SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - Bij voorkeur 22 of 23 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aaaw cutequote:Op vrijdag 14 december 2012 12:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
Dadelijk komt mijn neefje van 5 maanden op bezoek![]()
![]()
![]()
Ja, erg leukquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik hoop dat hij niet eenkennig is.![]()
Hallo FoBolurkerquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
Wat voor fototoestel ben jij?
Brutal. Fucking. Metal.![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hallo FoBolurker
Wat voor fototoestel ben jij?![]()
Ik ben een Canon EOS 600D of Olympus E-500 ligt er net aan![]()
![]()
Zit er ook 1 in NLquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat is in Belgie.... heb hem daar nog nooit gezien![]()
![]()
Goed bezigquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]![]()
Ik ben een Canon EOS 600D of Olympus E-500 ligt er net aan
Nouja hij vind mij iig leuk, net als opa, papa en mama.quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:20 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ja, erg leuk
Ik hoop dat hij niet eenkennig is.![]()
Oma niet![]()
![]()
Ja, dan ben ik er wel eens langsgeredenquote:Op weg naar dat vakantiehuisjespark
Drenthe is toch 1 groot vakantiehuisjespark?quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik er wel eens langsgeredenOp weg naar dat vakantiehuisjespark
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Drenthe is toch 1 groot vakantiehuisjespark?_!
Ooh, er is echt wel werk hoorquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat? Is toch zo? Allemaal mooie huizen, weinig werk
Vakantiehuisjes schoonmaken zeker?quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, er is echt wel werk hoor
Geintje hoor... Ik vind Drenthe wel gaaf... tis dat ik teveel van de zee houdt en er in de financiele branche daar geen werk zit. Anders had ik er best willen wonen
quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wel een foto maken van jouw eten he?![]()
![]()
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vakantiehuisjes schoonmaken zeker?
Geintje hoor... Ik vind Drenthe wel gaaf... tis dat ik teveel van de zee houdt en er in de financiele branche daar geen werk zit. Anders had ik er best willen wonen
Ik kom zelf niet zo vaak in Drenthe eigenlijk
quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat schijnt tof te zijn ofzoKomt vaak voorbij op Facebook enzo
Foto's van je eten
Oké dit is natuurlijk geen leuk nieuws, maar wat is het slecht geschreven.quote:Automobilist (88) alsnog overleden als gevolg van aanrijding in Nijverdal
Nijverdal - Een 88-jarige automobilist uit Nijverdal is als gevolg van een aanrijding die plaats vond op dinsdag 11 december, alsnog aan de gevolgen van dit ongeval overleden. De 88-jarige raakte betrokken bij een kop-staart aanrijding in Nijverdal. In eerste instantie leek het letsel mee te vallen en werd hij door een ambulance naar het ziekenhuis overgebracht. Enkele dagen erna is de automobilist alsnog overleden. Op dinsdag 11 december 2012 om 18:05 uur kreeg de politie Hellendoorn de melding van een aanrijding met letsel met drie voertuigen op de Grotestraat (N35) te Nijverdal. Ter plaatse bleek de aanrijding te hebben plaatsgevonden ter hoogte van Hotel Dalzicht op de rijstrook voor verkeer komende uit de richting van Raalte en gaande in de richting van Nijverdal. Een 88-jarige bestuurder van een personenauto uit Nijverdal had te laat in de gaten dat het verkeer voor hem stil stond en botste op een bestelauto bestuurt door een 40-jarige man uit Hengelo (Ov). Door de aanrijding schoot deze bestuurder door tegen het voertuig, welke stil stond voor hem in de rij. Dit voertuig werd bestuurd door een 28-jarige man uit Nijverdal. De 88-jarige man klaagde over pijn in zijn maagstreek en is voor verder onderzoek vervoerd naar het ziekenhuis te Almelo. De voertuigen van de 40-jarige en 88-jarige man zijn gezien de schade afgesleept door een bergingsbedrijf. (bron: Politie Twente)
Read more at http://112twente.nl/7812/#WqSqCjburh20pVP9.99![]()
Facebook heb je niet, Facebook heeft jouquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Regelmatig... Als ik wat lekkers gemaakt heb...
Waarvoor heb je anders FBDit account is niet meer in gebruik.![]()
Voor een 11-jarige is dat best goed, hoor.quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oké dit is natuurlijk geen leuk nieuws, maar wat is het slecht geschreven.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
goedemiddag
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
I knowquote:. Knutje vindt mij niet zo leuk. Dat is wederzijds, overigens.
ik jou welquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
I know. Knutje vindt mij niet zo leuk. Dat is wederzijds, overigens.
![]()
![]()
Dat weet ik. En dat heb ik Knut ook al gezegd, maar lezen is volgens mij lastig of zoquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:29 schreef Vinniiee het volgende:
Blokkeerfunctie werkt niet icm auto-update. Heb ik ook al eens gevraagd..
Ja, maar hij vind jou stom, dus dat wilt hij niet aannemen van jouquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. En dat heb ik Knut ook al gezegd, maar lezen is volgens mij lastig of zo.
.
![]()
Och dat boeit mij weinig.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, maar hij vind jou stom, dus dat wilt hij niet aannemen van jou.
Ik ga maar eens schilderen.
Hehequote:Op vrijdag 14 december 2012 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och dat boeit mij weinig.
Ik ga maar eens schilderen.
.
Succes, denk aan je knie![]()
![]()
Ik kan zittenquote:! Ik heb een tafelezel en daar past dit schilderij super op
.
Iemand, maak me dood.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ja hoe tof is dat he? Dat je je zo vies en zwak voelt dat je vriend een kruk in de douche zet en je eventjes helpt zonder dat je flauwvalt ....quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2012 14:09:55 ]![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoe tof is dat he? Dat je je zo vies en zwak voelt dat je vriend een kruk in de douche zet en je eventjes helpt zonder dat flauwvalt ....
Rustig aan.![]()
Liever snel en pijnloos.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk. Bezwaar tegen verminking?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dat doet de NS ook al.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik neem er altijd liever de tijd voor.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ja de zelfmoordlijn had ook al zijn ongenoegen geuit richting NS,quote:
Clienten moesten zo lang op de trein wachten dat ze doodgevroren waren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
Niet zo ziek. Maar wel ziek in de trein met eeuwen vertraging, overal storingen.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet zo ziek. Maar wel ziek in de trein met eeuwen vertraging, overal storingen.![]()
![]()
Geen idee, maar doet wel zeer.quote:
De treinen zijn wel kut ja. Iedere rit vertraging.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet zo ziek. Maar wel ziek in de trein met eeuwen vertraging, overal storingen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Waren ze maar kut.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De treinen zijn wel kut ja. Iedere rit vertraging.Rustig aan.![]()
Heel Nijmegen plat vanwege een stroomstoring.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De treinen zijn wel kut ja. Iedere rit vertraging.
Hehehe, dat is wel andere koek ja.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Heel Nijmegen plat vanwege een stroomstoring.Wat dan?quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ach, zolang mn haar maar goed zit.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe, dat is wel andere koek ja.
[..]
Wat dan?Net bij de kapper geweest.
Ik ga ook ff langs denk....quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, zolang mn haar maar goed zit.Net bij de kapper geweest.
Groetjes.Rustig aan.![]()
Je krullenbos wordt weer gesnoeid?quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ga ook ff langs denk....
Groetjes.
Groetjes terug, ik hoef ze niet.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Prrprrprrquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijn lieveling heeft d'r beurtje gehad hoorWeer goed doorgesmeerd en ze spint als een poesje
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Ik wil een snuggere opmerking maken, maar m'n hoofd zit vol snot.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijn lieveling heeft d'r beurtje gehad hoorWeer goed doorgesmeerd en ze spint als een poesje
Hoi.
Hij is vast op veel manieren in te koppen hoor, doe je bestquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil een snuggere opmerking maken, maar m'n hoofd zit vol snot.
Hoi.![]()
En hai![]()
![]()
Ik dacht dat je het over mij hadquote:![]()
Hoi
Heeft ie jou dan ook doorgesmeerd?quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over mij had![]()
HoiEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ow ik wilde wel zo'n opmerking maken, maar ik wist even niet of je daar wel zin in hadquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over mij had![]()
Hoi
Nou vooruit...
'Jij spint ook wel als een tevreden poesje'
![]()
![]()
Heb je L al doorgesmeerd?quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft ie jou dan ook doorgesmeerd?![]()
![]()
Wat niet is kan nog komenquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft ie jou dan ook doorgesmeerd?quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ik wilde wel zo'n opmerking maken, maar ik wist even niet of je daar wel zin in had
Nou vooruit...
'Jij spint ook wel als een tevreden poesje'
Ik twijfel tussen eenquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat niet is kan nog komen
[..]of een
![]()
![]()
![]()
Sinds we elkaar voor het laatst spraken, gisteravond, ben ik met C_M naar de film geweest terwijl L met haar familie uit eten was. Wat denk je zelf?quote:Sinds ik per ongeluk het verkeerde kpd-topic opende, kan ik me dit beter voorstellen dan dat ik wenselijk vind.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat niet is kan nog komen
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hahahaquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sinds we elkaar voor het laatst spraken, gisteravond, ben ik met C_M naar de film geweest terwijl L met haar familie uit eten was. Wat denk je zelf?
[..]
Sinds ik per ongeluk het verkeerde kpd-topic opende, kan ik me dit beter voorstellen dan dat ik wenselijk vind.
En wait wutDate jij 2 dames?
Nee dus, jammerquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sinds we elkaar voor het laatst spraken, gisteravond, ben ik met C_M naar de film geweest terwijl L met haar familie uit eten was. Wat denk je zelf?
[..]
Sinds ik per ongeluk het verkeerde kpd-topic opende, kan ik me dit beter voorstellen dan dat ik wenselijk vind.Heb je al dat lieve berichtje gestuurd?
En tja sorry, ik voelde de drang om te posten![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: