Er is vanmiddag 1 pakket van Petra en mij afgeleverd door ome postquote:
ruilen tegen de mijne (zelfde baasquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:44 schreef Cindy1988 het volgende:
[..]weet alleen niet zo goed of er gegadigden voor zijn en hoe dit geregeld moet worden?
Iemand een idee?
aha, spannend !quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Er is vanmiddag 1 pakket van Petra en mij afgeleverd door ome post
Haha top!quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
ruilen tegen de mijne (zelfde baas) of zal ik hem ook gewoon aanbieden? Ik bied hem ook aan
Ik vind dit trouwens wel een leuk kado van een werkgever! Een keer wat anders dan een kaasfonduesetje waarvan je er al 3 in de kast heb staan!quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:11 schreef Cindy1988 het volgende:
Vriendlief had bij de kerstkaart van z'n werk een Rijksmuseum giftcard zitten. Deze geeft vrij toegang tot het nieuwe Rijksmuseum vanaf 13 april 2013 tot 13 april 2014 voor maximaal 2 personen.
Hier wil ik graag iemand blij mee maken, daar wij ook z'n mooi pakket hebben mogen ontvangen en hier zelf geen gebruik van gaan maken.
Ja komt omdat ze een samenwerkingsverband hebben, maar wel origineel inderdaad!quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind dit trouwens wel een leuk kado van een werkgever! Een keer wat anders dan een kaasfonduesetje waarvan je er al 3 in de kast heb staan!
Heb m zaterdag bij het PostNL punt in de Bruna gebracht.. Maar de track & trace meld dat het pakket nog steeds wordt 'voorbereid'.. Niet eens naar t sorteercentrum gebracht ofzo.. Dus ik vreeeees....quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Balen!Houd me op de hoogte, als het niet opduikt regelen we een ander, ik heb nog gevers op de lijst staan.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:54 schreef JaleesaJoia het volgende:
Heee wacht!
Update!
Pakket wordt woensdag tussen 16:30 en 18:30 afgeleverd!
Jeeeejquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:54 schreef JaleesaJoia het volgende:
Heee wacht!
Update!
Pakket wordt woensdag tussen 16:30 en 18:30 afgeleverd!
Sorry voor de vertraging van de foto's.. Ze staan op mn telefoon en het lukt me maar niet om ze te uploadenquote:
Of gewoon een topic openen met aangeboden. Heb ik ook pas gedaan met kaarten voor Nemo. Dan melden de mensen die graag willen zich vanzelf wel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:47 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Het beste is om Cat22 een PM te sturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |