Lachgas hoeft, mits op de juiste manier gebruikt, niet onveilig te zijn (en is als drug, wanneer je het verstandig gebruikt, wel een laughing matter), maar fatale afloop door zuurstoftekort in de hersenen danwel bevriezing van de longen is zeker geen laughing matter, nee.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:45 schreef Copycat het volgende:
Terwijl hulpdiensten, oudste kinderen en buurvrouw beneden bezig waren met de paniekaanval van mommie dearest laten boven drie kinderen dood.
Lachgas ain't no laughing matter.
Oh man die video bij de update die het verhaal uitlegd... om te janken hoe het gegaan is.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:40 schreef Muisraket het volgende:
Afgrijselijk verhaal dit. Je zult maar merken dat je moeder hysterisch wordt, vervolgens naar boven gaan, en je dode broertjes en zusjes aantreffen.![]()
![]()
Update: http://www.standaard.be/a(...)elid=DMF20121213_090
Dat mens praat trouwens niet als een Nederlandse.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:51 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Oh man die video bij de update die het verhaal uitlegd... om te janken hoe het gegaan is.![]()
De moeder had de flesjes lachgas verzameld en opgespaard. Drievoudige moord met voorbedachte rade... ze wilde daarna ook de twee oudste doden. Tweevoudige poging tot moord met voorbedachte rade...
En in tegenstelling tot wat iedereen dacht en de pers rapporteerde, heeft ze zichzelf niets aangedaan. Zover was ze dus niet geraakt, vermoed ik dan...
Neen viel me ook op bij de video van Karrewiet. Ze schrijft wel heel Nederlands Nederlands... Schizofrenie?quote:Op donderdag 13 december 2012 21:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat mens praat trouwens niet als een Nederlandse.
Inderdaad zegquote:Op donderdag 13 december 2012 21:51 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Oh man die video bij de update die het verhaal uitlegd... om te janken hoe het gegaan is.![]()
Jawel. Ze kreeg een paniekaanval voor ze verdere actie kon ondernemen. Zie de laatste link.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:54 schreef FAUSTINO het volgende:
Ze leeft toch niet meer mag ik hopen?
Jawel, ze heeft zichzelf niets aangedaan. Ze is ingestort nadat ze de drie had vermoord voordat ze de twee andere kon doden. Zie filmpje bij updatesquote:Op donderdag 13 december 2012 21:54 schreef FAUSTINO het volgende:
Ze leeft toch niet meer mag ik hopen?
Volgens mij was haar man Nederlands.. pin me er niet op vastquote:Op donderdag 13 december 2012 21:54 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Neen viel me ook op bij de video van Karrewiet. Ze schrijft wel heel Nederlands Nederlands... Schizofrenie?
Ah dat zou kunnen. Ik weet het niet hoor. Ik ging van de schrijfstijl op de blog uit... En het is eigenlijk ook niet honderd procent zeker wie die schreef (vermoed wel moeder) omdat er over iedereen in de derde persoon wordt geschreven; aardmannetjes, mams, paps...quote:Op donderdag 13 december 2012 21:55 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Volgens mij was haar man Nederlands.. pin me er niet op vast
Ja, dat in ieder geval, uit Drenthe.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:55 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Volgens mij was haar man Nederlands.. pin me er niet op vast
Lachgas is juist link omdat het moeilijk te doseren valt.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Lachgas hoeft, mits op de juiste manier gebruikt, niet onveilig te zijn (en is als drug, wanneer je het verstandig gebruikt, wel een laughing matter), maar fatale afloop door zuurstoftekort in de hersenen danwel bevriezing van de longen is zeker geen laughing matter, nee.
quote:Op donderdag 13 december 2012 21:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel. Ze kreeg een paniekaanval voor ze verdere actie kon ondernemen. Zie de laatste link.
Ah ok.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:55 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Jawel, ze heeft zichzelf niets aangedaan. Ze is ingestort nadat ze de drie had vermoord voordat ze de twee andere kon doden. Zie filmpje bij updates
quote:Op donderdag 13 december 2012 21:51 schreef Melleyn het volgende:
"Genoeg lachgas om alle kinderen te doden"
En hoe lang werken die wel niet, vroeg ik me af...? Want dat drama gebeurde toch vroeg op de middag en dat ongeval 's avonds laat? Of heb ik dat mis? Lijkt me niet gezond na zo'n heftig trauma nog zo'n lange shift werken...quote:Op donderdag 13 december 2012 21:58 schreef Melleyn het volgende:
En dat dat medische team dan later op de dag ook nog bij een dodelijk ongeval betrokken raakt.. Wat hadden die een kutdag
Heeft zij geen geen recht op en bovenal er lopen meer van dit soort figuren rond dus hopelijk gebeurt dat niet.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:59 schreef Marie30 het volgende:
[..]![]()
Over een half jaar krijgen we een wazig interview met haar vanuit de gevangenis, hoe ze de kinderen gedood heeft en de andere wilde doden voor hun eigen bestwil. Want alles is de schuld van de maatschappij en het systeem...
Kids kunnen niet leven in deze rare wereld zonder mij? Dunno?quote:Op donderdag 13 december 2012 22:03 schreef Leandra het volgende:
Mijn hemel wat een mens, hoe kun je zover zijn dat je je eigen kinderen op zo'n manier om zeep kunt helpen?
Dat je dat überhaupt al kunt trouwens, dat blijft me verbazen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |