je bent vast heel heet als ik op de reacties hier af ga en dat wou ik natuurlijk niet missenquote:
Okquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:03 schreef missbehavin het volgende:
Of jullie geloven me gewoon op mijn woord.
quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je bent vast heel heet als ik op de reacties hier af ga en dat wou ik natuurlijk niet missen
Voor de spiegel. Naakt. Die komen zometeen allemaal in jouw mailbox.quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:12 schreef missbehavin het volgende:
Jullie zijn allemaal druk bezig met foto's maken ja?
quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor de spiegel. Naakt. Die komen zometeen allemaal in jouw mailbox.
ik zou dat niet verkeerd vindenquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:17 schreef Bengeltje het volgende:
Als iedereen dan even pics post, dan is het eindelijk bekend hoe heet iedereen is.
ja anders kun je net zo goed de fobo's checkenquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zou dat niet verkeerd vinden
wel naakt
of tenminste een deel naakt
anders is er niks aan
nou ja sommige mietjes hebben niet eens een fobo met foto'squote:Op vrijdag 14 december 2012 12:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja anders kun je net zo goed de fobo's checken
Mijn fobo staat vol met naaktfoto's van mezelf!quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja anders kun je net zo goed de fobo's checken
Tsssskquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ja sommige mietjes hebben niet eens een fobo met foto's
Mailen is voor watjes, post ze hier.quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor de spiegel. Naakt. Die komen zometeen allemaal in jouw mailbox.
Klonen? Dat vind ik zo flauw.quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:32 schreef rubbereend het volgende:
we kunnen gewoon onze KPD kloon allemaal bekend maken
quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klonen? Dat vind ik zo flauw.
Afgelopen jaar was er hier ook zo iemand. Kei leuke vent. Heulmacho heette ie. Kreeg er een beetje een crush op en zo... iedereen juichte met me mee...... bleek ie godverdomme een kloon te zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |