Slaap lekkerquote:
Doe het de 27e en ik ben er bijquote:
Crosstrainer in de woonkamer. DWDD op iPad en gaan.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:22 schreef Paxcon het volgende:
Wat ga je nu nog sporten dan? Hardlopen?
Hetzelfde geldt voor mij.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:05 schreef Ties02 het volgende:
Aha
Ja ik ben altijd vrij laat wakker, en kom dus ook later op gang
DWDD was geen zak aan, behalve Gijpquote:Op donderdag 13 december 2012 23:09 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Crosstrainer in de woonkamer. DWDD op iPad en gaan.
quote:Op donderdag 13 december 2012 23:09 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Crosstrainer in de woonkamer. DWDD op iPad en gaan.
De rechter kan ook maatregelen treffen ofzo, ergens in het beginquote:Op donderdag 13 december 2012 23:07 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Kan iemand mij a.u.b. vertellen waar ik in de wet kan zien dat TBS met gevangenisstraf kan worden opgelegd? Het is het enige wat ik niet heb kunnen vinden voor het tentamen van morgen...
quote:Op donderdag 13 december 2012 23:33 schreef Boterbartje het volgende:
Wat?
Trouwens mensen die nu geen moby - why does my heart feel so bad luisteren
Dus je bent alleen geenquote:
Nee, waren gewoon 2 momenten na elkaar. Staat ook nu bij toch. Gtttsssquote:Op donderdag 13 december 2012 23:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Dus je bent alleen geenals je beide tracks permanent tegelijk aan hebt staan?
Interessant he dat strafrechtquote:Op donderdag 13 december 2012 23:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
De rechter kan ook maatregelen treffen ofzo, ergens in het begin
Ik denk dat je van een koude kermis thuiskomtquote:Op donderdag 13 december 2012 23:46 schreef Boterbartje het volgende:
Ik vind materieel strafrecht wel interessant hoor, heb er alleen nog bijna geen kloten van gehad
Maar zover is het zeker wel tof
We zullen zienquote:Op donderdag 13 december 2012 23:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik denk dat je van een koude kermis thuiskomt
Data is veel mooierquote:Op donderdag 13 december 2012 23:50 schreef Keyos het volgende:
De hiervoor genoemde datums (27&28 december) komen mij in ieder geval uit. Vanavond wezen bieren met wat mede-rechtenstudenten, wat blijft studeren toch heerlijk .
Ik nietquote:Op donderdag 13 december 2012 23:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik denk dat je van een koude kermis thuiskomt
Dat ook, had nog op de minuut de bus naar huis gehaald, had er niet aan moeten denken om een taxi van 50 euro te nemen voor 20 min rijden.quote:
Ik zat dus ook vreselijk te twijfelen wat ik ging schrijvenquote:
Gast, twente draait wel mee in de top. Ga je frustaties ergens anders uiten.. dat je voor zo'n tumorclub als pec bent is gewoon onfortuinlijkquote:Op donderdag 13 december 2012 23:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Uiteraard. Net als vorige week en daarvoor en daarvoor. En daarvoor.
Ja ga er maar aan wennen, kerstvakantie kennen ze helaas niet op de rechtenfaculteit, ik heb de 20ste en de 4e al, en dan de 9de en ga zo maar doorquote:Op donderdag 13 december 2012 23:59 schreef De_Fietser het volgende:
plannen ze de tentamens bij jullie trouwens ook zo fijn? Bij ons echt 4 en 8 Januari, oftewel volop genieten met kerst..
Bij ons in het derde jaar is er zelfs één op 2 januariquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:00 schreef Boterbartje het volgende:
Ja ach..
Er was zelfs een tentamen op 3 januari ergens las ik, dat is pas triest
Gelukkig moet ik pas de derde week in januari aan de bak voor mijn tentamen. Alleen is de grote vraag wanneer ik moet pleiten voor oefenrechtbank. Het zal 18 januari of 25 januari worden.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:59 schreef De_Fietser het volgende:
plannen ze de tentamens bij jullie trouwens ook zo fijn? Bij ons echt 4 en 8 Januari, oftewel volop genieten met kerst..
Ik weet dat je nog steeds boos bent over de 2-2, maar Twente speelt al tijden zo onthutsend slecht dat ze nauwelijks nog met de top meekunnenquote:Op donderdag 13 december 2012 23:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Gast, twente draait wel mee in de top. Ga je frustaties ergens anders uiten.. dat je voor zo'n tumorclub als pec bent is gewoon onfortuinlijk
Op de UvA allemaal voor kerst. Had ze liever er na.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:59 schreef De_Fietser het volgende:
ik moet je gelijk geven maar toch doe ik het nietquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet dat je nog steeds boos bent over de 2-2, maar Twente speelt al tijden zo onthutsend slecht dat ze nauwelijks nog met de top meekunnenDe laatste vijf wedstrijden vier niet gewonnen, dat is niet best.
Het middenveld van Twente zal niet het verschil maken en voorin oogt het armoedig als Chadli en Tadic er niet zijn of niet in vorm zijn.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:01 schreef Tchock het volgende:
Ik weet dat je nog steeds boos bent over de 2-2, maar Twente speelt al tijden zo onthutsend slecht dat ze nauwelijks nog met de top meekunnenDe laatste vijf wedstrijden vier niet gewonnen, dat is niet best.
Je hebt helemaal gelijkquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
En dan zeuren ze over sansanoufi's aanwezigheid hier.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik moet je gelijk geven maar toch doe ik het niet
hehehhehe lekker puh
Ik heb 18, 20 en 21 December tentamen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op de UvA allemaal voor kerst. Had ze liever er na.
Ah ga nu niet mij met sanasoufi vergelijkenquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
En dan zeuren ze over sansanoufi's aanwezigheid hier.
Dat is echt een grote belediging.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:03 schreef Boterbartje het volgende:
Ah ga nu niet mij met sanasoufi vergelijken
Kijk, met jouw kan ik praten.quote:
Ja, precies. Maar aan de andere kant: Heracles speelt met een soort bizarre 'als we er maar één meer maken'-tactiek die eigenlijk alleen tegen Heerenveen en Roda lijkt te werkenquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:02 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Het middenveld van Twente zal niet het verschil maken en voorin oogt het armoedig als Chadli en Tadic er niet zijn of niet in vorm zijn.
Daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:04 schreef Tchock het volgende:
Ja, precies. Maar aan de andere kant: Heracles speelt met een soort bizarre 'als we er maar één meer maken'-tactiek die eigenlijk alleen tegen Heerenveen en Roda lijkt te werken
Wel bizar dat hij bij AZ zo anders speelde.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze doen het leukDie Pelle is écht goed man
En ook zo hotquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Serious Requestquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:01 schreef Boterbartje het volgende:
Ik heb 19e, dat is ook naaien met serious request.; dan maar niet naar de opening maar owee als ik de graveyardshift van gerard mis
Dat had ik niet verwacht om eerlijk te zijn. Koeman heeft hem goed aan de praat gekregen. Dankzij Pelle speelt Feyenoord een stuk beter doordat ze een aanspeelpunt hebben.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:05 schreef Tchock het volgende:
Hij is ook echt een afmaker, geweldigquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:07 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat had ik niet verwacht om eerlijk te zijn. Koeman heeft hem goed aan de praat gekregen. Dankzij Pelle speelt Feyenoord een stuk beter doordat ze een aanspeelpunt hebben.
dat vind ik tof, echt waar.quote:
Bij die goal eindigde in serieus een paar rijen voor waar ik stond, de boel ontplofte bij die (terechte) gelijkmaker. Laat staan wanneer hij die laatste bal erin had gekopt.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij is ook echt een afmaker, geweldigWaar Bony-achtige types veel meer van de acties zijn weet Pelle gewoon vanuit iedere mogelijke plek en positie te schieten. Die gelijkmaker tegen Ajax
quote:
hehehehequote:Op vrijdag 14 december 2012 00:10 schreef Tchock het volgende:
Hoe krijgen jullie het voor elkaar om nóg iets te vinden dat Boterbartje geweldig vindt, de rest niets boeit en de komende weken veel in het nieuws is
ik praat er niet veel over als je dat bedoelt ?quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:13 schreef Tchock het volgende:
Ik vind Serious Request best leuk en ik doneer ook ieder jaar wel wat, maar om er nu al zo veel over te praten vind ik overdreven.
Vorig jaar was het in Leiden, op tv lijkt het heel gaaf, maar ik vond het in het echt toch wat tegenvallen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:19 schreef Boterbartje het volgende:
gewoon nummer aanvragen, 10tje lappen. en daar buiten staan met m'n kerstmuts op...genieten
ja denk ik ook maar kijk ook wel veel op tv dan, maarwil ook wel even heenquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:21 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Vorig jaar was het in Leiden, op tv lijkt het heel gaaf, maar ik vond het in het echt toch wat tegenvallen.
DITquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:23 schreef Ties02 het volgende:
Oude Markt in Enschede is veel te klein
Ik neem dat niet zo nauw. Maarja, als mijn favoriete ijssalon niet dicht was at ik ook nog ijs.quote:
Ik alleen a.s vrijdag, nog eens een simpele ookquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:43 schreef Yreal het volgende:
ik heb maandag, dinsdag, woensdag, donderdag. vrijdag tentamen![]()
al skip ik denk ik donderdag, dat wordt toch niks.
Zijn bij ons samengevoegd tot één vak, kan feitelijk onjuist zijn overigens door er een '1tje' achter te plakken, is in ieder geval beide het inleidende vak voor de B1. Heb de proeftentamens vandaag even ingezien, dat gaat geen probleem worden volgende week.quote:Op vrijdag 14 december 2012 01:05 schreef Ties02 het volgende:
Staats en Bestuurs 1 zijn toch 2 aparte vakken?
Zat jij niet al in een later jaar?quote:Op vrijdag 14 december 2012 01:07 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zijn bij ons samengevoegd tot één vak, kan feitelijk onjuist zijn overigens door er een '1tje' achter te plakken, is in ieder geval beide het inleidende vak.
Nope, was dat maar zo. Ik teken er in ieder geval voor om binnen 4 jaar mijn master te hebben, meer studievertraging kan ik écht niet oplopen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 01:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zat jij niet al in een later jaar?
Ah okquote:Op vrijdag 14 december 2012 01:08 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nope, was dat maar zo. Ik teken er in ieder geval voor om binnen 4 jaar mijn master te hebben, meer studievertraging kan ik écht niet oplopen.
4 HBO opleidingenquote:Op vrijdag 14 december 2012 01:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ah ok
Heb je eerst iets anders gedaan dan ofzo?
Inderdaad de havo gedaan, had op dat moment mijn prioriteiten elders liggen om voor VWO te gaan .quote:Op vrijdag 14 december 2012 01:11 schreef Ties02 het volgende:
Jeetje zeg, eerst havo gedaan ofzo?
Hoe oud ben je nu dan als ik vragen mag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |