Bronquote:Moeder vermoordt haar drie kinderen
In Diest heeft zich deze namiddag een gezinsdrama afgespeeld. Drie jonge kinderen van 2, 4 en 6 jaar zijn omgekomen. Hun moeder is in kritieke toestand. Het parket van Leuven kan nog niet zeggen wat er precies gebeurd is, maar het ziet ernaar uit dat de moeder eerst de kinderen ombracht en dan probeerde om zelf uit het leven te stappen.
quote:Op donderdag 13 december 2012 21:40 schreef Muisraket het volgende:
Afgrijselijk verhaal dit. Je zult maar merken dat je moeder hysterisch wordt, vervolgens naar boven gaan, en je dode broertjes en zusjes aantreffen.![]()
![]()
Update: http://www.standaard.be/a(...)elid=DMF20121213_090
quote:Op donderdag 13 december 2012 21:51 schreef Melleyn het volgende:
"Genoeg lachgas om alle kinderen te doden"
quote:Op donderdag 13 december 2012 13:42 schreef Melleyn het volgende:
http://www.deredactie.be/(...)binnenland/1.1160855
Heb een filmpje van ze gevonden, al gaat dit over het thuisonderwijs en niet over de hoogbegaafdheid. Hoeveel programma's zijn er bij die lui opgenomen?![]()
Dan heb jij echt een ander blog gelezen dan ik. Ik vond het maar enge verhaaltjes allemaal.quote:Op vrijdag 14 december 2012 07:54 schreef Marie30 het volgende:
Ik bewonder wel het feit dat ze de kinderen thuis onderwees, aan die blog te zien, deed ze dat ook heel goed. Een verschrikkelijk drama is het, vreselijk dat het zover is moeten komen.
Toen ik de OP schreef had ik de blog enkel nog maar 'bekeken'. Nadat ik de blog gelezen heb, heb ik heel wat andere meningen neergeschreven, zie topic 1quote:Op vrijdag 14 december 2012 07:57 schreef _VoiD_ het volgende:
[..]
Dan heb jij echt een ander blog gelezen dan ik. Ik vond het maar enge verhaaltjes allemaal.
quote:Op de blog van de moeder verscheen gisteren nog een hartverscheurend bericht, dat blijkbaar door de oudste kinderen O. en M. geplaatst werd.
‘Lieve Kerstman, kan u er voor zorgen dat mam, mijn twee kleine broertjes en mijn kleine zusje weer helemaal beter worden? Heel veel liefs van O. en M.'
Ik heb het enge idee dat ze dat zelf gedaan heeft...quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:50 schreef Leandra het volgende:
Ik heb niet de illusie dat dat bericht werkelijk door de twee oudste kinderen geplaatst is.
Ik ook, het lijkt me sterk dat de kinderen überhaupt nog toegang tot een computer hebben gehad nadat het ontdekt was.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb het enge idee dat ze dat zelf gedaan heeft...
En voor dit soort zaken is het toch beter dat 'men' die blog offline haalt?quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ook, het lijkt me sterk dat de kinderen überhaupt nog toegang tot een computer hebben gehad nadat het ontdekt was.
Het zou me niet eens verbazen als ze het zelf gedaan heeft nadat ze de kleintjes vermoord had en niet meer verder kon.
Heeft ze zelf gedaan met haar hoofd.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:50 schreef Leandra het volgende:
Ik heb niet de illusie dat dat bericht werkelijk door de twee oudste kinderen geplaatst is.
Ja, het is vreemd dat die blog nog openbaar staat, het is ook vreemd dat vader dat ding niet al offline of tenminste private heeft gezet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
En voor dit soort zaken is het toch beter dat 'men' die blog offline haalt?
Het gaat ook over de vermoorde kinderen, is er dan geen enkel respect meer?
In Nederland was de blog allang al weggehaald.
quote:Nu vult mam haar dagen met het uitdelen van een uitgestrekt gamma vloeibare medicatie. Genoeg om er een heel leger mee lam te leggen. bron
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een report gedaan, als meer mensen dat nou even doen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, het is vreemd dat die blog nog openbaar staat, het is ook vreemd dat vader dat ding niet al offline of tenminste private heeft gezet.
Maar als ze in België bij het OM met zoveel verstand van computers en het internet hebben als in NL dan verbaast het me niet als het niet offline mag omdat het OM het nog door wil spitten en ze bang zijn dat er bewijsmateriaal verduisterd wordt.
Nou ja, ze zouden ook naast elkaar in de tuin liggen, maar de officiele verklaring is toch dat ze in bed gevonden zijn.quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:00 schreef Luxuria het volgende:
Omg ik heb met open mond het vorige topic gelezen.
Steeds meer dingen die erbij komen, dat ze toch niet een zelfmoordpoging heeft gedaan, dat ze die andere twee kinderen ook wilde vermoorden etc.
21% vindt dat bericht "grappig"quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:14 schreef yvonne het volgende:
Hulpverleners wisten eerst niet dat moeder 3 kinderen gedood had in Diest
http://www.hln.be/hln/nl/(...)d-had-in-Diest.dhtml
Tsja, als je een oproep krijgt dat een vrouw iets mankeert loop je het hele huis niet door, volgens mij mag dat ook niet. Maar wat moet het een schok geweest zijn voor de hulpverlening de dode kindjes aan te treffenquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:18 schreef Leandra het volgende:
Mijn hemel, dat het pas 2 uur later ontdekt is dat de 3 jongste kinderen dood waren....
De oudste zoon heeft ze ontdekt..quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tsja, als je een oproep krijgt dat een vrouw iets mankeert loop je het hele huis niet door, volgens mij mag dat ook niet. Maar wat moet het een schok geweest zijn voor de hulpverlening de dode kindjes aan te treffen
Ja ik snap ook wel dat het in eerste instantie een geruststelling is dat de kindjes "slapen" want dat scheelt een hoop ellende in zo'n situatie, maar wat moet die buurvrouw zich enorm schuldig voelen dat ze niet gecontroleerd heeft of ze echt sliepen....quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tsja, als je een oproep krijgt dat een vrouw iets mankeert loop je het hele huis niet door, volgens mij mag dat ook niet. Maar wat moet het een schok geweest zijn voor de hulpverlening de dode kindjes aan te treffen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |