Is in post 12 reeds vermeldquote:Op donderdag 13 december 2012 00:57 schreef Hetkapitaal het volgende:
Dit had een aanwijzing moeten zijn. Ze heeft het over hoe mooi de dood is:
[..]
Die bijwerking dat je blauw kan wordenquote:Op donderdag 13 december 2012 01:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
http://www.kwakzalverij.nl/367/Colloidaal_zilver_CZ_
Lijkt me een click2buy surprise doos.quote:Op woensdag 12 december 2012 23:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Staat er zo'n plaatje bij waarvan ik niet weet of het de medicijnvoorraad van mam is:
[ afbeelding ]
Ik ga er vanuit dat het gros van haar klachten veroorzaakt werden door de ziekte van Lyme.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:33 schreef Ziba het volgende:
Was die vrouw nou echt ziek? Qua ziektes had ze wel van alles.
Wat dan weer gemakkelijk uitmondt in psychische klachten...quote:Op donderdag 13 december 2012 10:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat het gros van haar klachten veroorzaakt werden door de ziekte van Lyme.
Dat kan (bij gebrek aan behandeling) nogal ernstige en zeer verschillende klachten veroorzaken.
Ja, daar kan ik me wel wat bij voorstellen als het zenuwstelsel aangetast wordt.... en van de rest van dit rijtje word ik ook niet vrolijk.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:42 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Wat dan weer gemakkelijk uitmondt in psychische klachten...
Minstens de helft van wat er op dat lijstje voorkomt zijn klachten waar gezonde mensen regelmatig last van hebben. Dus het lijkt mij allemaal wel mee te vallen. Ik denk dat de problemen van deze dame vooral tussen de oren zitten.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:51 schreef Leandra het volgende:
Ja, daar kan ik me wel wat bij voorstellen als het zenuwstelsel aangetast wordt.... en van de rest van dit rijtje word ik ook niet vrolijk.
Mwah, de serieuzere verschijnselen als aantasting van de zenuwen in de latere stadia zijn gewoon een feit.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:07 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Minstens de helft van wat er op dat lijstje voorkomt zijn klachten waar gezonde mensen regelmatig last van hebben. Dus het lijkt mij allemaal wel mee te vallen. Ik denk dat de problemen van deze dame vooral tussen de oren zitten.
Als je doelt op wat ik gevonden had; afgelopen september ging ze aan dat zilver-spul.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, de serieuzere verschijnselen als aantasting van de zenuwen in de latere stadia zijn gewoon een feit.
En als ze al 8 jaar Lyme had en afgelopen september pas aan de antibiotia ging dan snap ik niet waarom je zolang zonder bent doorgegaan.... kinderen gekregen en alles.
Ja, maar toen had ze er ook relatief kort geleden een behandeling met rocephin (een anti-biotica wat ook voor Lyme wordt gebruikt) opzitten, maar dat gaf heftige reacties, vervolgens zelf dokteren met minocycline (ook een anti-biotica, niet voor Lyme) en op daarna pas dat zilver-spul.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:22 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Als je doelt op wat ik gevonden had; afgelopen september ging ze aan dat zilver-spul.
Weird. Echt gevaarlijk, dat wantrouwen in de reguliere medische wereld.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar toen had ze er ook relatief kort geleden een behandeling met rocephin (een anti-biotica wat ook voor Lyme wordt gebruikt) opzitten, maar dat gaf heftige reacties, vervolgens zelf dokteren met minocycline (ook een anti-biotica, niet voor Lyme) en op daarna pas dat zilver-spul.
Het lijkt er op alsof er pas afgelopen september überhaupt sprake was van medicatie, terwijl ze wel weet dat ze al 8 jaar Lyme had.
http://www.gva.be/nieuws/(...)n-hoogbegaafd-2.aspxquote:Gezinsdrama Diest: Kinderen waren hoogbegaafd
08:01 UPDATE BINNENLAND Terwijl haar twee oudste kinderen in de buurt aan het spelen waren, heeft een moeder uit Diest woensdagmiddag haar drie jongste kinderen om het leven gebracht. De vrouw kampt met psychische problemen.
Ils G. (36) bracht haar kinderen van twee, vier en zes jaar om het leven terwijl haar man op zijn werk was. Daarna probeerde ze vergeefs zichzelf om te brengen. Ze werd in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht, maar haar toestand is intussen stabiel.
Haar twee andere, oudere kinderen waren bij de buren aan het spelen. Mogelijk hebben zij bij hun thuiskomst de hulpdiensten verwittigd. Die vonden Emil, Arno en Nell dood in hun bedjes.
In het huis werd een grote hoeveelheid pillen aangetroffen. Het Leuvense parket gaat ervan uit dat de kinderen vergiftigd zijn, maar de autopsie donderdag moet meer duidelijkheid geven.
quote:Haar twee andere, oudere kinderen waren bij de buren aan het spelen. Mogelijk hebben zij bij hun thuiskomst de hulpdiensten verwittigd. Die vonden Emil, Arno en Nell dood in hun bedjes.
http://bolleboos.blogspot(...)e-prijs-van-een.htmlquote:Bij de man van mam's dromen, kreeg mam een schoonmoeder cadeau. Mam had er niet om gevraagd. Ze zat zomaar gratis bijgeleverd in het pakket. Twee voor de prijs van één zeg maar. Het leek mam destijds wel leuk zo'n gezellige bolle-wangen-hapsnoet-schoonmoeder, die altijd een pan versgemaakte soep klaar had staan voor haar kleinkinderen. Eentje die het leuk vond om haar kennis en wijsheid door te geven aan de volgende generatie. Met de tijd leerde mam dat schoonmoeders er in alle soorten en maten zijn. Meer dan vroeger beschikken ze over een eigen druk seniorenprogramma. Sommige schoenmoeders hebben altijd kritiek op schoondochter's kledij, schoondochter's kookkunsten en schoondochter's ‘belachelijke’ idee over hoe aardmannetjes huisonderwijs verkiezen boven naar school gaan. Dus denk maar niet dat aardmannetjes door familie gesteund worden in hun huisonderwijsovertuiging. Ze vinden aardmannetjes maar wat raar. Mam krijgt langs alle kanten tegenwind. Zelfs nu dat al twee aardmannetjes twee tot drie jaar eerder hun getuigschrift lagere school behaalden. Aardmannetjes het thuis erg naar hun zin hebben. Vrolijk door het leven huppelen. Dan nog blijft schoonmoeder halsstarrig vasthouden aan het feit dat school veel beter voor aardmannetjes zou zijn. Het schoentje wringt hem natuurlijk in het feit dat mam een wel zeer bijzondere band opbouwt met de aardmannetjes, waarvan mam vindt dat het haar absolute recht is als huisonderwijsmoeder. Hoe dan ook zal het huisonderwijs er sowieso blijven tot de dag dat mam er het loodje bij neerlegt, wat schoonmoeder er ook van moge denken!
quote:Op donderdag 13 december 2012 12:26 schreef hexje het volgende:
[ afbeelding ]
Zo is het eerder een marsmannetje.
quote:Op donderdag 13 december 2012 00:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nouja, ze hebben soms een groot voorhoofd, misschien komt daar de misvatting vandaan dat ze hoogbegaafd zijn.
Smerige tor is zij.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:20 schreef hexje het volgende:
Ik word dus misselijk van het woord 'aardmannetjes' steedsSchoonmoeder was het niet met haar eens.
[..]
http://bolleboos.blogspot(...)e-prijs-van-een.html
Een typisch kenmerk van een ernstige paranoide stoornis.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:54 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Weird. Echt gevaarlijk, dat wantrouwen in de reguliere medische wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |