quote:Op donderdag 13 december 2012 23:08 schreef MrBaas het volgende:
Nu wil ik op FOK! vragen of iemand morgenvroeg voor mij wil bellen om mij ziek te melden
Alsof je een random FOK!ker kan vertrouwen.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:08 schreef MrBaas het volgende:
Nu wil ik op FOK! vragen of iemand morgenvroeg voor mij wil bellen om mij ziek te melden![]()
Geef dat nummer en je naam nou maar gewoon, de rest verzin ik wel.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:15 schreef MrBaas het volgende:
Degene die het wil doen zal ik een PM sturen met mijn volledige naam + mijn vaders of moeders volledige naam + het telefoonnummer van mijn school + het script
Misschien word je wel verlinkt.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:15 schreef MrBaas het volgende:
Degene die het wil doen zal ik een PM sturen met mijn volledige naam + mijn vaders of moeders volledige naam + het telefoonnummer van mijn school + het script
Leukquote:Op donderdag 13 december 2012 23:17 schreef Topiek het volgende:
Iemand die het nummer al heeft gekregen, dit lijkt me leuk namelijkschool trollen.
Weet je niet, is een gokje.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:17 schreef MrBaas het volgende:
Voordat ik dit bericht plaatste twijfelde ik al enorm of ik iemand hier wel kon vertrouwen
Hoe weet ik nou of ik dat kan?
Niet met een stem die lijkt op een 30/40/50/60-jarigequote:Op donderdag 13 december 2012 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet je niet, is een gokje.
Heb je trouwens niet gewoon een vriend of vriendin die je kan ziekmelden?
quote:Op donderdag 13 december 2012 23:18 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
LeukLekker iemand 'verlinken'.
Dit staat in GC niet ONZ. Erg triest de reacties hier.
Ik wil het best voor je doen. Is lachen manquote:Op donderdag 13 december 2012 23:17 schreef MrBaas het volgende:
Voordat ik dit bericht plaatste twijfelde ik al enorm of ik iemand hier wel kon vertrouwen
Ja.. En hoe weer jij dat ik niet serieus ben?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:18 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
LeukLekker iemand 'verlinken'.
Dit staat in GC niet ONZ. Erg triest de reacties hier.
I don't know, naaktfoto's vragen?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:17 schreef MrBaas het volgende:
Mobielquote:Op donderdag 13 december 2012 23:21 schreef Topiek het volgende:
En de nummers hoeven niet overeen te komen, beetje raar als je in de 010 regio zit, en een 042 nummer bijv belt
Zoiets dacht ik ook alquote:Op donderdag 13 december 2012 23:21 schreef Specularium het volgende:
Morgen wordt er 34x door zijn 'vader' gebeld.
Joh, in welke eeuw leef jij? Nummer onderdrukken, mobiel...quote:Op donderdag 13 december 2012 23:21 schreef Topiek het volgende:
En de nummers hoeven niet overeen te komen, beetje raar als je in de 010 regio zit, en een 042 nummer bijv belt
Het kan toch dat mijn vader/moeder in Amsterdam werkt en dat we in bv Groningen wonenquote:Op donderdag 13 december 2012 23:21 schreef Topiek het volgende:
moet ik het voor je doen of niet?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:23 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Het kan toch dat mijn vader/moeder in Amsterdam werkt en dat we in bv Groningen wonen?
Anders nummerweergave uitzetten
Laatste keer toen ik op de kalender keek, de 21e.. maar oja, dat kanquote:Op donderdag 13 december 2012 23:23 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Joh, in welke eeuw leef jij? Nummer onderdrukken, mobiel...
Nietquote:Op donderdag 13 december 2012 23:17 schreef MrBaas het volgende:
quote:Op donderdag 13 december 2012 23:24 schreef Topiek het volgende:
[..]
Laatste keer toen ik op de kalender keek, de 21e.. maar oja, dat kan
Reversed psychology deze man.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:27 schreef MrBaas het volgende:
Ik krijg ook al een aantal DM's met mensen die het wel willen doen maar ik denk dat ik het het beste kan laten doen door Marie30 omdat zij zegt dat zij het beter niet kan doen omdat ze Vlaams is. Als ze me wou trollen dan had ze zichzelf gewoon aangeboden of ze is zo slim dat ze denkt dat ik op deze manier denk en ze probeert me erin te luizen
quote:Op donderdag 13 december 2012 23:27 schreef MrBaas het volgende:
Ik krijg ook al een aantal DM's met mensen die het wel willen doen maar ik denk dat ik het het beste kan laten doen door Marie30 omdat zij zegt dat zij het beter niet kan doen omdat ze Vlaams is. Als ze me wou trollen dan had ze zichzelf gewoon aangeboden of ze is zo slim dat ze denkt dat ik op deze manier denk en ze probeert me erin te luizen
Laat mij het doen man, ik vind het geniaalquote:Op donderdag 13 december 2012 23:27 schreef MrBaas het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |