Ja, alle opgebaarde onmiddelijk aan het werk zetten.quote:Op vrijdag 14 december 2012 08:53 schreef opgebaarde het volgende:
Heb je ondertussen ook de oplossing voor de huidige crisis?
Miereneukerquote:Op vrijdag 14 december 2012 08:58 schreef Diemux het volgende:
Beetje jammer alleen dat er geen graafmachines kunnen komen. Is maar een detail hoor.
Met gesmolten planktonquote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 08:58 schreef Diemux het volgende:
Beetje jammer alleen dat er geen graafmachines kunnen komen. Is maar een detail hoor.
Ik dacht meer aan het als doel gebruiken bij de schietoefeningen van de F-16's wat normaal op terschellingen plaatsvindt. Rood vlagetje erbij en schieten maar.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:30 schreef Captain_Ghost het volgende:
gewoon scheepskanon op hem richten. bam
Restje ruimt de natuur het wel op.
Beestje is dan uit zijn lijden verlost..
Klinkt goed. wel rust ik f16 met 2000 pond bom aan.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:35 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan het als doel gebruiken bij de schietoefeningen van de F-16's wat normaal op terschellingen plaatsvindt. Rood vlagetje erbij en schieten maar.
Afsluitdijk erheen bouwen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 08:58 schreef Diemux het volgende:
Wat heeft dat met die bultrug te maken...?quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:46 schreef SicSicSics het volgende:
Als de IND nou eens half zo zijn best deed, zaten we nu ook niet met al die tentenkampen en schrijnende gevallen!
Ja, de werklozen met een schepje en emmertje naar het strand sturen om walvissen uit te graven.quote:Op vrijdag 14 december 2012 08:53 schreef opgebaarde het volgende:
Ik geef het meteen door.
Heb je ondertussen ook de oplossing voor de huidige crisis?
Serieus?quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:47 schreef Robijn48 het volgende:
Wat heeft dat met die bultrug te maken...?
Waarom? Het lijkt mij een vrij humane manier om het beest uit zijn lijden te verlossen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:11 schreef Brum_brum het volgende:
Geenstijl is een campagne gestart om een granaat bij die arme vis in de bek te leggen! Boycot geenstijl!
Was ook een trollpost zoals er hier zovele van zijn.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:17 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Waarom? Het lijkt mij een vrij humane manier om het beest uit zijn lijden te verlossen.
Het is gewoon gemakzucht. om dat beest op te blazen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:17 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Waarom? Het lijkt mij een vrij humane manier om het beest uit zijn lijden te verlossen.
Wie heeft er hier dan over opblazen? Jij toch?quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:32 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Het is gewoon gemakzucht. om dat beest op te blazen.
Ecomare had het erover. Maar gelukkig kwamen ze ook tot inzicht dat dat zielig zou zijn.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:33 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Wie heeft er hier dan over opblazen? Jij toch?
Vooralsnog helemaal niets van bekend.
Hij wordt met rust gelaten om te sterven.
Ik denk dat Ecomare alles gedaan heeft wat in hun vermogen ligt.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:37 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ecomare had het erover. Maar gelukkig kwamen ze ook tot inzicht dat dat zielig zou zijn.
Wie is hier nou de trol? Alles gedaan wat ze konden? Als ze dat echt hadden gedaan vast dat beest al vrij.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:39 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik denk dat Ecomare alles gedaan heeft wat in hun vermogen ligt.
Er is nog niet veel nieuws bekend, behalve dit.
Geen nieuwe reddingspoging voor bultrug
Arm dier.
Ah, meneertje achter het toetsenbord weet het beterquote:Op vrijdag 14 december 2012 10:40 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Wie is hier nou de trol? Alles gedaan wat ze konden? Als ze dat echt hadden gedaan vast dat beest al vrij.
Het was wel degelijk serieus geopperd om het dier uit zijn lijden te verlossen aangezien het niet op een andere manier mogelijk isquote:Op vrijdag 14 december 2012 10:33 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Wie heeft er hier dan over opblazen? Jij toch?
Vooralsnog helemaal niets van bekend.
Hij wordt met rust gelaten om te sterven.
Jawel dus. Ze laten hem met rust.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het was wel degelijk serieus geopperd om het dier uit zijn lijden te verlossen aangezien het niet op een andere manier mogelijk is
Inderdaad, dus niet uit zijn lijden verlossen maar langzaam laten stervenquote:Op vrijdag 14 december 2012 10:45 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jawel dus. Ze laten hem met rust.
Prima. Alsof een stel internethelden het beter weetquote:Op vrijdag 14 december 2012 10:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Inderdaad, dus niet uit zijn lijden verlossen
En weet je zeker dat ze er alles aan gedaan hebben om hem vrij te krijgen? Ik durf daar mijn hand niet voor in het vuur te steken
Jij doet toch hetzelfdequote:Op vrijdag 14 december 2012 10:47 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Prima. Alsof een stel internethelden het beter weet
Nee.quote:
Gewoon laten liggen. Ontploft vanzelf.quote:
Hij en ik beweren ook niet dat ze niet hun best hebben gedaan om het dier te bevrijden maar ik steek mijn hand niet in het vuur dat ze alles uit de kast hebben gehaald.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:49 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee.
Ik hou me bij het nieuws. En vertrouw op de mensen die er verstand van hebben.
Vind het rot voor het dier, en voor de mensen die zich zo hard ingezet hebben.
http://www.nu.nl/binnenla(...)rand-bij-helder.htmlquote:Bij de reddingsactie zijn mensen betrokken van het korps mariniers, Ecomare, Kustwacht, reddingsmaatschappij waren en het instituut voor zeeonderzoek NIOZ.
Het enige wat het leger kan is dingen opblazen en doden.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:52 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)rand-bij-helder.html
Lijkt me dat ze dan toch al het mogelijke hebben gedaan als zelfs het korps mariniers erbij gehaald is.
Plus zandzakken vullen en in een rijtje doorgevenquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:00 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Het enige wat het leger kan is dingen opblazen en doden.
Ja maar dat is geoefend om zichzelf te beschermen tegen andere mensen met gunzquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Plus zandzakken vullen en in een rijtje doorgeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |