SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - Bij voorkeur 22 of 23 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aaaw cutequote:Op vrijdag 14 december 2012 12:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
Dadelijk komt mijn neefje van 5 maanden op bezoek![]()
![]()
![]()
Ja, erg leukquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik hoop dat hij niet eenkennig is.![]()
Hallo FoBolurkerquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
Wat voor fototoestel ben jij?
Brutal. Fucking. Metal.![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hallo FoBolurker
Wat voor fototoestel ben jij?![]()
Ik ben een Canon EOS 600D of Olympus E-500 ligt er net aan![]()
![]()
Zit er ook 1 in NLquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat is in Belgie.... heb hem daar nog nooit gezien![]()
![]()
Goed bezigquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]![]()
Ik ben een Canon EOS 600D of Olympus E-500 ligt er net aan
Nouja hij vind mij iig leuk, net als opa, papa en mama.quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:20 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ja, erg leuk
Ik hoop dat hij niet eenkennig is.![]()
Oma niet![]()
![]()
Ja, dan ben ik er wel eens langsgeredenquote:Op weg naar dat vakantiehuisjespark
Drenthe is toch 1 groot vakantiehuisjespark?quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik er wel eens langsgeredenOp weg naar dat vakantiehuisjespark
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Drenthe is toch 1 groot vakantiehuisjespark?_!
Ooh, er is echt wel werk hoorquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat? Is toch zo? Allemaal mooie huizen, weinig werk
Vakantiehuisjes schoonmaken zeker?quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, er is echt wel werk hoor
Geintje hoor... Ik vind Drenthe wel gaaf... tis dat ik teveel van de zee houdt en er in de financiele branche daar geen werk zit. Anders had ik er best willen wonen
quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wel een foto maken van jouw eten he?![]()
![]()
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vakantiehuisjes schoonmaken zeker?
Geintje hoor... Ik vind Drenthe wel gaaf... tis dat ik teveel van de zee houdt en er in de financiele branche daar geen werk zit. Anders had ik er best willen wonen
Ik kom zelf niet zo vaak in Drenthe eigenlijk
quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat schijnt tof te zijn ofzoKomt vaak voorbij op Facebook enzo
Foto's van je eten
Oké dit is natuurlijk geen leuk nieuws, maar wat is het slecht geschreven.quote:Automobilist (88) alsnog overleden als gevolg van aanrijding in Nijverdal
Nijverdal - Een 88-jarige automobilist uit Nijverdal is als gevolg van een aanrijding die plaats vond op dinsdag 11 december, alsnog aan de gevolgen van dit ongeval overleden. De 88-jarige raakte betrokken bij een kop-staart aanrijding in Nijverdal. In eerste instantie leek het letsel mee te vallen en werd hij door een ambulance naar het ziekenhuis overgebracht. Enkele dagen erna is de automobilist alsnog overleden. Op dinsdag 11 december 2012 om 18:05 uur kreeg de politie Hellendoorn de melding van een aanrijding met letsel met drie voertuigen op de Grotestraat (N35) te Nijverdal. Ter plaatse bleek de aanrijding te hebben plaatsgevonden ter hoogte van Hotel Dalzicht op de rijstrook voor verkeer komende uit de richting van Raalte en gaande in de richting van Nijverdal. Een 88-jarige bestuurder van een personenauto uit Nijverdal had te laat in de gaten dat het verkeer voor hem stil stond en botste op een bestelauto bestuurt door een 40-jarige man uit Hengelo (Ov). Door de aanrijding schoot deze bestuurder door tegen het voertuig, welke stil stond voor hem in de rij. Dit voertuig werd bestuurd door een 28-jarige man uit Nijverdal. De 88-jarige man klaagde over pijn in zijn maagstreek en is voor verder onderzoek vervoerd naar het ziekenhuis te Almelo. De voertuigen van de 40-jarige en 88-jarige man zijn gezien de schade afgesleept door een bergingsbedrijf. (bron: Politie Twente)
Read more at http://112twente.nl/7812/#WqSqCjburh20pVP9.99![]()
Facebook heb je niet, Facebook heeft jouquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Regelmatig... Als ik wat lekkers gemaakt heb...
Waarvoor heb je anders FBDit account is niet meer in gebruik.![]()
Voor een 11-jarige is dat best goed, hoor.quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oké dit is natuurlijk geen leuk nieuws, maar wat is het slecht geschreven.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
goedemiddag
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
I knowquote:. Knutje vindt mij niet zo leuk. Dat is wederzijds, overigens.
ik jou welquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
I know. Knutje vindt mij niet zo leuk. Dat is wederzijds, overigens.
![]()
![]()
Dat weet ik. En dat heb ik Knut ook al gezegd, maar lezen is volgens mij lastig of zoquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:29 schreef Vinniiee het volgende:
Blokkeerfunctie werkt niet icm auto-update. Heb ik ook al eens gevraagd..
Ja, maar hij vind jou stom, dus dat wilt hij niet aannemen van jouquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. En dat heb ik Knut ook al gezegd, maar lezen is volgens mij lastig of zo.
.
![]()
Och dat boeit mij weinig.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, maar hij vind jou stom, dus dat wilt hij niet aannemen van jou.
Ik ga maar eens schilderen.
Hehequote:Op vrijdag 14 december 2012 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och dat boeit mij weinig.
Ik ga maar eens schilderen.
.
Succes, denk aan je knie![]()
![]()
Ik kan zittenquote:! Ik heb een tafelezel en daar past dit schilderij super op
.
Iemand, maak me dood.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ja hoe tof is dat he? Dat je je zo vies en zwak voelt dat je vriend een kruk in de douche zet en je eventjes helpt zonder dat je flauwvalt ....quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2012 14:09:55 ]![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoe tof is dat he? Dat je je zo vies en zwak voelt dat je vriend een kruk in de douche zet en je eventjes helpt zonder dat flauwvalt ....
Rustig aan.![]()
Liever snel en pijnloos.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk. Bezwaar tegen verminking?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dat doet de NS ook al.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik neem er altijd liever de tijd voor.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ja de zelfmoordlijn had ook al zijn ongenoegen geuit richting NS,quote:
Clienten moesten zo lang op de trein wachten dat ze doodgevroren waren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
Niet zo ziek. Maar wel ziek in de trein met eeuwen vertraging, overal storingen.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet zo ziek. Maar wel ziek in de trein met eeuwen vertraging, overal storingen.![]()
![]()
Geen idee, maar doet wel zeer.quote:
De treinen zijn wel kut ja. Iedere rit vertraging.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet zo ziek. Maar wel ziek in de trein met eeuwen vertraging, overal storingen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Waren ze maar kut.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De treinen zijn wel kut ja. Iedere rit vertraging.Rustig aan.![]()
Heel Nijmegen plat vanwege een stroomstoring.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De treinen zijn wel kut ja. Iedere rit vertraging.
Hehehe, dat is wel andere koek ja.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Heel Nijmegen plat vanwege een stroomstoring.Wat dan?quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ach, zolang mn haar maar goed zit.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe, dat is wel andere koek ja.
[..]
Wat dan?Net bij de kapper geweest.
Ik ga ook ff langs denk....quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, zolang mn haar maar goed zit.Net bij de kapper geweest.
Groetjes.Rustig aan.![]()
Je krullenbos wordt weer gesnoeid?quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ga ook ff langs denk....
Groetjes.
Groetjes terug, ik hoef ze niet.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Prrprrprrquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijn lieveling heeft d'r beurtje gehad hoorWeer goed doorgesmeerd en ze spint als een poesje
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Ik wil een snuggere opmerking maken, maar m'n hoofd zit vol snot.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijn lieveling heeft d'r beurtje gehad hoorWeer goed doorgesmeerd en ze spint als een poesje
Hoi.
Hij is vast op veel manieren in te koppen hoor, doe je bestquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil een snuggere opmerking maken, maar m'n hoofd zit vol snot.
Hoi.![]()
En hai![]()
![]()
Ik dacht dat je het over mij hadquote:![]()
Hoi
Heeft ie jou dan ook doorgesmeerd?quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over mij had![]()
HoiEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ow ik wilde wel zo'n opmerking maken, maar ik wist even niet of je daar wel zin in hadquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over mij had![]()
Hoi
Nou vooruit...
'Jij spint ook wel als een tevreden poesje'
![]()
![]()
Heb je L al doorgesmeerd?quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft ie jou dan ook doorgesmeerd?![]()
![]()
Wat niet is kan nog komenquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft ie jou dan ook doorgesmeerd?quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ik wilde wel zo'n opmerking maken, maar ik wist even niet of je daar wel zin in had
Nou vooruit...
'Jij spint ook wel als een tevreden poesje'
Ik twijfel tussen eenquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat niet is kan nog komen
[..]of een
![]()
![]()
![]()
Sinds we elkaar voor het laatst spraken, gisteravond, ben ik met C_M naar de film geweest terwijl L met haar familie uit eten was. Wat denk je zelf?quote:Sinds ik per ongeluk het verkeerde kpd-topic opende, kan ik me dit beter voorstellen dan dat ik wenselijk vind.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat niet is kan nog komen
Hahahaquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sinds we elkaar voor het laatst spraken, gisteravond, ben ik met C_M naar de film geweest terwijl L met haar familie uit eten was. Wat denk je zelf?
[..]
Sinds ik per ongeluk het verkeerde kpd-topic opende, kan ik me dit beter voorstellen dan dat ik wenselijk vind.
En wait wutDate jij 2 dames?
Nee dus, jammerquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sinds we elkaar voor het laatst spraken, gisteravond, ben ik met C_M naar de film geweest terwijl L met haar familie uit eten was. Wat denk je zelf?
[..]
Sinds ik per ongeluk het verkeerde kpd-topic opende, kan ik me dit beter voorstellen dan dat ik wenselijk vind.Heb je al dat lieve berichtje gestuurd?
En tja sorry, ik voelde de drang om te posten![]()
![]()
Nee, niet waar. Ik lieg![]()
Ik ga vanavond weer op mijn zolder zitten met mn laptop
Nee joh gekkie. C_M doet niet aan daten en dat soort dingen. We hebben een gezonde vriendschappelijke relatie gebaseerd op wederzijdse nerderigheid.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hahaha
En wait wutDate jij 2 dames?
Half.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee dus, jammerHeb je al dat lieve berichtje gestuurd?
En tja sorry, ik voelde de drang om te postenIk kon niks verzinnen dat niet te cheesy was.
Wel gefeliciteerd.
Geeft niet, maar ik dacht dat je in het vrouwentopic had gepost, daarom ging ik een kijkje nemen. Ik was er niet op voorbereid.
Ah, oke!quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee joh gekkie. C_M doet niet aan daten en dat soort dingen. We hebben een gezonde vriendschappelijke relatie gebaseerd op wederzijdse nerderigheid.What you forget, you are gonna repeat.
Wacht welk topic opende je nou ook alweer dan?quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee joh gekkie. C_M doet niet aan daten en dat soort dingen. We hebben een gezonde vriendschappelijke relatie gebaseerd op wederzijdse nerderigheid.
[..]
Half.Ik kon niks verzinnen dat niet te cheesy was.
Wel gefeliciteerd.
Geeft niet, maar ik dacht dat je in het vrouwentopic had gepost, daarom ging ik een kijkje nemen. Ik was er niet op voorbereid.![]()
![]()
Ik ga naar Hobbits kijken vanavondquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nee, niet waar. Ik lieg![]()
Ik ga vanavond weer op mijn zolder zitten met mn laptop![]()
![]()
Kpd mannen we willen jullie naakt zien.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wacht welk topic opende je nou ook alweer dan?En ik wil die ander wel daten, maar ik vind het moeilijk dat over te brengen. Ik kan niet omgaan met verliefdheid.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:
Okee, hoe is jullie verstandhouding atm?quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En ik wil die ander wel daten, maar ik vind het moeilijk dat over te brengen. Ik kan niet omgaan met verliefdheid.What you forget, you are gonna repeat.
Ah oke, sorryquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kpd mannen we willen jullie naakt zien.
[..]![]()
![]()
Geeft niet, eigen schuld.quote:
Ik moet gewoon beter lezen.We werken vriendschappelijk met elkaar en kunnen uren praten. Zolang het maar niet over sport gaat.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Okee, hoe is jullie verstandhouding atm?
Ik zit eraan te denken om iets met m'n pooltafel te doenquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geeft niet, eigen schuld.
Ik moet gewoon beter lezen.
[..]
We werken vriendschappelijk met elkaar en kunnen uren praten. Zolang het maar niet over sport gaat.![]()
![]()
Oke. En hoe is zij? Wat voor een type meisje, zegmaar?quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geeft niet, eigen schuld.
Ik moet gewoon beter lezen.
[..]
We werken vriendschappelijk met elkaar en kunnen uren praten. Zolang het maar niet over sport gaat.What you forget, you are gonna repeat.
Dit kan een basis zijn voor zoveel foute grappen, dat ik hier pas.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zit eraan te denken om iets met m'n pooltafel te doenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit kan een basis zijn voor zoveel foute grappen, dat ik hier pas.![]()
![]()
Lief licht alternatief meisjequote:Op vrijdag 14 december 2012 15:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke. En hoe is zij? Wat voor een type meisje, zegmaar?![]()
![]()
Lief, Beetje alternatief. Into gaming, anime, comics en cosplay.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke. En hoe is zij? Wat voor een type meisje, zegmaar?
Beetje een tomboy. Weet nog niet helemaal zeker wat ze straks wil gaan doen. Aan de ene kant geeft ze veel om haar familie, gezien wat ze ze terug wil geven en ze voor hen doet. Aan de andere kant schermt ze haar privacy goed af voor ze.
Is opgegroeid met oudere broers, van mijn leeftijd, dus ze weet veel van voor haar tijd.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Maar; verlegen, spontaan, recht door zee of juist niet?quote:What you forget, you are gonna repeat.
Klinkt leukquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lief, Beetje alternatief. Into gaming, anime, comics en cosplay.
Beetje een tomboy. Weet nog niet helemaal zeker wat ze straks wil gaan doen. Aan de ene kant geeft ze veel om haar familie, gezien wat ze ze terug wil geven en ze voor hen doet. Aan de andere kant schermt ze haar privacy goed af voor ze.
Is opgegroeid met oudere broers, van mijn leeftijd, dus ze weet veel van voor haar tijd.![]()
En als jij nou recht door zee tegen dr zegt hoe je je voelt ten opzichte van haar, zou ze dat waarderen of juist niet?What you forget, you are gonna repeat.
Wil jij 'm wingen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klinkt leuk![]()
En als jij nou recht door zee tegen dr zegt hoe je je voelt ten opzichte van haar, zou ze dat waarderen of juist niet?Mij lukt het niet, ik dring niet tot 'm door
![]()
![]()
Sinds een bepaald persoon heb ik echt een hekel aan dat woordquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wil jij 'm wingen?Mij lukt het niet, ik dring niet tot 'm door
Ow, tja dat is een soort Fok jargon onder de R&P mannenquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sinds een bepaald persoon heb ik echt een hekel aan dat woord
Maar wil jij 'm maar eens een paar goede tips geven hoe hij haar hart kan winnen?![]()
![]()
Dat weet ik niet. Ik ben niet goed genoeg met mensen, qua sociale interactie, om dat soort dingen te zien/weten.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klinkt leuk![]()
En als jij nou recht door zee tegen dr zegt hoe je je voelt ten opzichte van haar, zou ze dat waarderen of juist niet?
Ik ga d'r even vandoor, even m'n auto wassen in de regenEn daarna onder de douche kruipen
En nee, dat is niet gek, da's juist ideaal met vers schoon water uit de luchtEn het is nu niet zo enorm koud
![]()
![]()
Gewoon proberen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik ben niet goed genoeg met mensen, qua sociale interactie, om dat soort dingen te zien/weten.What you forget, you are gonna repeat.
Dat is het idee. Maar de 2 of 3 keer dat ik de kans had, hield mijn hoofd op met werken.quote:
Ik dacht: Nu is de kans! En toen hield mijn mond op met bewegen.
Aiquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is het idee. Maar de 2 of 3 keer dat ik de kans had, hield mijn hoofd op met werken.
Ik dacht: Nu is de kans! En toen hield mijn mond op met bewegen.![]()
En als dat niet werkt. Een roosje met een briefje/kaartje eraan?
En als ze dan vraagt waarom je het op die manier vraagt, haar vertellen wat je nu verteld
Dat zou ook kunnen ja.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ai![]()
En als dat niet werkt. Een roosje met een briefje/kaartje eraan?
En als ze dan vraagt waarom je het op die manier vraagt, haar vertellen wat je nu verteld
Kun je niet op papier zetten wat je voor haar voelt?quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik ben niet goed genoeg met mensen, qua sociale interactie, om dat soort dingen te zien/weten.![]()
Als ze inderdaad lief is, zal ze daar echt wel begrip voor hebben. Wellicht krijg je zelfs een reactie als 'Aaaw'quote:
Groetjes terug ik hoef ze niet?quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Je krullenbos wordt weer gesnoeid?
Groetjes terug, ik hoef ze niet.Rustig aan.![]()
Dat jaquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ze inderdaad lief is, zal ze daar echt wel begrip voor hebben. Wellicht krijg je zelfs een reactie als 'Aaaw'![]()
![]()
![]()
Ik had niet verwacht dat je damesschoenen had gekocht nee.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nette zwarte heren schoenen voor onder pantalon.
Maar wat voor dan?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Hmm, ik zal zo even kijken naar het merk.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat je damesschoenen had gekocht nee.
Maar wat voor dan?Rustig aan.![]()
Kan ,maar lijkt me raar als ze dat niet terugvoelt ofzo.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun je niet op papier zetten wat je voor haar voelt?Hehehe. Dat zou kunnen ja.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ze inderdaad lief is, zal ze daar echt wel begrip voor hebben. Wellicht krijg je zelfs een reactie als 'Aaaw'Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Gewoon proberen. Niet geschoten is altijd misquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ,maar lijkt me raar als ze dat niet terugvoelt ofzo.
[..]
Hehehe. Dat zou kunnen ja.
Beter proberen en falen dan nooit geprobeerd hebben. Nee heb je, ja kun je krijgen. Wie niet waagt blijft maagd. Enz etcquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ,maar lijkt me raar als ze dat niet terugvoelt ofzo.
[..]
Hehehe. Dat zou kunnen ja.
't Is wel zo....![]()
Maar zo werkt het wel.quote:
Weet je dat je nu jezelf afwijst om te voorkomen dat zij je af kan wijzen? Dat is een beschermingsmechanisme dat in de mens gebouwd zit, maar je moet ook vallen om te leren opstaan.What you forget, you are gonna repeat.
Nu al avondeten? Ik was aan het schilderen, zo even wat foto's uploaden
.
Geen idee, iedereen is weg om de 1 of andere reden. De andere sc is ook dood (maar das niet echt een verrassingquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:31 schreef Samzz het volgende:
Nu al avondeten? Ik was aan het schilderen, zo even wat foto's uploaden
.
)
![]()
Die ligt al tijden in comaquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee, iedereen is weg om de 1 of andere reden. De andere sc is ook dood (maar das niet echt een verrassing)
.
Daar heb je dan wel mooi de tijd voor genomen Kaneel!quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja!
Eindelijk Megaman 2 uitgespeeld![]()
![]()
![]()
Ik ga vertrekken. Eerst gaat iemand voor me koken, en dan naar de bios
Fijne avond schoonheden en hunks![]()
![]()
klinkt goed faxiequote:Op vrijdag 14 december 2012 16:44 schreef Faxie het volgende:
Fijne avond schoonheden en hunksveel plezier
![]()
Veel plezier Fax.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:44 schreef Faxie het volgende:
Fijne avond schoonheden en hunksJa, zo af en toe probeer ik het. En kwam steeds verder. Nu uitgespeeld.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar heb je dan wel mooi de tijd voor genomen Kaneel!
Gewone vriendin hoorquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
klinkt goed faxieveel plezier
Bezet enzo
Maar gaat wel leuk worden![]()
![]()
Maak toch niet uit? Zolang je maar lol hebtquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewone vriendin hoorBezet enzo
Maar gaat wel leuk worden![]()
Fijne avond Faxiequote:Op vrijdag 14 december 2012 16:44 schreef Faxie het volgende:
Fijne avond schoonheden en hunks![]()
![]()
Hoj.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Weekend
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Wat een dagen, ik ben officieel de weg kwijt geloof ik.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Die tomatensoep had ik wel willen zienquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee
Boterham met hagel en een kom tomatensoep![]()
![]()
Volgende keer krijg je wel een tomatensoepje te zien als ik eraan denkquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die tomatensoep had ik wel willen zien![]()
![]()
![]()
nog 7, dan ben je er van afquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:06 schreef Tamashii het volgende:
Wat een dagen, ik ben officieel de weg kwijt geloof ik.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
welkomquote:
En ook ik ga ermee nokken, zit nog op werk, tijd om richting het thuisfront te vertrekken
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
welkom
En ook ik ga ermee nokken, zit nog op werk, tijd om richting het thuisfront te vertrekken![]()
![]()
Tering ik ben kapot, ik heb vandaag erg veel gedaan op mijn werk.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Moet je rustiger aan doenquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:29 schreef tijnbrein het volgende:
Tering ik ben kapot, ik heb vandaag erg veel gedaan op mijn werk.![]()
![]()
Goed ideequote:dat ga ik ook de komende dagen doen
14 SHADES OF GREY
Ik vind dat altijd wel fijn thuiskomen moet ik zeggen, dat je veel hebt gedaan, en productief bent geweest en dan echt lekker mag relaxen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:29 schreef tijnbrein het volgende:
Tering ik ben kapot, ik heb vandaag erg veel gedaan op mijn werk.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Inderdaad, van een heel dag niets doen wordt je nog veel vermoeiderquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd wel fijn thuiskomen moet ik zeggen, dat je veel hebt gedaan, en productief bent geweest en dan echt lekker mag relaxen.14 SHADES OF GREY
Dat wisten we toch al?quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:06 schreef Tamashii het volgende:
Wat een dagen, ik ben officieel de weg kwijt geloof ik.
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Hoe was de hobbit?quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we daar tegenwoordig telefoons voor.14 SHADES OF GREY
Tomtoms tochquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we daar tegenwoordig telefoons voor.
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Ontzettend leuk. Wel balen dat het nu lang wachten is op de volgende.quote:Ja, die ook. Maar die werken alleen in de auto toch?quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja maar.. Miss zat ze wel in de auto toen ze officieel de weg kwijt was :$quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ontzettend leuk. Wel balen dat het nu lang wachten is op de volgende.
[..]
Ja, die ook. Maar die werken alleen in de auto toch?What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Dat is waar, wanneer komt het volgende deel dan?quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ontzettend leuk. Wel balen dat het nu lang wachten is op de volgende.14 SHADES OF GREY
Hihihi, mental image van een ingerichte diepvries :$quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
Begint mam ineens te stressen over hoe ik de diepvries de laatste weken heb ingerichtWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
De kroketten LINKS van de frikandellen bitte.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hihihi, mental image van een ingerichte diepvries :$Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Het zou maar gebeuren dat de hamburgers niet naast de frikadellen liggenquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hihihi, mental image van een ingerichte diepvries :$the horror
14 SHADES OF GREY
En een tafeltje in het middenquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De kroketten LINKS van de frikandellen bitte.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Daarom stressen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
Begint mam ineens te stressen over hoe ik de diepvries de laatste weken heb ingerichtDat is waar natuurlijk. Dan moet je niet op je telefoon kijken. Dat is gevaarlijk.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja maar.. Miss zat ze wel in de auto toen ze officieel de weg kwijt was :$13 december...quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar, wanneer komt het volgende deel dan?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik bedoel maar kaneel... Ik bedoel maar!quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom stressen.
[..]
Dat is waar natuurlijk. Dan moet je niet op je telefoon kijken. Dat is gevaarlijk.
[..]
13 december...What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Laf excuus, je gooit patat gewoon niet bij het vlees. Punkt aus.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
Maar ik had de frietjes alleen bij het vlees gedaan omdat ze zoveel zakken friet kochtBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Duurt lang, nog 364 dagenquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom stressen.
[..]
Dat is waar natuurlijk. Dan moet je niet op je telefoon kijken. Dat is gevaarlijk.
[..]
13 december...14 SHADES OF GREY
Ja zoiets zei ze ook. Ze was nu het totale (!) overzicht kwijt van wat ze wel en niet had.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Laf excuus, je gooit patat gewoon niet bij het vlees. Punkt aus.![]()
Ohja en ze zei het in het Duits![]()
![]()
Bij de laatste opmerking vallen wel enige puzzelstukken in elkaar hier.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja zoiets zei ze ook. Ze was nu het totale (!) overzicht kwijt van wat ze wel en niet had.![]()
Ohja en ze zei het in het DuitsBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Vrouw, overgang, Duitsquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bij de laatste opmerking vallen wel enige puzzelstukken in elkaar hier.
(= ik over 30 jaar)
![]()
Ben je hier geboren of niet?quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Vrouw, overgang, Duits
(= ik over 30 jaar)
(hier = Nederland)Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Jepquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben je hier geboren of niet?
(hier = Nederland)![]()
![]()
Vooral dat laatste dat doet het hemquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Vrouw, overgang, Duits
(= ik over 30 jaar)
14 SHADES OF GREY
Oké, waarom praat je moeder dan nog Duits, of doet ze dat alleen als ze kwaad wordt?quote:
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Dat laatste. Ik ben dan alleen niet veel anders. Boos zijn in het Duits is gewoon veel beterquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oké, waarom praat je moeder dan nog Duits, of doet ze dat alleen als ze kwaad wordt?![]()
Soms praat ik ook gewoon tegen haar Duits, maar dat vind ze om de een of andere reden niet leuk![]()
![]()
"pipi machen" klinkt weer zo schattig.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:14 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat laatste. Ik ben dan alleen niet veel anders. Boos zijn in het Duits is gewoon veel beter![]()
Soms praat ik ook gewoon tegen haar Duits, maar dat vind ze om de een of andere reden niet leuk
Maar is je vader ook Duits of heeft deze een andere achtergrond?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Paps komt gewoon uit Nederlandquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
"pipi machen" klinkt weer zo schattig.
Maar is je vader ook Duits of heeft deze een andere achtergrond?![]()
![]()
Faptijd!quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn buren zijn weer luidruchtig aan het seksen.What you forget, you are gonna repeat.
Nee, kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik raak daar niet opgewonden van.![]()
Porno opzetten en zorgen dat dat harder klinkt dan hun geluiden?What you forget, you are gonna repeat.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik raak daar niet opgewonden van.![]()
![]()
Ik zou gewoon heel hard schreeuwen "OH PRISCILLA WAT EEN STRAK KUTJE HEB JE TOCH"quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn buren zijn weer luidruchtig aan het seksen.
Of iets anders ranzig.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Nee, een mannennaam noemenquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou gewoon heel hard schreeuwen "OH PRISCILLA WAT EEN STRAK KUTJE HEB JE TOCH"
Of iets anders ranzig.
"OH JEROEN, WAT HEB JE TOCH EEN STRAKKE ANUS!"
Buren:
Dat deed ik vanmiddag al.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, kan ik me voorstellen![]()
Porno opzetten en zorgen dat dat harder klinkt dan hun geluiden?Jij wel dan?quote:OW HELOEF!quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou gewoon heel hard schreeuwen "OH PRISCILLA WAT EEN STRAK KUTJE HEB JE TOCH"
Of iets anders ranzig.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Buren:
C'est la vie
Bel de politie en zeg dat het klinkt alsof de buurvrouw wordt geslagen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn buren zijn weer luidruchtig aan het seksen.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Dat mag ook.quote:C'est la vie
"Het houdt niet op, niet vanzelf"quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bel de politie en zeg dat het klinkt alsof de buurvrouw wordt geslagen.C'est la vie
Een beetje gekreun is niet erg
14 SHADES OF GREY
Ze zijn al klaar hoor.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bel de politie en zeg dat het klinkt alsof de buurvrouw wordt geslagen.
Nu hoor ik Jeff Buckley geloof ik. Halllujah.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Buren:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Vluggertje?quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zijn al klaar hoor.
Nu hoor ik Jeff Buckley geloof ik. Halllujah.14 SHADES OF GREY
Een beetje gekreun versta ik dan ook niet onder luidruchtig seksen..quote:What you forget, you are gonna repeat.
Dan liever seksende buren.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ze zijn al klaar hoor.
Nu hoor ik Jeff Buckley geloof ik. Halllujah.
Zo'n hele foute pornokreun is toch wel irritantquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een beetje gekreun versta ik dan ook niet onder luidruchtig seksen..14 SHADES OF GREY
Nee. Ze zijn de krijsende orgasmes van Rain Degre gewend.quote:Altijd.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Ze zijn de krijsende orgasmes van Rain Degre gewend.
Meerdere keren per dag?quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Ze zijn de krijsende orgasmes van Rain Degre gewend.
[..]
Altijd.14 SHADES OF GREY
vroegtijdigezaadlozing.nlquote:C'est la vie
Ik ben de beheerder daarvan.quote:Meestal wel.quote:Mij horen ze meestal niet. Ze zullen me een of twee keer gehoord hebben ofzo.quote:
Maar dat waren dan ook wel extreme orgasmes.
Een man die te horen is door muren heen? Wowquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mij horen ze meestal niet. Ze zullen me een of twee keer gehoord hebben ofzo.
Maar dat waren dan ook wel extreme orgasmes.
Mijn kunnen de buren nooit gehoord hebben
14 SHADES OF GREY
Die gaat niet door voor zijn ninja-examen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een man die te horen is door muren heen? WowBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Als van jouw rondje een ster gemaakt wordt dan schreeuw jij het ook uitquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die gaat niet door voor zijn ninja-examen.14 SHADES OF GREY
Had er waarschijnlijk mee te maken dat we 3 uur bezig waren en het 3 uur 's avonds was.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een man die te horen is door muren heen? Wow
Ik kan je vertellen dat ik na afloop helemaal vies was.
Dunne muren misschien?quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een man die te horen is door muren heen? WowDit account is niet meer in gebruik.![]()
Bloed?quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had er waarschijnlijk mee te maken dat we 3 uur bezig waren en het 3 uur 's avonds was.
Ik kan je vertellen dat ik na afloop helemaal vies was.14 SHADES OF GREY
Maar dan nog. De mannen waar ik tot nu toe mee naar bed ben geweest, zijn allemaal maar van die stille mannen. De luidruchtigste liet af en toe eens horen dat hij het ook lekker vond..quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had er waarschijnlijk mee te maken dat we 3 uur bezig waren en het 3 uur 's avonds was.
Ik kan je vertellen dat ik na afloop helemaal vies was.Zie hierboven.quote:What you forget, you are gonna repeat.
Moet het niet zijn:quote:
Bloed, sperma en tranen14 SHADES OF GREY
Nee, slechts sperma.quote:Ik ben ook meestal stil.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar dan nog. De mannen waar ik tot nu toe mee naar bed ben geweest, zijn allemaal maar van die stille mannen. De luidruchtigste liet af en toe eens horen dat hij het ook lekker vond..
Maar dit was iets speciaals.
En hoe komt het dat het speciaal was? Zo lang uitgesteld dat het als een bom ontplofte?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, slechts sperma.
[..]
Ik ben ook meestal stil.
Maar dit was iets speciaals.What you forget, you are gonna repeat.
Dat is op zijn tijd errrrrrg oké.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En hoe komt het dat het speciaal was? Zo lang uitgesteld dat het als een bom ontplofte?
regen opdrinken probleem opgelostquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:05 schreef Spezza19 het volgende:
Stomme.regen. moet nog wat drinken halen14 SHADES OF GREY
quote:
Snarfquote:
14 SHADES OF GREY
![]()
We gaan helemaal niet madurodam bij nacht bekijken.. het is een bedrijfsfeest, 4 uur wachten...Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
En het is minstens net zo leuk om dat effect bij de ander te creëren.quote:
# mijn leven met 19 kinderen
moet er niet aan denken... mijn god, raak al overspannen als ik ernaar kijk!They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
19 kinderen baren als vrouwquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:10 schreef marbasnarf het volgende:
# mijn leven met 19 kinderen
moet er niet aan denken... mijn god, raak al overspannen als ik ernaar kijk!
14 SHADES OF GREY
Kloptquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En het is minstens net zo leuk om dat effect bij de ander te creëren.
wat dacht je van al die kinderen met de juiste naam aanspreken... al die namen beginnen met een Jquote:They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Daar heeft mijn opa een goed trucje voor hij begint bij de oudste en gaat net zo lang door dat hij de goeie voor zich heeftquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wat dacht je van al die kinderen met de juiste naam aanspreken... al die namen beginnen met een J14 SHADES OF GREY
ghehehehe , als ik ooit 19 kinderen baar, zal ik dat toepassenquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar heeft mijn opa een goed trucje voor hij begint bij de oudste en gaat net zo lang door dat hij de goeie voor zich heeftThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Dan moet je wel gaan opschieten of allemaal meerlingen krijgen. Maar dan nog ben je zo'n 10 jaar bezig. Heb je al iemand om die kinderen mee te krijgen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehehe , als ik ooit 19 kinderen baar, zal ik dat toepassen14 SHADES OF GREY
Je had beter toch wel mee moeten gaan Buuf.. 4 uur niks doen, oh dear..
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Welke heb je liever?quote:
nee, maar ook geen kinderwens...quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet je wel gaan opschieten of allemaal meerlingen krijgen. Maar dan nog ben je zo'n 10 jaar bezig. Heb je al iemand om die kinderen mee te krijgen?en zeker niet de behoefte om zo vaak te baren
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Nice!quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Net zo lang pijpen tot hij bijna komt. En dan ineens ophouden. He, wat vervelend..quote:
Heks dat je bentquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Net zo lang pijpen tot hij bijna komt. En dan ineens ophouden. He, wat vervelend..
Ik ook geen kinderwensquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, maar ook geen kinderwens...en zeker niet de behoefte om zo vaak te baren
14 SHADES OF GREY
Of erbovenop gaan zitten, heeeeeeel langzaam erin laten glijden en dan heeeeeel snel weer eruit laten gaan. En dan op mn lip bijten terwijl ik 'm met mn tease ogen aankijkquote:
Karma is een bitch.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Krijgt ze nog wel een keertje in haar oog.En je wordt dan niet op je rug gesmeten en hard genomen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Of erbovenop gaan zitten, heeeeeeel langzaam erin laten glijden en dan heeeeeel snel weer eruit laten gaan. En dan op mn lip bijten terwijl ik 'm met mn tease ogen aankijk
Dan zou ik uit frustratie je hoofd tussen mijn benen klemmen tot je beloofd hebt het af te maken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Net zo lang pijpen tot hij bijna komt. En dan ineens ophouden. He, wat vervelend..
quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Karma is een bitch.
[..]
En je wordt dan niet op je rug gesmeten en hard genomen?Tot nu toe waardeerde elke heer het als een mak hondjequote:Op vrijdag 14 december 2012 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zou ik uit frustratie je hoofd tussen mijn benen klemmen tot je beloofd hebt het af te maken.
Makke hondjes zijn niet zo mijn ding.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Tot nu toe waardeerde elke heer het als een mak hondjeIk ben van nature geneigd je dan minimaal 3x zo erg terug te pakken.
Kan ik me ook wel voorstellen, op zich.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Tot nu toe waardeerde elke heer het als een mak hondjeEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Kan niet zeggen ooit zoiets ervaren te hebben...quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Tot nu toe waardeerde elke heer het als een mak hondjeDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ook leukquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Makke hondjes zijn niet zo mijn ding.Ik ben van nature geneigd je dan minimaal 3x zo erg terug te pakken.
Soms mag je je als man ook best lekker laten teasen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ik me ook wel voorstellen, op zich.
Het is overigens vooral leuk als de man is vastgebonden en geblinddoekt
In dat geval heb ik er geen problemen mee. Jij dan ook niet hoop ik voor je. Want idd, je ligt wel vastgebonden en geblinddoekt.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Oehquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In dat geval heb ik er geen problemen mee. Jij dan ook niet hoop ik voor je. Want idd, je ligt wel vastgebonden en geblinddoekt.
Kom maar hier.quote:
Is ook niks mis mee. Maar dan moet ik eerst weer eens seks hebben.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Soms mag je je als man ook best lekker laten teasen.
Het is overigens vooral leuk als de man is vastgebonden en geblinddoektEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Waar moet ik heen?quote:Dus dat meisje aanspreken! Hoppa!quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is ook niks mis mee. Maar dan moet ik eerst weer eens seks hebben.What you forget, you are gonna repeat.
Zou je het geloven als ik zeg dat ik nog geen moment aan seks met haar heb gedacht?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus dat meisje aanspreken! Hoppa!Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Stukje reizen volgens mij, Den Haag. Maar die reistijd kunnen we mooi gebruiken om je alvast een beetje in de mood te krijgen.quote:
Dat wil ik wel geloven. Dat is nou oprechte liefde.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou je het geloven als ik zeg dat ik nog geen moment aan seks met haar heb gedacht?
Jongen, als je dit laat lopen, dan kom ik je persoonlijk een schop onder je reet verkopen.Oh, dat is wel heel verquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stukje reizen volgens mij, Den Haag. Maar die reistijd kunnen we mooi gebruiken om je alvast een beetje in de mood te krijgen.
Het is ook wel heel erg de moeite waard.quote:
Is dat zo?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is ook wel heel erg de moeite waard.
Ik ben al enorm ver over de grens van mijn comfortzone heengestapt. Gun me wat tijd.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat wil ik wel geloven. Dat is nou oprechte liefde.
Jongen, als je dit laat lopen, dan kom ik je persoonlijk een schop onder je reet verkopen.
Absoluut!quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Doe ik. Als je maar niet te lang wacht. Straks is ze van een ander. En dat willen we niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben al enorm ver over de grens van mijn comfortzone heengestapt. Gun me wat tijd.What you forget, you are gonna repeat.
Ja hoi.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ik ga de hulpstukken alvast opzoeken dan. Tot straks.quote:Wil je tijdens je reis contact houden via DM of via WA ofzo? Dan moet je je nummer nog even geven.
Nee, dat willen we niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Doe ik. Als je maar niet te lang wacht. Straks is ze van een ander. En dat willen we niet.
Heb haar zojuist een berichtje gestuurd.
Zolang er maar geen 'hihi' in je berichtje staat...quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, dat willen we niet.
Heb haar zojuist een berichtje gestuurd.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Vanavond/dit weekend word 'm niet hoorquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga de hulpstukken alvast opzoeken dan. Tot straks.Wil je tijdens je reis contact houden via DM of via WA ofzo? Dan moet je je nummer nog even geven.
Sowieso, wil ik je toch wel even meer hebben gesproken en gezien dan dit voor ik naar jou toe kom..Wat heb je gestuurd?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dat willen we niet.
Heb haar zojuist een berichtje gestuurd.![]()
Nog wel gefeliciteerd gisteren hoop ik?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dat willen we niet.
Heb haar zojuist een berichtje gestuurd.14 SHADES OF GREY
Niks opportunistisch is mij vreemd.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vanavond/dit weekend word 'm niet hoor
Sowieso, wil ik je toch wel even meer hebben gesproken en gezien dan dit voor ik naar jou toe kom..
Staat er niet in.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang er maar geen 'hihi' in je berichtje staat...Dat ik het jammer vond dat ze er gister niet bij kon zijn, maar dat de film wel een aanrader is.quote:
En of ze nog naar Skyfall wilde. Dat liet ze vorige keer dat ik haar sprak vallen namelijk.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Forum Opties Forumhop: Hop naar: