abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120285486
121105_266257_kerstpakkettenheader2.jpg
De dagen worden korter, de kachels gaan weer aan en de winkels liggen alweer vol met sinterklaasartikelen, kortom, de kerst komt er weer aan. En natuurlijk willen we als FHF dit niet ongemerkt voorbij laten gaan. Net als de afgelopen jaren willen we weer een kerstpakketten actie houden.

Het idee is simpel. Krijg jij elk jaar een kerstpakket en wil je deze weggeven aan iemand die het goed kan gebruiken, dan kan je dat hier melden. Natuurlijk kan je er ook over nadenken om zelf een pakket samen te stellen, iets te kokkerellen voor iemand, of bijvoorbeeld bioscoopkaartjes aan te bieden zodat iemand er eens lekker uit kan. En zo zijn er vast nog wel meer dingen te bedenken. Wij zullen alle aangeboden pakketten steeds in de OP zetten en bijhouden welke vergeven zijn. Je mag je aanbod in dit topic zetten of de mods PMmen als je anoniem wil blijven.

Wat organisatietechnische puntjes:
- zou je een heel klein beetje kunnen zeggen wat de inhoud/thema van je pakket is? We hoeven echt niet te weten wat er precies inzit maar als we straks gaan koppelen is het wel makkelijk als we weten of een pakket geschikt is voor een gezin met kinderen of juist niet etc. Of misschien wil je een pakket helemaal op maat voor de ontvanger maken, ook dat kun je aangeven en dan zorgen wij dat je hiervoor de benodigde informatie krijgt.
- Geef tevens aan of je het wil opsturen of eventueel zelf wil bezorgen. En in de laatste geval ook graag je woonplaats (of regio waar je vaak komt), zodat je gekoppeld kunt worden aan iemand uit jouw omgeving.

Of:
Wordt jouw decembermaand een beetje zonniger als je gewoon eens iets leuks, nuttigs en / of lekkers van iemand ontvangt? Kunnen we jouw kerst wat opfleuren of ben je hard toe aan een duwtje in de rug, meld je dan!
Om met ElisaB te spreken:
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2010 19:53 schreef ElisaB het volgende:
Even een berichtje voor de mensen die eigenlijk wel een pakket zouden willen, maar niet durven te PM-men: doe het nou gewoon!
Wat kan jou het schelen dat ik weet dat je tóch wel graag iets wilt krijgen. Je hoeft niet je hele verhaal te vertellen, je hoeft niet met je naam op internet, je hoeft geen eeuwige dank te beloven, je mag helemaal anoniem blijven. Wat kan je gebeuren, behalve misschien iets waar je even een beetje blij van wordt?!
Indien je blij wordt van een kerstpakket omdat je het even moeilijk hebt en juist de verwennerijtjes en traktaties die de feestmaand zo speciaal maken er dit jaar niet aan zitten, stuur de FHF mods ( Liesje 1979 en Cat22) een PM. Wij beloven dat je -als je dat wil- anoniem blijft. Al heeft de gever natuurlijk wel een adres nodig om het pakket naartoe te sturen of te (laten) brengen.

In de afgelopen edities kregen we vaak vragen van de gevers over de wensen van de ontvangers. Men wil immers het zo perfect mogelijke pakket maken. Daarom hebben we dit jaar een lijstje met vragen gemaakt en willen we jullie verzoeken dit zoveel mogelijk in te vullen. Kan uiteraard via PM en het blijft tussen ons mods, gever en jezelf! Geneer je niet, geef je wensen aan, want dan kan de gever iets voor je samenstellen wat écht op maat is. Aan de andere kant: het blijft een wensenlijstje, iets waar de gever mee aan de slag gaat. Geen garantie dus dat je alles krijgt wat je vraagt (het lijkt sinterklaas wel! ;) ) Maar als je bij voorbeeld niet van zoetigheid houdt is het voor de ander fijn te weten dat hij beter wat hartige snacks in een pakket kan doen.
Het vragenlijstje:
quote:
Wat is je leefsituatie? (alleenstaand, partner, gezin?)
Als je kinderen hebt: jongen/meisje + leeftijd?
Zijn er ook huisdieren, zo ja hond/kat/goudvis/etc?
Welke geur vind je heel lekker (voor bijvoorbeeld douchegel, geurkaarsen etc):
Welke geur vind je absoluut NIET lekker (voor bijvoorbeeld douchegel, geurkaarsen etc):
Zijn er nog bepaalde allergieën (binnen het gezin)?
Waar kan je het meest van genieten: Lezen/schrijven/creabea'en/film kijken?
En welke genre heeft dan de voorkeur (bij creabea'en: haken, scrappen, photoshoppen):
Wat is nog een lang gekoesterde wens?
Wat is je favoriete kleur?
Wil je anoniem blijven voor de gever (FOK!naam)?
Zo nee: mag het pakket door de gever of andere FOK!ker aan jouw deur bezorgd worden?
Voor de aanbieders: bied alleen een pakket aan als je dit ook daadwerkelijk kunt realiseren, dit om teleurstelling te voorkomen. Het verzenden van de pakketten is op eigen risico.
Ow ja, laten we afspreken dat de deadline voor verzenden 15 december is. Dan hebben de pakketten genoeg tijd om hun weg naar huis te vinden. En kan er evt. wat anders geregeld worden als een pakket kwijt lijkt te zijn geraakt.
Om het verzenden wat makkelijker en goedkoper te maken hebben we ook dit jaar het vervoerstopic. Dus als je tijd en vervoer beschikbaar hebt of juist vervoer zoekt, meld je daar aan. Alle beetjes helpen!

Samen doen is toch veel fijner dan in je eentje? O+

Wellicht ook interessant om even naar te kijken:
FHF / [Kerst]kaartjesactie FHF 2012
CRE / [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers

PS: inmiddels zijn er al veel pakketten onderweg, maar mocht je dit topic net pas zien, en je willen aanmelden als ontvanger of gever dan kan dat nog gewoon.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_120285502
(lel van een lijst maar niet in spoiler want ik vind hem zo mooi O+ )

Aangeboden kerstpakketten

O+ ~:) A Injecteer die kerstsfeer (van YskaFredriksson)
>:O B Een gelukkig georganiseerd 2013 (van YskaFredriksson)
O+ ~:) C Op maat door Felixa
O+ ~:) D Op maat door Felixa
O+ ~:) E Op maat door anonieme gever
O+ ~:) F Op maat door knoblauch6
~:) G Op maat door seasushi
O+ ~:) H Op maat door AllOfTheSameBlood
O+ ~:) I Pakket van anonieme gever
O+ ~:) J Op maat door ireth
O+ ~:) K Op maat door Sjaam
O+ ~:) L Op maat door littledrummergirl en Coolguy
~:) M Op maat door Nanuke
~:) N Pakket van werkgever door MizzEnroe
~:) O Op maat door Espri
O+ ~:) P Op maat door Jaleesajoia en Scorpie
O+ ~:) Q Beautypakket door Automatic
O+ ~:) R Speelgoed/knutsel/verwenpakketje door Automatic
O+ ~:) S Op maat door Marcelpetra1
~:) T Pakket van werkgever door kawa4
O+ ~:) U Verzorgingspakket door deerntie
O+ ~:) V Slagersbon (voor dat lekkere vlees bij de kerstdis) door knoblauch6
O+ ~:) W En nog een slagersbon! Ook van knoblauch6
O+ ~:) X Op maat door rijstebuiltje
~:) Y Wie de kleintjes niet eert... door de dochters van Marcelpetra1 én het DNA van ireth
O+ ~:) Z Voor de zoetekauw :9 van ehhe
~:) AA Op maat door Scorpie
~:) BB Op maat door Coolguy
~:) CC Op maat door nottuma en roerkoning
O+ ~:) DD Verzorgingspakketje en wat leesvoer door een anonieme FOK!ker
~:) EE Op maat door anonieme gever
~:) FF Op maat door anonieme gever
O+ ~:) GG Op maat door anonieme gevers
~:) HH Beautypakket voor man, vrouw of kind door Rockabella
O+ ~:) II Pakketje voor kinderen (want YskaFredriksson had te enthousiast ingekocht :+ )
O+ ~:) JJ Op maat door anonieme gever
O+ ~:) KK Op maat door Twinklestar001
~:) LL Op maat door anonieme gever
O+ ~:) MM Voor ieder wat wils door DJkoelkast+vriendin
~:) NN Op maat door MrUnchained en mysteryshopper
O+ ~:) OO Op maat door ioko
O+ ~:) PP En nog eentje op maat door ioko!
~:) QQ Op maat door Remco_h
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
>:O = aangeboden
~:) = gekoppeld
O+ ~:) = aangekomen!

[ Bericht 49% gewijzigd door Cat-astrophe op 18-12-2012 20:36:00 ]
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_120285579
Hij is binnen!!!!
pi_120285860
Vetttttttttt!
pi_120285976

ik ben sprakeloos
pi_120286918
Dit zat er in het kerstpakket:
- wasmand
- sjaal
- fleuropbon
- keurslagersbon
- etagere
- knabbeltjes(chipje, kaasbolletjes, zoute stengels, hete krokantjes)
- tafelkleed en servetten
- muffinbakblik
- muffinvormpjes
- cupcake mix
- walnoten
- nougatine
- chocoladestrooisel
- 4 waxinelichthouders(maxi)
- maxi theelichten
- groene theelichten normaal
- geurzakje lavendel
- doosje bonbons voor vriendlief
- doosje bonbons suikervrij voor mij
- fles alcoholvrije witte wijn
- fles alcoholvrije rosé
- kaartje

en vooral niet te vergeten.....en pakje zakdoeken
pi_120286975
Ik hoop ondanks dat ik mijn pakket nog niet heb dat de dames nu wel lekker warm thuis zijn!! Het zal een lange dag zijn geweest!!
S. 2014
J. 2016
  donderdag 13 december 2012 @ 22:35:28 #9
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_120287010
Wat een leuk idee om het in een wasmand te verpakken! :o Echt heel slim!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_120287024
moet voor het optimale feel good moment niet alle ontvangen pakketten foto's in de op?
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_120287270
krijg net bericht van mijn mam dat het pakket er is!! echt diepe buiging voor de dames! wat n tijdstip x
S. 2014
J. 2016
pi_120287827
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 22:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
krijg net bericht van mijn mam dat het pakket er is!! echt diepe buiging voor de dames! wat n tijdstip x
leuke mams heb je :Y

hoe was jullie dag O+ ?

en nu lekker genieten he :*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_120288316
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2012 22:51 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

leuke mams heb je :Y

hoe was jullie dag O+ ?

en nu lekker genieten he :*
onze dag was heerlijk! alles geregeld lekker gegeten, mooie bloemen gehad, en mn zus en moeder hadden champagne geregeld dus echt kunnen toasten! wij zijn eerder dan gedacht naar huis gegaan want onze hond was ineens ziek! maar mijn pa brengt het pakket morgen langs dus dan gaan we genieten en foto's maken! maar ik vind je een kanjer!!!
S. 2014
J. 2016
pi_120288552
ik ga naar bedje toe....denk niet dat ik zal slapen....weet even niet wat me overkomen is.....
pi_120289096
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 23:09 schreef gridjuh het volgende:
ik ga naar bedje toe....denk niet dat ik zal slapen....weet even niet wat me overkomen is.....
O+ :z
Waar het stinkt is het warm.
  donderdag 13 december 2012 @ 23:36:18 #16
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_120289742
Ik moet ook allang naar bed, maar zit helemaal mee te hyperen met deze roadtrip!! O+
  One tough cookie vrijdag 14 december 2012 @ 00:07:46 #17
169210 liesje1979
pi_120291017
Dit kan je toch gewoon niet geloven? Ik nog steeds niet in ieder geval. En alles lijkt zo enorm lekker.
Ik vraag me af of het uberhaubt in mijn keukenkastje past. _O- O+

De kadootjes durf ik nog niet aan te beginnen. :@
pi_120291715
Ik kan nu ook niet slapen, mijn pakket komt morgenochtend tuusen 8 en 9............ SPANNEND!!!!!
Vroeger was ik een twijfelaar, nu geloof ik niet meer
pi_120291812
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 00:31 schreef MoniqueB1965 het volgende:
Ik kan nu ook niet slapen, mijn pakket komt morgenochtend tuusen 8 en 9............ SPANNEND!!!!!
O+
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_120291850
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 00:31 schreef MoniqueB1965 het volgende:
En dan zul je zien, slaap je eindelijk, staat de postbode aan de deur (en vind je een melding op de mat dat die de dag erop wel terugkomt omdat je niet thuis was) >:)
pi_120291860
en jij bent dus ook nog wakker. Hoe ist met mijn ventje?
pi_120291898
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 00:36 schreef MoniqueB1965 het volgende:
en jij bent dus ook nog wakker. Hoe ist met mijn ventje?
Slecht :'(
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_120291910
ahhhh, hoezo? oorpijn?
pi_120291939
Hallooo SC ?!? :P we mogen hier geen slowchat maken :@
pi_120291985
oeps sorry!
  One tough cookie vrijdag 14 december 2012 @ 00:42:26 #26
169210 liesje1979
pi_120292003
Ik kon me niet beheersen en heb 2 kadootjes uitgepakt. *O* Een douche/body pakket van kneipp en...een bioscoopbon! :o O+
Ik weet gewoon echt niet wat ik moet zeggen!!
pi_120292031
Ik blijf het zoooooo bijzonder vinden dit!
  vrijdag 14 december 2012 @ 00:46:13 #28
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_120292087
O+
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_120292104
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 00:46 schreef automatic_ het volgende:
O+
De pakketjes blijven voorlopig nog dicht. Kleine meneer is onwijs ziek, vanavond bij de huisartsenpost geweest :'(
pi_120292120
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 december 2012 00:42 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kon me niet beheersen en heb 2 kadootjes uitgepakt. *O* Een douche/body pakket van kneipp en...een bioscoopbon! :o O+
Ik weet gewoon echt niet wat ik moet zeggen!!
Je hoeft niks te zeggen want je rúikt gewoon blij :Y ^O^
pi_120292179
Ok... Ook de kleinste slaapt inmiddels, tijd voor foto's!

Nog steeds helemaal onderste boven en met betraande ogen...
Niet alleen van het pakket wat ik heb mogen krijgen maar ook van hoe mooi " Fok" kan zijn...
Hoeveel moois er in mensen schuilt, mensen die wildvreemde voor elkaar zijn....
Waar je aan de ene kant hoort dat er iemand in elkaar geslagen is om 5 euro... Een kind op straat berooft wordt, mensen niet meer willen leven omdat er zo enorm gepest wordt, zie je aan de andere kant hier ook het meeleven in verschillende topics, de akties die binnen no time op poten gezet kunnen worden, hulp die geboden wordt, harten onder riemen enzo...
Maar goed, ik dwaal af....

De foto's....

De dozen zoals de dames ze hier afgeleverd hebben...

Van boven bekeken

En kijk nou toch!!! :o O+

En er zijn ook nog wat pakjes die nog onderweg zijn :o

Stil..... :*
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_120292215
Vampje ^O^ en :* voor jou en je stelletje, wat zullen die weer blij zijn *O*
  Moderator vrijdag 14 december 2012 @ 00:53:18 #33
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_120292225
Die lollie! Die komt in een week niet op _O_
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_120292258
ik ga toch visualiseren......... vamperotica en zo'n lollie
pi_120292274
:? :X

[ Bericht 33% gewijzigd door knoblaucha6 op 14-12-2012 01:02:59 ]
pi_120292288
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 00:53 schreef djkoelkast het volgende:
Die lollie! Die komt in een week niet op _O_
dat worden nog meer zieke kindjes :P
" niet 1, niet 2, maar 3 :@ "

O+ *;

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  vrijdag 14 december 2012 @ 01:21:10 #37
124788 WebHawkjuh
Ik was ook gewoon geweldig.
pi_120292590
Prachttopic! Jammer dat ik dit nu pas zie :'(
WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
pi_120292617
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 december 2012 00:56 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

dat worden nog meer zieke kindjes :P
" niet 1, niet 2, maar 3 :@ "

O+ *;
aaahw ja,lekker jochie heb je vamp O+
pi_120294188
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 01:23 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

aaahw ja,lekker jochie heb je vamp O+
:*

Vanmorgen toen ik 'm wakker maakte vroeg ie zich af waar dat emmertje bij zn bed nou vandaan kwam :D
Maar hij herinnerde het zich weer en vond dat ie wel naar school kon en wilde extra bordjes voor boterhammen pakken omdat ie dacht dat jullie waren blijven slapen O+
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_120294227
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 08:08 schreef vamperotica het volgende:

[..]

:*

Vanmorgen toen ik 'm wakker maakte vroeg ie zich af waar dat emmertje bij zn bed nou vandaan kwam :D
Maar hij herinnerde het zich weer en vond dat ie wel naar school kon en wilde extra bordjes voor boterhammen pakken omdat ie dacht dat jullie waren blijven slapen O+
<3<3
pi_120294242
Kan ik nog mee doen met een pakket aanbieden op maat? Vorig jaar ook mee gedaan, dit jaar zie ik het nu pas :(
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
  vrijdag 14 december 2012 @ 08:31:04 #42
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_120294387
ik krijg deze week mn kerstpakket binnen van mn baas.
en die zal ik dan deze week ook opsturen via de post naar .........

hoop dat het ze er daar meer aan hebben als ik :Y
mee bekant vangde gin haas.
pi_120294484
Mijn pakket komt vanmiddag binnen!!! Helaas eerst de hele dag werken
  vrijdag 14 december 2012 @ 08:52:04 #44
85962 ioko
I Appear Missing
pi_120294610
Mijn pakketten zijn vrijwel klaar. Morgen kunnen ze hopelijk op de post. Wat is het toch lastig shoppen voor mensen die je niet kent!
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_120294636
Wow! Onze kerstman stond vanmorgen om kwart over 8 voor de deur. Twee dozen en een plastic tas tot de nok toe gevuld met cadeautjes en boodschappen. Cadeautjes allemaal liefdevol ingepakt.
De meeste gaan onder de boom, alleen die voor de hond, kat en het konijn heb ik alvast uitgepakt.Voor hen kan het kerst-eet-festijn alvast beginnen. En de kat geniet nu zelfs al van de lege doos waar alles uit is gekomen. :)
Er zijn cadeautjes voor meneer B (hahahahahaha hij heet Kees maar dat wist onze kerstengel niet),
mijn kleinzoon, een pakje voor iedereen en cadeautjes voor mij.
Wat er in zit blijft nog even een verrassing, maar het is nu al helemaal leuk, ik ben al zooooo blij alleen al van de ingepakte cadeautjes. Kan je nagaan als ze met Kerst uitgepakt worden!!!!!

De boodschappen: stokbroden, kerstkransjes, kerstkoekjes, 2x chips, verschillende doosjes nootjes, verschilllende soorten tapenade, gevulde wijnbladeren, 2 flessen wijn, kerststol, browniemix, potje zoete pepertjes, voor de hond kauwrolletjes, voor het konijn een knabbelrol en voor de kat 3 blikjes luxe voer.

Het is al zoveel keer gezegd hier, maar bij deze nog een keer.

HARTVERWARMENDE AKTIE!!!!!!

En speciaal voor onze gulle gevers, Twinkelstar001 en Sillydreamz, heeeeel erg bedankt voor alle lekkernijen en cadeautjes, de lieve woorden in de bijgevoegde kerstkaart, maar met name bedankt voor alle liefde en gulheid.

Wij, meneer B _O- , de huisdieren en ik dragen jullie een warm hart toe en wensen jullie een hele fijne Kerst en een gezond en gelukkig nieuwjaar.

~:) >:O *O*
pi_120294648
ik heb een foto gemaakt, maar heb geen flauw idee hoe ik die moet plaatsen. Kan iemand mij helpen?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 14 december 2012 @ 09:03:19 #47
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_120294786
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 08:54 schreef MoniqueB1965 het volgende:
ik heb een foto gemaakt, maar heb geen flauw idee hoe ik die moet plaatsen. Kan iemand mij helpen?
Je foto uploaden bij tinypic en dan de url hier plaatsen tussen [img] en [/img] :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_120295188
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 01:21 schreef WebHawkjuh het volgende:
Prachttopic! Jammer dat ik dit nu pas zie :'(
Dit dus, is er nog een mogelijkheid om wat bij te dragen? Zoniet meldt ik me aan voor volgend jaar :D
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 14 december 2012 @ 10:00:02 #49
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_120295981
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 09:24 schreef Olment het volgende:
Dit dus, is er nog een mogelijkheid om wat bij te dragen? Zoniet meldt ik me aan voor volgend jaar :D
Je kunt het beste Cat22 even PM-en, dat ziet ze sneller dan posts in dit topic ~:)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_120296016
Ik heb me ook nog aangemeld, zie wel of er nog iets kan worden gedaan :) Jammer dat ik het pas één dag voor de deadline gezien heb :{
pi_120296093
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 10:00 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Je kunt het beste Cat22 even PM-en, dat ziet ze sneller dan posts in dit topic ~:)
done, thanks voor de info :D
Hoop dat ik nog van nut kan zijn.
pi_120296599
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 10:01 schreef Selestha het volgende:
Ik heb me ook nog aangemeld, zie wel of er nog iets kan worden gedaan :) Jammer dat ik het pas één dag voor de deadline gezien heb :{
nieuwe deadline en er een nieuwjaarspakket van maken ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door loecje op 14-12-2012 10:31:03 ]
pi_120296887
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 10:25 schreef loecje het volgende:

[..]

Haha, dat zou ook nog kunnen :)

Ik hoor het nog wel van de mods denk ik ;) Ben benieuwd.
pi_120297197
quote:

[..]

precies, oliebollenmix, sterretjes, flesje bubbels etc :) er is vast iemand die je blij kan maken!
pi_120297232
Ik ben gister helemaal vergeten een cadeautje uit te pakken :o :@
pi_120297241
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 december 2012 10:54 schreef Puala het volgende:
Foei o|O :D
pi_120297253
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 december 2012 10:54 schreef Puala het volgende:
onoes :o ! vandaag twee *O*
pi_120297262
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 10:55 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

onoes :o ! vandaag twee *O*
Jaaaaa *O*
pi_120298520
Mochten er mensen nog geinteresseerd zijn in een pakket, meld je aan, dan kan ik ook nog helpen :+ :D
pi_120298691
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 08:16 schreef DrParanoid het volgende:
Kan ik nog mee doen met een pakket aanbieden op maat? Vorig jaar ook mee gedaan, dit jaar zie ik het nu pas :(
Stuur me een berichtje. ^O^

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 10:01 schreef Selestha het volgende:
Ontvangen en op gereageerd. ;)
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 09:24 schreef Olment het volgende:

[..]

PM ontvangen. :)
pi_120298769
quote:

[..]

Wat mij betreft is er geen deadline voor late aanmeldingen. Nu hangen we het aan het thema kerst en natuurlijk is het fijn als de pakketten dan bezorgd zijn (en van de mensen die al eerder gekoppeld zijn verwacht ik dat ook ~O> ;) , van daar de oproep het voor morgen op de post te hebben) Maar een nieuwjaarspakketje is net zo leuk.

En ik denk stiekem dat een middenmaartpakketje in veel huishoudens ook fijn is. Maar zover wilde ik dan weer niet gaan in het kader van deze actie. :P Eén keer per jaar houdt het speciaal en de kerstgedachte sluit er ook perfect bij aan.
  Moderator vrijdag 14 december 2012 @ 11:58:04 #62
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_120298948
Ik heb eens zitten denken en misschien heb ik een tip voor mensen die wel mee willen doen maar denken van ja, maar december is al zo duur.

Voor het komende jaar: probeer elke week dat je boodschappen doet 1 euro te besparen op je boodschappen per week. Haal bijvoorbeeld een keer niet het allerzachtste toiletpapier, maar die van 1 euro goedkoper. Of haal een keer geen patat maar bak ze zelf van de aardappels die je nog hebt liggen of koop een pak goedkopere rijst in plaats van snelkook of haal eens chips van het eigen merk, geen Calvé mayonaise van 2 euro per pot maar de tube van 80 cent.

Als je aan het einde van het jaar elke week 1 euro op je boodschappen hebt bespaard en dat in een potje hebt gedaan heb je eind van het jaar 50 euro gespaard en daar kun je een énorm pakket aan boodschappen voor halen. Jij hebt het in principe niet gemist, alleen iets pro-actiever gelet op wat je hebt gekocht qua prijs.

Was zomaar een ideetje ;)
  vrijdag 14 december 2012 @ 12:00:08 #63
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_120299011
Koelkast *O*
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_120299072
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 11:58 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb eens zitten denken en misschien heb ik een tip voor mensen die wel mee willen doen maar denken van ja, maar december is al zo duur.

Voor het komende jaar: probeer elke week dat je boodschappen doet 1 euro te besparen op je boodschappen per week. Haal bijvoorbeeld een keer niet het allerzachtste toiletpapier, maar die van 1 euro goedkoper. Of haal een keer geen patat maar bak ze zelf van de aardappels die je nog hebt liggen of koop een pak goedkopere rijst in plaats van snelkook of haal eens chips van het eigen merk, geen Calvé mayonaise van 2 euro per pot maar de tube van 80 cent.

Als je aan het einde van het jaar elke week 1 euro op je boodschappen hebt bespaard en dat in een potje hebt gedaan heb je eind van het jaar 50 euro gespaard en daar kun je een énorm pakket aan boodschappen voor halen. Jij hebt het in principe niet gemist, alleen iets pro-actiever gelet op wat je hebt gekocht qua prijs.

Top idee, een euro per week mis je in principe niet. en op het laatst kun je er een mooi pakket van maken. *O* *O* *O* Chapeau
pi_120299084
quote:

dat is ook een goed idee. komend jaar ga ik 1euro per week opzij zetten ^O^

ik heb het afgelopen jaar bij de aanbiedingen (2 + 1 gratis) de ene gratis apart gezet.
dit werkt natuurlijk alleen bij houdbare producten. in mijn geval verzorgingsproducten.
verder heb ik dit jaar meegedaan aan testacties van buzzer/insider/yunomi en een gedeelte van die producten opzij gezet.
nadeel daarvan is wel dat je al een compleet pakket hebt wat lastiger te koppelen is dan een op maat gemaakt pakket.
  vrijdag 14 december 2012 @ 12:05:35 #66
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_120299176
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 00:47 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

De pakketjes blijven voorlopig nog dicht. Kleine meneer is onwijs ziek, vanavond bij de huisartsenpost geweest :'(
Ahh, arm mannetje!!
pi_120299222
Leuk idee! Wat we dit jaar ook hebben gedaan is donateurs koppelen aan shoppers. Zo konden mensen die wel geld maar geen tijd hadden toch bijdragen terwijl de andere groep, die graag wilde maar niet kon, ook kon meedoen. Ik koppelde zo twee mensen én een ontvanger, de afhandeling werd onderling geregeld (geen verantwoordelijkheid van FHF, FOK! etc. ;) ).

En wat ik zo links en rechts terughoor werkte dat heel fijn. Dus die gaat volgend jaar ook in de OP.
pi_120299284
quote:

Slimme man van me ;-)
pi_120299305
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 00:47 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Whut?? Wat heeftie?
pi_120299322
dat koppelen van donateurs en shoppers is idd ook een heel leuk idee.
al weet ik niet of sommige donateurs het nog steeds een goed idee noemen om een vrouw te laten shoppen... >:)
pi_120299344
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 12:07 schreef Cat22 het volgende:
Leuk idee! Wat we dit jaar ook hebben gedaan is donateurs koppelen aan shoppers. Zo konden mensen die wel geld maar geen tijd hadden toch bijdragen terwijl de andere groep, die graag wilde maar niet kon, ook kon meedoen. Ik koppelde zo twee mensen én een ontvanger, de afhandeling werd onderling geregeld (geen verantwoordelijkheid van FHF, FOK! etc. ;) ).

En wat ik zo links en rechts terughoor werkte dat heel fijn. Dus die gaat volgend jaar ook in de OP.
Inderdaad!
pi_120299346
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 12:10 schreef loecje het volgende:
al weet ik niet of sommige donateurs het nog steeds een goed idee noemen om een vrouw te laten shoppen... >:)
Maar er melden zich geen mannelijke shoppers aan. :'(
pi_120299354
quote:
Ik moet noodgedwongen bonen uit blik eten deze kerst, maar het was het waard!
pi_120299369
quote:
8s.gif Op vrijdag 14 december 2012 12:11 schreef Scorpie het volgende:

[..]

ach, nu hoeven andere dat es niet te doen :P
Goed van je ^O^ *O*
pi_120299379
quote:

[..]

Gelukkig maar O+
pi_120299395
quote:
bij ons ging het best nog enigzins een beetje gecontroleerd toch coolguy O-) ?
pi_120299398
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 12:12 schreef Olment het volgende:

[..]

ach, nu hoeven andere dat es niet te doen :P
Goed van je ^O^ *O*
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 12:12 schreef loecje het volgende:

[..]

Gelukkig maar O+
Zolang Coolguy zijn portomonnee ook maar leeggetrokken is door littledrummergirl _O_
pi_120299404
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 12:13 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

bij ons ging het best nog enigzins een beetje gecontroleerd toch coolguy O-) ?
Hij liep te klagen _O- de vrek :D

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2012 12:13:41 ]
pi_120299439
quote:
12s.gif Op vrijdag 14 december 2012 12:11 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Maar er melden zich geen mannelijke shoppers aan. :'(
Als ik volgend jaar tijd heb meld ik me ook aan als shopper.
Vind dit echt een prachtig gebaar.
pi_120299454
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 december 2012 12:13 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hij liep te klagen _O- de vrek :D
niet tegen mij O+ en ik weet zeker dat we onze ontvanger heel blij hebben gemaakt *O*
  vrijdag 14 december 2012 @ 12:15:21 #81
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_120299475
quote:

[..]

Ah je mag hier een vorkje mee komen prikken hoor!! O+
pi_120299477
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 12:14 schreef Olment het volgende:

[..]

Als ik volgend jaar tijd heb meld ik me ook aan als shopper.
Vind dit echt een prachtig gebaar.
*O*
pi_120299512
quote:

[..]

ik heb gehoord dat er nog mensen met broodjes, appeltaart en chocoladecake zijn :9
pi_120300803
hoi allemaal,

Het pakket voor mijn ontvanger is vandaag de deur uit gegaan en kan morgen en anders begin volgende week bij mijn ontvanger zijn

caatje1977
pi_120301092
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 12:14 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

niet tegen mij O+ en ik weet zeker dat we onze ontvanger heel blij hebben gemaakt *O*
Dat heb je goed!!
Het gebeurt mij niet vaak dat ik niet weet wat ik moet zeggen, maar nu moet ik echt even goed nadenken!
Wat een fantastisch pakket!!

Rond half 12 belde mijn vader dat ie er was, dus ik naar beneden en toen kon ik een zware doos aanpakken, En ik was zo benieuwd, Helaas was lief net even weg en we zouden het samen uitpakken, dus moest ik nog wachten...
Gelukkig was hij een kwartier later wel thuis

En toen zijn we de doos gaan openmaken, Eerst vonden we een kaartje met een hele lieve boodschap dat het ons zo gegunt is. O+

En toen gingen we verder kijken, En jeetje mina er leek geen einde aan te komen, en niet alleen hebben Coolguy en LittleDrummergirl aan ons gedacht maar ook aan onze hondjes en aan de kat.

Wij komen de kerstdagen zeker weten door, We hebben lekkere chips en nootjes, Dropjes en chocolaatjes, koffie en koffiesiroop en winterthee, lekkere spulletjes voor onder de douche, we hebben kaarsjes en een mooie rieten kerstboom, Lief kan zich een flinke kater drinken met de kerst en de hondjes kunnen kauwen, en de kat kan ook lekker snoepen, Er zat ook een speeltje in de doos voor de kat, maar de honden vonden het veel leuker dan de kat en Toby had al snel een nieuw slaapmaatje gevonden!! O+

En vriendlief snapte er helemaal niks meer van, Hij bleef maar vragen, Maar wie doet dat dan en waarom? en hoezo? en? en? en? Hij snapte er helemaal niks van dat mensen die je niet kent dit voor je over hebben, En eerlijk gezegd ben ik ook stomverbaasd! Zo in de roos geschoten met de dingen in het pakket! Ik weet echt niet wat ik er verder nog over moet zeggen,

Lieve CoolGuy en Littledrummergirl,

Jullie hebben 2 mensen vandaag heel blij gemaakt, en een beetje van de kerstzorgen van onze schouders afgehaald! We hebben dankzij jullie letterlijk een lichtere kerst!!
Ik heb niet genoeg woorden om te beschrijven hoe dankbaar ik ben, en wat ik allemaal voel op het moment, Jullie zijn FANTASTISCH!!!! O+ O+ O+

En dan nog even een paar foto's :

het pakket zoals wij het ontvingen.

de inhoud! O+

Toby met zijn nieuwe slaapmaatje

maar Dexter vind het ook een leuk ding

En blacky is op zoek naar haar snoepjes!
S. 2014
J. 2016
pi_120301352
ooooh scorp nee toch? dan nodig ik je bij ons uit hoor om te komen eten met kerst!
voel me gewoon schuldig nu !
pi_120302540
Oh, wéér zo'n mooi pakket O+
pi_120302614
Ik heb vandaag met mijn nieuwe warme sjaal postbezorgd :)
Ik ga zometeen cakejes bakken in de nieuwe muffinvorm....
En een kopje thee met een suikervrij chocolaatje opsmullen O+ O+ O+
pi_120302734
De senseo sevilla, is echt HEERLIJK!!! O+
S. 2014
J. 2016
pi_120303122
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 14:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
De senseo sevilla, is echt HEERLIJK!!! O+
blij dat jullie een senseo hebben _O- dat pakje was een wilde gok
pi_120303184
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 14:19 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

blij dat jullie een senseo hebben _O- dat pakje was een wilde gok
:D Wij leven op koffie :P
S. 2014
J. 2016
pi_120303606

Zo? Hoop van wel, ik wil ook ons mooie pakket showen.
pi_120303648
ja dus! tada! Ons kerstgeschenk, ben nog steeds een beetje stil van
  Moderator vrijdag 14 december 2012 @ 14:40:33 #94
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_120303929
Niemand van de pakketmakers heeft met elkaar overlegd en toch zie ik een rode draad in alle pakketten, heel erg tof om te zien dat alle pakketten toch een soort onbewust thema hebben. Ik zie ook alleen maar toffe pakketten en ik weet zeker dat iedere pakketontvanger er super blij mee is, foto's zijn ook zo tof om te zien, de verhalen zijn zo leuk om te lezen, alleen daarom al is dit een topactie :D
pi_120304256
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 14:32 schreef MoniqueB1965 het volgende:
[ afbeelding ]

Woooow :o _O_
  vrijdag 14 december 2012 @ 14:50:28 #96
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_120304281
Leuk om al die foto's te zien *O*
  vrijdag 14 december 2012 @ 14:52:30 #97
386633 Adnap
I love Life !
pi_120304354
Of met 2 personen een pakket maken, zo kun je kosten delen en is het makkelijker om mee te doen !

En al die pakketten en vooral die reacties zijn zo top dat ik geregeld een brok in mijn strotje krijg O+
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_120305560
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 11:48 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Stuur me een berichtje. ^O^

[..]

Ontvangen en op gereageerd. ;)

[..]

PM ontvangen. :)
Leuk! Ik ben benieuwd :D
pi_120305860
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 13:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[ afbeelding ]
de inhoud! O+
Wauw, supermooi pakket :o Die Lush spulletjes ook O+
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_120305963
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 14:32 schreef MoniqueB1965 het volgende:
[ afbeelding ]

Wat veel!

Echt een mooie actie dit, en dat er weer zoveel mensen meedoen ook ~:)
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')