SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?
Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.
Er zijn er op het moment (16-07-2012) 100 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.
Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;
Wil je het zelf proberen?
League of Legends EU
Vids
Het officiele youtubekanaal van Riot Games. Hier vind je alle Champion spotlights en Patch Previews terug.
Cinematic trailer
Dominion trailer (nieuwe gamemode)
Meer uitleg over minions/creatures
Community site links
Own3d Site met streams.
Twitch Site met streams.
CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.
Solomid Community site met handige info, tournaments etc
Lolking Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden. Op het moment de beste site om snel iemand's summoner profiel op te vragen zonder dit via de in-game client te doen.
Championselect Site met counterpicks
Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.
Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!
Ingame name van FOK!kersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vind je mij klasse?quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
BG = Klasse
Klasse TT = BG TT
Vertel eens wat meer over jezelfquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:30 schreef Montagui het volgende:
Wat gebeurd hier? Wat gebeurd hier? Wat gebeurd hier?![]()
Wordt dit een uniek deel?
Misschien wel de laatste ooit als de Maya's gelijk krijgen!quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:30 schreef Montagui het volgende:
Wat gebeurd hier? Wat gebeurd hier? Wat gebeurd hier?![]()
Wordt dit een uniek deel?
precies dit, dus weet niet waar ame-thyst het over heeft, maargoedquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:05 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Misschien wel de laatste ooit als de Maya's gelijk krijgen!
Enniewee, Diana was niet echt te counteren, dat is nu juist het hele punt. In een teamfight jumpt ze op je carry en instakillt ze hem met haar burst. Nu is dat niet uniek, maar wel uniek is dat ze het door haar tankyness ook nog overleeft met 80% HP en vervolgens de andere carry ook nog even meepakt. Assassins zijn prima, maar voorwaarde is dan wel dat ze squishy zijn of bijv. geen CC hebben oid. Nu is Diana gewoon TE compleet:
- Hoge burst
- Tankyness
- Gapclosers
- CC
- Niet al te hoge cooldowns
- etc.
Buiten dat: je zult nu een nieuwe speler zijn zeg. Eventjes de skillsets van 100+ champions gaan leren. Van mij mogen ze echt een keer kappen met het uitpoepen van nieuwe champions.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:10 schreef BaajGuardian het volgende:
door dat soort multifacet champs is de hele spelbalans uitmekaar getrokken.
vroeger had je nog distincte tanks-asassins-adc-support-apc.
nu dat hele tanky apc/tanky ad/tanky asassin gedoe..
nog ff en ze maken een tanky hybrid champ met 4 stuns.
(die dan ook nog een 2e skillset heeft met 3 silences oid)
Doen ze niet dus hou maar op met hopen. Sowieso is de helft niet echt viable dus boeiequote:Op vrijdag 14 december 2012 13:26 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Buiten dat: je zult nu een nieuwe speler zijn zeg. Eventjes de skillsets van 100+ champions gaan leren. Van mij mogen ze echt een keer kappen met het uitpoepen van nieuwe champions.
Dat hangt van je definitie van viable af. Veel champions zijn prima viable als counter op een bepaald setje champions. Soms zijn er betere alternatieven, maar veel hangt ook af van persoonlijke voorkeuren. Niet alleen de champions die jij in tournaments voorbij ziet komen op streams zijn viable.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:28 schreef Jajong het volgende:
[..]
Doen ze niet dus hou maar op met hopen. Sowieso is de helft niet echt viable dus boeie
Morde, Trundle, Fiora, Trynd, Kassadin, Malzahar, Warwick, Karma, Urgot, Annie, Alistar, Brand, Galio, Gangplank, Garen, Jarvan IV, Heimer, Kayle, Kennen, LeBlanc, Yi, Nasus, Nautilus, Poppy, Rammus, Renekton, Sejuani, Shaco, Sion, Swain, Syndra, Udyr, Veigar, Viktor, Volibear. Xerath, Zed, Ziggs.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:36 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Dat hangt van je definitie van viable af. Veel champions zijn prima viable als counter op een bepaald setje champions. Soms zijn er betere alternatieven, maar veel hangt ook af van persoonlijke voorkeuren. Niet alleen de champions die jij in tournaments voorbij ziet komen op streams zijn viable.
Nieuwe Nid is al live heur, speel al hele dag met haarquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik hoorde uit betrouwbare bron dat dit de nieuwe Nidalee gaat worden:
[ afbeelding ]
jajong gaat vies hard opklimmen naar de 1300 elo door vi!quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:00 schreef Jajong het volgende:
Die Vi wordt een instabuy btw, Bruisers zijn altijd ziek OP bij releaseFREELO
WHAT?! Er zitten teringveel champs tussen die prima viable zijn en zelfs in tournaments gewoon prima gebruikt worden. Sowieso zijn Morde, Trynd, Kassa, Warwick, Brand, Galio, J4, Leblanc, Kennen, Nautilus, Renekton, Shaco en Swain geregeld picks in tournaments en sowieso prima viable. Dan zitten er nog een paar tussen die vooral in soloqueue heel goed viable zijn. Denk hierbij aan bijv. Garen, Tryndamere, Zed, Syndra en Fiora.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:26 schreef Jajong het volgende:
[..]
Morde, Trundle, Fiora, Trynd, Kassadin, Malzahar, Warwick, Karma, Urgot, Annie, Alistar, Brand, Galio, Gangplank, Garen, Jarvan IV, Heimer, Kayle, Kennen, LeBlanc, Yi, Nasus, Nautilus, Poppy, Rammus, Renekton, Sejuani, Shaco, Sion, Swain, Syndra, Udyr, Veigar, Viktor, Volibear. Xerath, Zed, Ziggs.
Laten we zeggen dat hoewel deze champs niet allemaal strikt non-viable zijn, maar een buff zou niet mistaan bij deze champs. Dus in die zin overdreef ik enigzins
Sorry maar, als jij denkt dat Morde en Trynd in high level tournaments worden gespeeld, is deze discussie nutteloos.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:20 schreef nyny83 het volgende:
[..]
WHAT?! Er zitten teringveel champs tussen die prima viable zijn en zelfs in tournaments gewoon prima gebruikt worden. Sowieso zijn Morde, Trynd, Kassa, Warwick, Brand, Galio, J4, Leblanc, Kennen, Nautilus, Renekton, Shaco en Swain geregeld picks in tournaments en sowieso prima viable. Dan zitten er nog een paar tussen die vooral in soloqueue heel goed viable zijn. Denk hierbij aan bijv. Garen, Tryndamere, Zed, Syndra en Fiora.
De enige champs uit dit lijstje die ik momenteel echt zwak vind zijn: Trundle, Karma, Heimer, Urgot, Poppy, Nasus en Sion en zelfs die zijn in bepaalde comps of als counters prima te doen.
Als je alleen het allerrecentste toernooi pakt, dan wel ja. Trynd hoorde inderdaad niet in dat rijtje thuis (weet niet waarom ik hem daarin zette, want even later zeg ik dat hij alleen in soloq nuttig is), maar de rest wordt wel degelijk in tournaments gespeeld. Regi heeft een hele tijd leblanc gemained en die is niet echt generft in de afgelopen periode. Dat hij nu weer over is naar andere mids doet daar niets aan af. Galio wordt af en toe ook mid gespeeld en Alex Ich speelt regelmatig Morde mid.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:32 schreef Jajong het volgende:
[..]
Sorry maar, als jij denkt dat Morde en Trynd in high level tournaments worden gespeeld, is deze discussie nutteloos.
En de rest van dat rijtje ook NOOIT trouwens, met als uitzondering Froggen die soms J4 mid speelt, of Galio die HotshotGG top speelt. Maar dat is bij hoge uitzondering. En sowieso is dit niet echt relevant want ik zeg dat andere champs die die rollen veel beter vervullen. IPV al die AD bruisers kan je Lee Sin of Jayce of Jax ofe spelen. Die APs zijn helemaal poep. Kassadin is de slechtste champ ingame pre6 en tegen een beetje fatsoenlijk team wordt die doodgegankt en als je achterloopt als Kass is er vrij weinig te beginnen
Lolwut? Warwick, Renekton, Nautilus Galio, Kennen, Leblanc, Udyr, Jarvan, Garen en Gangplank niet viable?quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:26 schreef Jajong het volgende:
[..]
Morde, Trundle, Fiora, Trynd, Kassadin, Malzahar, Warwick, Karma, Urgot, Annie, Alistar, Brand, Galio, Gangplank, Garen, Jarvan IV, Heimer, Kayle, Kennen, LeBlanc, Yi, Nasus, Nautilus, Poppy, Rammus, Renekton, Sejuani, Shaco, Sion, Swain, Syndra, Udyr, Veigar, Viktor, Volibear. Xerath, Zed, Ziggs.
Laten we zeggen dat hoewel deze champs niet allemaal strikt non-viable zijn, maar een buff zou niet mistaan bij deze champs. Dus in die zin overdreef ik enigzins
Shyvana is ook alleen leuk tegen een trage jungler en met premades omdat je erg afhankelijk bent van first blood / wards.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:22 schreef Thanatos45 het volgende:
Ik moet echt leren om Shyvana earlygame onder de knie te krijgenBegon met 1/5/1 en een vrij uitzichtloze match, daarna toch nog opgeklommen naar 12/11/21 en een overwinning. Probleem is dat ze gewoon zulke verschrikkelijk slechte ganks heeft
Nja goed, op een gegeven moment heb ik "can't you fend for yourselves for once?" in de chat getikt toen iedereen om een gank aan het huilen was en ik vanwege een paar gefaalde ganks al zwaar underfarmed/ leveled was, tijdje jungle lopen farmen en toen een comeback weten te maken.
Moeilijk he, lezen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:26 schreef Jajong het volgende:
[..]
false, support moet alles warden OVERAL vanaf min1.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
OP graag
http://www.reddit.com/r/l(...)concise_and_thought/
ja kut is dat, krijg ik top vaak ganks kan ik ze niet zien aankomen omdat support niet warddequote:Op vrijdag 14 december 2012 16:30 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
false, support moet alles warden OVERAL vanaf min1.
Tja, wat is viable? LeBlanc, Fizz en Kassadin zijn prima soloqueue champs. In competitive play zul je ze minder vaak zien, ja.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:28 schreef Jajong het volgende:
Reginald mainde een 'tijdje geleden' LB? Dat was 20 patches geleden. Wat er vroeger werd gedaan heeft letterlijk NIKS te maken met de huidige patch. Toen hij dat speelde was 't een heel ander spel.
in begin season 2 was dat toch echt de meest common klacht, i kid you notquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
ja kut is dat, krijg ik top vaak ganks kan ik ze niet zien aankomen omdat support niet wardde
Heb je je bril niet op ofzo?quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Tja, wat is viable? LeBlanc, Fizz en Kassadin zijn prima soloqueue champs. In competitive play zul je ze minder vaak zien, ja.
Ik snap niet waarom je dergelijke champs een upgrade wil geven. Er zal vanzelf wel weer een periode komen dat assassins en single target champs het weer goed gaan doen.quote:
Spaar je IP aub voor level 30 runes.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:59 schreef Stevenzenl het volgende:
Eindelijk level 20, welke runes zijn aan te raden voor Teemo?
Huh? zijn er dan nog andere runes dan de tier 3 runes? Die tier 3 runes kan je toch vanaf level 20 gebruiken?quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:00 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Spaar je IP aub voor level 30 runes.
Die je op level 20 dus kan kopen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:00 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Spaar je IP aub voor level 30 runes.
Hoe speel je hem normaal? Daar runes voor halen. Teemo kan je op verschillende manieren spelen dusquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:59 schreef Stevenzenl het volgende:
Eindelijk level 20, welke runes zijn aan te raden voor Teemo?
Ja gewoon, beetje pewpew daar, paddo'tje hier, beetje sprinten en zulks.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:03 schreef Salamando het volgende:
[..]
Hoe speel je hem normaal? Daar runes voor halen. Teemo kan je op verschillende manieren spelen dus.
Hm serieus? Welke items kan ik dan het best kopen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:04 schreef BaajGuardian het volgende:
alles attack damage broeder, verkrachtingsteemo spelen.
6 Black cleavers.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:05 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Hm serieus? Welke items kan ik dan het best kopen?
Je kan beter summoners rift doen als je competitief wil spelenquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:09 schreef Stevenzenl het volgende:
Oké thanks voor de adviezen. En qua runes?
Vandaag voor het eerst een potje als Nautilus gespeeld, wat een toffe champion is dat met die Q(grapple?) ability
Dankje, en klopt i know. Maar af en toe kan ik niet garanderen dat ik 30/40 minuten kan spelen zonder afk te gaan, dan speel ik liever een potje Dominion die relatief sneller voorbij zijn.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:20 schreef kensei het volgende:
[..]
Je kan beter summoners rift doen als je competitief wil spelen
Mooie plays voor first time nauti btw
Wil je een potje doen? Custom? Mid tegen elkaar?quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:44 schreef Jajong het volgende:
Omigod ik weet niet waarom maar ik kan gewoon geen Vlad spelen. Op de 1 of andere manier feed ik altijd.
Damn, vanavond kan ik ook niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:53 schreef Jajong het volgende:
Laning is 't probleem niet, ik ga gewoon altijd dood in teamfights en t voelt alsof ik niks nuttigs doe. Maar vanavond is goed, moet nu alleen eten etc.
change maar in "Bg is een held" oid.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:54 schreef Jajong het volgende:
Wil misschien mijn Summonername ook wel changen aangezien er nu wat vrij zijn gemaakt
Je durfde de weddenschap niet aan, dus nee. Misschien change ik 'm wel gewoon in BaajGuardianquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:57 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
change maar in "Bg is een held" oid.
Nee hoor, ik post op beide fora, alleen de filmpjes die ik maak plaats ik inderdaad hier en in het tweakers LoL topic.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:56 schreef Snorrenbaard het volgende:
Die SteveZN kopieert letterlijk al zijn posts van Tweakers![]()
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1499575/445
The horror!quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:56 schreef Snorrenbaard het volgende:
Die SteveZN kopieert letterlijk al zijn posts van Tweakers![]()
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1499575/445
nee dan denken mensen straks dat ik stuk in 600 elo zit oid.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je durfde de weddenschap niet aan, dus nee. Misschien change ik 'm wel gewoon in BaajGuardian
Moeilijk he, normaal doen? Veel van die champs die je noemt zijn prima viable en hebben zeker geen buff nodig.quote:
Ik vind spelen met Ashe ook tof, gebruik ik dan soortgelijke runes of moet die het hebben van andere dingen?quote:
ja kan het best nog kopen:quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:04 schreef Xetran het volgende:
Alleen de Armor yellows deel je dan, de rest niks.
Daarmee heb je voor best wat champs runes, ja. Ook voor bruisers top.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:28 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja kan het best nog kopen:
- AD quints
- AD marks
- MR per level glyphs
Deze runepage kun je samen met je armor yellows gebruiken voor ad carry en eventueel voor jungle (als je nog geen andere hebt)
met die kerel heb ik nog wel gespeeld, maar hij ging altijd intentionally afk als het potje niet ging zoals hij wilde ongeacht of andere lanes het redelijk deden.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:15 schreef Capslockie het volgende:
Misschien nuttig voor de OP, er is ook een mac client te downloaden op http://www.boompje.net.
Ik heb ontiegelijk veel respect voor hem. Wat hij voor ons als mac gebruikers doet valt niet in woorden te beschrijven. Riot heeft geprobeerd een stabiele mac client te ontwerpen, wat niet lukte. Nu werkt Boompje met een team van vrijwilligers aan deze unofficial client, waardoor duizenden mac gebruikers dit spel kunnen spelen. Ik zit ook vaak in het chat kanaal van hem Boompje.net waar nog wel meer Nederlanders zitten.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
met die kerel heb ik nog wel gespeeld, maar hij ging altijd intentionally afk als het potje niet ging zoals hij wilde ongeacht of andere lanes het redelijk deden.
Ik had dat vandaag nog bijna gedaanquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:05 schreef Jajong het volgende:
Zou wel lachen zijn
[ afbeelding ]
Decisions decisions...
en je dacht dat ik daar mee zat?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:33 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ik had dat vandaag nog bijna gedaan
Blijkbaar wel.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:39 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
en je dacht dat ik daar mee zat?
enige wat je met je kinderachtige acties bereikt is dat ik je op ignore heb gezet.
Was maar een beetje aan het grappen en grollen, maar daar kun je niet echt tegen helaasquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:39 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
en je dacht dat ik daar mee zat?
enige wat je met je kinderachtige acties bereikt is dat ik je op ignore heb gezet.
ik vind het niet grappig als je me 100% zit te negeren als ik je vraag om iemand te kicken, vervolgens ingame doen alsof ik niks zei, en me met noobs in een team te laten, ik had jullie trouwens kunnen acen maar fearde perongeluk op malphite ipv akali omdat die er boven stond grafisch maar goed dat terzijde, vervolgens ga je in champselect mij weer in zon noob team forceren denk je dat ik het leuk vind om mn tijd daarin te verdoen? zo kom je dus heel kinderachtig over.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:51 schreef Keselo het volgende:
[..]
Was maar een beetje aan het grappen en grollen, maar daar kun je niet echt tegen helaas
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:58 schreef BaajGuardian het volgende:
gedraag je dan ook niet als een pester, de laatste die mij pestte heb ik met zn kop door een keukendeur heen gemept. (ja echt ja)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |