SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - Bij voorkeur 22 of 23 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Fera op 13-12-2012 22:19:14 ]A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik heb op de meeste dagen wel school. Ik zal even m'n rooster opzoeken, want het is volgende week al!quote:quote:Hihi.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Jup, inderdaadquote:Op donderdag 13 december 2012 22:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb op de meeste dagen wel school. Ik zal even m'n rooster opzoeken, want het is volgende week al!
[..]Hihi.
! Donderdag kan ik niet trouwens
.
![]()
Kut. Dat is de enige dag naast het weekend die me goed uitkomt.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jup, inderdaad! Donderdag kan ik niet trouwens
.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Nou ja goed, als er meerdere mensen donderdag wel kunnen, dan kom ik gewoon niet. Maar ik denk dat TGND ook liever in het weekend heeftquote:Op donderdag 13 december 2012 22:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Kut. Dat is de enige dag naast het weekend die me goed uitkomt..
![]()
Maar Gitaar zei dat het in het weekend stervensdruk is.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou ja goed, als er meerdere mensen donderdag wel kunnen, dan kom ik gewoon niet. Maar ik denk dat TGND ook liever in het weekend heeft.
Weekend zou mij ook goed uitkomen hoor.
KT... ik date geen 20jarigequote:Op donderdag 13 december 2012 22:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb ben en jerry, moet je wel garanderen dat je hier langs komt.Al is ijs eten natuurlijk geen enkel probleem
![]()
![]()
Mja, dat is wel logisch ja, dat het dan druk is. Hmm, lastigquote:Op donderdag 13 december 2012 22:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar Gitaar zei dat het in het weekend stervensdruk is.Weekend zou mij ook goed uitkomen hoor.
.
![]()
Gewoon afspreken op 1 september dan?quote:Op donderdag 13 december 2012 22:08 schreef -Engel- het volgende:
KT... ik date geen 20jarigeAl is ijs eten natuurlijk geen enkel probleem
Rustig aan.![]()
Anders zet ik er even bij dat het weekend voorkeur heeft. Goed idee?quote:Op donderdag 13 december 2012 22:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, dat is wel logisch ja, dat het dan druk is. Hmm, lastig.
Strak planquote:Op donderdag 13 december 2012 22:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Anders zet ik er even bij dat het weekend voorkeur heeft. Goed idee?.
![]()
Wil jij trouwens in het lijstje?quote:
Is dat zoveel te oud dan? *evil grin*quote:Op donderdag 13 december 2012 22:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
KT... ik date geen 20jarigeAl is ijs eten natuurlijk geen enkel probleem
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja!quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik heb geen tijdmachinequote:Op donderdag 13 december 2012 22:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon afspreken op 1 september dan?![]()
![]()
Die staat in de ijskast.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, die ga ik overslaan.
Is er een datum voor de Nijmegen meet?
Is er al een datum voor de kart-meet?quote:Op donderdag 13 december 2012 22:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, die ga ik overslaan.
Is er een datum voor de Nijmegen meet?![]()
![]()
Hm, eerlijk gezegd nog nietquote:Op donderdag 13 december 2012 22:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is er al een datum voor de kart-meet?. Loopt nog niet zo storm
.
![]()
Ik vind 13 jaar.... ondanks het goede voorbeeld wel wat aan de hoge kant jaquote:Op donderdag 13 december 2012 22:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is dat zoveel te oud dan? *evil grin*![]()
![]()
Vin, TGND waarschijnlijk en ik, hebben het liever in het weekend.quote:Wat denk jij?
tot nu toe 5 jan..... maar het mag van mij ook later.... maar eind jan komt mij wss niet uit... maar dat weet ik pas in jan zelfquote:Op donderdag 13 december 2012 22:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is er al een datum voor de kart-meet?![]()
![]()
Ik vind het best hoor, ik ga sowieso doordeweeks ook een keer met de cameraquote:Op donderdag 13 december 2012 22:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Vin, ik en TGND waarschijnlijk ook, hebben het liever in het weekend.Wat denk jij?
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Truequote:Op donderdag 13 december 2012 22:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, eerlijk gezegd nog niet. Loopt nog niet zo storm
.
Mja, 5 januari komt voor mij dan weer niet uitquote:Op donderdag 13 december 2012 22:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
tot nu toe 5 jan..... maar het mag van mij ook later.... maar eind jan komt mij wss niet uit... maar dat weet ik pas in jan zelf. Die week daarna of daarna wel
.
![]()
Is goed.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik vind het best hoor, ik ga sowieso doordeweeks ook een keer met de cameraBij de meet zou ik hem ook meenemen. Leuke foto's van de groep schieten.
Ja, dat kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 13 december 2012 22:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Is goed.Bij de meet zou ik hem ook meenemen. Leuke foto's van de groep schieten.
Gewoon een nachtje doortrekken @ Enschede?Brutal. Fucking. Metal.![]()
Ik ben cameraschuwquote:Op donderdag 13 december 2012 22:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Is goed.Bij de meet zou ik hem ook meenemen. Leuke foto's van de groep schieten.
.
![]()
Zo, 22e een SR meet met R&P'ers. En ik ga voor de R&P'ers omdat ik ze bijna nooit zie
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Jij hebt toch de pest aan SR?quote:Op donderdag 13 december 2012 22:17 schreef Samzz het volgende:
Zo, 22e een SR meet met R&P'ers. En ik ga voor de R&P'ers omdat ik ze bijna nooit zie
.
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Huh. Wat gebeurde hier.
Ik duik gewoon hendig sjiek wegquote:Op donderdag 13 december 2012 22:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is dan jammer voor jou
Ik ook, daarom maak ik de foto's.
![]()
Dus daarom mag ik niet naar Enschede gaan om mensen te zien die ik graag mag maar bijna nooit zie?quote:Op donderdag 13 december 2012 22:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij hebt toch de pest aan SR?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: