pi_120388612
Vind het wel grappig om te lezen
pi_120389037
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 18:59 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

op dat elo is een goede tip om in het begin meteen met 5 man bot hard tegen de grond te ganken, dan is direct hun moraal (want dat heeft nog effect op low elo) naar de tering en geeft 9/10x het enemy team het bij voorbaat op en gaan ze druk bezig elkaar te flamen ipv te spelen. :)
Dat is op 2k elo nog fucking vervelend.
  zondag 16 december 2012 @ 20:56:04 #265
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_120389963
Wat is dat btw met die gasten, ze hebben een headset op, eentje om de nek, en sommige hebben dan ook nog oordopjes onder die headset? Dafuq?!
  zondag 16 december 2012 @ 20:57:25 #266
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_120390051
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 20:56 schreef Stevenzenl het volgende:
Wat is dat btw met die gasten, ze hebben een headset op, eentje om de nek, en sommige hebben dan ook nog oordopjes onder die headset? Dafuq?!
Ik heb meestal ook oordopjes + koptelefoon op, oordopjes zorgen ervoor dat letterlijk elke geluidsgold in je oor komt, omdat het dieper in je oor zit, koptelefoon zorgt ervoor dat er geen geluid vanuit de kamer oid komt, in ieder geval dat ik het minder hoor.
Derde koptelefoon van hun zal wel van sponsor zijn ofzo.
  zondag 16 december 2012 @ 20:58:44 #267
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_120390139
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 20:57 schreef yamiown het volgende:

[..]

Ik heb meestal ook oordopjes + koptelefoon op, oordopjes zorgen ervoor dat letterlijk elke geluidsgold in je oor komt, omdat het dieper in je oor zit, koptelefoon zorgt ervoor dat er geen geluid vanuit de kamer oid komt, in ieder geval dat ik het minder hoor.
Derde koptelefoon van hun zal wel van sponsor zijn ofzo.
  zondag 16 december 2012 @ 21:15:27 #268
148823 znarch
ondertitel
pi_120391168
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 20:58 schreef Stevenzenl het volgende:

[..]

Inderdaad, IEMS voor het geluid, Koptelefoon voor afsluiten van al het geluid buitenaf (al kan dat net zo goed met fatsoenlijke iems. En de koptelefoon rond de nek voor mic.

Al kan het net zo goed met alleen IEMs en een MIC of ed. Zal idd ook wel met sponsors te maken hebben.
  zondag 16 december 2012 @ 21:19:51 #269
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_120391463
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 21:15 schreef znarch het volgende:

[..]

Inderdaad, IEMS voor het geluid, Koptelefoon voor afsluiten van al het geluid buitenaf (al kan dat net zo goed met fatsoenlijke iems. En de koptelefoon rond de nek voor mic.

Al kan het net zo goed met alleen IEMs en een MIC of ed. Zal idd ook wel met sponsors te maken hebben.
Dat die progamers dat doen snap ik, ivm het lawaai van het publiek enzo. Maar als je in je huis/kamer zit, wat voor hinderlijke geluiden heb je dan? :P
  zondag 16 december 2012 @ 21:26:01 #270
148823 znarch
ondertitel
pi_120391854
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 21:19 schreef Stevenzenl het volgende:

[..]

Dat die progamers dat doen snap ik, ivm het lawaai van het publiek enzo. Maar als je in je huis/kamer zit, wat voor hinderlijke geluiden heb je dan? :P
Ik woon op een kilometer van een militair vliegveld :P Kom maar eens op Skype als er een F16 overkomt, die hoor je op Skype boven mijn stem uit. Ook de hond van mijn buren als mijn raam open staat.

Kan niet voor anderen spreken natuurlijk.
pi_120391868
quote:

[..]

Ouders, broertjes, zusjes, schoonmoeder, hond, deurbel...
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_120392040
OOOh jokertjes in ranked :r

Ik ben 2e pick, last pick brult dat hij adc gaat.

Ik pick Ashe, hij brult dat hij gaat trollen. Ik maak screen, upload snel en geef aan dat dat in een supp ticket naar Riot gaat. Prompt picked hij Sona.

Deze moet ik onthouden.
  zondag 16 december 2012 @ 21:30:28 #273
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_120392168
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 21:26 schreef znarch het volgende:

[..]

Ik woon op een kilometer van een militair vliegveld :P Kom maar eens op Skype als er een F16 overkomt, die hoor je op Skype boven mijn stem uit. Ook de hond van mijn buren als mijn raam open staat.
Logisch dan ^O^

quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 21:26 schreef Metonae het volgende:

[..]

Ouders, broertjes, zusjes, schoonmoeder, hond, deurbel...
En wat voor hinderlijke geluiden produceren die? :P En de deurbel moet je gewoon kunnen horen :P
  zondag 16 december 2012 @ 21:34:20 #274
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_120392496
quote:

[..]

Overdag (ik zit altijd in de huiskamer): Televisie (ouders hebben hoorproblemen ofzo en staat altijd erg hard), blaffende honden, drummende buurman, voorbijkomend verkeer, telefoon die over gaat, pratende mensen.
's Nachts: Snurkende honden
  zondag 16 december 2012 @ 21:43:19 #275
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_120393155
zonet botcomp fiddle (ik) + noobcrank v.s. ad yi + nami.

wij natuurlijk verloren omdat blitz geen enkele grab hitte, als hij uberhaupt zn grabs gebruikte natuurlijk, wat hij 1x per 10 minuten deed oid. :')

ik had support gecalled overigens, maar hey normals he :')

ach was toch niet serieus potje dus couldnt care less enzo.
  zondag 16 december 2012 @ 21:50:19 #276
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_120393594
Morgen vrij, hele weekend met vriendin gespendeerd, vannacht no-life LoL! Awwwww yeaaaaaaa
pi_120395696
Zooo, deze comeback mag met reden memorabel genoemd worden denk ik zo, al doet mijn score dat absoluut niet vermoeden.

Die Veigar ging binnen de kortste keren (25 min.) 16/0 totaal, Morde zag er met zijn 0/9geen brood meer in om zijn SS'en te pingen. Hij bleef maar doordrammen dat dit snel afgelopen zou zijn en zo zag het hele team dat eigenlijk. Lee gankte drie keer halfhartig bot maar moest top babysitten omdat Malph vrij rap 0/5 ging en keer op keer ganks van Veigar kreeg.

Positioning van het team was waar-de-loos te noemen door het hele spel door.

Maar na één gewonnen teamfight met een triple voor mij kon ik een beetje items veroorloven, suggereerde Warmogs voor morde wat hij prompt deed (er zijn betere items maar hij had puur survivability nodig) en Malph ging ermee akoord om meteen te ulten zodra ik pingde. Al met al een totaal onverwachte comeback, maar we wonnen daarna elke teamfight, pakten in de eerste push meteen twee torens, tweede push een inhib en een toren en de derde ace wonnen we.

Die Veigar was mij een partij gods chagrijnig en dat kan ik begrijpen :P

Interessante items bij Cait ook.
pi_120396939
I.p.v. 2 PD's kun je overigens beter LW of GA of Banshee's halen.
  zondag 16 december 2012 @ 22:44:38 #279
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_120397351
Ik zie iedereen in die SKT vs. Fnatic stream praten over Ocelote, maar wie de fuck is dat?
pi_120398315
quote:
14s.gif Op zondag 16 december 2012 22:39 schreef Xa1pt het volgende:
I.p.v. 2 PD's kun je overigens beter LW of GA of Banshee's halen.
Wilde inderdaad eerst een LW i.p.v. die laatste PD komen, maar die was niet erg relevant meer omdat zij toen nog maar één nexustower op halve hp over hadden. Gokte dat ik beter deze voor de MS kon nemen.
pi_120398912
Prachtig dat filmpje erachter dat SK won. Lach me kapot om die chat
pi_120399748
3 dagenban zij nu al me honors wEg? heb er in totaal 400
🔒
  zondag 16 december 2012 @ 23:34:17 #283
148823 znarch
ondertitel
pi_120400527
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2012 23:19 schreef Doosopwielen het volgende:
3 dagenban zij nu al me honors wEg? heb er in totaal 400
Ja.
pi_120400689
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2012 23:34 schreef znarch het volgende:

[..]

Ja.
aids
🔒
pi_120401030
Wat maken die honors dan uit?
pi_120401350
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 23:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat maken die honors dan uit?
alles zonder honor geen lintje :P
🔒
  zondag 16 december 2012 @ 23:55:51 #287
148823 znarch
ondertitel
pi_120401438
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2012 23:53 schreef Doosopwielen het volgende:

[..]

Blijkbaar kun je je niet gedragen. Waarom zou je een lintje verdienen?
pi_120401487
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2012 23:55 schreef znarch het volgende:

[..]

Blijkbaar kun je je niet gedragen. Waarom zou je een lintje verdienen?
nee ik moest eten dus ik leavde game 3 dage ban GG
🔒
pi_120401532
Dat is dan niet de eerste keer dat je leaved.
pi_120401601
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 23:57 schreef Jajong het volgende:
Dat is dan niet de eerste keer dat je leaved.
2
🔒
pi_120401603
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2012 23:53 schreef Doosopwielen het volgende:

[..]

En wat boeit een lintje?
pi_120401718
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2012 23:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

En wat boeit een lintje?
met een lintje verlaag je de moraal van de tegenstander
🔒
  maandag 17 december 2012 @ 00:04:35 #293
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_120401827
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2012 00:01 schreef Doosopwielen het volgende:

[..]

met een lintje verlaag je de moraal van de tegenstander
Dit dus, ik wil teamwork-lintje. Heb momenteel 68 keer +teamwork gekregen, bij hoeveel heb ik hem?
pi_120401900
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 00:04 schreef Stevenzenl het volgende:

[..]

Dit dus, ik wil teamwork-lintje. Heb momenteel 68 keer +teamwork gekregen, bij hoeveel heb ik hem?
50procent of 75 van de games moet je 1 keer die honor hebbe gekrege
🔒
pi_120402262
Zeg nou maar dat je daar een harde plasser van krijgt. Godsamme man, zo lastig is dat niet.
  maandag 17 december 2012 @ 00:14:07 #296
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_120402272
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2012 00:06 schreef Doosopwielen het volgende:

[..]

50procent of 75 van de games moet je 1 keer die honor hebbe gekrege
Thanks!

Is het btw ook mogelijk om je friends-list te bekijken zonder dat je daarvoor create a game moet doen?
  maandag 17 december 2012 @ 00:14:19 #297
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_120402280
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 00:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zeg nou maar dat je daar een harde plasser van krijgt. Godsamme man, zo lastig is dat niet.
Ook.
pi_120402346
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 00:14 schreef Stevenzenl het volgende:

[..]

Thanks!

Is het btw ook mogelijk om je friends-list te bekijken zonder dat je daarvoor create a game moet doen?
uh ik snap de vraag niet
🔒
pi_120402377
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 00:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
jawel dat is redelijk moeilijk voor de gemiddelde FOK!ker
🔒
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')