Seks! Vrijwel iedereen doet het of heeft het erover. Maar wat betekent seks nu voor jou (en je partner)? Meningen, ideeën, vragen en discussies zijn welkom. Geen puberaal gedrag aub.
Hier vind je allemaal super toffe (vaste) users die over van alles kunnen praten. Het gaat hier niet alleen om of over seks, maar eigenlijk wel vaak. Ook praten we vaak over het weer, over BBQ'en, over vakantie en over leuke toffe dingen zoals roze olifanten en lolly's met spinnen erin. Maar ook over spelletjes zoals weerwolfje en flesjedraaien. Je kan het zo gek niet bedenken of er wordt hier over gesproken!
Geintje hoor... Ik vind Drenthe wel gaaf... tis dat ik teveel van de zee houdt en er in de financiele branche daar geen werk zit. Anders had ik er best willen wonen
Geintje hoor... Ik vind Drenthe wel gaaf... tis dat ik teveel van de zee houdt en er in de financiele branche daar geen werk zit. Anders had ik er best willen wonen
Automobilist (88) alsnog overleden als gevolg van aanrijding in Nijverdal Nijverdal - Een 88-jarige automobilist uit Nijverdal is als gevolg van een aanrijding die plaats vond op dinsdag 11 december, alsnog aan de gevolgen van dit ongeval overleden. De 88-jarige raakte betrokken bij een kop-staart aanrijding in Nijverdal. In eerste instantie leek het letsel mee te vallen en werd hij door een ambulance naar het ziekenhuis overgebracht. Enkele dagen erna is de automobilist alsnog overleden. Op dinsdag 11 december 2012 om 18:05 uur kreeg de politie Hellendoorn de melding van een aanrijding met letsel met drie voertuigen op de Grotestraat (N35) te Nijverdal. Ter plaatse bleek de aanrijding te hebben plaatsgevonden ter hoogte van Hotel Dalzicht op de rijstrook voor verkeer komende uit de richting van Raalte en gaande in de richting van Nijverdal. Een 88-jarige bestuurder van een personenauto uit Nijverdal had te laat in de gaten dat het verkeer voor hem stil stond en botste op een bestelauto bestuurt door een 40-jarige man uit Hengelo (Ov). Door de aanrijding schoot deze bestuurder door tegen het voertuig, welke stil stond voor hem in de rij. Dit voertuig werd bestuurd door een 28-jarige man uit Nijverdal. De 88-jarige man klaagde over pijn in zijn maagstreek en is voor verder onderzoek vervoerd naar het ziekenhuis te Almelo. De voertuigen van de 40-jarige en 88-jarige man zijn gezien de schade afgesleept door een bergingsbedrijf. (bron: Politie Twente) Read more at http://112twente.nl/7812/#WqSqCjburh20pVP9.99
Oké dit is natuurlijk geen leuk nieuws, maar wat is het slecht geschreven.