quote:Op donderdag 13 december 2012 23:08 schreef MrBaas het volgende:
Nu wil ik op FOK! vragen of iemand morgenvroeg voor mij wil bellen om mij ziek te melden
Alsof je een random FOK!ker kan vertrouwen.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:08 schreef MrBaas het volgende:
Nu wil ik op FOK! vragen of iemand morgenvroeg voor mij wil bellen om mij ziek te melden![]()
Geef dat nummer en je naam nou maar gewoon, de rest verzin ik wel.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:15 schreef MrBaas het volgende:
Degene die het wil doen zal ik een PM sturen met mijn volledige naam + mijn vaders of moeders volledige naam + het telefoonnummer van mijn school + het script
Misschien word je wel verlinkt.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:15 schreef MrBaas het volgende:
Degene die het wil doen zal ik een PM sturen met mijn volledige naam + mijn vaders of moeders volledige naam + het telefoonnummer van mijn school + het script
Leukquote:Op donderdag 13 december 2012 23:17 schreef Topiek het volgende:
Iemand die het nummer al heeft gekregen, dit lijkt me leuk namelijkschool trollen.
Weet je niet, is een gokje.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:17 schreef MrBaas het volgende:
Voordat ik dit bericht plaatste twijfelde ik al enorm of ik iemand hier wel kon vertrouwen
Hoe weet ik nou of ik dat kan?
Niet met een stem die lijkt op een 30/40/50/60-jarigequote:Op donderdag 13 december 2012 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet je niet, is een gokje.
Heb je trouwens niet gewoon een vriend of vriendin die je kan ziekmelden?
quote:Op donderdag 13 december 2012 23:18 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
LeukLekker iemand 'verlinken'.
Dit staat in GC niet ONZ. Erg triest de reacties hier.
Ik wil het best voor je doen. Is lachen manquote:Op donderdag 13 december 2012 23:17 schreef MrBaas het volgende:
Voordat ik dit bericht plaatste twijfelde ik al enorm of ik iemand hier wel kon vertrouwen
Ja.. En hoe weer jij dat ik niet serieus ben?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:18 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
LeukLekker iemand 'verlinken'.
Dit staat in GC niet ONZ. Erg triest de reacties hier.
I don't know, naaktfoto's vragen?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:17 schreef MrBaas het volgende:
Mobielquote:Op donderdag 13 december 2012 23:21 schreef Topiek het volgende:
En de nummers hoeven niet overeen te komen, beetje raar als je in de 010 regio zit, en een 042 nummer bijv belt
Zoiets dacht ik ook alquote:Op donderdag 13 december 2012 23:21 schreef Specularium het volgende:
Morgen wordt er 34x door zijn 'vader' gebeld.
Joh, in welke eeuw leef jij? Nummer onderdrukken, mobiel...quote:Op donderdag 13 december 2012 23:21 schreef Topiek het volgende:
En de nummers hoeven niet overeen te komen, beetje raar als je in de 010 regio zit, en een 042 nummer bijv belt
Het kan toch dat mijn vader/moeder in Amsterdam werkt en dat we in bv Groningen wonenquote:Op donderdag 13 december 2012 23:21 schreef Topiek het volgende:
moet ik het voor je doen of niet?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:23 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Het kan toch dat mijn vader/moeder in Amsterdam werkt en dat we in bv Groningen wonen?
Anders nummerweergave uitzetten
Laatste keer toen ik op de kalender keek, de 21e.. maar oja, dat kanquote:Op donderdag 13 december 2012 23:23 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Joh, in welke eeuw leef jij? Nummer onderdrukken, mobiel...
Nietquote:Op donderdag 13 december 2012 23:17 schreef MrBaas het volgende:
quote:Op donderdag 13 december 2012 23:24 schreef Topiek het volgende:
[..]
Laatste keer toen ik op de kalender keek, de 21e.. maar oja, dat kan
Reversed psychology deze man.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:27 schreef MrBaas het volgende:
Ik krijg ook al een aantal DM's met mensen die het wel willen doen maar ik denk dat ik het het beste kan laten doen door Marie30 omdat zij zegt dat zij het beter niet kan doen omdat ze Vlaams is. Als ze me wou trollen dan had ze zichzelf gewoon aangeboden of ze is zo slim dat ze denkt dat ik op deze manier denk en ze probeert me erin te luizen
quote:Op donderdag 13 december 2012 23:27 schreef MrBaas het volgende:
Ik krijg ook al een aantal DM's met mensen die het wel willen doen maar ik denk dat ik het het beste kan laten doen door Marie30 omdat zij zegt dat zij het beter niet kan doen omdat ze Vlaams is. Als ze me wou trollen dan had ze zichzelf gewoon aangeboden of ze is zo slim dat ze denkt dat ik op deze manier denk en ze probeert me erin te luizen
Laat mij het doen man, ik vind het geniaalquote:Op donderdag 13 december 2012 23:27 schreef MrBaas het volgende:
quote:Op donderdag 13 december 2012 23:27 schreef MrBaas het volgende:
De volgende keer ga ik echt wel beter voorbereiden, ik heb 4 jaar op deze manier geleerd en het is altijd goed gegaan zoals je leest in de OP. Nu opeens 2x een kutpunt en ben ontzettend onzeker over morgen. Ik dacht dat ik wel een 6 zou gaan halen morgen, maar als het net zo tegenvalt als die andere vakken dan haal ik een 6 min 2 = 4quote:
Nog een onvoldoende halen is lekker slim. TS zegt dat hij zich er niet goed over voelt.quote:
Dat je je nog gaat verantwoorden ook..quote:Op donderdag 13 december 2012 23:31 schreef MrBaas het volgende:
[..]
De volgende keer ga ik echt wel beter voorbereiden, ik heb 4 jaar op deze manier geleerd en het is altijd goed gegaan zoals je leest in de OP. Nu opeens 2x een kutpunt en ben ontzettend onzeker over morgen. Ik dacht dat ik wel een 6 zou gaan halen morgen, maar als het net zo tegenvalt als die andere vakken dan haal ik een 6 min 2 = 4
Dan had TS eerder moeten beginnen met sommetjes oefenen.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:32 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Nog een onvoldoende halen is lekker slim. TS zegt dat hij zich er niet goed over voelt.
Door deze actie kan meneer de toets later inhalen en hem goed maken
[..]
Dat je je nog gaat verantwoorden ook..![]()
quote:Op donderdag 13 december 2012 23:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dan had TS eerder moeten beginnen met sommetjes oefenen.
quote:ik heb 4 jaar op deze manier geleerd en het is altijd goed gegaan zoals je leest in de OP
Een echte Fok!ker, die kunnen niet tegen veranderingquote:
Kan wel zo zijn, maar als je het niet beheerst, had je daar eerder achter moeten komen. Ik zorg altijd dat ik bepaalde stof ruim van tevoren al probeer te beheersen, zodat ik de laatste dag voor de toets/tentamen nog eventueel wel kan proberen het te beheersen.quote:
Heb je nou iemand geregeld TS?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:35 schreef MrBaas het volgende:
Ik ben trouwens zo iemand die er 4 jaar geen zak voor heeft gedaan en nu vol tegen de muur oprent.
Het ziet er naar uit dat ik mijn hele "leermethode" drastisch moet veranderen, heb nooit echt veel geleerd voor iets en het afgelopen anderhalf jaar merk ik dat het steeds slechter gaat met deze proefwerkweek als drastisch dieptepunt.
Ik ga het doenquote:
Zo vroegquote:Op donderdag 13 december 2012 23:37 schreef JochemP het volgende:
[..]![]()
Bel met Skype, neem het op en dump het hier morgen
Hoezo niet?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:40 schreef trovey het volgende:
Uit ervaring (maar dan aan de andere kant van de telefoonlijn) kan ik je verzekeren dat men er niet in gaat trappen.Maar proberen is altijd leuk, medewerkers op een school houden ook wel van een lolletje.
Hoezo? Dit is echt niet de eerste keer dat er iemand belt om zijn zoon/dochter ziek te meldenquote:Op donderdag 13 december 2012 23:40 schreef trovey het volgende:
Uit ervaring (maar dan aan de andere kant van de telefoonlijn) kan ik je verzekeren dat men er niet in gaat trappen.Maar proberen is altijd leuk, medewerkers op een school houden ook wel van een lolletje.
Daarmee blijf ik zitten.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:42 schreef Jovatov het volgende:
Drastisch dieptepunt -> Twee vijven?
Creëer wat realiteitszin en loop niet weg voor je 'problemen'.
Hij loopt er niet voor weg. Hij stelt het uit en lost en daarna op.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:42 schreef Jovatov het volgende:
Drastisch dieptepunt -> Twee vijven?
Creëer wat realiteitszin en loop niet weg voor je 'problemen'.
Je hebt nog een heel jaar om het goed te maken. En je maakt het jezelf alleen maar moeilijker door je morgen ziek te melden.quote:
GeeftJeEnergie kan het wel doen voor je, herinner me een topic lang geleden waarin hij zoiets ook voor iemand anders had gedaan.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:41 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Hoezo? Dit is echt niet de eerste keer dat er iemand belt om zijn zoon/dochter ziek te melden
je hebt nog twee of drie toetsweken om het op te halen, waar maak je je druk omquote:
Omdat ze het nooit goed aanpakken.quote:
Ik vraag mij af hoe het een vriend van mij dan altijd luktequote:Op donderdag 13 december 2012 23:40 schreef trovey het volgende:
Ik ging altijd naar direct naar de administratie ipv eerst naar de 'teamleider', en dan zeggen dat ie het te druk hadquote:Op donderdag 13 december 2012 23:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Omdat ze het nooit goed aanpakken.Je merkt het verschil wel tussen een volwassene en een jonger persoon met een volwassen stem...o.a. door het taalgebruik. We zullen dan maar helemaal niet beginnen aan de losers die denken dat ze met een zwaarder aangezette stem hun vader of moeder kunnen nadoen, vooral als je dan aan het einde van het gesprek zegt: Dus morgen kom je wel weer en ze dan volmondig JA, morgen ben ik er weer zeggen.
Blijft altijd leuk.
Ik wil mijn zoon afmelden voor vandaag wegens ziekte.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Omdat ze het nooit goed aanpakken.Je merkt het verschil wel tussen een volwassene en een jonger persoon met een volwassen stem...o.a. door het taalgebruik. We zullen dan maar helemaal niet beginnen aan de losers die denken dat ze met een zwaarder aangezette stem hun vader of moeder kunnen nadoen, vooral als je dan aan het einde van het gesprek zegt: Dus morgen kom je wel weer en ze dan volmondig JA, morgen ben ik er weer zeggen.
Blijft altijd leuk.
Iedereen weet dat ik Vlaams ben, geen getroll hier...quote:Op donderdag 13 december 2012 23:27 schreef MrBaas het volgende:
Deed iedereen het maar zo, nee men begint met een heel verhaal.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik wil mijn zoon afmelden voor vandaag wegens ziekte.
Nou nou wat een taalgebruik
Wij hadden geen receptie.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoe het een vriend van mij dan altijd luktedie lui zijn zo achterlijk bij de receptie, die kunnen een hond nog niet eens van een giraf onderscheiden.
quote:Op donderdag 13 december 2012 23:55 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Wij hadden ook geen receptie (2010/2011).
Alleen hotels hebben een receptie hier.
"De balie"quote:Op donderdag 13 december 2012 23:56 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Hoe noemde je het dan? Onthaal, secretariaat, administratief hol...?
Okquote:
Dutroux houdt van meisjes, dus maak je geen zorgen.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:56 schreef Marie30 het volgende:
Als ik mijn zoon niet voor half tien telefonisch afmeld, dan bellen ze mij op want dan beschouwen ze hem al vlug als 'vermist' (lees spijbelend). Vind dat wel een goed systeem, voor als er iets zou gebeuren. Zoon is voorlopig te braaf om te spijbelen maar je weet nooit dat Dutroux nog eens ontsnapt.
Nee, iemand anders. Resultaat plaats ik morgen(middag).quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:18 schreef LizzyAdam het volgende:
Heerlijk topic dit. Ga je het doen, Marie?
quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:38 schreef Hugh_Myron het volgende:
Ik heb een stem als een vercrackte zware shag-hoer die al dertig jaar lang zaad slikt, maar volgens mij komt dit wel aardig overeen met je moeder. Ik wil het daarom best doen.
Als iemand van hier belt kan die toch best wel 40 zijn?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Blijft altijd leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |