Precies. Ze zou ook opnieuw een gezin moeten kunnen opbouwen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:48 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als ze een psychiatrische aandoening heeft lijkt dat me niet eens zo'n gekke gedachte.
Dat zijn jouw woorden.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ze zou ook opnieuw een gezin moeten kunnen opbouwen.
Inderdaadquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:18 schreef Leandra het volgende:
Ja, een gifmengster nota bene.... de dames kunnen elkaar vast mooie dingen vertellen over allerlei natuurlijke middelen die wel of geen effect hebben.
Wellicht weet de gifmengster nog een zootje wondermiddelen voor haar die ze dan kan bestellen.
Bronquote:Begrafenis drie kindjes gezinsdrama Diest vindt zaterdag in intieme kring plaats
(Belga) De drie kinderen van 2, 4 en 6 jaar die vorige week woensdag thuis in Molenstede (Diest) door hun moeder werden gedood, worden zaterdag begraven in Tessenderlo. Dat gebeurt in zeer intieme kring. Over de exacte locatie en het tijdstip van de begrafenis wordt niet gecommuniceerd.
Het stadsbestuur van Diest opende een rouwregister voor Nell (2), Arno (4) en Emil (6) die bij het drama om het leven kwamen. Daarin kunnen mensen hun gevoelens en steunbetuigingen neerschrijven. De burgemeester van Diest, Jan Laurys (DDS), vraagt aan pers en sympathisanten om de wens van de familie te respecteren om het afscheid van de kinderen in besloten kring te houden en zeker de eerste dagen terughoudendheid aan de dag te leggen. Het is niet duidelijk of de moeder van de kinderen op de uitvaart aanwezig zal zijn. Vooral haar problematische geestelijke toestand zou naar verluidt zorgen baren. De aanhouding van de vrouw werd gisteren door de raadkamer in Leuven voor dertig dagen verlengd. (ANA)
Lijkt me voor de vader en voor de andere twee kinderen niet echt opportuun. Als de pers maar wegblijft...quote:Op woensdag 19 december 2012 22:32 schreef Specularium het volgende:
Ik kan werkelijk geen enkele reden verzinnen waarom moeder bij die uitvaart zou moeten zijn.
quote:Deze blog is alleen toegankelijk voor uitgenodigde lezers
http://bolleboos.blogspot.com/
U bent niet uitgenodigd om deze blog te lezen. Als u denkt dat dit een vergissing is, neemt u contact op met de auteur van de blog en vraagt u om een uitnodiging.
Geen idee. Ik weet dat enkele jaren geleden hier in de buurt een meisje van veertien samen met haar vriendje haar moeder vermoord heeft. Hoofd ingeslagen met hamer. Heel gruwelijk. Dat meisje wilde ook naar de begrafenis van haar moeder die zelf mee vermoordde. Haar Oma (moeder van de dode vrouw) en haar zusje hebben dat verhinderd door uitdrukkelijk aan justitie te laten weten dat ze niet uitgenodigd was. Ze hebben haar naam ook niet op de doodsbrief vermeld. Zo leek het alsof die vrouw twee kinderen had ipv drie...quote:Op woensdag 19 december 2012 22:38 schreef Leandra het volgende:
Het gebeurt volgens mij wel vaker dat de moordende ouder ook aanwezig is bij de uitvaart, en als de vader en andere kinderen er geen moeite mee hebben....
Het blijft nogal dubbel natuurlijk, ze heeft ze vermoord maar ze is ook hun moeder.
quote:DIEST - Ils G. (36), de moeder uit Diest die vorige week drie van haar vijf kinderen doodde, heeft woensdag afscheid van hen mogen nemen. De politie haalde de vrouw op in de gevangenis in Hasselt, waarop ze naar het funerarium werd gebracht. Na het korte afscheid werd ze meteen teruggebracht naar haar cel.
Ils G. wordt verdacht van de moord op haar drie jongste kinderen, N. (2), A. (4) en E. (6), waarna ze een epilepsieaanval kreeg. De vrouw zou sindsdien volledig van de kaart zijn. Haar psychische toestand is zorgwekkend, waardoor ze niet aanwezig was in de raadkamer eerder deze week. Tijdens haar ondervraging verklaart G. zich niets te herinneren.
Over de doodsoorzaak bestaat nog geen honderd procent duidelijkheid. Er is sprake van dat de kinderen met helium of lachgas werden verstikt. Maar de resultaten van het toxicologisch onderzoek op de lichaampjes laten nog op zich wachten.
De kinderen worden morgen in intieme kring begraven in Tessenderlo. Over de precieze locatie en het tijdstip wordt niet gecommuniceerd. Het stadsbestuur in Diest opende wel een rouwregister.
Hartverwarmendquote:
Nee, ik ook niet. Dacht eindelijk nieuws maar helaas.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 17:08 schreef Viv het volgende:
Sorry voor de gigantische kickmaar ik kwam dit topic toevallig tegen, en ik vroeg me af of die moeder veroordeeld of vrijgesproken is. Dat zou inmiddels wel gebeurd moeten zijn, maar ik kan geen nieuwsberichten vinden van ná december 2012. Jullie wel?
https://uitspraken.rechtspraak.nl/quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 17:08 schreef Viv het volgende:
Sorry voor de gigantische kickmaar ik kwam dit topic toevallig tegen, en ik vroeg me af of die moeder veroordeeld of vrijgesproken is. Dat zou inmiddels wel gebeurd moeten zijn, maar ik kan geen nieuwsberichten vinden van ná december 2012. Jullie wel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |