abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 13 december 2012 @ 07:43:37 #151
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_120256988
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 00:57 schreef Hetkapitaal het volgende:
Dit had een aanwijzing moeten zijn. Ze heeft het over hoe mooi de dood is:

[..]

Is in post 12 reeds vermeld ;)

quote:
Die bijwerking dat je blauw kan worden :{
Are you fokking to me?
pi_120259897
Was die vrouw nou echt ziek? Qua ziektes had ze wel van alles.
  Redactie Frontpage donderdag 13 december 2012 @ 10:34:02 #153
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_120259927
quote:
9s.gif Op woensdag 12 december 2012 23:22 schreef Specularium het volgende:

[..]

Staat er zo'n plaatje bij waarvan ik niet weet of het de medicijnvoorraad van mam is:

[ afbeelding ]
Lijkt me een click2buy surprise doos.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  donderdag 13 december 2012 @ 10:41:45 #154
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_120260158
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 10:33 schreef Ziba het volgende:
Was die vrouw nou echt ziek? Qua ziektes had ze wel van alles.
Ik ga er vanuit dat het gros van haar klachten veroorzaakt werden door de ziekte van Lyme.
Dat kan (bij gebrek aan behandeling) nogal ernstige en zeer verschillende klachten veroorzaken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_120260177
Wat een gaar wijf man. Lekker voor die vent van haar ook.

3 van je kinderen die vermoord worden door je gestoorde vrouw die klaarblijkelijk nogal issues heeft.

Ik zou dat wijf alsnog kapot stampen. Stomme hoer :r
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Redactie Frontpage donderdag 13 december 2012 @ 10:42:37 #156
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_120260179
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 10:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik ga er vanuit dat het gros van haar klachten veroorzaakt werden door de ziekte van Lyme.
Dat kan (bij gebrek aan behandeling) nogal ernstige en zeer verschillende klachten veroorzaken.
Wat dan weer gemakkelijk uitmondt in psychische klachten...
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_120260378
Sowieso zijn dit soort moeders die hun kinderen op deze manier grootbrengen een typische indicatie van een ernstig gestoorde persoonlijkheid.

Je kinderen 'aardmannetjes' noemen is gewoon ziek en je kinderen het leven ontnemen omdat je denkt dat ze zonder de ' verstikkende aandacht' van moeder niet kunnen overleven en ze daarom maar beter af zijn met de eeuwige slaap, dat is een nog veel ziekere gedachte.
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
  donderdag 13 december 2012 @ 10:51:19 #158
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_120260442
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 10:42 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Wat dan weer gemakkelijk uitmondt in psychische klachten...
Ja, daar kan ik me wel wat bij voorstellen als het zenuwstelsel aangetast wordt.... en van de rest van dit rijtje word ik ook niet vrolijk.

Overigens vraag ik me toch af wat de rol van de vader hierin is, je weet toch dat je vrouw ziek is, niet meer de kracht heeft die ze zou moeten hebben, en toch sta je het toe dat ze niet alleen de zorg voor 5 kinderen op zich neemt, maar dat ook nog eens full-time doet door die kinderen thuis te onderwijzen.

Dan ben je in mijn ogen net zo goed schuldig aan de sloop die zij heeft ondergaan, want de kans lijkt me niet ondenkbaar dat ze het een stuk langer had volgehouden als ze niet zoveel hooi op haar vork had genomen.

Ik snap ook niet dat je je kinderen achterlaat bij een partner die een potentieel gevaar voor je kinderen is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_120260983
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 10:51 schreef Leandra het volgende:

Ja, daar kan ik me wel wat bij voorstellen als het zenuwstelsel aangetast wordt.... en van de rest van dit rijtje word ik ook niet vrolijk.

Minstens de helft van wat er op dat lijstje voorkomt zijn klachten waar gezonde mensen regelmatig last van hebben. Dus het lijkt mij allemaal wel mee te vallen. Ik denk dat de problemen van deze dame vooral tussen de oren zitten.
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_120260989
is wel een beetje makkelijk praten achteraf: had die vader niet dit of dat, of anderen..

feit is dat dit soort dingen helaas maar al te vaak gebeuren, ergens gaat er iets grondig mis maar blijkbaar ziet niemand t op tijd.

Zo ook met de kinderen die zelfmoord plegen vanwege t pesten... blijkbaar zien mensen gewoon minder dan we denken of worden signalen niet serieus genomen om wat voor reden dan ook.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 13 december 2012 @ 11:09:57 #161
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_120261045
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 11:07 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Minstens de helft van wat er op dat lijstje voorkomt zijn klachten waar gezonde mensen regelmatig last van hebben. Dus het lijkt mij allemaal wel mee te vallen. Ik denk dat de problemen van deze dame vooral tussen de oren zitten.
Mwah, de serieuzere verschijnselen als aantasting van de zenuwen in de latere stadia zijn gewoon een feit.
En als ze al 8 jaar Lyme had en afgelopen september pas aan de antibiotia ging dan snap ik niet waarom je zolang zonder bent doorgegaan.... kinderen gekregen en alles.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 13 december 2012 @ 11:22:22 #162
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_120261369
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 11:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mwah, de serieuzere verschijnselen als aantasting van de zenuwen in de latere stadia zijn gewoon een feit.
En als ze al 8 jaar Lyme had en afgelopen september pas aan de antibiotia ging dan snap ik niet waarom je zolang zonder bent doorgegaan.... kinderen gekregen en alles.
Als je doelt op wat ik gevonden had; afgelopen september ging ze aan dat zilver-spul.
  donderdag 13 december 2012 @ 11:37:19 #163
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_120261849
quote:
99s.gif Op donderdag 13 december 2012 11:22 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Als je doelt op wat ik gevonden had; afgelopen september ging ze aan dat zilver-spul.
Ja, maar toen had ze er ook relatief kort geleden een behandeling met rocephin (een anti-biotica wat ook voor Lyme wordt gebruikt) opzitten, maar dat gaf heftige reacties, vervolgens zelf dokteren met minocycline (ook een anti-biotica, niet voor Lyme) en op daarna pas dat zilver-spul.

Het lijkt er op alsof er pas afgelopen september überhaupt sprake was van medicatie, terwijl ze wel weet dat ze al 8 jaar Lyme had.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 13 december 2012 @ 11:54:37 #164
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_120262412
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 11:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, maar toen had ze er ook relatief kort geleden een behandeling met rocephin (een anti-biotica wat ook voor Lyme wordt gebruikt) opzitten, maar dat gaf heftige reacties, vervolgens zelf dokteren met minocycline (ook een anti-biotica, niet voor Lyme) en op daarna pas dat zilver-spul.

Het lijkt er op alsof er pas afgelopen september überhaupt sprake was van medicatie, terwijl ze wel weet dat ze al 8 jaar Lyme had.
Weird. Echt gevaarlijk, dat wantrouwen in de reguliere medische wereld.
  donderdag 13 december 2012 @ 11:55:29 #165
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_120262430
quote:
Gezinsdrama Diest: Kinderen waren hoogbegaafd

08:01 UPDATE BINNENLAND Terwijl haar twee oudste kinderen in de buurt aan het spelen waren, heeft een moeder uit Diest woensdagmiddag haar drie jongste kinderen om het leven gebracht. De vrouw kampt met psychische problemen.
Ils G. (36) bracht haar kinderen van twee, vier en zes jaar om het leven terwijl haar man op zijn werk was. Daarna probeerde ze vergeefs zichzelf om te brengen. Ze werd in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht, maar haar toestand is intussen stabiel.

Haar twee andere, oudere kinderen waren bij de buren aan het spelen. Mogelijk hebben zij bij hun thuiskomst de hulpdiensten verwittigd. Die vonden Emil, Arno en Nell dood in hun bedjes.

In het huis werd een grote hoeveelheid pillen aangetroffen. Het Leuvense parket gaat ervan uit dat de kinderen vergiftigd zijn, maar de autopsie donderdag moet meer duidelijkheid geven.
http://www.gva.be/nieuws/(...)n-hoogbegaafd-2.aspx
pi_120262490
quote:
Haar twee andere, oudere kinderen waren bij de buren aan het spelen. Mogelijk hebben zij bij hun thuiskomst de hulpdiensten verwittigd. Die vonden Emil, Arno en Nell dood in hun bedjes.
:'(
  donderdag 13 december 2012 @ 12:20:12 #167
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_120263194
Ik word dus misselijk van het woord 'aardmannetjes' steeds :r Schoonmoeder was het niet met haar eens.

quote:
Bij de man van mam's dromen, kreeg mam een schoonmoeder cadeau. Mam had er niet om gevraagd. Ze zat zomaar gratis bijgeleverd in het pakket. Twee voor de prijs van één zeg maar. Het leek mam destijds wel leuk zo'n gezellige bolle-wangen-hapsnoet-schoonmoeder, die altijd een pan versgemaakte soep klaar had staan voor haar kleinkinderen. Eentje die het leuk vond om haar kennis en wijsheid door te geven aan de volgende generatie. Met de tijd leerde mam dat schoonmoeders er in alle soorten en maten zijn. Meer dan vroeger beschikken ze over een eigen druk seniorenprogramma. Sommige schoenmoeders hebben altijd kritiek op schoondochter's kledij, schoondochter's kookkunsten en schoondochter's ‘belachelijke’ idee over hoe aardmannetjes huisonderwijs verkiezen boven naar school gaan. Dus denk maar niet dat aardmannetjes door familie gesteund worden in hun huisonderwijsovertuiging. Ze vinden aardmannetjes maar wat raar. Mam krijgt langs alle kanten tegenwind. Zelfs nu dat al twee aardmannetjes twee tot drie jaar eerder hun getuigschrift lagere school behaalden. Aardmannetjes het thuis erg naar hun zin hebben. Vrolijk door het leven huppelen. Dan nog blijft schoonmoeder halsstarrig vasthouden aan het feit dat school veel beter voor aardmannetjes zou zijn. Het schoentje wringt hem natuurlijk in het feit dat mam een wel zeer bijzondere band opbouwt met de aardmannetjes, waarvan mam vindt dat het haar absolute recht is als huisonderwijsmoeder. Hoe dan ook zal het huisonderwijs er sowieso blijven tot de dag dat mam er het loodje bij neerlegt, wat schoonmoeder er ook van moge denken!
http://bolleboos.blogspot(...)e-prijs-van-een.html
  donderdag 13 december 2012 @ 12:26:30 #168
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_120263381

Zo is het eerder een marsmannetje. :@
pi_120263435
quote:
9s.gif Op donderdag 13 december 2012 12:26 schreef hexje het volgende:
[ afbeelding ]

Zo is het eerder een marsmannetje. :@
quote:
9s.gif Op donderdag 13 december 2012 00:20 schreef Specularium het volgende:

[..]

Nouja, ze hebben soms een groot voorhoofd, misschien komt daar de misvatting vandaan dat ze hoogbegaafd zijn.
pi_120265466
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 11:56 schreef Melleyn het volgende:

[..]

:'(
Volgens deze lagen de aardmannetjes netjes naast elkaar in de tuin. :{
pi_120265885
http://www.deredactie.be/(...)binnenland/1.1160855

Heb een filmpje van ze gevonden, al gaat dit over het thuisonderwijs en niet over de hoogbegaafdheid. Hoeveel programma's zijn er bij die lui opgenomen? :{
pi_120266474
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 12:20 schreef hexje het volgende:
Ik word dus misselijk van het woord 'aardmannetjes' steeds :r Schoonmoeder was het niet met haar eens.

[..]

http://bolleboos.blogspot(...)e-prijs-van-een.html
Smerige tor is zij. :')

Sowieso is een school beter. Al helemaal qua sociale ontwikkeling: vriendjes/vriendinnetjes.
  donderdag 13 december 2012 @ 14:10:33 #173
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_120266913
Wow, die moeder heeft echt een flinke tik van een molen gehad zeg! :o
  donderdag 13 december 2012 @ 14:20:07 #174
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_120267277
Die moeder was uiteraard zwaar gestoord en had moeten worden opgenomen in een psychiatrische inrichting. Helaas is het vaak zo bij dit soort paranoide-schizofrene afwijkingen dat de patient zelf vindt dat er niks met hem/haar aan de hand is en dat ze zodoende alle hulp afwijzen.

Iemand gedwongen laten opnemen is een zwaar juridisch traject en gaat vaak de mist in vanwege het zelfbeschikkingsrecht van de patient. Ik weet niet of het uberhaupt is geprobeerd (heb niet het hele topic doorgelezen), maar indien wel, dan zijn er kennelijk beoordelingsfouten gemaakt met betrekking tot de mate van gestoordheid van die moeder.

Triest.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  donderdag 13 december 2012 @ 14:51:55 #175
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_120268547
quote:
99s.gif Op donderdag 13 december 2012 11:54 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Weird. Echt gevaarlijk, dat wantrouwen in de reguliere medische wereld.
Een typisch kenmerk van een ernstige paranoide stoornis.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')