Ja, alle opgebaarde onmiddelijk aan het werk zetten.quote:Op vrijdag 14 december 2012 08:53 schreef opgebaarde het volgende:
Heb je ondertussen ook de oplossing voor de huidige crisis?
Miereneukerquote:Op vrijdag 14 december 2012 08:58 schreef Diemux het volgende:
Beetje jammer alleen dat er geen graafmachines kunnen komen. Is maar een detail hoor.
Met gesmolten planktonquote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 08:58 schreef Diemux het volgende:
Beetje jammer alleen dat er geen graafmachines kunnen komen. Is maar een detail hoor.
Ik dacht meer aan het als doel gebruiken bij de schietoefeningen van de F-16's wat normaal op terschellingen plaatsvindt. Rood vlagetje erbij en schieten maar.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:30 schreef Captain_Ghost het volgende:
gewoon scheepskanon op hem richten. bam
Restje ruimt de natuur het wel op.
Beestje is dan uit zijn lijden verlost..
Klinkt goed. wel rust ik f16 met 2000 pond bom aan.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:35 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan het als doel gebruiken bij de schietoefeningen van de F-16's wat normaal op terschellingen plaatsvindt. Rood vlagetje erbij en schieten maar.
Afsluitdijk erheen bouwen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 08:58 schreef Diemux het volgende:
Wat heeft dat met die bultrug te maken...?quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:46 schreef SicSicSics het volgende:
Als de IND nou eens half zo zijn best deed, zaten we nu ook niet met al die tentenkampen en schrijnende gevallen!
Ja, de werklozen met een schepje en emmertje naar het strand sturen om walvissen uit te graven.quote:Op vrijdag 14 december 2012 08:53 schreef opgebaarde het volgende:
Ik geef het meteen door.
Heb je ondertussen ook de oplossing voor de huidige crisis?
Serieus?quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:47 schreef Robijn48 het volgende:
Wat heeft dat met die bultrug te maken...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |