abonnement Unibet Coolblue
pi_120285486
121105_266257_kerstpakkettenheader2.jpg
De dagen worden korter, de kachels gaan weer aan en de winkels liggen alweer vol met sinterklaasartikelen, kortom, de kerst komt er weer aan. En natuurlijk willen we als FHF dit niet ongemerkt voorbij laten gaan. Net als de afgelopen jaren willen we weer een kerstpakketten actie houden.

Het idee is simpel. Krijg jij elk jaar een kerstpakket en wil je deze weggeven aan iemand die het goed kan gebruiken, dan kan je dat hier melden. Natuurlijk kan je er ook over nadenken om zelf een pakket samen te stellen, iets te kokkerellen voor iemand, of bijvoorbeeld bioscoopkaartjes aan te bieden zodat iemand er eens lekker uit kan. En zo zijn er vast nog wel meer dingen te bedenken. Wij zullen alle aangeboden pakketten steeds in de OP zetten en bijhouden welke vergeven zijn. Je mag je aanbod in dit topic zetten of de mods PMmen als je anoniem wil blijven.

Wat organisatietechnische puntjes:
- zou je een heel klein beetje kunnen zeggen wat de inhoud/thema van je pakket is? We hoeven echt niet te weten wat er precies inzit maar als we straks gaan koppelen is het wel makkelijk als we weten of een pakket geschikt is voor een gezin met kinderen of juist niet etc. Of misschien wil je een pakket helemaal op maat voor de ontvanger maken, ook dat kun je aangeven en dan zorgen wij dat je hiervoor de benodigde informatie krijgt.
- Geef tevens aan of je het wil opsturen of eventueel zelf wil bezorgen. En in de laatste geval ook graag je woonplaats (of regio waar je vaak komt), zodat je gekoppeld kunt worden aan iemand uit jouw omgeving.

Of:
Wordt jouw decembermaand een beetje zonniger als je gewoon eens iets leuks, nuttigs en / of lekkers van iemand ontvangt? Kunnen we jouw kerst wat opfleuren of ben je hard toe aan een duwtje in de rug, meld je dan!
Om met ElisaB te spreken:
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2010 19:53 schreef ElisaB het volgende:
Even een berichtje voor de mensen die eigenlijk wel een pakket zouden willen, maar niet durven te PM-men: doe het nou gewoon!
Wat kan jou het schelen dat ik weet dat je tóch wel graag iets wilt krijgen. Je hoeft niet je hele verhaal te vertellen, je hoeft niet met je naam op internet, je hoeft geen eeuwige dank te beloven, je mag helemaal anoniem blijven. Wat kan je gebeuren, behalve misschien iets waar je even een beetje blij van wordt?!
Indien je blij wordt van een kerstpakket omdat je het even moeilijk hebt en juist de verwennerijtjes en traktaties die de feestmaand zo speciaal maken er dit jaar niet aan zitten, stuur de FHF mods ( Liesje 1979 en Cat22) een PM. Wij beloven dat je -als je dat wil- anoniem blijft. Al heeft de gever natuurlijk wel een adres nodig om het pakket naartoe te sturen of te (laten) brengen.

In de afgelopen edities kregen we vaak vragen van de gevers over de wensen van de ontvangers. Men wil immers het zo perfect mogelijke pakket maken. Daarom hebben we dit jaar een lijstje met vragen gemaakt en willen we jullie verzoeken dit zoveel mogelijk in te vullen. Kan uiteraard via PM en het blijft tussen ons mods, gever en jezelf! Geneer je niet, geef je wensen aan, want dan kan de gever iets voor je samenstellen wat écht op maat is. Aan de andere kant: het blijft een wensenlijstje, iets waar de gever mee aan de slag gaat. Geen garantie dus dat je alles krijgt wat je vraagt (het lijkt sinterklaas wel! ;) ) Maar als je bij voorbeeld niet van zoetigheid houdt is het voor de ander fijn te weten dat hij beter wat hartige snacks in een pakket kan doen.
Het vragenlijstje:
quote:
Wat is je leefsituatie? (alleenstaand, partner, gezin?)
Als je kinderen hebt: jongen/meisje + leeftijd?
Zijn er ook huisdieren, zo ja hond/kat/goudvis/etc?
Welke geur vind je heel lekker (voor bijvoorbeeld douchegel, geurkaarsen etc):
Welke geur vind je absoluut NIET lekker (voor bijvoorbeeld douchegel, geurkaarsen etc):
Zijn er nog bepaalde allergieën (binnen het gezin)?
Waar kan je het meest van genieten: Lezen/schrijven/creabea'en/film kijken?
En welke genre heeft dan de voorkeur (bij creabea'en: haken, scrappen, photoshoppen):
Wat is nog een lang gekoesterde wens?
Wat is je favoriete kleur?
Wil je anoniem blijven voor de gever (FOK!naam)?
Zo nee: mag het pakket door de gever of andere FOK!ker aan jouw deur bezorgd worden?
Voor de aanbieders: bied alleen een pakket aan als je dit ook daadwerkelijk kunt realiseren, dit om teleurstelling te voorkomen. Het verzenden van de pakketten is op eigen risico.
Ow ja, laten we afspreken dat de deadline voor verzenden 15 december is. Dan hebben de pakketten genoeg tijd om hun weg naar huis te vinden. En kan er evt. wat anders geregeld worden als een pakket kwijt lijkt te zijn geraakt.
Om het verzenden wat makkelijker en goedkoper te maken hebben we ook dit jaar het vervoerstopic. Dus als je tijd en vervoer beschikbaar hebt of juist vervoer zoekt, meld je daar aan. Alle beetjes helpen!

Samen doen is toch veel fijner dan in je eentje? O+

Wellicht ook interessant om even naar te kijken:
FHF / [Kerst]kaartjesactie FHF 2012
CRE / [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers

PS: inmiddels zijn er al veel pakketten onderweg, maar mocht je dit topic net pas zien, en je willen aanmelden als ontvanger of gever dan kan dat nog gewoon.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_120285502
(lel van een lijst maar niet in spoiler want ik vind hem zo mooi O+ )

Aangeboden kerstpakketten

O+ ~:) A Injecteer die kerstsfeer (van YskaFredriksson)
>:O B Een gelukkig georganiseerd 2013 (van YskaFredriksson)
O+ ~:) C Op maat door Felixa
O+ ~:) D Op maat door Felixa
O+ ~:) E Op maat door anonieme gever
O+ ~:) F Op maat door knoblauch6
~:) G Op maat door seasushi
O+ ~:) H Op maat door AllOfTheSameBlood
O+ ~:) I Pakket van anonieme gever
O+ ~:) J Op maat door ireth
O+ ~:) K Op maat door Sjaam
O+ ~:) L Op maat door littledrummergirl en Coolguy
~:) M Op maat door Nanuke
~:) N Pakket van werkgever door MizzEnroe
~:) O Op maat door Espri
O+ ~:) P Op maat door Jaleesajoia en Scorpie
O+ ~:) Q Beautypakket door Automatic
O+ ~:) R Speelgoed/knutsel/verwenpakketje door Automatic
O+ ~:) S Op maat door Marcelpetra1
~:) T Pakket van werkgever door kawa4
O+ ~:) U Verzorgingspakket door deerntie
O+ ~:) V Slagersbon (voor dat lekkere vlees bij de kerstdis) door knoblauch6
O+ ~:) W En nog een slagersbon! Ook van knoblauch6
O+ ~:) X Op maat door rijstebuiltje
~:) Y Wie de kleintjes niet eert... door de dochters van Marcelpetra1 én het DNA van ireth
O+ ~:) Z Voor de zoetekauw :9 van ehhe
~:) AA Op maat door Scorpie
~:) BB Op maat door Coolguy
~:) CC Op maat door nottuma en roerkoning
O+ ~:) DD Verzorgingspakketje en wat leesvoer door een anonieme FOK!ker
~:) EE Op maat door anonieme gever
~:) FF Op maat door anonieme gever
O+ ~:) GG Op maat door anonieme gevers
~:) HH Beautypakket voor man, vrouw of kind door Rockabella
O+ ~:) II Pakketje voor kinderen (want YskaFredriksson had te enthousiast ingekocht :+ )
O+ ~:) JJ Op maat door anonieme gever
O+ ~:) KK Op maat door Twinklestar001
~:) LL Op maat door anonieme gever
O+ ~:) MM Voor ieder wat wils door DJkoelkast+vriendin
~:) NN Op maat door MrUnchained en mysteryshopper
O+ ~:) OO Op maat door ioko
O+ ~:) PP En nog eentje op maat door ioko!
~:) QQ Op maat door Remco_h
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
>:O = aangeboden
~:) = gekoppeld
O+ ~:) = aangekomen!

[ Bericht 49% gewijzigd door Cat-astrophe op 18-12-2012 20:36:00 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_120285579
Hij is binnen!!!!
  donderdag 13 december 2012 @ 22:07:24 #5
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_120285860
Vetttttttttt!
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_120285976

ik ben sprakeloos
pi_120286918
Dit zat er in het kerstpakket:
- wasmand
- sjaal
- fleuropbon
- keurslagersbon
- etagere
- knabbeltjes(chipje, kaasbolletjes, zoute stengels, hete krokantjes)
- tafelkleed en servetten
- muffinbakblik
- muffinvormpjes
- cupcake mix
- walnoten
- nougatine
- chocoladestrooisel
- 4 waxinelichthouders(maxi)
- maxi theelichten
- groene theelichten normaal
- geurzakje lavendel
- doosje bonbons voor vriendlief
- doosje bonbons suikervrij voor mij
- fles alcoholvrije witte wijn
- fles alcoholvrije rosé
- kaartje

en vooral niet te vergeten.....en pakje zakdoeken
pi_120286975
Ik hoop ondanks dat ik mijn pakket nog niet heb dat de dames nu wel lekker warm thuis zijn!! Het zal een lange dag zijn geweest!!
S. 2014
J. 2016
  donderdag 13 december 2012 @ 22:35:28 #9
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_120287010
Wat een leuk idee om het in een wasmand te verpakken! :o Echt heel slim!
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_120287024
moet voor het optimale feel good moment niet alle ontvangen pakketten foto's in de op?
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_120287270
krijg net bericht van mijn mam dat het pakket er is!! echt diepe buiging voor de dames! wat n tijdstip x
S. 2014
J. 2016
pi_120287827
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 22:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
krijg net bericht van mijn mam dat het pakket er is!! echt diepe buiging voor de dames! wat n tijdstip x
leuke mams heb je :Y

hoe was jullie dag O+ ?

en nu lekker genieten he :*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_120288316
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2012 22:51 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

leuke mams heb je :Y

hoe was jullie dag O+ ?

en nu lekker genieten he :*
onze dag was heerlijk! alles geregeld lekker gegeten, mooie bloemen gehad, en mn zus en moeder hadden champagne geregeld dus echt kunnen toasten! wij zijn eerder dan gedacht naar huis gegaan want onze hond was ineens ziek! maar mijn pa brengt het pakket morgen langs dus dan gaan we genieten en foto's maken! maar ik vind je een kanjer!!!
S. 2014
J. 2016
pi_120288552
ik ga naar bedje toe....denk niet dat ik zal slapen....weet even niet wat me overkomen is.....
pi_120289096
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 23:09 schreef gridjuh het volgende:
ik ga naar bedje toe....denk niet dat ik zal slapen....weet even niet wat me overkomen is.....
O+ :z
Waar het stinkt is het warm.
  donderdag 13 december 2012 @ 23:36:18 #16
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_120289742
Ik moet ook allang naar bed, maar zit helemaal mee te hyperen met deze roadtrip!! O+
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  One tough cookie vrijdag 14 december 2012 @ 00:07:46 #17
169210 liesje1979
pi_120291017
Dit kan je toch gewoon niet geloven? Ik nog steeds niet in ieder geval. En alles lijkt zo enorm lekker.
Ik vraag me af of het uberhaubt in mijn keukenkastje past. _O- O+











De kadootjes durf ik nog niet aan te beginnen. :@
pi_120291715
Ik kan nu ook niet slapen, mijn pakket komt morgenochtend tuusen 8 en 9............ SPANNEND!!!!!
Vroeger was ik een twijfelaar, nu geloof ik niet meer
pi_120291812
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 00:31 schreef MoniqueB1965 het volgende:
Ik kan nu ook niet slapen, mijn pakket komt morgenochtend tuusen 8 en 9............ SPANNEND!!!!!
O+
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_120291850
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 00:31 schreef MoniqueB1965 het volgende:
Ik kan nu ook niet slapen, mijn pakket komt morgenochtend tuusen 8 en 9............ SPANNEND!!!!!
En dan zul je zien, slaap je eindelijk, staat de postbode aan de deur (en vind je een melding op de mat dat die de dag erop wel terugkomt omdat je niet thuis was) >:)
pi_120291860
en jij bent dus ook nog wakker. Hoe ist met mijn ventje?
Vroeger was ik een twijfelaar, nu geloof ik niet meer
pi_120291898
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 00:36 schreef MoniqueB1965 het volgende:
en jij bent dus ook nog wakker. Hoe ist met mijn ventje?
Slecht :'(
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_120291910
ahhhh, hoezo? oorpijn?
Vroeger was ik een twijfelaar, nu geloof ik niet meer
pi_120291939
Hallooo SC ?!? :P we mogen hier geen slowchat maken :@
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_120291985
oeps sorry!
Vroeger was ik een twijfelaar, nu geloof ik niet meer
  One tough cookie vrijdag 14 december 2012 @ 00:42:26 #26
169210 liesje1979
pi_120292003
Ik kon me niet beheersen en heb 2 kadootjes uitgepakt. *O* Een douche/body pakket van kneipp en...een bioscoopbon! :o O+
Ik weet gewoon echt niet wat ik moet zeggen!!
pi_120292031
Ik blijf het zoooooo bijzonder vinden dit!
Vroeger was ik een twijfelaar, nu geloof ik niet meer
  vrijdag 14 december 2012 @ 00:46:13 #28
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_120292087
O+
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_120292104
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 00:46 schreef automatic_ het volgende:
O+
De pakketjes blijven voorlopig nog dicht. Kleine meneer is onwijs ziek, vanavond bij de huisartsenpost geweest :'(
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_120292120
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 december 2012 00:42 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kon me niet beheersen en heb 2 kadootjes uitgepakt. *O* Een douche/body pakket van kneipp en...een bioscoopbon! :o O+
Ik weet gewoon echt niet wat ik moet zeggen!!
Je hoeft niks te zeggen want je rúikt gewoon blij :Y ^O^
Waar het stinkt is het warm.
pi_120292179
Ok... Ook de kleinste slaapt inmiddels, tijd voor foto's!

Nog steeds helemaal onderste boven en met betraande ogen...
Niet alleen van het pakket wat ik heb mogen krijgen maar ook van hoe mooi " Fok" kan zijn...
Hoeveel moois er in mensen schuilt, mensen die wildvreemde voor elkaar zijn....
Waar je aan de ene kant hoort dat er iemand in elkaar geslagen is om 5 euro... Een kind op straat berooft wordt, mensen niet meer willen leven omdat er zo enorm gepest wordt, zie je aan de andere kant hier ook het meeleven in verschillende topics, de akties die binnen no time op poten gezet kunnen worden, hulp die geboden wordt, harten onder riemen enzo...
Maar goed, ik dwaal af....

De foto's....

De dozen zoals de dames ze hier afgeleverd hebben...


Van boven bekeken




En kijk nou toch!!! :o O+

En er zijn ook nog wat pakjes die nog onderweg zijn :o

Stil..... :*
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_120292215
Vampje ^O^ en :* voor jou en je stelletje, wat zullen die weer blij zijn *O*
Waar het stinkt is het warm.
  Moderator vrijdag 14 december 2012 @ 00:53:18 #33
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_120292225
Die lollie! Die komt in een week niet op _O_
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_120292258
ik ga toch visualiseren......... vamperotica en zo'n lollie
Vroeger was ik een twijfelaar, nu geloof ik niet meer
pi_120292274
:? :X

[ Bericht 33% gewijzigd door knoblaucha6 op 14-12-2012 01:02:59 ]
Waar het stinkt is het warm.
pi_120292288
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 00:53 schreef djkoelkast het volgende:
Die lollie! Die komt in een week niet op _O_
dat worden nog meer zieke kindjes :P
" niet 1, niet 2, maar 3 :@ "

O+ *;

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  vrijdag 14 december 2012 @ 01:21:10 #37
124788 WebHawkjuh
Ik was ook gewoon geweldig.
pi_120292590
Prachttopic! Jammer dat ik dit nu pas zie :'(
WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
pi_120292617
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 december 2012 00:56 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

dat worden nog meer zieke kindjes :P
" niet 1, niet 2, maar 3 :@ "

O+ *;
aaahw ja,lekker jochie heb je vamp O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_120294188
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 01:23 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

aaahw ja,lekker jochie heb je vamp O+
:*

Vanmorgen toen ik 'm wakker maakte vroeg ie zich af waar dat emmertje bij zn bed nou vandaan kwam :D
Maar hij herinnerde het zich weer en vond dat ie wel naar school kon en wilde extra bordjes voor boterhammen pakken omdat ie dacht dat jullie waren blijven slapen O+
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_120294227
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 08:08 schreef vamperotica het volgende:

[..]

:*

Vanmorgen toen ik 'm wakker maakte vroeg ie zich af waar dat emmertje bij zn bed nou vandaan kwam :D
Maar hij herinnerde het zich weer en vond dat ie wel naar school kon en wilde extra bordjes voor boterhammen pakken omdat ie dacht dat jullie waren blijven slapen O+
<3<3
pi_120294242
Kan ik nog mee doen met een pakket aanbieden op maat? Vorig jaar ook mee gedaan, dit jaar zie ik het nu pas :(
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
  vrijdag 14 december 2012 @ 08:31:04 #42
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_120294387
ik krijg deze week mn kerstpakket binnen van mn baas.
en die zal ik dan deze week ook opsturen via de post naar .........

hoop dat het ze er daar meer aan hebben als ik :Y
mee bekant vangde gin haas.
pi_120294484
Mijn pakket komt vanmiddag binnen!!! Helaas eerst de hele dag werken
  vrijdag 14 december 2012 @ 08:52:04 #44
85962 ioko
I Appear Missing
pi_120294610
Mijn pakketten zijn vrijwel klaar. Morgen kunnen ze hopelijk op de post. Wat is het toch lastig shoppen voor mensen die je niet kent!
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_120294636
Wow! Onze kerstman stond vanmorgen om kwart over 8 voor de deur. Twee dozen en een plastic tas tot de nok toe gevuld met cadeautjes en boodschappen. Cadeautjes allemaal liefdevol ingepakt.
De meeste gaan onder de boom, alleen die voor de hond, kat en het konijn heb ik alvast uitgepakt.Voor hen kan het kerst-eet-festijn alvast beginnen. En de kat geniet nu zelfs al van de lege doos waar alles uit is gekomen. :)
Er zijn cadeautjes voor meneer B (hahahahahaha hij heet Kees maar dat wist onze kerstengel niet),
mijn kleinzoon, een pakje voor iedereen en cadeautjes voor mij.
Wat er in zit blijft nog even een verrassing, maar het is nu al helemaal leuk, ik ben al zooooo blij alleen al van de ingepakte cadeautjes. Kan je nagaan als ze met Kerst uitgepakt worden!!!!!

De boodschappen: stokbroden, kerstkransjes, kerstkoekjes, 2x chips, verschillende doosjes nootjes, verschilllende soorten tapenade, gevulde wijnbladeren, 2 flessen wijn, kerststol, browniemix, potje zoete pepertjes, voor de hond kauwrolletjes, voor het konijn een knabbelrol en voor de kat 3 blikjes luxe voer.

Het is al zoveel keer gezegd hier, maar bij deze nog een keer.

HARTVERWARMENDE AKTIE!!!!!!

En speciaal voor onze gulle gevers, Twinkelstar001 en Sillydreamz, heeeeel erg bedankt voor alle lekkernijen en cadeautjes, de lieve woorden in de bijgevoegde kerstkaart, maar met name bedankt voor alle liefde en gulheid.

Wij, meneer B _O- , de huisdieren en ik dragen jullie een warm hart toe en wensen jullie een hele fijne Kerst en een gezond en gelukkig nieuwjaar.

~:) >:O *O*
Vroeger was ik een twijfelaar, nu geloof ik niet meer
pi_120294648
ik heb een foto gemaakt, maar heb geen flauw idee hoe ik die moet plaatsen. Kan iemand mij helpen?
Vroeger was ik een twijfelaar, nu geloof ik niet meer
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 14 december 2012 @ 09:03:19 #47
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_120294786
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 08:54 schreef MoniqueB1965 het volgende:
ik heb een foto gemaakt, maar heb geen flauw idee hoe ik die moet plaatsen. Kan iemand mij helpen?
Je foto uploaden bij tinypic en dan de url hier plaatsen tussen [img] en [/img] :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_120295188
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 01:21 schreef WebHawkjuh het volgende:
Prachttopic! Jammer dat ik dit nu pas zie :'(
Dit dus, is er nog een mogelijkheid om wat bij te dragen? Zoniet meldt ik me aan voor volgend jaar :D
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 14 december 2012 @ 10:00:02 #49
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_120295981
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 09:24 schreef Olment het volgende:
Dit dus, is er nog een mogelijkheid om wat bij te dragen? Zoniet meldt ik me aan voor volgend jaar :D
Je kunt het beste Cat22 even PM-en, dat ziet ze sneller dan posts in dit topic ~:)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_120296016
Ik heb me ook nog aangemeld, zie wel of er nog iets kan worden gedaan :) Jammer dat ik het pas één dag voor de deadline gezien heb :{
pi_120296093
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 10:00 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Je kunt het beste Cat22 even PM-en, dat ziet ze sneller dan posts in dit topic ~:)
done, thanks voor de info :D
Hoop dat ik nog van nut kan zijn.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_120296599
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 10:01 schreef Selestha het volgende:
Ik heb me ook nog aangemeld, zie wel of er nog iets kan worden gedaan :) Jammer dat ik het pas één dag voor de deadline gezien heb :{
nieuwe deadline en er een nieuwjaarspakket van maken ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door loecje op 14-12-2012 10:31:03 ]
pi_120296887
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 10:25 schreef loecje het volgende:

[..]

nieuwe deadline en er een nieuwjaarspakket van maken ;)
Haha, dat zou ook nog kunnen :)

Ik hoor het nog wel van de mods denk ik ;) Ben benieuwd.
pi_120297197
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 10:25 schreef loecje het volgende:

[..]

nieuwe deadline en er een nieuwjaarspakket van maken ;)
precies, oliebollenmix, sterretjes, flesje bubbels etc :) er is vast iemand die je blij kan maken!
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_120297232
Ik ben gister helemaal vergeten een cadeautje uit te pakken :o :@
pi_120297241
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 december 2012 10:54 schreef Puala het volgende:
Ik ben gister helemaal vergeten een cadeautje uit te pakken :o :@
Foei o|O :D
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_120297253
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 december 2012 10:54 schreef Puala het volgende:
Ik ben gister helemaal vergeten een cadeautje uit te pakken :o :@
onoes :o ! vandaag twee *O*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_120297262
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 10:55 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

onoes :o ! vandaag twee *O*
Jaaaaa *O*
pi_120298520
Mochten er mensen nog geinteresseerd zijn in een pakket, meld je aan, dan kan ik ook nog helpen :+ :D
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_120298691
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 08:16 schreef DrParanoid het volgende:
Kan ik nog mee doen met een pakket aanbieden op maat? Vorig jaar ook mee gedaan, dit jaar zie ik het nu pas :(
Stuur me een berichtje. ^O^

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 10:01 schreef Selestha het volgende:
Ik heb me ook nog aangemeld, zie wel of er nog iets kan worden gedaan :) Jammer dat ik het pas één dag voor de deadline gezien heb :{
Ontvangen en op gereageerd. ;)
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 09:24 schreef Olment het volgende:

[..]

Dit dus, is er nog een mogelijkheid om wat bij te dragen? Zoniet meldt ik me aan voor volgend jaar :D
PM ontvangen. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_120298769
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 10:25 schreef loecje het volgende:

[..]

nieuwe deadline en er een nieuwjaarspakket van maken ;)
Wat mij betreft is er geen deadline voor late aanmeldingen. Nu hangen we het aan het thema kerst en natuurlijk is het fijn als de pakketten dan bezorgd zijn (en van de mensen die al eerder gekoppeld zijn verwacht ik dat ook ~O> ;) , van daar de oproep het voor morgen op de post te hebben) Maar een nieuwjaarspakketje is net zo leuk.

En ik denk stiekem dat een middenmaartpakketje in veel huishoudens ook fijn is. Maar zover wilde ik dan weer niet gaan in het kader van deze actie. :P Eén keer per jaar houdt het speciaal en de kerstgedachte sluit er ook perfect bij aan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator vrijdag 14 december 2012 @ 11:58:04 #62
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_120298948
Ik heb eens zitten denken en misschien heb ik een tip voor mensen die wel mee willen doen maar denken van ja, maar december is al zo duur.

Voor het komende jaar: probeer elke week dat je boodschappen doet 1 euro te besparen op je boodschappen per week. Haal bijvoorbeeld een keer niet het allerzachtste toiletpapier, maar die van 1 euro goedkoper. Of haal een keer geen patat maar bak ze zelf van de aardappels die je nog hebt liggen of koop een pak goedkopere rijst in plaats van snelkook of haal eens chips van het eigen merk, geen Calvé mayonaise van 2 euro per pot maar de tube van 80 cent.

Als je aan het einde van het jaar elke week 1 euro op je boodschappen hebt bespaard en dat in een potje hebt gedaan heb je eind van het jaar 50 euro gespaard en daar kun je een énorm pakket aan boodschappen voor halen. Jij hebt het in principe niet gemist, alleen iets pro-actiever gelet op wat je hebt gekocht qua prijs.

Was zomaar een ideetje ;)
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  vrijdag 14 december 2012 @ 12:00:08 #63
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_120299011
Koelkast *O*
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_120299072
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 11:58 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb eens zitten denken en misschien heb ik een tip voor mensen die wel mee willen doen maar denken van ja, maar december is al zo duur.

Voor het komende jaar: probeer elke week dat je boodschappen doet 1 euro te besparen op je boodschappen per week. Haal bijvoorbeeld een keer niet het allerzachtste toiletpapier, maar die van 1 euro goedkoper. Of haal een keer geen patat maar bak ze zelf van de aardappels die je nog hebt liggen of koop een pak goedkopere rijst in plaats van snelkook of haal eens chips van het eigen merk, geen Calvé mayonaise van 2 euro per pot maar de tube van 80 cent.

Als je aan het einde van het jaar elke week 1 euro op je boodschappen hebt bespaard en dat in een potje hebt gedaan heb je eind van het jaar 50 euro gespaard en daar kun je een énorm pakket aan boodschappen voor halen. Jij hebt het in principe niet gemist, alleen iets pro-actiever gelet op wat je hebt gekocht qua prijs.

Was zomaar een ideetje ;)
Top idee, een euro per week mis je in principe niet. en op het laatst kun je er een mooi pakket van maken. *O* *O* *O* Chapeau
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_120299084
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 11:58 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb eens zitten denken en misschien heb ik een tip voor mensen die wel mee willen doen maar denken van ja, maar december is al zo duur.

Voor het komende jaar: probeer elke week dat je boodschappen doet 1 euro te besparen op je boodschappen per week. Haal bijvoorbeeld een keer niet het allerzachtste toiletpapier, maar die van 1 euro goedkoper. Of haal een keer geen patat maar bak ze zelf van de aardappels die je nog hebt liggen of koop een pak goedkopere rijst in plaats van snelkook of haal eens chips van het eigen merk, geen Calvé mayonaise van 2 euro per pot maar de tube van 80 cent.

Als je aan het einde van het jaar elke week 1 euro op je boodschappen hebt bespaard en dat in een potje hebt gedaan heb je eind van het jaar 50 euro gespaard en daar kun je een énorm pakket aan boodschappen voor halen. Jij hebt het in principe niet gemist, alleen iets pro-actiever gelet op wat je hebt gekocht qua prijs.

Was zomaar een ideetje ;)
dat is ook een goed idee. komend jaar ga ik 1euro per week opzij zetten ^O^

ik heb het afgelopen jaar bij de aanbiedingen (2 + 1 gratis) de ene gratis apart gezet.
dit werkt natuurlijk alleen bij houdbare producten. in mijn geval verzorgingsproducten.
verder heb ik dit jaar meegedaan aan testacties van buzzer/insider/yunomi en een gedeelte van die producten opzij gezet.
nadeel daarvan is wel dat je al een compleet pakket hebt wat lastiger te koppelen is dan een op maat gemaakt pakket.
  vrijdag 14 december 2012 @ 12:05:35 #66
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_120299176
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 00:47 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

De pakketjes blijven voorlopig nog dicht. Kleine meneer is onwijs ziek, vanavond bij de huisartsenpost geweest :'(
Ahh, arm mannetje!!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_120299222
Leuk idee! Wat we dit jaar ook hebben gedaan is donateurs koppelen aan shoppers. Zo konden mensen die wel geld maar geen tijd hadden toch bijdragen terwijl de andere groep, die graag wilde maar niet kon, ook kon meedoen. Ik koppelde zo twee mensen én een ontvanger, de afhandeling werd onderling geregeld (geen verantwoordelijkheid van FHF, FOK! etc. ;) ).

En wat ik zo links en rechts terughoor werkte dat heel fijn. Dus die gaat volgend jaar ook in de OP.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_120299284
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 11:58 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb eens zitten denken en misschien heb ik een tip voor mensen die wel mee willen doen maar denken van ja, maar december is al zo duur.

Voor het komende jaar: probeer elke week dat je boodschappen doet 1 euro te besparen op je boodschappen per week. Haal bijvoorbeeld een keer niet het allerzachtste toiletpapier, maar die van 1 euro goedkoper. Of haal een keer geen patat maar bak ze zelf van de aardappels die je nog hebt liggen of koop een pak goedkopere rijst in plaats van snelkook of haal eens chips van het eigen merk, geen Calvé mayonaise van 2 euro per pot maar de tube van 80 cent.

Als je aan het einde van het jaar elke week 1 euro op je boodschappen hebt bespaard en dat in een potje hebt gedaan heb je eind van het jaar 50 euro gespaard en daar kun je een énorm pakket aan boodschappen voor halen. Jij hebt het in principe niet gemist, alleen iets pro-actiever gelet op wat je hebt gekocht qua prijs.

Was zomaar een ideetje ;)
Slimme man van me ;-)
  vrijdag 14 december 2012 @ 12:10:12 #69
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_120299305
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 00:47 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

De pakketjes blijven voorlopig nog dicht. Kleine meneer is onwijs ziek, vanavond bij de huisartsenpost geweest :'(
Whut?? Wat heeftie?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_120299322
dat koppelen van donateurs en shoppers is idd ook een heel leuk idee.
al weet ik niet of sommige donateurs het nog steeds een goed idee noemen om een vrouw te laten shoppen... >:)
  vrijdag 14 december 2012 @ 12:11:30 #71
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_120299344
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 12:07 schreef Cat22 het volgende:
Leuk idee! Wat we dit jaar ook hebben gedaan is donateurs koppelen aan shoppers. Zo konden mensen die wel geld maar geen tijd hadden toch bijdragen terwijl de andere groep, die graag wilde maar niet kon, ook kon meedoen. Ik koppelde zo twee mensen én een ontvanger, de afhandeling werd onderling geregeld (geen verantwoordelijkheid van FHF, FOK! etc. ;) ).

En wat ik zo links en rechts terughoor werkte dat heel fijn. Dus die gaat volgend jaar ook in de OP.
Inderdaad!
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_120299346
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 12:10 schreef loecje het volgende:
dat koppelen van donateurs en shoppers is idd ook een heel leuk idee.
al weet ik niet of sommige donateurs het nog steeds een goed idee noemen om een vrouw te laten shoppen... >:)
Maar er melden zich geen mannelijke shoppers aan. :'(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 14 december 2012 @ 12:11:57 #73
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_120299354
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 12:10 schreef loecje het volgende:
dat koppelen van donateurs en shoppers is idd ook een heel leuk idee.
al weet ik niet of sommige donateurs het nog steeds een goed idee noemen om een vrouw te laten shoppen... >:)
Ik moet noodgedwongen bonen uit blik eten deze kerst, maar het was het waard!
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_120299369
quote:
8s.gif Op vrijdag 14 december 2012 12:11 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik moet noodgedwongen bonen uit blik eten deze kerst, maar het was het waard!
ach, nu hoeven andere dat es niet te doen :P
Goed van je ^O^ *O*
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_120299379
quote:
8s.gif Op vrijdag 14 december 2012 12:11 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik moet noodgedwongen bonen uit blik eten deze kerst, maar het was het waard!
Gelukkig maar O+
pi_120299395
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 12:10 schreef loecje het volgende:
dat koppelen van donateurs en shoppers is idd ook een heel leuk idee.
al weet ik niet of sommige donateurs het nog steeds een goed idee noemen om een vrouw te laten shoppen... >:)
bij ons ging het best nog enigzins een beetje gecontroleerd toch coolguy O-) ?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  vrijdag 14 december 2012 @ 12:13:11 #77
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_120299398
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 12:12 schreef Olment het volgende:

[..]

ach, nu hoeven andere dat es niet te doen :P
Goed van je ^O^ *O*
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 12:12 schreef loecje het volgende:

[..]

Gelukkig maar O+
Zolang Coolguy zijn portomonnee ook maar leeggetrokken is door littledrummergirl _O_
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 14 december 2012 @ 12:13:31 #78
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_120299404
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 12:13 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

bij ons ging het best nog enigzins een beetje gecontroleerd toch coolguy O-) ?
Hij liep te klagen _O- de vrek :D
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_120299439
quote:
12s.gif Op vrijdag 14 december 2012 12:11 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Maar er melden zich geen mannelijke shoppers aan. :'(
Als ik volgend jaar tijd heb meld ik me ook aan als shopper.
Vind dit echt een prachtig gebaar.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_120299454
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 december 2012 12:13 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hij liep te klagen _O- de vrek :D
niet tegen mij O+ en ik weet zeker dat we onze ontvanger heel blij hebben gemaakt *O*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  vrijdag 14 december 2012 @ 12:15:21 #81
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_120299475
quote:
8s.gif Op vrijdag 14 december 2012 12:11 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik moet noodgedwongen bonen uit blik eten deze kerst, maar het was het waard!
Ah je mag hier een vorkje mee komen prikken hoor!! O+
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_120299477
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 12:14 schreef Olment het volgende:

[..]

Als ik volgend jaar tijd heb meld ik me ook aan als shopper.
Vind dit echt een prachtig gebaar.
*O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_120299512
quote:
8s.gif Op vrijdag 14 december 2012 12:11 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik moet noodgedwongen bonen uit blik eten deze kerst, maar het was het waard!
ik heb gehoord dat er nog mensen met broodjes, appeltaart en chocoladecake zijn :9
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_120300803
hoi allemaal,

Het pakket voor mijn ontvanger is vandaag de deur uit gegaan en kan morgen en anders begin volgende week bij mijn ontvanger zijn

caatje1977
pi_120301092
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 12:14 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

niet tegen mij O+ en ik weet zeker dat we onze ontvanger heel blij hebben gemaakt *O*
Dat heb je goed!!
Het gebeurt mij niet vaak dat ik niet weet wat ik moet zeggen, maar nu moet ik echt even goed nadenken!
Wat een fantastisch pakket!!

Rond half 12 belde mijn vader dat ie er was, dus ik naar beneden en toen kon ik een zware doos aanpakken, En ik was zo benieuwd, Helaas was lief net even weg en we zouden het samen uitpakken, dus moest ik nog wachten...
Gelukkig was hij een kwartier later wel thuis

En toen zijn we de doos gaan openmaken, Eerst vonden we een kaartje met een hele lieve boodschap dat het ons zo gegunt is. O+

En toen gingen we verder kijken, En jeetje mina er leek geen einde aan te komen, en niet alleen hebben Coolguy en LittleDrummergirl aan ons gedacht maar ook aan onze hondjes en aan de kat.

Wij komen de kerstdagen zeker weten door, We hebben lekkere chips en nootjes, Dropjes en chocolaatjes, koffie en koffiesiroop en winterthee, lekkere spulletjes voor onder de douche, we hebben kaarsjes en een mooie rieten kerstboom, Lief kan zich een flinke kater drinken met de kerst en de hondjes kunnen kauwen, en de kat kan ook lekker snoepen, Er zat ook een speeltje in de doos voor de kat, maar de honden vonden het veel leuker dan de kat en Toby had al snel een nieuw slaapmaatje gevonden!! O+

En vriendlief snapte er helemaal niks meer van, Hij bleef maar vragen, Maar wie doet dat dan en waarom? en hoezo? en? en? en? Hij snapte er helemaal niks van dat mensen die je niet kent dit voor je over hebben, En eerlijk gezegd ben ik ook stomverbaasd! Zo in de roos geschoten met de dingen in het pakket! Ik weet echt niet wat ik er verder nog over moet zeggen,

Lieve CoolGuy en Littledrummergirl,

Jullie hebben 2 mensen vandaag heel blij gemaakt, en een beetje van de kerstzorgen van onze schouders afgehaald! We hebben dankzij jullie letterlijk een lichtere kerst!!
Ik heb niet genoeg woorden om te beschrijven hoe dankbaar ik ben, en wat ik allemaal voel op het moment, Jullie zijn FANTASTISCH!!!! O+ O+ O+

En dan nog even een paar foto's :


het pakket zoals wij het ontvingen.


de inhoud! O+


Toby met zijn nieuwe slaapmaatje


maar Dexter vind het ook een leuk ding


En blacky is op zoek naar haar snoepjes!
S. 2014
J. 2016
pi_120301352
ooooh scorp nee toch? dan nodig ik je bij ons uit hoor om te komen eten met kerst!
voel me gewoon schuldig nu !
pi_120302540
Oh, wéér zo'n mooi pakket O+
Waar het stinkt is het warm.
pi_120302614
Ik heb vandaag met mijn nieuwe warme sjaal postbezorgd :)
Ik ga zometeen cakejes bakken in de nieuwe muffinvorm....
En een kopje thee met een suikervrij chocolaatje opsmullen O+ O+ O+
pi_120302734
De senseo sevilla, is echt HEERLIJK!!! O+
S. 2014
J. 2016
pi_120303122
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 14:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
De senseo sevilla, is echt HEERLIJK!!! O+
blij dat jullie een senseo hebben _O- dat pakje was een wilde gok
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_120303184
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 14:19 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

blij dat jullie een senseo hebben _O- dat pakje was een wilde gok
:D Wij leven op koffie :P
S. 2014
J. 2016
pi_120303606


Zo? Hoop van wel, ik wil ook ons mooie pakket showen.
Vroeger was ik een twijfelaar, nu geloof ik niet meer
pi_120303648
ja dus! tada! Ons kerstgeschenk, ben nog steeds een beetje stil van
Vroeger was ik een twijfelaar, nu geloof ik niet meer
  Moderator vrijdag 14 december 2012 @ 14:40:33 #94
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_120303929
Niemand van de pakketmakers heeft met elkaar overlegd en toch zie ik een rode draad in alle pakketten, heel erg tof om te zien dat alle pakketten toch een soort onbewust thema hebben. Ik zie ook alleen maar toffe pakketten en ik weet zeker dat iedere pakketontvanger er super blij mee is, foto's zijn ook zo tof om te zien, de verhalen zijn zo leuk om te lezen, alleen daarom al is dit een topactie :D
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_120304256
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 14:32 schreef MoniqueB1965 het volgende:
[ afbeelding ]

Zo? Hoop van wel, ik wil ook ons mooie pakket showen.
Woooow :o _O_
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  vrijdag 14 december 2012 @ 14:50:28 #96
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_120304281
Leuk om al die foto's te zien *O*
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  vrijdag 14 december 2012 @ 14:52:30 #97
386633 Adnap
I love Life !
pi_120304354
Of met 2 personen een pakket maken, zo kun je kosten delen en is het makkelijker om mee te doen !

En al die pakketten en vooral die reacties zijn zo top dat ik geregeld een brok in mijn strotje krijg O+
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_120305560
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 11:48 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Stuur me een berichtje. ^O^

[..]

Ontvangen en op gereageerd. ;)

[..]

PM ontvangen. :)
Leuk! Ik ben benieuwd :D
pi_120305860
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 13:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[ afbeelding ]
de inhoud! O+
Wauw, supermooi pakket :o Die Lush spulletjes ook O+
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_120305963
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 14:32 schreef MoniqueB1965 het volgende:
[ afbeelding ]

Zo? Hoop van wel, ik wil ook ons mooie pakket showen.
Wat veel!

Echt een mooie actie dit, en dat er weer zoveel mensen meedoen ook ~:)
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_120306330
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 14:32 schreef MoniqueB1965 het volgende:
[ afbeelding ]

Zo? Hoop van wel, ik wil ook ons mooie pakket showen.
Leuk!
pi_120306348
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 13:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Mooi pakket zeg! :)
  vrijdag 14 december 2012 @ 15:51:09 #103
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_120306574
Ik wordt steeds blijer van dit topic! De mensheid is niet helemaal bedorven, de mensheid is nog steeds goed!! O+ Het is niet "ikke ikke ikke" maar ook nog steeds samen delen! O+

Einde van de middag zijn de pakketten van Petra en mij als het goed is bijna compleet. Morgen nog een paar laatste dingen er bij halen en dan gaat het ene pakket met een Fokker mee op reis naar zijn bestemming, de andere met ome Post! O+
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  vrijdag 14 december 2012 @ 15:52:22 #104
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_120306624
Cat ge-pmt..!

Natuurlijk wil ik meehelpen aan deze mooie actie O+ ~:)
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_120306846
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 15:51 schreef Ireth het volgende:
Ik wordt steeds blijer van dit topic! De mensheid is niet helemaal bedorven, de mensheid is nog steeds goed!! O+ Het is niet "ikke ikke ikke" maar ook nog steeds samen delen! O+

Einde van de middag zijn de pakketten van Petra en mij als het goed is bijna compleet. Morgen nog een paar laatste dingen er bij halen en dan gaat het ene pakket met een Fokker mee op reis naar zijn bestemming, de andere met ome Post! O+
Helaas denk het grote deel van de Frontpage er anders over. Vinden iedereen eigenlijk maar uitkeringstrekkers die niks verdienen behalve een schup onder hun reet dat ze werk moeten zoeken.
Stelling: Kerstpakket bij een uitkering?
Zelf vind ik dit een erg goede actie, TOP *O*
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_120306911
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 15:57 schreef Olment het volgende:

[..]

Helaas denk het grote deel van de Frontpage er anders over. Vinden iedereen eigenlijk maar uitkeringstrekkers die niks verdienen behalve een schup onder hun reet dat ze werk moeten zoeken.
Stelling: Kerstpakket bij een uitkering?
Zelf vind ik dit een erg goede actie, TOP *O*
Gelukkig zijn er nog genoeg mensen die er genuanceerder over denken en beseffen dat echt niet iedereen in een uitkering of iets dergelijks zit omdat hij of zij dat wil, dat bewijst dit topic weer eens O+

Lieve mensen allemaal :)
pi_120307074
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 15:33 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Wauw, supermooi pakket :o Die Lush spulletjes ook O+
echt zo heerlijk! t.staat nu in de badkamer op mij te wachten
S. 2014
J. 2016
pi_120307173
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 15:57 schreef Olment het volgende:

[..]

Helaas denk het grote deel van de Frontpage er anders over. Vinden iedereen eigenlijk maar uitkeringstrekkers die niks verdienen behalve een schup onder hun reet dat ze werk moeten zoeken.
Stelling: Kerstpakket bij een uitkering?
Zelf vind ik dit een erg goede actie, TOP *O*
Gelukkig zijn er ook nog mensen die verder kijken dan hun neus lang is!
zelf een zw uitkering hier, en ons pakket is een enorm lichtpuntje!

en om de goede dagen voort te zetten, ik heb maandag n sollicitatie gesprek!! hopenlijk kan ik volgend jaar meedoen aan de andere kant!
S. 2014
J. 2016
  Moderator vrijdag 14 december 2012 @ 16:07:36 #109
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_120307209
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 15:58 schreef Selestha het volgende:

[..]

Gelukkig zijn er nog genoeg mensen die er genuanceerder over denken en beseffen dat echt niet iedereen in een uitkering of iets dergelijks zit omdat hij of zij dat wil, dat bewijst dit topic weer eens O+

Lieve mensen allemaal :)
Niet iedereen die het niet breed heeft heeft een uitkering hoor, er zijn ook mensen die door omstandigheden gewoon minder/weinig/bijna niks te besteden hebben ondanks dat ze werken.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_120307249
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 16:07 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Niet iedereen die het niet breed heeft heeft een uitkering hoor, er zijn ook mensen die door omstandigheden gewoon minder/weinig/bijna niks te besteden hebben ondanks dat ze werken.
Daarom zei ik ook ''of iets dergelijks'' ie weinig te besteden heeft ;)
pi_120307474
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 16:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Gelukkig zijn er ook nog mensen die verder kijken dan hun neus lang is!
zelf een zw uitkering hier, en ons pakket is een enorm lichtpuntje!

en om de goede dagen voort te zetten, ik heb maandag n sollicitatie gesprek!! hopenlijk kan ik volgend jaar meedoen aan de andere kant!
Kan me heel goed voorstellen dat als je het niet erg breed hebt, dat een pakketje een lichtpuntje is.
En voor maandag wens ik je HEEL VEEL succes. *O*
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  vrijdag 14 december 2012 @ 16:18:39 #112
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_120307617
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 16:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Gelukkig zijn er ook nog mensen die verder kijken dan hun neus lang is!
zelf een zw uitkering hier, en ons pakket is een enorm lichtpuntje!

en om de goede dagen voort te zetten, ik heb maandag n sollicitatie gesprek!! hopenlijk kan ik volgend jaar meedoen aan de andere kant!
Succes maandag!
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_120309043
thanks!

en nu weer pakkettentijd!
S. 2014
J. 2016
pi_120309044
Pakkettenlijst bijgewerkt. Wellicht dat hij niet helemaal upto date is omdat ik ergens een jubelpost heb gemist of omdat ontvangers nog stil zijn van verbazing. Geef me dan even een seintje.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 14 december 2012 @ 17:14:38 #115
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_120309453
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 16:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Gelukkig zijn er ook nog mensen die verder kijken dan hun neus lang is!
zelf een zw uitkering hier, en ons pakket is een enorm lichtpuntje!

en om de goede dagen voort te zetten, ik heb maandag n sollicitatie gesprek!! hopenlijk kan ik volgend jaar meedoen aan de andere kant!
Hier ook een ZW, ik zou er alles voor over hebben om weer gezond te zijn en alles te kunnen doen wat ik eerst deed, heb jarenlang 50+ uren gewerkt, vooroordelen zijn makkelijk gemaakt. Fijn om te zien in dit topic dat er ook nog goede en lieve meedenkende mensen zijn! Zo'n pakket maakt je dag gewoon weer even goed! Ik ben nog in blije afwachting :P
Succes met je sollicitatie!
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_120309885
Ik kreeg een PM met de titel: Pakketje aangekomen

quote:
En ik kreeg er de tranen van in mijn ogen. Het is echt veel te veel. Vond het serieus al moeilijk om zoveel ingepakte dingen te zien, maar toen ik ze uitpakte, echt, zulke heerlijke dingen! En zo veel!

Heel, heel, heel erg bedankt!
Ook weer met toestemming geplaatst natuurlijk.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_120309952
Als ik dit allemaal lees kom ik niet heel veel verder dan O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
mooi om te zien hoe iedereen de mooiste pakketten maakt, en net zo mooi om te zien hoe gelukkig je iemand maakt met zo'n pakket.
pi_120310389
al 18 pakketten aangekomen dus *O*
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  vrijdag 14 december 2012 @ 17:58:15 #119
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_120311052
Wat een mooie pakketten allemaal O+
Kaleidoscopiklimax
pi_120311187
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 15:57 schreef Olment het volgende:

[..]

Helaas denk het grote deel van de Frontpage er anders over. Vinden iedereen eigenlijk maar uitkeringstrekkers die niks verdienen behalve een schup onder hun reet dat ze werk moeten zoeken.
Stelling: Kerstpakket bij een uitkering?
Zelf vind ik dit een erg goede actie, TOP *O*
Nou, die zijn van de pot gerukt!
Het is zo simpel, je doet mee of je doet niet mee, eigen keuze en niemand heeft daar een malle moer mee te maken noch zich daarmee te bemoeien. Ik zeg het even nogal bot: je kunt stellen : ik betaal al belasting zat dus ik betaal toch al wat dan wel waar is maar by God, die ene keer extra (of meerdere keren, nog veel leuker ^O^ ) per jaar eens even stil staan bij een ander die het moeilijk heeft, om wélke reden ook is bepaald niet teveel gevraagd. Maar de maatschappij wordt steeds harder dus die reacties op de FP kunnen gevoeglijk mijn beeldigste achterse óp.

Ik zag overigens ook een trend in de pakketten, meer luxe dingen iov enkel etenswaar. Nu kun je daar over nadenken maar feit is dat eten er altijd wel is maar net die luxe kleine dingetjes welke iemand die niet veel heeft niet zal/kan kopen zijn nu juist wat een pakket een kadootje maakt om die donkere dagen een beetje op te leuken met nét dat wat zo heerlijk/leuk/luxe/lekker is .
Veel mensen snappen er geen donder van waaróm iemand dit doet voor een wildvreemde, *O* ik hoor dat om me heen zo vaak, ze snappen het niet. Simpele vaststelling is: als nu méér mensen dat eens deden was de wereld een stuk leuker. Je kunt iemands zorgen niet wegnemen, je kunt wél met een simpel gebaar die zorgen voor heel eventjes camoufleren/verzachten. En daár doen we het allemaal voor, en wie dat niet snapt heeft zelf blijkbaar nooit zorgen gehad, in welke zin ook.

Uch, uw amateur-psycholoog heeft gesproken :@ _O-

Maar, het ís toch ook gewoon zo :*

En, behoudens onvoorspelbare zaken en zo ben ik met liefde volgend jaar weer van de partij, het is té leuk en gewoon fijn

[ Bericht 0% gewijzigd door knoblaucha6 op 14-12-2012 18:27:56 ]
Waar het stinkt is het warm.
pi_120311278
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 december 2012 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
Dit kan je toch gewoon niet geloven? Ik nog steeds niet in ieder geval. En alles lijkt zo enorm lekker.
Ik vraag me af of het uberhaubt in mijn keukenkastje past. _O- O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De kadootjes durf ik nog niet aan te beginnen. :@
Je hebt een ''stille aanbidder'' Lies ! :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_120311438
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 december 2012 18:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Je hebt een ''stille aanbidder'' Lies ! :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar hij eet niet erg gezond ! :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 14 december 2012 @ 18:10:31 #123
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_120311441
Ik ben helemaal beduusd :@

Er lag een pak in de postbus voor me! En dat bleek een kerstpakket te zijn ~:)

Lieve rijstebuiltje, dank je wel O+ Er zitten allemaal dingen in die ik lekker vind en zelfs nog een pakje voor qltel en Christan (die is niet thuis nu, dus dat is nog ingepakt). Hartstikke lief van je! *;

Ik ben van schrik helemaal vergeten een foto te maken van toen alles nog ingepakt zat :@

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_120311657
Rewimo :* wat lief (en verdiend, overigens: alle achtergebleven/te laat bezorgde kaartjes nog nagestuurd gekregen uit de kliniek?)
Waar het stinkt is het warm.
pi_120312318
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 15:57 schreef Olment het volgende:

[..]

Helaas denk het grote deel van de Frontpage er anders over. Vinden iedereen eigenlijk maar uitkeringstrekkers die niks verdienen behalve een schup onder hun reet dat ze werk moeten zoeken.
Stelling: Kerstpakket bij een uitkering?
Zelf vind ik dit een erg goede actie, TOP *O*
Ik zat hier ook mee te lezen, maar daar komen de vreemste reacties voor.
Ik wilde er eigenlijk gaan reageren, maar ik ken mezelf, dat moet ik niet doen.
Niemand kan voelen, zien, ruiken, proeven hoe ik of iemand anders het heeft.
Soms is dit gewoon voor anderen niet zichtbaar. Eigenlijk zouden dat soort personen die die rare uitspraken doen eens in onze schoenen moeten staan!
Oblahim
pi_120312475
Ik ben alles gaan doorlezen, wat een geweldige pakketten zitten erbij :) Ik word alleen al blij van dit topic ;)
pi_120312686
Leuk de foto's!

Ik hoorde dat het pakket voor mij klaar is en volgende week als alles lukt naar mij komt. Ben zo benieuwd!
pi_120315476
quote:
12s.gif Op vrijdag 14 december 2012 18:39 schreef Neo-- het volgende:

[..]

Ik zat hier ook mee te lezen, maar daar komen de vreemste reacties voor.
Ik wilde er eigenlijk gaan reageren, maar ik ken mezelf, dat moet ik niet doen.
Niemand kan voelen, zien, ruiken, proeven hoe ik of iemand anders het heeft.
Soms is dit gewoon voor anderen niet zichtbaar. Eigenlijk zouden dat soort personen die die rare uitspraken doen eens in onze schoenen moeten staan!
Precies, ik heb het gelezen maar heb ook geen post gemaakt, Pure frustratie krijg je er van. Mensen hebben niet eens meer iets voor elkaar over. Vind het ronduit belachelijk, oké de mensen die een uitkering hebben omdat ze te lui zijn om te werken,, geef die een schop zodat ze van die bank af komen.
Maar de mensen die het "verdienen" (tis geen zegen ofc) gun ik wel een kerstpakket.
Vind het spijtig dat ik dit topic gemist heb en er vandaag via de FP achter kwam anders was er vanuit mijn kant ook een pakket gekomen.
(Kan nog altijd mensen, meld je ff aan bij Cat en als je in omgeving Limburg woont breng ik het thuis bij je (anders de post ofc))
Volgend jaar gooi ik me eerder in de strijd hier, vind dit een prachtig initiatief om de mensen die het minder hebben toch te helpen, of je ze nou irl kent of niet. Ik weet zeker dat de mensen die twijfelde of ze zich zouden aanmelden hartstikke blij zijn dat ze het toch hebben gedaan. Chapeau *O*
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_120316190
Mijne ligt bij de buurvrouw maar ze maakt vaak een rondje in de avond
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 14 december 2012 @ 20:15:30 #130
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_120316411
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 18:17 schreef knoblaucha6 het volgende:
Rewimo :* wat lief (en verdiend, overigens: alle achtergebleven/te laat bezorgde kaartjes nog nagestuurd gekregen uit de kliniek?)
Lief hè, of ik het verdiend heb weet ik niet maar ik ben er vreselijk blij mee O+

(Nee, niks meer van gehoord)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 14 december 2012 @ 20:16:22 #131
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_120316462
Wut wut wut! CAT heb jij dit geregeld!?!???

Ze hebben vandaag een pakketje proberen te bezorgen maar ik was aan het werk! Maar het pakketje is gericht aan Yska dus het moet wel van FOK! Zijn. Wutwutwut is dit! :D OMG OMG OMG

Zooooo allemaal super tof en nu ga ik hakken totdat ik er bij neer val, op naar 90's xxl in Leeuwarden!

oohja ook nog een keer WTF!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 14 december 2012 @ 20:19:38 #132
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_120316645
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 20:16 schreef YskaFredriksson het volgende:
Wut wut wut! CAT heb jij dit geregeld!?!???

Ze hebben vandaag een pakketje proberen te bezorgen maar ik was aan het werk! Maar het pakketje is gericht aan Yska dus het moet wel van FOK! Zijn. Wutwutwut is dit! :D OMG OMG OMG

Zooooo allemaal super tof en nu ga ik hakken totdat ik er bij neer val, op naar 90's xxl in Leeuwarden!

oohja ook nog een keer WTF!
Ha, jij ook al verrast :D Wat leuk! ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_120316658
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 20:16 schreef YskaFredriksson het volgende:
Wut wut wut! CAT heb jij dit geregeld!?!???

Ze hebben vandaag een pakketje proberen te bezorgen maar ik was aan het werk! Maar het pakketje is gericht aan Yska dus het moet wel van FOK! Zijn. Wutwutwut is dit! :D OMG OMG OMG

Zooooo allemaal super tof en nu ga ik hakken totdat ik er bij neer val, op naar 90's xxl in Leeuwarden!

oohja ook nog een keer WTF!
*O* *O*
pi_120316955
Ik heb ook mee zitten lezen op de FP mar ikvoel dan alleen maar pure frustratie, Alles en iedereen wordt over 1 kam geschoren!

In een ideale wereld zou iedereen aan het werk zijn, en lekker voor zichzelf zorgen, tenminste dat is wat er veelal op de FP gepredikt wordt, Maar wat gebeurt er dan met de liefde voor je medemens? een ander helpen omdat het kan?

Ik weet waarom ik in de ZW zit, en oh my wat hoop ik snel weer aan het werk te kunnen, maar tot die tijd ben ik blij dat er een uitkering is, anders had ik letterlijk geen droge boterham,en had ik mijn lieve hondjes die mij door de zwaarste tijden hebben geholpen, weg moeten doen.

En nu eten niet we luxe, en moeten we veel dingen laten ( ik kan mij de laatste keer dat O+ en ik echt samen uit eten zijn geweest niet herinneren), maar dat maakt niet uit,ooit wordt het beter, en juist in deze tijd,ben ik zo ontzettend dankbaar dat er mensen zijn die om een ander geven.

En als ik in de situatie kom dat het beter wordt, dan ga ik ook zeker een kerstpakket maken voor volgend jaar!

Ikvind dit gewoon top!!
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 14 december 2012 @ 22:26:21 #135
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_120323886
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 17:25 schreef Cat22 het volgende:
Ik kreeg een PM met de titel: Pakketje aangekomen

[..]

Ook weer met toestemming geplaatst natuurlijk.
Ahhhhh!! Hihi. Lekker van genieten ;-)
Ik ben blij dat alles aangekomen is :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  vrijdag 14 december 2012 @ 23:16:42 #136
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_120326884
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 18:10 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben helemaal beduusd :@

Er lag een pak in de postbus voor me! En dat bleek een kerstpakket te zijn ~:)

Lieve rijstebuiltje, dank je wel O+ Er zitten allemaal dingen in die ik lekker vind en zelfs nog een pakje voor qltel en Christan (die is niet thuis nu, dus dat is nog ingepakt). Hartstikke lief van je! *;

Ik ben van schrik helemaal vergeten een foto te maken van toen alles nog ingepakt zat :@

[ afbeelding ]
Lieve Rewimo,

Na alles wat je dit jaar allemaal voor je kiezen hebt gehad, vond ik dit wel het 'minste' wat ik voor je kon doen! O+

Geniet er lekker van .. O+

:* Rijstje
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  vrijdag 14 december 2012 @ 23:44:06 #137
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_120327989
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 20:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb ook mee zitten lezen op de FP mar ikvoel dan alleen maar pure frustratie, Alles en iedereen wordt over 1 kam geschoren!

In een ideale wereld zou iedereen aan het werk zijn, en lekker voor zichzelf zorgen, tenminste dat is wat er veelal op de FP gepredikt wordt, Maar wat gebeurt er dan met de liefde voor je medemens? een ander helpen omdat het kan?

Ik weet waarom ik in de ZW zit, en oh my wat hoop ik snel weer aan het werk te kunnen, maar tot die tijd ben ik blij dat er een uitkering is, anders had ik letterlijk geen droge boterham,en had ik mijn lieve hondjes die mij door de zwaarste tijden hebben geholpen, weg moeten doen.

En nu eten niet we luxe, en moeten we veel dingen laten ( ik kan mij de laatste keer dat O+ en ik echt samen uit eten zijn geweest niet herinneren), maar dat maakt niet uit,ooit wordt het beter, en juist in deze tijd,ben ik zo ontzettend dankbaar dat er mensen zijn die om een ander geven.

En als ik in de situatie kom dat het beter wordt, dan ga ik ook zeker een kerstpakket maken voor volgend jaar!

Ikvind dit gewoon top!!
Wij zijn nog nooit uit eten geweest :P (als je de McDonalds niet meetelt tenminste :D ).

Wij kunnen ons ook geen biefstuk en kaviaar veroorloven, maar zal je eerlijk bekennen, ik heb toch liever een speklap! :9
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_120329293
Ik heb wel een reactie geplaatst. Mensen hebben het daar over gratis geld als ze een uitkering bedoelen.
De meeste mensen met een uitkering hebben daar jarenlang sociale premies voor betaald. Een sigaar uit eigen doos dus.

Te triest voor woorden........ de reacties die je daar leest!
Vroeger was ik een twijfelaar, nu geloof ik niet meer
  zaterdag 15 december 2012 @ 00:17:52 #139
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_120329339
Ik lees daar voornamelijk frustraties van mensen die zich het lazerus werken en geen kerstpakket krijgen. Beetje mentaliteit van "Ik krijg hem ook niet dus gun ik jou ook niks!!"

Ik had er eerder vandaag ook al gereageerd...
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  zaterdag 15 december 2012 @ 00:18:28 #140
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_120329364
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 23:44 schreef Ireth het volgende:

[..]

Wij zijn nog nooit uit eten geweest :P (als je de McDonalds niet meetelt tenminste :D ).

Wij kunnen ons ook geen biefstuk en kaviaar veroorloven, maar zal je eerlijk bekennen, ik heb toch liever een speklap! :9
Ik neem je wel een keer mee uit eten hoor _O_
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_120329384
Des te blijer word ik van de actie hier!!!!! Chapeau lieve gevers _O_
Vroeger was ik een twijfelaar, nu geloof ik niet meer
  zaterdag 15 december 2012 @ 00:22:24 #142
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_120329529
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 00:18 schreef MoniqueB1965 het volgende:
Des te blijer word ik van de actie hier!!!!! Chapeau lieve gevers _O_
Moeders, heeft J het tweede pakket nog weten te versturen?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_120329838
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 23:44 schreef Ireth het volgende:

[..]

Wij zijn nog nooit uit eten geweest :P (als je de McDonalds niet meetelt tenminste :D ).

Wij kunnen ons ook geen biefstuk en kaviaar veroorloven, maar zal je eerlijk bekennen, ik heb toch liever een speklap! :9
2 keer zijn we samen wezen eten, maar ach ik vind gehaktbal uit eigen pan ook erg lekker!!
S. 2014
J. 2016
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 15 december 2012 @ 09:30:47 #144
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_120333245
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 december 2012 23:16 schreef Rijstebuiltje het volgende:

Lieve Rewimo,

Na alles wat je dit jaar allemaal voor je kiezen hebt gehad, vond ik dit wel het 'minste' wat ik voor je kon doen! O+

Geniet er lekker van .. O+

:* Rijstje
Dat komt wel goed :Y Bedankt van ons alledrie :*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 15 december 2012 @ 10:15:26 #145
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_120333626
Het moet wel heel gek gaan lopen wil het niet lukken, maar onze pakketten zijn vandaag klaar! We gaan zo op pad voor de allerlaatste dingen te halen en dan is het een kwestie van inpakken, proppen, uithalen, opnieuw proppen, grotere doos zoeken, proppen, doos inpakken, plakband zoeken, plakband halen, doos dichtplakken en adres opschrijven!!

*O*
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_120333876
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 december 2012 00:22 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Moeders, heeft J het tweede pakket nog weten te versturen?
Ga ik vandaag doen! O+
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  zaterdag 15 december 2012 @ 10:51:58 #147
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_120334083
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2012 10:38 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Ga ik vandaag doen! O+
_O_
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_120336195
zo we hebben de spullen voor de twee pakketten binnen nu gezellig inpakken dan kunnen ze de deur uit wat een heerlijk gevoel *O*
  zaterdag 15 december 2012 @ 12:42:07 #149
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_120336227
We zijn het plakband kwijt.... }:| :X
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_120336564
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 12:42 schreef Ireth het volgende:
We zijn het plakband kwijt.... }:| :X
Haha, misschien heb je er iemand blij mee gemaakt en perongeluk mee ingepakt :9
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  zaterdag 15 december 2012 @ 12:58:47 #151
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_120336621
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 20:15 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Lief hè, of ik het verdiend heb weet ik niet maar ik ben er vreselijk blij mee O+

Zeg! :o .. Zoiets wil deze Kerstvrouw niet meer horen hoor o|O
Ik vind dat jij het wel degelijk hebt verdiend! O+
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 15 december 2012 @ 15:10:27 #152
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_120340399
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 12:42 schreef Ireth het volgende:
We zijn het plakband kwijt.... }:| :X
Je had al voorspeld dat je plakband moest kopen O-)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 15 december 2012 @ 15:15:41 #153
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_120340558
Oke, de 2 dozen voor adres 1 staan hier te wachten om opgehaald te worden. De (grote!) doos voor adres 2 is onderweg naar Ome Post. Zal er ff om spannen qua frankeren, de thuisweegschaal uit het jaar 0 gaf exact 10 kilo aan :o :X

Alles is geshopt en ingepakt! Nu mag het naar de ontvangers! *O*

(en ik zit nu pas aan mijn eerste hap vreten voor vandaag :P )
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_120340727
Er werd zojuist een loodzware doos afgeleverd door de postbode! ~:)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu wachten tot kind- en manlief thuis zijn. ~:)

Spannend!
pi_120340806
O+

(en, ductape rules dit jaar blijkbaar ^O^ ;) )
Waar het stinkt is het warm.
pi_120341076
Daar het zo leuk is blijft juist de kerstpakkettenaktie prachtig, juist omdat het bijna kerst is.
Maar, iemand kaartte het al aan, rond pasen komen in de meeste gemeenten juist de dikste rekeningen (waterschap, rioolheffing, gemeentelijke heffingen) binnen. Vaak is die tijd ook een financiële wurgtijd voor velen.
Ik wil zeker en absoluut niet voorstellen dat FOK! ook een paaspakkettenaktie moet houden (zo kun je wel bezig blijven) maar wellicht zijn er zat mensen hier die niet alleen de kerstpakkettenaktie steunen of minimaal deze aktie omarmen.
Ik zeg: maak een pakket voor iemand die het moeilijk heeft, ongeacht op welk moment, het hoeft niet per sé met kerst te zijn. Het hoeft ook niet iemand van Fok! te zijn, kijk in je eigen wereld om je heen en smijt (niet letterlijk uiteraard ;) ), als het jou uitkomt en je het iemand gunt eens vaker gewoon iets liefs over iemands drempel .
Waar het stinkt is het warm.
pi_120344887
alles is gewoon goed gekomen het ene pakket is mee met tnt het andere pakket wordt verzonden via het vervoerstopic dus dat moet allemaal helemaal goed komen!!! Voor de ontvangers veel plezier namens Ireth de drie kersbengeltjes en mijn persoon

en voor ieder ander ook heel heel veel plezier hele goede feestdagen en een goed 2013 alvast
pi_120345038
*O*
Waar het stinkt is het warm.
  zaterdag 15 december 2012 @ 17:47:40 #159
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_120345108
En we zaten nog nét onder de 10 kilo _O-
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_120345236
Als het meezit is iedereen over een uurtje thuis. ~:)

Dan kan het feestje beginnen! ~:)
pi_120346333
Whoei, uitpakfeestje *O*
Waar het stinkt is het warm.
pi_120348678
Lieve, lieve , lieve , lieve Caatje1977 ~:)

Ik moet eerst even bijkomen hoor! :*
pi_120348712
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 17:47 schreef Ireth het volgende:
En we zaten nog nét onder de 10 kilo _O-
hier ook net onder de 10kg :P
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  zaterdag 15 december 2012 @ 20:17:59 #164
378088 Senzune
Te gek voor woorden
pi_120349817
Mijn pakketje is ook onderweg.
pi_120349910
Onderweg zijnde pakketjes! *O*

Blije ontvangers én gevers. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_120349919
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 december 2012 19:44 schreef Lalin het volgende:
Lieve, lieve , lieve , lieve Caatje1977 ~:)

Ik moet eerst even bijkomen hoor! :*
Niet te lang he? We willen een verslag. :9 :*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_120350077
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 20:20 schreef Cat22 het volgende:
Onderweg zijnde pakketjes! *O*

Blije ontvangers én gevers. O+
Leuk :)
pi_120351311
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 17:47 schreef Ireth het volgende:
En we zaten nog nét onder de 10 kilo _O-
ja op het bonnetje van postnl staat 9970 g dus we hebben het precies goed gedaan ^O^
  zaterdag 15 december 2012 @ 21:32:55 #169
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_120352838
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 20:57 schreef marcelpetra1 het volgende:

[..]

ja op het bonnetje van postnl staat 9970 g dus we hebben het precies goed gedaan ^O^
Er had geen zakje kerstkransjes extra in moeten zitten :P
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  zaterdag 15 december 2012 @ 21:35:25 #170
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_120352948
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 december 2012 19:44 schreef Lalin het volgende:
Lieve, lieve , lieve , lieve Caatje1977 ~:)

Ik moet eerst even bijkomen hoor! :*
Ah voor jou was ze dus bezig met haar pakket :D :D :D
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_120354439
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 21:32 schreef Ireth het volgende:

[..]

Er had geen zakje kerstkransjes extra in moeten zitten :P
Oeh, kerstkransjes :9~
(áf, áf, ik mag ze niet hebben van mezelf maar ze zijn zo smerig lekker dus: áf :'( )
Waar het stinkt is het warm.
pi_120357732
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 22:13 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Oeh, kerstkransjes :9~
(áf, áf, ik mag ze niet hebben van mezelf maar ze zijn zo smerig lekker dus: áf :'( )
maar goed dat je geen pakket van ons krijgt dan anders had je er toch echt aan moeten geloven :Y)
pi_120362827
beste Lalin

heel veel plezier ermee

caatje 1977
pi_120365941
Ik wilde het pakket eergister uit m'n werk bij de buurvrouw ophalen, was ze er niet. Ik gister weer naar werk, Bryan eropuit gestuurd, buurvrouw was er nog niet (normaal is ze er altijd . Uit werk naar m'n zusje haar verjaardag, kwamen daarna thuis, HA het licht brand :p gelijk opgehaald

Wat heeft onze kerstengel een top pakket voor ons samengesteld!! We zijn er echt super blij mee.
Ik moest wel lachen toen ik meteen cassave kroepoek zag die worden hier ook als chips gegeten, helemaal verslaafd
Het eerste dat Bryan opende was voor de poesjes, dus die zijn als eerste verwend daarna onze eigen pakjes geopend. Bryan z'n reactie op het boek "zo dat klinkt zeker goed". Ik vind het doosje met thee super schattig, echt een dingetje voor mij! Ook het kookboek vind ik super leuk, stond wel in de planning binnenkort weer wat meer met koken te doen ipv de altijd standaard gerechten, dus komt zeker goed van pas.
De film kennen we ook nog niet en Bryan zei gelijk, m'n favoriete actrice speelt erin (weet je zeker dat je ons niet kent )
Ook de andere dingen vinden we allemaal leuk er zit echt helemaal niks bij waarvan we zoiets hebben, hier doen we niks mee.

Ik wil onze kerstengel, allofthesameblood, nogmaals bedanken dat ze onze kerstengel wilde zijn <3

Foto's volgen :)
pi_120365980
De doos:


De doos geopend. Wat een hoop pakjes!


Alle pakjes uitgepakt :D. :
  zondag 16 december 2012 @ 11:03:58 #176
378088 Senzune
Te gek voor woorden
pi_120366779
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 20:57 schreef marcelpetra1 het volgende:

[..]

ja op het bonnetje van postnl staat 9970 g dus we hebben het precies goed gedaan ^O^
Ik zat er net overheen. Ik ben blij dat het postkantoor aan de overkant zit. :D
pi_120370709
Ik ga maandag nog de laatste dingen inpakken/kopen voor het pakket en dan plak ik hem dicht, en ga ik vervoer regelen. Ik heb ontzettend veel plezier (en ook onzekerheid) beleeft aan het samenstellen van dit pakket. Ik kan niet wachten op de reactie van de ontvanger, al was het maar om te weten dat hij aangekomen is. O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_120371439
Ik zit vol spanning te wachten op mijn pakket! O+
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 16 december 2012 @ 14:03:22 #179
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_120371476
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 10:13 schreef Cindy1988 het volgende:
De doos:
[ afbeelding ]

De doos geopend. Wat een hoop pakjes!
[ afbeelding ]

Alle pakjes uitgepakt :D. :
[ afbeelding ]
Leuk!! Mooie inhoud! :Y O+
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  One tough cookie zondag 16 december 2012 @ 14:10:55 #180
169210 liesje1979
pi_120371727
Een luise, saaie zondagmiddag, wat doe je dan? De rest van de kadootjes uitpakken! *O* Het is gewoon echt veel en veel te veel, maar zo ontzettend tof en lekker, en leuk!





Er zit dus zelfs een gezichtssauna bij! En veel chocolade. :9
2 boeken! En een tijdschrift (waarbij een collega op de cover staat :D) DVD,s en dus een bioscoopbon, 2 schattige bordjes met bekers, 4 pakjes kattenvoeding, thee, een fleecedeken en een vanillekaars in een pot. En heeeeel veel douchespulletjes en dat kleine doosje vooraan snapte ik eerst niet wat het was maar dat is dus een heel erg lekker luchtje.

Veel te veel, en zo ontzettend dankbaar! :*
pi_120371775
quote:
17s.gif Op zondag 16 december 2012 14:10 schreef liesje1979 het volgende:
Een luise, saaie zondagmiddag, wat doe je dan? De rest van de kadootjes uitpakken! *O* Het is gewoon echt veel en veel te veel, maar zo ontzettend tof en lekker, en leuk!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Er zit dus zelfs een gezichtssauna bij! En veel chocolade. :9
2 boeken! En een tijdschrift (waarbij een collega op de cover staat :D) DVD,s en dus een bioscoopbon, 2 schattige bordjes met bekers, 4 pakjes kattenvoeding, thee, een fleecedeken en een vanillekaars in een pot. En heeeeel veel douchespulletjes en dat kleine doosje vooraan snapte ik eerst niet wat het was maar dat is dus een heel erg lekker luchtje.

Veel te veel, en zo ontzettend dankbaar! :*
Waar gaan de boeken over Lies? :P
  One tough cookie zondag 16 december 2012 @ 14:15:06 #182
169210 liesje1979
pi_120371858
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 14:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Waar gaan de boeken over Lies? :P
De één is van Niccy French en de ander gaat over RLS. :D *O*
pi_120371888
quote:
14s.gif Op zondag 16 december 2012 14:15 schreef liesje1979 het volgende:
Niccy French
Leuk ! :D

Goeie keus van de ''stille aanbidder'' :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: een boek over RLS is ook lek trouwens, er ging iet mis met knippen ! :o
  One tough cookie zondag 16 december 2012 @ 14:19:57 #184
169210 liesje1979
pi_120372014
quote:
11s.gif Op zondag 16 december 2012 14:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Leuk ! :D

Goeie keus van de ''stille aanbidder'' :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: een boek over RLS is ook lek trouwens, er ging iet mis met knippen ! :o
Ja daar verheug ik me nu al op, zouden ze weten dat we de gouden kooi volgden? :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_120372049
quote:
10s.gif Op zondag 16 december 2012 14:19 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ja daar verheug ik me nu al op, zouden ze weten dat we de gouden kooi volgden? :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ O+
pi_120372050
quote:
10s.gif Op zondag 16 december 2012 14:19 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ja daar verheug ik me nu al op, zouden ze weten dat we de gouden kooi volgden? :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat denk ik wel ! :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_120372064
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 14:20 schreef Popje-popje het volgende:

[..]

O+ O+
ow.. dat is één :+
  Moderator zondag 16 december 2012 @ 14:22:26 #188
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_120372102
quote:
10s.gif Op zondag 16 december 2012 14:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Dat denk ik wel ! :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_120372130
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 14:22 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, niet vaak, da's waar. :+
pi_120375633
Lies ^O^
Kanonne, het blijft ook zo geweldig leuk en lief allemaal O+
Waar het stinkt is het warm.
  zondag 16 december 2012 @ 16:18:11 #191
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_120376835
O+ Kerstpakettenactie! O+

Helaas ben ik dit jaar nog steeds niet in de mogelijkheid iets aan te bieden, maar dit topic is zo fijn om te lezen ~:)
pi_120379037
Ik zei het al eerder, de wíl op zich is net zo lief als het kúnnen willen en doen :Y

Het was weer geweldig om te doen ! Ik ga weer over tot de orde van de dag dus: graag tot over een jaar :* :W
Waar het stinkt is het warm.
pi_120379180
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 17:03 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik zei het al eerder, de wíl op zich is net zo lief als het kúnnen willen en doen :Y

Het was weer geweldig om te doen ! Ik ga weer over tot de orde van de dag dus: graag tot over een jaar :* :W
Heel jaar wachten ;(
Ik vind het zo leuk om te doen O+
pi_120379375
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 17:03 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik zei het al eerder, de wíl op zich is net zo lief als het kúnnen willen en doen :Y

Het was weer geweldig om te doen ! Ik ga weer over tot de orde van de dag dus: graag tot over een jaar :* :W
de actie is nog niet afgelopen *O* dus je nog/moet nog even :D
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_120380200
Haha, meelezen is wat anders dan meedóen, wat dat laatste betreft ben ik voor nu klaar. (hoe leuk ook, hekel aan kerst én hekel aan winkelen }:| _O- )
De vreugde lees ik verder absoluut mee, véél te leuk.
Maar tenzij er ook een paaspakkettenaktie komt... O-)
(en anders creëer ik lekker zelf een paaspakkettenaktie, wie weerhoud me ervan :+ , heb gekkere dingen gedaan :@ :P )
Waar het stinkt is het warm.
  zondag 16 december 2012 @ 19:31:02 #196
295291 Essiejj
Toonaangevend.
pi_120385580
:'( Ik ben tot tranen toe geroerd, wat een ontzettend lief pakket heb ik net mogen ontvangen. Ik weet gewoon even niet wat ik moet zeggen, ik zal later wel gewoon foto's neerzetten. Ik ben echt ontroerd. Dankjewel lieve gever O+
Het is niet wat je denkt dat ik zoek.
  zondag 16 december 2012 @ 20:11:42 #197
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_120387435
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 19:31 schreef Essiejj het volgende:
:'( Ik ben tot tranen toe geroerd, wat een ontzettend lief pakket heb ik net mogen ontvangen. Ik weet gewoon even niet wat ik moet zeggen, ik zal later wel gewoon foto's neerzetten. Ik ben echt ontroerd. Dankjewel lieve gever O+
Ahhh wat lief O+
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
pi_120388906
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 10:13 schreef Cindy1988 het volgende:
De doos:
[ afbeelding ]

De doos geopend. Wat een hoop pakjes!
[ afbeelding ]

Alle pakjes uitgepakt :D. :
[ afbeelding ]
Leuk om te zien! Fijn dat jullie er blij mee zijn, heb het met héél veel plezier gedaan! O+
  zondag 16 december 2012 @ 21:39:02 #199
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_120392842
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 17:03 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik zei het al eerder, de wíl op zich is net zo lief als het kúnnen willen en doen :Y
Stiekem had ik gehoopt al een stage te hebben en daarvan een kerstpakket te krijgen. Want de financiële middelen om een pakket zelf samen te stellen heb ik niet.
Maar ik weet nog hoe fijn ik het vorig jaar zelf vond om van een lieve Fok!ker een pakket te mogen ontvangen.
  zondag 16 december 2012 @ 21:42:18 #200
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_120393091
Heb net het topic nog ff goed doorgelezen.
Man oh man wat een feelgoodtopic O+. *O* O+
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
  maandag 17 december 2012 @ 01:03:58 #201
295291 Essiejj
Toonaangevend.
pi_120403416

O+
In dit hele warme pakket zat echt een hele lieve kaart O+
En chocola, een maskertje, receptentijdschrift, warme chocolademelk, warme zachte sokken, zo'n ding om jezelf mee te wassen, zeep en een kersenpit kussen die ik ook echt nodig heb voor mijn nek :D

Echt een superlief pakket met kaartje ! Dit is echt wat ik nodig had om deze kerst die ik alleen door breng, door te komen O+
Het is niet wat je denkt dat ik zoek.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 december 2012 @ 09:16:36 #202
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_120406017
Alweer zo'n mooi en met veel aandacht samengesteld pakket O+ Wat zullen een hoop mensen een leuke kerst krijgen dit jaar, niet door de cadeautjes maar door het idee dat iemand dat voor ze gedaan heeft ~:)

Of juist omdat ze ook iets voor iemand anders gedaan hebben ;)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_120406589
Ik ben weer bij met cadeautjes uitpakken. Aangenaam verrast. Ik had al een tijdje niet geupdate wat er in zat en ik hoop dat ik nu niet alles vergeet.. sloffen die in de magnetron opgewarmd kunnen worden, een handenwarmer, 3 blikjes waarin kruiden gekweekt kunnen worden en sokken O+

De kruiden staan al in de vensterbank en de overige kerstdingen zijn ook al grotendeels verdeeld door het huis. Echt zo tof *O* Word er helemaal blij van als ik het zie *O*
  maandag 17 december 2012 @ 10:03:57 #204
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_120407010
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 01:03 schreef Essiejj het volgende:
[ afbeelding ]
O+
In dit hele warme pakket zat echt een hele lieve kaart O+
En chocola, een maskertje, receptentijdschrift, warme chocolademelk, warme zachte sokken, zo'n ding om jezelf mee te wassen, zeep en een kersenpit kussen die ik ook echt nodig heb voor mijn nek :D

Echt een superlief pakket met kaartje ! Dit is echt wat ik nodig had om deze kerst die ik alleen door breng, door te komen O+
Mijn onzekerheid is ineens weg! O+
Fijn dat je er blij mee bent :) O+
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
  maandag 17 december 2012 @ 10:05:14 #205
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_120407032
quote:
17s.gif Op maandag 17 december 2012 09:46 schreef Puala het volgende:
Ik ben weer bij met cadeautjes uitpakken. Aangenaam verrast. Ik had al een tijdje niet geupdate wat er in zat en ik hoop dat ik nu niet alles vergeet.. sloffen die in de magnetron opgewarmd kunnen worden, een handenwarmer, 3 blikjes waarin kruiden gekweekt kunnen worden en sokken O+

De kruiden staan al in de vensterbank en de overige kerstdingen zijn ook al grotendeels verdeeld door het huis. Echt zo tof *O* Word er helemaal blij van als ik het zie *O*
Jeeej! Ik vond het echt super leuk om te doen en heb geprobeerd alles wat je zei in je lijstje toch op de een of andere manier meetenemen in het pakket. Dus de kruiden staan voor je planten en de sokken, dekentjes, sloffen, handenwarmer voor de centrale verwarming. De hoes om het dekentje is de aankleding van je nieuwe huis! Je hebt nog 9 cadeaus te gaan toch? :P ik weet niet eens precies meer wat er allemaal in zit :P


Ik zit nu zelf te wachten op de bezorger.. En ik vraag me allemaal dingen af.. Welke smiecht heeft mij opgegeven, wie heeft het pakketje gemaakt. Cat, kan ik uberhaubt een kerstkaartje van je verwachten? Want dit is dezelfde smiechtenstreek als die ik zelf bij Puala deed (gewoon keihard het adres voor een kerstkaartje vragen terwijl ik die al had voor het pakket!)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  Moderator maandag 17 december 2012 @ 10:10:43 #206
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_120407150
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 13:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Dat heb je goed!!
Het gebeurt mij niet vaak dat ik niet weet wat ik moet zeggen, maar nu moet ik echt even goed nadenken!
Wat een fantastisch pakket!!

Rond half 12 belde mijn vader dat ie er was, dus ik naar beneden en toen kon ik een zware doos aanpakken, En ik was zo benieuwd, Helaas was lief net even weg en we zouden het samen uitpakken, dus moest ik nog wachten...
Gelukkig was hij een kwartier later wel thuis

En toen zijn we de doos gaan openmaken, Eerst vonden we een kaartje met een hele lieve boodschap dat het ons zo gegunt is. O+

En toen gingen we verder kijken, En jeetje mina er leek geen einde aan te komen, en niet alleen hebben Coolguy en LittleDrummergirl aan ons gedacht maar ook aan onze hondjes en aan de kat.

Wij komen de kerstdagen zeker weten door, We hebben lekkere chips en nootjes, Dropjes en chocolaatjes, koffie en koffiesiroop en winterthee, lekkere spulletjes voor onder de douche, we hebben kaarsjes en een mooie rieten kerstboom, Lief kan zich een flinke kater drinken met de kerst en de hondjes kunnen kauwen, en de kat kan ook lekker snoepen, Er zat ook een speeltje in de doos voor de kat, maar de honden vonden het veel leuker dan de kat en Toby had al snel een nieuw slaapmaatje gevonden!! O+

En vriendlief snapte er helemaal niks meer van, Hij bleef maar vragen, Maar wie doet dat dan en waarom? en hoezo? en? en? en? Hij snapte er helemaal niks van dat mensen die je niet kent dit voor je over hebben, En eerlijk gezegd ben ik ook stomverbaasd! Zo in de roos geschoten met de dingen in het pakket! Ik weet echt niet wat ik er verder nog over moet zeggen,

Lieve CoolGuy en Littledrummergirl,

Jullie hebben 2 mensen vandaag heel blij gemaakt, en een beetje van de kerstzorgen van onze schouders afgehaald! We hebben dankzij jullie letterlijk een lichtere kerst!!
Ik heb niet genoeg woorden om te beschrijven hoe dankbaar ik ben, en wat ik allemaal voel op het moment, Jullie zijn FANTASTISCH!!!! O+ O+ O+

En dan nog even een paar foto's :

[ afbeelding ]
het pakket zoals wij het ontvingen.

[ afbeelding ]
de inhoud! O+

[ afbeelding ]
Toby met zijn nieuwe slaapmaatje

[ afbeelding ]
maar Dexter vind het ook een leuk ding

[ afbeelding ]
En blacky is op zoek naar haar snoepjes!
Ik lees dit nu pas. De eer komt aan LDG toe hoor. Ik heb namelijk niks te maken gehad met het shoppen, inpakken, versturen, whatever. Dat is allemaal haar ding geweest. :) Ik ben wel blij dat het erg in de smaak valt. Dat je er maar van mag genieten, samen met je vriend :) :) Fijne kerstdagen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_120407474
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2012 10:05 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

Jeeej! Ik vond het echt super leuk om te doen en heb geprobeerd alles wat je zei in je lijstje toch op de een of andere manier meetenemen in het pakket. Dus de kruiden staan voor je planten en de sokken, dekentjes, sloffen, handenwarmer voor de centrale verwarming. De hoes om het dekentje is de aankleding van je nieuwe huis! Je hebt nog 9 cadeaus te gaan toch? :P ik weet niet eens precies meer wat er allemaal in zit :P

Ik zit nu zelf te wachten op de bezorger.. En ik vraag me allemaal dingen af.. Welke smiecht heeft mij opgegeven, wie heeft het pakketje gemaakt. Cat, kan ik uberhaubt een kerstkaartje van je verwachten? Want dit is dezelfde smiechtenstreek als die ik zelf bij Puala deed (gewoon keihard het adres voor een kerstkaartje vragen terwijl ik die al had voor het pakket!)
Ik heb niet geteld. Ik heb er wel een paar waar ik heel erg nieuwsgierig naar ben, omdat de vorm triggert. Maar ik zie veel dingen terug inderdaad O+ De katten vinden het papier vooral erg leuk _O- Elke keer als ik het uitpak maak ik er een propje van en leg ik deze naast me neer. Het is elke keer weer een verassing wie hem als eerste komt veroveren als buit _O-
  maandag 17 december 2012 @ 10:42:17 #208
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_120407995
Ghehe het is geen kerstpakketje :P het zijn mijn tijdschriften van Lionessa! Haha nouja daar heb ik OOK veel plezier van!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  maandag 17 december 2012 @ 11:32:08 #209
295291 Essiejj
Toonaangevend.
pi_120409584
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 10:03 schreef Ehhe het volgende:

[..]

Mijn onzekerheid is ineens weg! O+
Fijn dat je er blij mee bent :) O+
O+
Het is niet wat je denkt dat ik zoek.
pi_120411577
he wat leest het toch lekker hierzo!
pi_120417785
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 10:10 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik lees dit nu pas. De eer komt aan LDG toe hoor. Ik heb namelijk niks te maken gehad met het shoppen, inpakken, versturen, whatever. Dat is allemaal haar ding geweest. :) Ik ben wel blij dat het erg in de smaak valt. Dat je er maar van mag genieten, samen met je vriend :) :) Fijne kerstdagen.
Jullie hebben het samen gedaan en hoe t dan precies verdeeld is, maakt mij niet uit, Ik ben jullie gewoon dankbaar, Accepteer dat :P
S. 2014
J. 2016
  maandag 17 december 2012 @ 15:52:54 #212
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_120419339
Misschien is het slim eerst het pakketje te wegen en daarna pas in te pakken! Ghehe


****** 800 gram te zwaar! Wat the @#*$! Is er zo zwaar! En mijn tape is op :(

[ Bericht 53% gewijzigd door YskaFredriksson op 17-12-2012 15:59:19 ]
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  maandag 17 december 2012 @ 17:21:57 #213
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_120423192
Zo, 1 pakket is net verstuurd. Bijna 11,5 kilo, en dat deed me toch een partij zeer aan d'n armen. :@
Hopelijk komt het heel aan en is het goed genoeg voor de ontvanger. ^O^
Kaleidoscopiklimax
  maandag 17 december 2012 @ 17:39:57 #214
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_120423906
quote:
14s.gif Op maandag 17 december 2012 17:21 schreef RadioSlut het volgende:
Zo, 1 pakket is net verstuurd. Bijna 11,5 kilo, en dat deed me toch een partij zeer aan d'n armen. :@
Hopelijk komt het heel aan en is het goed genoeg voor de ontvanger. ^O^
Woow, wel jammer dat je er net overheen ging! Mijn pakketje mist nu het pak chocomelk, helaas pindakaas :P maar 1 pak chocomelk is geen 6 euro waard ;)

Ik zat nu op 9780gram.
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  maandag 17 december 2012 @ 17:42:00 #215
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_120423996
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2012 17:39 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

Woow, wel jammer dat je er net overheen ging! Mijn pakketje mist nu het pak chocomelk, helaas pindakaas :P maar 1 pak chocomelk is geen 6 euro waard ;)

Ik zat nu op 9780gram.
Dan had ik er veel uit moeten halen want d'r zitten best veel lichte dingen in.

Maar ik heb een deal met mn vriend gesloten, de verzendkosten van het andere pakket wilt hij betalen, waardoor ik alsnog de helft heb betaald voor beide pakketten. ^O^ Als hij het zich nog herinnert dan. :{
Kaleidoscopiklimax
pi_120424069
quote:
14s.gif Op maandag 17 december 2012 17:21 schreef RadioSlut het volgende:
Zo, 1 pakket is net verstuurd. Bijna 11,5 kilo, en dat deed me toch een partij zeer aan d'n armen. :@
Hopelijk komt het heel aan en is het goed genoeg voor de ontvanger. ^O^
_O_ dat is een best gewicht.
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  maandag 17 december 2012 @ 17:44:05 #217
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_120424100
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2012 17:43 schreef komrad het volgende:

[..]

_O_ dat is een best gewicht.
Dat andere pakket dat ik heb gemaakt komt bijna aan de 20 kg en krijg ik niet eens opgetild. :@ :')
Kaleidoscopiklimax
pi_120424180
quote:
14s.gif Op maandag 17 december 2012 17:44 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Dat andere pakket dat ik heb gemaakt komt bijna aan de 20 kg en krijg ik niet eens opgetild. :@ :')
tijd voor een steekwagentje :D
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  maandag 17 december 2012 @ 17:46:25 #219
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_120424220
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2012 17:45 schreef komrad het volgende:

[..]

tijd voor een steekwagentje :D
Idd. _O- Aan het pakket plakken, anders krijgt de ontvanger 'm niet eens naar binnen. :D
Kaleidoscopiklimax
pi_120424470
quote:
14s.gif Op maandag 17 december 2012 17:46 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Idd. _O- Aan het pakket plakken, anders krijgt de ontvanger 'm niet eens naar binnen. :D
wat voor tarief is dat bij postNL :') te zwaar en te groot _O- ik gok het loket 'brengt u het zelf even weg'
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_120427157
quote:
14s.gif Op maandag 17 december 2012 17:44 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Dat andere pakket dat ik heb gemaakt komt bijna aan de 20 kg en krijg ik niet eens opgetild. :@ :')
lol wat stoppen jullie allemaal in die pakketten?
  maandag 17 december 2012 @ 19:30:31 #222
378088 Senzune
Te gek voor woorden
pi_120428626
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 19:00 schreef gomi het volgende:

[..]

lol wat stoppen jullie allemaal in die pakketten?
Stoeptegels. :D
Maar het verbaasde mij ook dat ik over de 10 kilo zat.
  maandag 17 december 2012 @ 19:42:25 #223
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_120429219
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 19:00 schreef gomi het volgende:

[..]

lol wat stoppen jullie allemaal in die pakketten?
Een pak chocomelk, een boek, kattenvoer, sloffen, hittepitten, dikke chocoladerepen, douchegel :P en ik kan nog wel meer dingen bedenken die aantikken.
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_120429224
Die verhalen hier! :D _O-

Volgens mij moet ik er volgend jaar een gewichtslimiet aan hangen. Zowel ter bescherming van jullie als voor de postbodes. _O-

OP is bijgewerkt, een aantal pakketten zijn nog onderweg.

Aan het einde van de week ga ik een PM rondje doen naar een aantal mensen om te kijken wat de status is, maar ik denk dat het gros van de pakketten al onderweg is. *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 17 december 2012 @ 19:56:00 #225
378088 Senzune
Te gek voor woorden
pi_120429838
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 19:42 schreef Cat22 het volgende:
Die verhalen hier! :D _O-

Volgens mij moet ik er volgend jaar een gewichtslimiet aan hangen. Zowel ter bescherming van jullie als voor de postbodes. _O-

OP is bijgewerkt, een aantal pakketten zijn nog onderweg.

Aan het einde van de week ga ik een PM rondje doen naar een aantal mensen om te kijken wat de status is, maar ik denk dat het gros van de pakketten al onderweg is. *O*
De mijne is onderweg. Kan jij de t&t nr. doorgeven want ik weet de usernaam niet?
pi_120429961
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 19:56 schreef Senzune het volgende:

[..]

De mijne is onderweg. Kan jij de t&t nr. doorgeven want ik weet de usernaam niet?
Prima. :) Had je die al gePMd?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 17 december 2012 @ 20:02:26 #227
378088 Senzune
Te gek voor woorden
pi_120430128
Nu wel.
pi_120430337
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 20:02 schreef Senzune het volgende:
Nu wel.
^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 17 december 2012 @ 20:08:20 #229
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_120430372
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2012 17:52 schreef komrad het volgende:

[..]

wat voor tarief is dat bij postNL :') te zwaar en te groot _O- ik gok het loket 'brengt u het zelf even weg'
Het tarief 'Godverrrregloeiendedatiszwaar' ofzo :')
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 19:00 schreef gomi het volgende:

[..]

lol wat stoppen jullie allemaal in die pakketten?
Een halve supermarkt en wat
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 19:30 schreef Senzune het volgende:

[..]

Stoeptegels. :D
^O^
Kaleidoscopiklimax
  maandag 17 december 2012 @ 21:05:32 #230
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_120433611
Volgens de T&T komt pakket 1 morgen aan tussen 14:00 en 16:00 en pakket 2 wordt hier donderdag opgehaald en vrijdag afgeleverd! *O*
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_120435920
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 21:05 schreef Ireth het volgende:
Volgens de T&T komt pakket 1 morgen aan tussen 14:00 en 16:00 en pakket 2 wordt hier donderdag opgehaald en vrijdag afgeleverd! *O*
De postbezorgers hebben in ieder geval ook een goede kerst verdiend door al die pakketten die ze moeten versjouwen maar ja ook zij moeten wat over hebben voor de medemens toch _O_ O+
pi_120442326
en we hebben 23 bezorgde pakketten *O*
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  maandag 17 december 2012 @ 23:36:23 #233
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_120443557
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 23:15 schreef komrad het volgende:
en we hebben 23 bezorgde pakketten *O*
Met een dag of 2 zou toch zeker 90% bezorgd moeten zijn gok ik :P
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  dinsdag 18 december 2012 @ 14:00:54 #234
389081 momidahtri
kids 3 engeltjes 1 bengeltje
pi_120458531
eindelijk ook het voorraam in een kerstdorp om getoverd. De huisjes verwerkt die in ons kerstpakket zaten. heb Ireth gevraagd om de foto's te plaatsen

nogmaals dank anonieme gever
  dinsdag 18 december 2012 @ 14:22:06 #235
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_120459295
Godver, net een megalang verhaal getypt, klik ik op een of andere toetsencombi is alles weg :(
Opnieuw beginnen dan maar..
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_120459469
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 14:22 schreef zwartedoos het volgende:
Godver, net een megalang verhaal getypt, klik ik op een of andere toetsencombi is alles weg :(
Opnieuw beginnen dan maar..
ag, het houdt je van de straat af :D
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_120459684
Ik heb net even gekeken en de pakketbezorger is onderweg tussen nu en 16.00 wordt het pakket bezorgt zo leuk!! wordt er helemaal blij van
  dinsdag 18 december 2012 @ 14:45:52 #238
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_120460122
Ik heb net ook mijn pakket ontvangen. Ten eerste: arme postbode _O- Het toch al iele jochie kon hem amper tillen of er bovenuit kijken zo zwaar en groot is het pakket :o

Ik weet niet wie de gulle gever is al heb ik wel een vermoeden..ik wilde even zeggen dat dit pakket boven al mijn verwachtingen uitsteeg..het is mooier dan elk pakket dat ik ooit van een werkgever heb mogen ontvangen O+

Werkelijk alles wat er in zit vind ik lekker! De wijn, de chocola, de snacks alles! :9~
De ingepakte kadootjes wilde ik eerst bewaren maar aangezien ik toch geen kerstboom of pakjesavond heb en ook geen kinderen kon ik mezelf niet bedwingen :@

Lieve gever, het is echt teveel! Ik was met iets kleins al blij geweest..Ritualspakketje, superleuke boeken, heerlijke geurkaarsen,een uberschattig theeblikje met lekkere thee, bonbons etc...er zat ook nog een wensbon bij waar ik een supermooie armband van heb uitgezocht wat tevens ook nog een goed doel steunt!

Ik heb er geen woorden voor dat iemand zoveel geeft aan een volstrekt onbekend persoon...je hebt me tot tranen gebracht echt waar ;(
Heeeel heeeel erg bedankt!! O+ :*









*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  dinsdag 18 december 2012 @ 14:54:44 #239
349633 SiIk
Echt zijde
pi_120460425
Zo blij met de prachtige bladwijzer die ik heb gekregen in mijn pakket. En met de boeken natuurlijk, worden allebei veel gebruikt al :Y
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  dinsdag 18 december 2012 @ 15:56:21 #240
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_120462900
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 14:33 schreef marcelpetra1 het volgende:
Ik heb net even gekeken en de pakketbezorger is onderweg tussen nu en 16.00 wordt het pakket bezorgt zo leuk!! wordt er helemaal blij van
Status zending:

Zending is afgeleverd.
_O_

Wat een leuk pakket en wat een mooie armband Zwartedoos!!! O+
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_120465111
hoi

Ik kreeg vandaag een pakket, totaal onverwacht. :o :o en wat veel :o :o
Ik vermoed tenminste dat er iemand van hier achter zit (denk ook wel te weten wie)

Maar ik ben er echt wel blij mee

Ik zet de foto's even in spoiler, mocht mijn vermoeden onjuist zijn en iemand anders de gulle gever zijn:






Ik hoop dus wel dat het iemand van hier is, anders vind ik het nogal eng, zeker omdat de inhoud erg op mij persoon is gebasseerd....


[ Bericht 7% gewijzigd door Bomenverzameling op 18-12-2012 17:35:28 ]
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_120465521
Hoe was die geadresseerd? want van wat ik tot nu toe gezien heb zijn de meeste geadresseerd als naam een deel van je Fok!nickname.
Mits je achternaam Bos is kun je hier misschien iets uit afleiden, als je achternaam wel Bos ist al wat lastiger :P
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_120465640
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 16:59 schreef Olment het volgende:
Hoe was die geadresseerd? want van wat ik tot nu toe gezien heb zijn de meeste geadresseerd als naam een deel van je Fok!nickname.
Mits je achternaam Bos is kun je hier misschien iets uit afleiden, als je achternaam wel Bos ist al wat lastiger :P
Met mijn voor en achternaam, maar iemand van hier vroeg laatst naar het adres waar ik nu even tijdelijk verblijf. En daar is het pakket op bezorgd.. En Bos zit in mijn achternaam verstopt ;)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_120466941
Mysterie opgelost. Het is inderdaad vanuit deze actie O+ O+ O+ O+ O+
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_120467027
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 16:49 schreef Bos81 het volgende:
hoi

Ik kreeg vandaag een pakket, totaal onverwacht. :o :o en wat veel :o :o
Ik vermoed tenminste dat er iemand van hier achter zit (denk ook wel te weten wie)

Maar ik ben er echt wel blij mee

Ik zet de foto's even in spoiler, mocht mijn vermoeden onjuist zijn en iemand anders de gulle gever zijn:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]


Ik hoop dus wel dat het iemand van hier is, anders vind ik het nogal eng, zeker omdat de inhoud erg op mij persoon is gebasseerd....

kluifjes voor sjefke O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_120467064
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:37 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

kluifjes voor sjefke O+
Lieve Deugniet Gij O+ O+
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_120468463
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 16:49 schreef Bos81 het volgende:
hoi

Ik kreeg vandaag een pakket, totaal onverwacht. :o :o en wat veel :o :o
Ik vermoed tenminste dat er iemand van hier achter zit (denk ook wel te weten wie)

Maar ik ben er echt wel blij mee

Ik zet de foto's even in spoiler, mocht mijn vermoeden onjuist zijn en iemand anders de gulle gever zijn:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]


Ik hoop dus wel dat het iemand van hier is, anders vind ik het nogal eng, zeker omdat de inhoud erg op mij persoon is gebasseerd....

Fijn dat de verrassing in de smaak valt! Want dat vind ik als koppelaar (ik was niet de gever) dan weer spannend. De spion :P heeft blijkbaar goed voorbereidend werk gedaan zodat de gever voor je aan de slag kon.

En zwartedoos ook al zo'n mooi pakket... Feelgood topic!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_120468512
O+
  dinsdag 18 december 2012 @ 18:18:52 #249
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_120468592
Het pakket van Jaleesa en mij, het tweede zeg maar, is zoek. Morgen de TNT bellen...
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  dinsdag 18 december 2012 @ 18:20:18 #250
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_120468638
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 18:18 schreef Scorpie het volgende:
Het pakket van Jaleesa en mij, het tweede zeg maar, is zoek. Morgen de TNT bellen...
-O- Had ik toch even de hoop dat er dit jaar gewoon niks mis zou gaan....
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_120468789
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 18:18 schreef Scorpie het volgende:
Het pakket van Jaleesa en mij, het tweede zeg maar, is zoek. Morgen de TNT bellen...
Balen! ;( Houd me op de hoogte, als het niet opduikt regelen we een ander, ik heb nog gevers op de lijst staan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 18 december 2012 @ 18:35:07 #252
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_120469170
Dat is echt ruk scorpie en jaleesa!

ik heb deze week bijzonder negatieve ervaringen met selekt vracht dus daar zou ik ook niks mee verzenden.
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  dinsdag 18 december 2012 @ 18:40:13 #253
378088 Senzune
Te gek voor woorden
pi_120469350
Ik had een kennisje van mij opgegeven en zij kreeg haar pakket vandaag binnen.
Haar reactie kreeg ik net binnen:

Ik wil RanTheMan en Miranda heel, heel hartelijk bedanken voor het prachtige pakket dat ik mocht ontvangen. Er zat werkelijk van alles in, een knuffelbeer, een prachtig spel, kruidenmix om zelf kruidenboter te maken , zakjes chips (die meteen werden geconfisqueerd door de kinderen) waxinelichthouders, koffiebekers .. echt te gek gewoon. De kinderen waren door het dolle heen en ik weet gewoon niet wat ik kán zeggen om aan te geven hoe blij ik ben.
  Trouwste user 2022 dinsdag 18 december 2012 @ 18:41:11 #254
7889 tong80
Spleenheup
pi_120469381
Wat een geweldig topic :D Hulde _O_ _O_ _O_

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 18 december 2012 @ 18:42:35 #255
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_120469437
Tweede pakket ook verzonden :)

17 kg en 140 gram, damn. :D
Kaleidoscopiklimax
  dinsdag 18 december 2012 @ 18:51:24 #256
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_120469731
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 december 2012 18:42 schreef RadioSlut het volgende:
Tweede pakket ook verzonden :)

17 kg en 140 gram, damn. :D
Arme ruggetjes! :P
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_120470068
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 december 2012 18:42 schreef RadioSlut het volgende:
Tweede pakket ook verzonden :)

17 kg en 140 gram, damn. :D
stop eens met die bakstenen _O-
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  dinsdag 18 december 2012 @ 19:02:12 #258
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_120470181
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2012 18:59 schreef komrad het volgende:

[..]

stop eens met die bakstenen _O-
Stoeptegels :@
Kaleidoscopiklimax
pi_120470378
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 december 2012 19:02 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Stoeptegels :@
moet je ook niet die 7 cm dikke tegels nemen. die zijn voor tanks :')

maar: tevreden met de pakketten/stoeptegels?
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  dinsdag 18 december 2012 @ 19:08:23 #260
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_120470451
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2012 19:06 schreef komrad het volgende:

[..]

moet je ook niet die 7 cm dikke tegels nemen. die zijn voor tanks :')

maar: tevreden met de pakketten/stoeptegels?
Sorry :') Maar dan weet ik dat voor de volgende keer. :D

Maar ik ben er best tevreden over! Hopelijk zijn de ontvangers dat ook.
Het is wel heel moeilijk voor mij om me in te leven in wat vrouwen leuk vinden. :@ Dus met het andere (lichtere) pakket had ik er wel meer moeite mee.
Kaleidoscopiklimax
pi_120470606
Vriendlief had bij de kerstkaart van z'n werk een Rijksmuseum giftcard zitten. Deze geeft vrij toegang tot het nieuwe Rijksmuseum vanaf 13 april 2013 tot 13 april 2014 voor maximaal 2 personen.

Hier wil ik graag iemand blij mee maken, daar wij ook z'n mooi pakket hebben mogen ontvangen en hier zelf geen gebruik van gaan maken.
  dinsdag 18 december 2012 @ 19:13:04 #262
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_120470678
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 19:11 schreef Cindy1988 het volgende:
Vriendlief had bij de kerstkaart van z'n werk een Rijksmuseum giftcard zitten. Deze geeft vrij toegang tot het nieuwe Rijksmuseum vanaf 13 april 2013 tot 13 april 2014 voor maximaal 2 personen.

Hier wil ik graag iemand blij mee maken, daar wij ook z'n mooi pakket hebben mogen ontvangen en hier zelf geen gebruik van gaan maken.
Zo dan, leuk ^O^
Kaleidoscopiklimax
  dinsdag 18 december 2012 @ 19:20:24 #263
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_120471000
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 december 2012 19:08 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Sorry :') Maar dan weet ik dat voor de volgende keer. :D

Maar ik ben er best tevreden over! Hopelijk zijn de ontvangers dat ook.
Het is wel heel moeilijk voor mij om me in te leven in wat vrouwen leuk vinden. :@ Dus met het andere (lichtere) pakket had ik er wel meer moeite mee.
Bij iedereen is de brandstof voedsel toch :P
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  dinsdag 18 december 2012 @ 19:21:36 #264
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_120471063
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2012 19:20 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

Bij iedereen is de brandstof voedsel toch :P
^O^ Maar voor andere dingetjes voor erbij bedoelde ik dus.
Kaleidoscopiklimax
  dinsdag 18 december 2012 @ 19:23:57 #265
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_120471191
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 december 2012 19:21 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

^O^ Maar voor andere dingetjes voor erbij bedoelde ik dus.
Ik vind pubers het lastigst vooral als het jongens zijn :P maar ook dat is hopelijk goed gekomen :P
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  dinsdag 18 december 2012 @ 19:24:31 #266
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_120471221
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2012 19:23 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

Ik vind pubers het lastigst vooral als het jongens zijn :P maar ook dat is hopelijk goed gekomen :P
Fapblaadjes. :@
Kaleidoscopiklimax
  dinsdag 18 december 2012 @ 19:28:25 #267
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_120471413
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 december 2012 19:24 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Fapblaadjes. :@
Ik weet niet of mama's er blij van worden als ik hun 15jarige zoon de Passie opstuur :P
(Vervolgens zoek ik op of dat ding echt zo heet en naja het staat nu op mijn netvlies!)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_120471964
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2012 18:15 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Fijn dat de verrassing in de smaak valt! Want dat vind ik als koppelaar (ik was niet de gever) dan weer spannend. De spion :P heeft blijkbaar goed voorbereidend werk gedaan zodat de gever voor je aan de slag kon.

En zwartedoos ook al zo'n mooi pakket... Feelgood topic!
Ja zeker.

^O^

Mochten de verstuurders (ik weet dus wel wie me heeft opgegeven) anoniem willen blijven, wil je ze dan hartelijk bedanken :@ Ik ben er echt erg blij mee (wordt steeds meer nu ik zeker weet dat het vanuit FHF is, eerst was er verbazing/onzekerheid)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_120472332
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 december 2012 19:13 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Zo dan, leuk ^O^
:D weet alleen niet zo goed of er gegadigden voor zijn en hoe dit geregeld moet worden?

Iemand een idee?
  dinsdag 18 december 2012 @ 19:45:42 #270
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_120472406
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2012 19:23 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

Ik vind pubers het lastigst vooral als het jongens zijn :P maar ook dat is hopelijk goed gekomen :P
Gilette, Clearasil en Durex :P
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  dinsdag 18 december 2012 @ 19:47:06 #271
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_120472490
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2012 19:44 schreef Cindy1988 het volgende:

[..]

:D weet alleen niet zo goed of er gegadigden voor zijn en hoe dit geregeld moet worden?

Iemand een idee?
Het beste is om Cat22 een PM te sturen :)
Kaleidoscopiklimax
  dinsdag 18 december 2012 @ 19:47:13 #272
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_120472500
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 19:45 schreef Ireth het volgende:

[..]

Gilette, Clearasil en Durex :P
Hahaha nope! Something better! (Hoop ik dan he!)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  dinsdag 18 december 2012 @ 19:56:22 #273
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_120473083
* Ireth tapt ongeduldig met de vingers op het buro....
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_120473448
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 19:56 schreef Ireth het volgende:
* Ireth tapt ongeduldig met de vingers op het buro....
waarvoor ? (heb ik iets gemist)
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_120473515
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 december 2012 19:47 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Het beste is om Cat22 een PM te sturen :)
Done!!!
  dinsdag 18 december 2012 @ 20:03:40 #276
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_120473596
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2012 20:01 schreef komrad het volgende:

[..]

waarvoor ? (heb ik iets gemist)
Er is vanmiddag 1 pakket van Petra en mij afgeleverd door ome post :P
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  dinsdag 18 december 2012 @ 20:04:21 #277
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_120473646
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2012 19:44 schreef Cindy1988 het volgende:

[..]

:D weet alleen niet zo goed of er gegadigden voor zijn en hoe dit geregeld moet worden?

Iemand een idee?
ruilen tegen de mijne (zelfde baas :? ) of zal ik hem ook gewoon aanbieden? Ik bied hem ook aan :Y
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_120473648
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 20:03 schreef Ireth het volgende:

[..]

Er is vanmiddag 1 pakket van Petra en mij afgeleverd door ome post :P
aha, spannend !
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  dinsdag 18 december 2012 @ 20:04:25 #279
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_120473651
En ik ben helemaal niet nieuwsgierig/zenuwachtig :P
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_120473718
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2012 20:04 schreef Toekito het volgende:

[..]

ruilen tegen de mijne (zelfde baas :? ) of zal ik hem ook gewoon aanbieden? Ik bied hem ook aan :Y
Haha top!
  dinsdag 18 december 2012 @ 20:06:29 #281
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_120473802
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 19:11 schreef Cindy1988 het volgende:
Vriendlief had bij de kerstkaart van z'n werk een Rijksmuseum giftcard zitten. Deze geeft vrij toegang tot het nieuwe Rijksmuseum vanaf 13 april 2013 tot 13 april 2014 voor maximaal 2 personen.

Hier wil ik graag iemand blij mee maken, daar wij ook z'n mooi pakket hebben mogen ontvangen en hier zelf geen gebruik van gaan maken.
Ik vind dit trouwens wel een leuk kado van een werkgever! Een keer wat anders dan een kaasfonduesetje waarvan je er al 3 in de kast heb staan!
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  dinsdag 18 december 2012 @ 20:07:15 #282
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_120473858
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2012 20:05 schreef Cindy1988 het volgende:

[..]

Haha top!
heb Cat pm gestuurd :)
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_120474391
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 20:06 schreef Ireth het volgende:

[..]

Ik vind dit trouwens wel een leuk kado van een werkgever! Een keer wat anders dan een kaasfonduesetje waarvan je er al 3 in de kast heb staan!
Ja komt omdat ze een samenwerkingsverband hebben, maar wel origineel inderdaad!
pi_120474781
Ik kreeg de volgende PM, de ontvanger wil graag anoniem blijven (reden bij mij bekend, als je haar meent te herkennen, noem svp geen usernames!) maar ze wilde wel erg graag met jullie delen hoe blij ze is met het pakket. O+

Vandaag werd er bij ons iets bezorgd... Een "doosje".... Nou ja, JE???
(Sorry, hij was heel mooi ingepakt maar mijn kind is nogal enthousiast )


Het "doosje" woog zo'n tien kilo ! (Gelukkig was ik niet thuis en heeft iemand anders het mogen slepen ) Toen we het open maakten werd ik wel even stil. Het is duidelijk te zien dat hier echt heel erg veel moeite op gedaan is. Er zaten allemaal lekkere dingen in!! En als klap op de vuurpijl, ook nog cadeautjes!!! (En tot groot verdriet van mijn zoon mogen die pas met kerst open en zijn ze netjes onder de boom gegaan )


Ik heb wel verschrikkelijk gelachen, want er zit "Krulshampoo" in, en mijn "gever" blijkt een bekende van me te zijn. (In elk geval een van de twee gevers dus!) Dames, jullie hebben ons echt een groot plezier gedaan, dit worden in elk geval hele lekkere kerstdagen! Als ik me niet vergis zit er iets van geurspul in de cadeautjes want de hele doos rook er verschrikkelijk naar !!!! Maar hmmmm, wat een lekkere dingen allemaal ! En wat zijn wij er blij mee!!!!!

Hartstikke bedankt.... Vanuit de grond van mijn (Ons) hart!

Mooi pakket weer! En ik moet erg lachen om die doos 'crack' rechtsonder! _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_120475415
*O* en ^O^
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  dinsdag 18 december 2012 @ 20:32:56 #286
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_120475714
...ers :D _O- O+ Petra is er nu even niet, maar ik weet zeker dat ook zij dit jullie van harte gunt! Lekker van gaan genieten!!! O+ Wij vonden het heel erg leuk om te mogen doen!! O+
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  dinsdag 18 december 2012 @ 20:34:10 #287
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_120475807
Jippie!!!

Ik ga de status van mijn pakket ff checken! Ng steeds onderweg.. Het kan nog tot 2100!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_120480219
Manlief kwam thuis met een "kerstpakket": een enorme grote rode pluche zak ( :+ ) bómvol onwijs mooi ingepakte kadootjes met allemaal leuke dingen voor kinderen (spelletje met grote dobbelsteen: "wie pakt welk pakje uit") ,elk pakje even prachtig verpakt O+ en allemaal hemelse dingen voor precies dát 8-jarig smurfje hier om de hoek (moeder is een dierbare vriendin die het niet makkelijk heeft) dus manlief is het net gaan brengen dus is er leuke spanning bij mamma en haar moppie O+
Er zit werkelijk van alles in, van die zakjes waar waxinelichtjes in kunnen en welke gekleurd kunnen worden, kinderbonbons, een "Rudolf the red nose -neus, spelletjes, boekje, een set om een sneeuwpop te maken zónder sneeuw, een kerst-kinderdeken en nog véél en véél meer ^O^ .
Man kwam thuis met heel die grote rode zak en zei meteen: deze zak verstuur je niet hoor, die is voor [insert name] dus ook heel dichtbij huis iemand blij gemaakt ^O^
(Normaliter krijgt manlief een zelf-keuzepakket waarvan hij zijn keuze altijd meteen doneert aan KIKA maar daar zijn we toch al vaste donateur van ;) )
We hebben uit die grote zak alleen zelf de kurkentrekker gehouden, dat vonden we niet bepaald zo kinder-achtig _O-

[ Bericht 5% gewijzigd door knoblaucha6 op 18-12-2012 21:54:13 ]
Waar het stinkt is het warm.
pi_120481273
(vond het toch ook een beetje hier passen :) )
Waar het stinkt is het warm.
  dinsdag 18 december 2012 @ 21:46:31 #290
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_120481535
Super knoblaucha!

Ik wil nog meer pakketjes maken, ik ben verslaafd :% :@ :') |:( :X O-) -O- *O* ~:) B-) >:O
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_120482074
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2012 18:24 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Balen! ;( Houd me op de hoogte, als het niet opduikt regelen we een ander, ik heb nog gevers op de lijst staan.
Heb m zaterdag bij het PostNL punt in de Bruna gebracht.. Maar de track & trace meld dat het pakket nog steeds wordt 'voorbereid'.. Niet eens naar t sorteercentrum gebracht ofzo.. Dus ik vreeeees.... :'(
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_120482184
Heee wacht!

Update!

Pakket wordt woensdag tussen 16:30 en 18:30 afgeleverd!
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  dinsdag 18 december 2012 @ 22:00:13 #293
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_120482756
Jippie! *G* *G*
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_120483013
Het duurt idd nu wat langer maar het komt vast goed :Y
Waar het stinkt is het warm.
pi_120483324
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 21:54 schreef JaleesaJoia het volgende:
Heee wacht!

Update!

Pakket wordt woensdag tussen 16:30 en 18:30 afgeleverd!
*O* *O* *O* *O* *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 18 december 2012 @ 22:23:02 #296
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_120484420
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 21:54 schreef JaleesaJoia het volgende:
Heee wacht!

Update!

Pakket wordt woensdag tussen 16:30 en 18:30 afgeleverd!
Jeeeej
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_120485524
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2012 22:23 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Jeeeej
Sorry voor de vertraging van de foto's.. Ze staan op mn telefoon en het lukt me maar niet om ze te uploaden :'(
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_120485713
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 december 2012 19:47 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Het beste is om Cat22 een PM te sturen :)
Of gewoon een topic openen met aangeboden. Heb ik ook pas gedaan met kaarten voor Nemo. Dan melden de mensen die graag willen zich vanzelf wel.
Vroeger was ik een twijfelaar, nu geloof ik niet meer
pi_120500402
Gisteren kwamen we thuis na een lange, vermoeiende en emotionele dag en lag er een briefje op de mat. 'Pakketje afgeleverd bij de buren'. Nog voordat ik naar de buren kon lopen, stonden ze al met het pakket op de stoep. En wauw, wat werd ik daar warm van. O+ Na zo'n dag, zo'n ontzettend mooi gebaar van liefde ontvangen. Gewoon te mooi. Een vriendin van mij kwam 's avonds op bezoek en zei letterlijk "het is net alsof de gever je kende, het past allemaal zo goed bij je!". Duizendmaal dank!
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_120502806
Wat een vreugde <3
pi_120515725
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 21:54 schreef JaleesaJoia het volgende:
Heee wacht!

Update!

Pakket wordt woensdag tussen 16:30 en 18:30 afgeleverd!
Zou het al aangekomen zijn???????????
Vroeger was ik een twijfelaar, nu geloof ik niet meer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')