SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zag jij m'n plaatje nu? Ik had 'm via tinypic gepost.quote:quote:
Straks jaag je 't arme schaap nog weg.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik voel me totaal niet aangesproken.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Ow ok.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar post je plaatjes van jezelf, en dan komen er allemaal Fokkers langs die je proberen te hosselen.
Een beetje zoals ik nu aan het doen ben![]()
![]()
Ik ben altijd keilief, dat weet je bestquote:Op donderdag 13 december 2012 20:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Zag jij m'n plaatje nu? Ik had 'm via tinypic gepost.
[..]
Straks jaag je 't arme schaap nog weg.![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Het zijn twee Pokémon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat een vooroordelen weer hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heloef!quote:Op donderdag 13 december 2012 20:25 schreef heloef het volgende:
Ik voel me totaal niet aangesproken.![]()
![]()
Maar soms ook een beetje creepy. Ik zag je echt voor me, met grote hongerige ogen en een beetje kwijl in je mondhoek.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben altijd keilief, dat weet je best
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
En de eerste druppels voorvocht die in zijn boxer lekken.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar soms ook een beetje creepy. Ik zag je echt voor me, met grote hongerige ogen en een beetje kwijl in je mondhoek.C'est la vie
Tof plaatjequote:Op donderdag 13 december 2012 20:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Zag jij m'n plaatje nu? Ik had 'm via tinypic gepost.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Fototoestel heeft niet eens een fobo?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar soms ook een beetje creepy. Ik zag je echt voor me, met grote hongerige ogen en een beetje kwijl in je mondhoek.![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:27 schreef heloef het volgende:
[..]
En de eerste druppels voorvocht die in zijn boxer lekken.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Die ogen zijn zo groot omdat ik geen vel meer over heb voor m'n oogleden... 't is ergens anders nodigquote:Op donderdag 13 december 2012 20:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar soms ook een beetje creepy. Ik zag je echt voor me, met grote hongerige ogen en een beetje kwijl in je mondhoek.![]()
![]()
Sorryquote:Op donderdag 13 december 2012 20:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Fototoestel heeft niet eens een fobo?![]()
![]()
Misschien omdat ze liever achter de camera staat dan er voor, vandaar ook haar nicknamequote:Op donderdag 13 december 2012 20:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Fototoestel heeft niet eens een fobo?14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ze is nieuw hier. Laat haar toch met rust. Straks denkt ze dat vrouwen in deze SC lustobjecten zijn. Ze moet zich hier wel prettig voelen.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Fototoestel heeft niet eens een fobo?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Hallo Koffiequote:C'est la vie
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die ogen zijn zo groot omdat ik geen vel meer over heb voor m'n oogleden... 't is ergens anders nodigGodver.
Als ze dat denkt heeft ze nog gelijk ook.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze is nieuw hier. Laat haar toch met rust. Straks denkt ze dat vrouwen in deze SC lustobjecten zijn. Ze moet zich hier wel prettig voelen.Een klein beetje tenminste.
C'est la vie
![]()
Ziet iemand deze?
Wat een baas.
Wat is het?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:30 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet iemand deze?
Wat een baas.![]()
Maar dat is sneu. Ik verzet me hiertegen. Zoals het een echte feminist betaamt.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ze dat denkt heeft ze nog gelijk ook.Een klein beetje tenminste.
De beste manier om niet op de foto te komen: fotograferenquote:Op donderdag 13 december 2012 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien omdat ze liever achter de camera staat dan er voor, vandaar ook haar nicknameC'est la vie
Raichu in het leger.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ach het is maar internet he. En in zeker zin zal het nog wel gelden ook. Ben gelukkig al voorzienquote:Op donderdag 13 december 2012 20:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze is nieuw hier. Laat haar toch met rust. Straks denkt ze dat vrouwen in deze SC lustobjecten zijn. Ze moet zich hier wel prettig voelen.
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien omdat ze liever achter de camera staat dan er voor, vandaar ook haar nickname![]()
![]()
Het is ''maar" internet?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ach het is maar internet he. En in zeker zin zal het nog wel gelden ook. Ben gelukkig al voorzien
[..]
Je hebt nog veel te leren.
Bal je vuist en steek hem in de lucht... oh crap al dat okselhaar doe snel maar weer naar beneden.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dat is sneu. Ik verzet me hiertegen. Zoals het een echte feminist betaamt.C'est la vie
Ik kan er niks aan doen dat m'n hond m'n scheerapparaat heeft gesloopt. Sinds vandaag een nieuwe.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Bal je vuist en steek hem in de lucht... oh crap al dat okselhaar doe snel maar weer naar beneden.
Huh, het is toch tegen de verveling niet waar?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is ''maar" internet?
Je hebt nog veel te leren.![]()
![]()
Haha niet heel erg Pokemonquote:Op donderdag 13 december 2012 20:30 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet iemand deze?
Wat een baas.14 SHADES OF GREY
Ze is een vrouw, die promoot zichzelf al.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:32 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga overmorgen fototoestel promoten.
C'est la vie
Daar begint het mee ...quote:Op donderdag 13 december 2012 20:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Huh, het is toch tegen de verveling niet waar?
Wat? Hoe?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:32 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga overmorgen fototoestel promoten.![]()
Ik moet zeggen het is voor mij weer een middel tegen verveling gelukkig.quote:C'est la vie
De liefde is al overquote:Op donderdag 13 december 2012 20:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ach het is maar internet he. En in zeker zin zal het nog wel gelden ook. Ben gelukkig al voorzien
[..]![]()
![]()
Dan is het niet het haar onder je oksels wat het probleem isquote:Op donderdag 13 december 2012 20:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat m'n hond m'n scheerapparaat heeft gesloopt. Sinds vandaag een nieuwe.![]()
![]()
Neuh fototoestel is een apparaat,quote:Op donderdag 13 december 2012 20:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is een vrouw, die promoot zichzelf al.
Die heeft hulp nodig.Rustig aan.![]()
Zie die teleurstelling toen ze zei dat ze een vriend had, blijft leuk.C'est la vie
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:36 schreef heloef het volgende:
Zie die teleurstelling toen ze zei dat ze een vriend had, blijft leuk.![]()
![]()
Tis slechts een afleidingsmaneuvre joh.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:36 schreef heloef het volgende:
Zie die teleurstelling toen ze zei dat ze een vriend had, blijft leuk.
Rustig aan.![]()
Alles kan kapotquote:Op donderdag 13 december 2012 20:36 schreef heloef het volgende:
Zie die teleurstelling toen ze zei dat ze een vriend had, blijft leuk.
14 SHADES OF GREY
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is ''maar" internet?
Je hebt nog veel te leren.!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Wat is een kingtoppie dan?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh fototoestel is een apparaat,
Die heeft hulp nodig.
Kan je mij ook promoten? Ik ben dit:
C'est la vie
Voor mij ook. Doorgaans niet FOK!ken tot 18.00 lukt aardig. Alleen vandaag en gisteren was ik ziek. Wel flink wat huishoudelijk werk gedaan vandaag.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet zeggen het is voor mij weer een middel tegen verveling gelukkig.
Ook heb ik van iemand een schetsblok en een doos tekenpotloden gekregen.Dus ik ga weer creatief zijn.
Oh maar ik kan...ah, ik ga hem maar niet inkoppenquote:Op donderdag 13 december 2012 20:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze is nieuw hier. Laat haar toch met rust. Straks denkt ze dat vrouwen in deze SC lustobjecten zijn. Ze moet zich hier wel prettig voelen.![]()
![]()
Je veinst je wanhoop dan ook behoorlijk serieus.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:37 schreef Faxie het volgende:
Soms ben ik bang dat mensen mij op dit forum veels te serieus nemen“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Gelukkig heb ik een vriend die daar toch niet om huilt.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan is het niet het haar onder je oksels wat het probleem isA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Kingtoppie!quote:Op donderdag 13 december 2012 20:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Door informatie te geven over het fototoestel.![]()
![]()
![]()
Ik ben niet wanhopig meerquote:Op donderdag 13 december 2012 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je veinst je wanhoop dan ook behoorlijk serieus.![]()
![]()
Hoeveel betaal je?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat is een kingtoppie dan?
Kan je mij ook promoten? Ik ben dit:
[ afbeelding ]Rustig aan.![]()
Werd je maar eens serieus genomen.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:37 schreef Faxie het volgende:
Soms ben ik bang dat mensen mij op dit forum veels te serieus nemenA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ja inderdaadquote:Op donderdag 13 december 2012 20:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Werd je maar eens serieus genomen.![]()
![]()
Ik dacht dat het aan mij lag.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je veinst je wanhoop dan ook behoorlijk serieus.C'est la vie
Dit was een inkopper voor open doel die al richting het doel ging.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Werd je maar eens serieus genomen.C'est la vie
Nu volg ik het niet meer.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het jouw schuld was.C'est la vie
Zo rol ik.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit was een inkopper voor open doel die al richting het doel ging.
Net was ik nog een apparaatquote:Op donderdag 13 december 2012 20:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoppa, weer een vrouw gehosseld door Faxie.![]()
![]()
Ik had het niet over jou.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Net was ik nog een apparaat
/ ik ben serieus.Rustig aan.![]()
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:46 schreef -Engel- het volgende:
Ja... ik ben nog steeds bont en blauw....
Rustig aan.![]()
Toen je uit de hemel viel?quote:14 SHADES OF GREY
Venlooow?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:45 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ben morgen in het zuiden des lands, en overmorgen ook.![]()
Zaterdag naar Eindhoven de gekste14 SHADES OF GREY
Zo ziet hij vrouwen als gebruiksobjectenquote:Op donderdag 13 december 2012 20:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Net was ik nog een apparaat
C'est la vie
Krijg je er dan ook garantie op?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo ziet hij vrouwen als gebruiksobjecten14 SHADES OF GREY
Tot aan de deur jaquote:Op donderdag 13 december 2012 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Krijg je er dan ook garantie op?![]()
Mag ik toch hopen, na een jaar of 20 zijn ze verlept, uitgeleefd en vallen uit elkaar.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Krijg je er dan ook garantie op?C'est la vie
En hoe zit het met ruilen?quote:14 SHADES OF GREY
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Mag ik toch hopen, na een jaar of 20 zijn ze verlept, uitgeleefd en vallen uit elkaar.
Heloef![]()
![]()
Half ja..quote:Op donderdag 13 december 2012 20:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom je daar vandaan?
Ik ben zaterdag in UdenhoutDa's wel de goede kant op
En nog steeds 100 km![]()
![]()
Hij wel met zijn grote dong.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Mag ik toch hopen, na een jaar of 20 zijn ze verlept, uitgeleefd en vallen uit elkaar.
Rustig aan.![]()
Zit wel wat in jaquote:Op donderdag 13 december 2012 20:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Mag ik toch hopen, na een jaar of 20 zijn ze verlept, uitgeleefd en vallen uit elkaar.14 SHADES OF GREY
Wel een beetje pedoseksueel om alleen voor vrouwen onder de 20 te gaan.
Hoewel 18+ natuurlijk meestal geen bezwaar is.Rustig aan.![]()
Goed om te wetenquote:Op donderdag 13 december 2012 20:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
alleen met bonnetje, in de originele verpakking and such14 SHADES OF GREY
Serieus?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat vind ik wel de moeite waard.![]()
Ach je was al bezet toch?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Half ja..
En nog steeds 100 km![]()
Maar ik ben gek genoeg om eens af te spreken als ik in de buurt moet zijn hoor![]()
![]()
Godver. Net met m'n fobo bezig, vliegt FOK! eruit.
Noesquote:Op donderdag 13 december 2012 20:55 schreef Fera het volgende:
Godver. Net met m'n fobo bezig, vliegt FOK! eruit.Ik moet die oude meuk er ook maar eens uithalen.
![]()
Jaquote:Op donderdag 13 december 2012 20:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach je was al bezet toch?![]()
Maar ik ben gek genoeg om eens af te spreken als ik in de buurt moet zijn hoor
En daarom gaat het ook niet gebeuren![]()
![]()
Alsof ze dan nog in de originele verpakking passen.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
alleen met bonnetje, in de originele verpakking and suchC'est la vie
Goedenavond
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Alsof ze dan nog in de originele verpakking passen.![]()
![]()
Natuurlijk?quote:
Geen verplichtingen naar elkaar toe, maar wel gegarandeerd afspreken. Lijkt me top.Rustig aan.![]()
En het bonnetjequote:Op donderdag 13 december 2012 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Alsof ze dan nog in de originele verpakking passen.14 SHADES OF GREY
Je slaat voor het gemak alle stappen over....quote:Op donderdag 13 december 2012 20:58 schreef kingtoppie het volgende:
Natuurlijk?
Geen verplichtingen naar elkaar toe, maar wel gegarandeerd afspreken. Lijkt me top.
jij hosselbaas![]()
![]()
Ach waarom nietquote:Op donderdag 13 december 2012 20:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je slaat voor het gemakt alle stappen over....
jij hosselbaas
14 SHADES OF GREY
Goede nick, Fototoestel*zwaai* Engel
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je slaat voor het gemak alle stappen over....
jij hosselbaas
Rustig aan.![]()
Nu verwachten ze foto's van me in fobo, ik wist niet eens wat het wasquote:Op donderdag 13 december 2012 21:00 schreef fietsie het volgende:
Goede nick, Fototoestel*zwaai* Engel
![]()
Alleen door m'n nick![]()
![]()
Vrouwen eerst ontmoeten is overrated,
Ik bedoel, hoe vaak ontmoet je nou daadwerkelijk vrouwen die je door de ontmoeting zou willen daten?Rustig aan.![]()
Zo, eindelijk een pic erin.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
NoesIk moet die oude meuk er ook maar eens uithalen.
Neuh foto's willen ze omdat je een dame bent, Fototoestel impliceert vooral dat je niet zou moeten kunnen ontkennen over foto's te beschikkenquote:Op donderdag 13 december 2012 21:01 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nu verwachten ze foto's van me in fobo, ik wist niet eens wat het was![]()
Alleen door m'n nick
Je zou je nog verbazen..... of je die dames wat vind is vraag 2....quote:Op donderdag 13 december 2012 21:01 schreef kingtoppie het volgende:
Vrouwen eerst ontmoeten is overrated,
Ik bedoel, hoe vaak ontmoet je nou daadwerkelijk vrouwen die je zou willen daten?![]()
Maar, maar ik maak juist altijd de foto'squote:Op donderdag 13 december 2012 21:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neuh foto's willen ze omdat je een dame bent, Fototoestel impliceert vooral dat je niet zou moeten kunnen ontkennen over foto's te beschikken![]()
![]()
Die had je toch al gezien?quote:
Cool, ben je er een beetje goed in?quote:Op donderdag 13 december 2012 21:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar, maar ik maak juist altijd de foto'sProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Euhmw mis ik leuke dingen?quote:
Gaat welquote:Op donderdag 13 december 2012 21:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Cool, ben je er een beetje goed in?![]()
Ik vind het vooral leuk![]()
![]()
Zie FoBo.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik kreeg vandaag een berichtje in kapitale blokletters of ik een vriendin had.
Sindsdien speur ik mijn Facebook af of iemand er iets mee gedaan heeft.
C'est la vie
That's what life is all aboutquote:Op donderdag 13 december 2012 21:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gaat wel![]()
Ik vind het vooral leukHaving fun while surviving
Oow ja dat Gitaar een ontzettende bofkont is dat had ik al wel gezienquote:Staat een engeltje op de fotoow
En wie is de gelukkige?quote:Op donderdag 13 december 2012 21:07 schreef heloef het volgende:
Ik kreeg vandaag een berichtje in kapitale blokletters of ik een vriendin had.
Sindsdien speur ik mijn Facebook af of iemand er iets mee gedaan heeft.14 SHADES OF GREY
Teveel eer.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow ja dat Gitaar een ontzettende bofkont is dat had ik al wel gezienStaat een engeltje op de fotoow
Khad hem aangepast,quote:Op donderdag 13 december 2012 21:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je zou je nog verbazen..... of je die dames wat vind is vraag 2....
Ik kan het wel op uiterlijk baseren maar iemand - een beetje - leren kennen krijg je de tijd niet zo snel voor.Rustig aan.![]()
Niemand, ik snap nog steeds niet waar het over gaat.quote:C'est la vie
Misschien maar beter ook danquote:Op donderdag 13 december 2012 21:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Niemand, ik snap nog steeds niet waar het over gaat.14 SHADES OF GREY
Dank je.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
Fera, best wel goede muzieksmaak
Wat vind je goed?
Dat sowiesoquote:Op donderdag 13 december 2012 21:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
Fera, best wel goede muzieksmaak.
Hai trouwens![]()
![]()
After Foreverquote:14 SHADES OF GREY
Coldplay, John Mayer, U2, Pearl Jam, Bob Dylan, Marco en Rammstein komen ook geregeld voorbij in mijn muzieklijstjesquote:
De meeste metal echter niet![]()
![]()
Echt welquote:Op donderdag 13 december 2012 21:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Coldplay, John Mayer, U2, Pearl Jam, Within Tempation, Bob Dylan, Marco en Rammstein komen ook geregeld voorbij in mijn muzieklijstjes![]()
Die ook inderdaadquote:![]()
Buch dich befehl ich dir![]()
14 SHADES OF GREY
Heerlijk, als winamp een random nummer pakt en dan zo een heerlijk stampend hardcore nummer opzet.Rustig aan.![]()
Rammstein is gewoon goed, vooral die 1e paar albums vind ik echt heel gaafquote:Op donderdag 13 december 2012 21:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Rammstein is Duits dus altijd goed![]()
![]()
Punk hardcore of de computerbliepjes hardcore?quote:Op donderdag 13 december 2012 21:18 schreef kingtoppie het volgende:
Heerlijk, als winamp een random nummer pakt en dan zo een heerlijk stampend hardcore nummer opzet.14 SHADES OF GREY
Dan hebben we best veel overeenkomsten qua muziek.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Coldplay, John Mayer, U2, Pearl Jam, Bob Dylan, Marco en Rammstein komen ook geregeld voorbij in mijn muzieklijstjes
De meeste metal echter niet
RAMMENquote:Op donderdag 13 december 2012 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die ook inderdaad![]()
Buch dich befehl ich dir![]()
...
* -Engel- springt in de pit![]()
Het is niet zo dat ik ze zo vaak hoor, maar af en toe een nummertje erbij is wel lekker hoorquote:Op donderdag 13 december 2012 21:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Rammstein is gewoon goed, vooral die 1e paar albums vind ik echt heel gaaf![]()
![]()
Klopt....quote:Op donderdag 13 december 2012 21:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Rammstein is Duits dus altijd goed
Met Peter Fox er naast en ik heb mijn muzieklijst voor de dag weer vol![]()
![]()
hehehe ... iddquote:Op donderdag 13 december 2012 21:18 schreef kingtoppie het volgende:
Heerlijk, als winamp een random nummer pakt en dan zo een heerlijk stampend hardcore nummer opzet.![]()
Computerbliepjes dan.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Punk hardcore of de computerbliepjes hardcore?
Met piano stukjes ertussendoor om het episch te maken en dan weer lekker doorstampen.Rustig aan.![]()
Gott weiss ich will kein Engel sein.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
RAMMEN...
* -Engel- springt in de pit
* tijnbrein springt achter engel aan de pit inquote:Op donderdag 13 december 2012 21:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
RAMMEN...
* -Engel- springt in de pit14 SHADES OF GREY
Peter Fox.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Klopt....
Met Peter Fox er naast en ik heb mijn muzieklijst voor de dag weer vol
Hmmm ben ik dan de enige met alle al
bums van Steve Vai in zijn cdwisselaar in de auto
(Ja antiek, geen MP3 ondersteuning)
Oow en Daft Punk...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik ben meer van de andere soort hardcorequote:Op donderdag 13 december 2012 21:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Computerbliepjes dan.
Met piano stukjes ertussendoor om het episch te maken en dan weer lekker doorstampen.14 SHADES OF GREY
Dochquote:Op donderdag 13 december 2012 21:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Gott weiss ich will kein Engel sein.![]()
![]()
Enter shikari oid bedoel je dan?quote:Op donderdag 13 december 2012 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben meer van de andere soort hardcoreRustig aan.![]()
Wat voor dingen luister je nog meer?quote:Op donderdag 13 december 2012 21:20 schreef fietsie het volgende:
Oow en Daft Punk...14 SHADES OF GREY
Tof man....quote:Op donderdag 13 december 2012 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbrein springt achter engel aan de pit in
* -Engel- gooit haar los!!!![]()
Daft Punk!quote:Op donderdag 13 december 2012 21:20 schreef fietsie het volgende:
Oow en Daft Punk...![]()
![]()
Nee dat is nog te dance, ik bedoel meer Hatebreed, Terror, Madball, Agnostic Frontquote:Op donderdag 13 december 2012 21:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Enter shikari oid bedoel je dan?14 SHADES OF GREY
Mijn ex heeft 'm helaas, maar ik ga nu kijken of hij op Spotify staat.quote:
Zappa, Vicktor Wooten, Marcus Millerquote:Op donderdag 13 december 2012 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor dingen luister je nog meer?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Marco en coldplayquote:Op donderdag 13 december 2012 21:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Coldplay, John Mayer, U2, Pearl Jam, Bob Dylan, Marco en Rammstein komen ook geregeld voorbij in mijn muzieklijstjes
De meeste metal echter niet
Rest
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik heb geloof ik een paar nummers van Daft Punk....quote:Op donderdag 13 december 2012 21:20 schreef fietsie het volgende:
Oow en Daft Punk...![]()
Een van de weinige artiesten die zo goed is dat je hem niet eens hoeft te verstaan om er van te genieten.quote:C'est la vie
Heerlijke muziekjesquote:Op donderdag 13 december 2012 21:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik een paar nummers van Daft Punk....
Het meeste staat ook op YTquote:Op donderdag 13 december 2012 21:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn ex heeft 'm helaas, maar ik ga nu kijken of hij op Spotify staat.![]()
quote:Op donderdag 13 december 2012 21:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Een van de weinige artiesten die zo goed is dat je hem niet eens hoeft te verstaan om er van te genieten.
Heloef heeft STIJL!![]()
True, true. Wat een baas. Jammer genoeg was het maar een tijdelijk solo project. Ik hoor graag meer van hem.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Een van de weinige artiesten die zo goed is dat je hem niet eens hoeft te verstaan om er van te genieten.
Bij Coldplay is het meestal heel kut, maar af en toe komen ze met iets moois op de proppen.quote:C'est la vie
Hele album gevonden en gedownload.quote:
Zaterdag naar My Dying Bride![]()
14 SHADES OF GREY
ik heb geen muziekorenquote:Op donderdag 13 december 2012 21:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
YT is wel slechte kwalitiet.![]()
Mijn duitse vrienden houden het in de gaten.... maar hij is geloof ik vrij ziekquote:Op donderdag 13 december 2012 21:24 schreef Fera het volgende:
[..]
True, true. Wat een baas. Jammer genoeg was het maar een tijdelijk solo project. Ik hoor graag meer van hem.![]()
tofheid!!!!!!quote:Op donderdag 13 december 2012 21:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Hele album gevonden en gedownload.![]()
De mazzelaarquote:
Zo hoor ik het graag.quote:Zonde inderdaad. Dat zie je wel vaker. Tommy Sparks brengt ook niks meer uit na 'She's got me dancing'quote:Op donderdag 13 december 2012 21:24 schreef Fera het volgende:
[..]
True, true. Wat een baas. Jammer genoeg was het maar een tijdelijk solo project. Ik hoor graag meer van hem.C'est la vie
Wat vind jij mooi van Coldplay?quote:Op donderdag 13 december 2012 21:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij Coldplay is het meestal heel kut, maar af en toe komen ze met iets moois op de proppen.
Ik vond het laatste album wel jankbaar.
O noez. Dat is klote.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mijn duitse vrienden houden het in de gaten.... maar hij is geloof ik vrij ziek
Maar hij zat in een groep/band en had dit album er naast gedaan als solo projectje. Dus ik had het idee dat er niet meer zou komen.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Laatste 2 gewoon joh, dat is beter.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat vind jij mooi van Coldplay?
Ik vond het laatste album wel jankbaar.Rustig aan.![]()
Viva La Vida ging nog wel. Nummers als Lost (piano versie) vond ik wel heel mooi. Maar de eerste paar albums zijn inderdaad het beste.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Laatste 2 gewoon joh, dat is beter.
Dat waren nog de gevoelige nummers, met een bepaalde sfeer. Niet die happyhyper muziek van nu.
Viva la vida was ook gewoon kut.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:29 schreef Fera het volgende:
Viva La Vida ging nog wel. Nummers als Lost (piano versie) vond ik wel heel mooi. Maar de eerste paar albums zijn inderdaad het beste.Rustig aan.![]()
Ja ook....quote:Op donderdag 13 december 2012 21:28 schreef Fera het volgende:
O noez. Dat is klote.
Maar hij zat in een groep/band en had dit album er naast gedaan als solo projectje. Dus ik had het idee dat er niet meer zou komen.![]()
Muziekliefhebbers moeten even op mijn linkje klikken en dan de rest ook luisteren
According to you.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Viva la vida was ook gewoon kut.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik heb 'm opstaan. Begint al goed.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:30 schreef Spezza19 het volgende:
Muziekliefhebbers moeten even op mijn linkje klikken en dan de rest ook luisteren
Sowieso de laatste paar nummers die ze (coldplay) uitgebracht hebben, konden me niet zo boeien. Hun oude spul is geweldig!![]()
![]()
Een tijdje geleden hoorde ik een Duitse rapformatie, Kraftklub genaamd.
Die clip ook.
C'est la vie
Of mensen die het mooi vinden, vinden het mooi. Waarom meteen hokjes gebruiken?quote:Op donderdag 13 december 2012 21:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Ach, mensen die van pop houden vinden het mooi.
Mensen die pop mooi vinden, vinden het mooi.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Of mensen die het mooi vinden, vinden het mooi. Waarom meteen hokjes gebruiken?
Hoezo hokjes? Dat is gewoon het genre.Rustig aan.![]()
Met die laatste nummers had ik 0 connectie ... Terwijl eerdere nummers me echt konden raken. Amsterdam of Sparks wanneer je in de winter 's ochtends, in het donker door de stad loopt terwijl de sneeuwvlokjes vallen.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
Sowieso de laatste paar nummers die ze (coldplay) uitgebracht hebben, konden me niet zo boeien. Hun oude spul is geweldig!
Das fijn om te horen.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb 'm opstaan. Begint al goed.
Al zijn nummers staan op itunes en youtube.
Hoor graag wat je er van vindt.
Ja, dat was ie ook. Ik vind Charlie Brown wel een tof nummer op zich en ik heb een zwak voor Viva la Vida.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat vind jij mooi van Coldplay?
Ik vond het laatste album wel jankbaar.C'est la vie
Ik vind dit wel een tof nummer. Kijken of het ook op Spotify staat.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das fijn om te horen.
Al zijn nummers staan op itunes en youtube.
Hoor graag wat je er van vindt.
Waarom een zwak?quote:Op donderdag 13 december 2012 21:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, dat was ie ook. Ik vind Charlie Brown wel een tof nummer op zich en ik heb een zwak voor Viva la Vida.![]()
(het nummer of het album trouwens?)A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Als mensen coldplay tof vinden moeten ze het laatste album van Anathema eens luisteren14 SHADES OF GREY
Lonesound heeft een nummer over mij.
Het nummer vooral, zo heerlijk bombastisch. Daarom kan ik het werk van Muse zo waarderen behalve The 2nd Law, mijn wat een gedrocht met een fucking slap aftreksel van Bohemian Rapsody er op.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom een zwak?![]()
(het nummer of het album trouwens?)C'est la vie
Ik vind dat dupstep nummer op het einde wel tof op the 2nd lawquote:Op donderdag 13 december 2012 21:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Het nummer vooral, zo heerlijk bombastisch. Daarom kan ik het werk van Muse zo waarderen behalve The 2nd Law, mijn wat een gedrocht met een fucking slap aftreksel van Bohemian Rapsody er op.14 SHADES OF GREY
Die ja.quote:
Wel fucking lekkere muziek, dat Lonesound.
Die zijn live saaiquote:
14 SHADES OF GREY
The Dark Knight Rising is best leuk filmpje
Ik zal het doorgeven aan de zanger.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:40 schreef Fera het volgende:
Wel fucking lekkere muziek, dat Lonesound.
Je kent hem persoonlijk?quote:Op donderdag 13 december 2012 21:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan de zanger.
Bedankt trouwens, hij heeft er weer een fan bij dankzij jou.Dit past precies in mijn straatje.
In de auto als je lange stukken moet....quote:Op donderdag 13 december 2012 21:43 schreef kingtoppie het volgende:
Daft punk 2007 ALIVE was wel geniaal though...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik doe eigenlijk alleen korte stukjesquote:Op donderdag 13 december 2012 21:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
In de auto als je lange stukken moet....
Rustig aan.![]()
Is de neef van een vriend van me en de zangeres op het nummer Long Gone een vriendin.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kent hem persoonlijk?
Bedankt trouwens, hij heeft er weer een fan bij dankzij jou.Dit past precies in mijn straatje.
quote:Op donderdag 13 december 2012 21:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
In de auto als je lange stukken moet....Dan gaat mijn specialmade cd erin..... Dan is richting Engeland rijden niks meer
![]()
![]()
No waaaaaay.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Is de neef van een vriend van me en de zangeres op het nummer Long Gone een vriendin.Treden ze ook op?
Die heb ik net opstaan.
Ze treden regelmatig op in engeland. Zijn nu bezig met opnames van cd in Abbey Road studios. Waarschijnlijk in januari eens langsde studio gaanquote:Op donderdag 13 december 2012 21:47 schreef Fera het volgende:
[..]
No waaaaaay.Treden ze ook op?
Die heb ik net opstaan.
O, ze zijn Brits? Dat is wel jammer.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ze treden regelmatig op in engeland. Zijn nu bezig met opnames van cd in Abbey Road studios. Waarschijnlijk in januari eens langsde studio gaan
Ja die is nog zo slecht niet. Een beetje experimenteren is nooit weg, maar het hele album is een groot experiment waar hier en daar er ook nog eentje lukt.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind dat dupstep nummer op het einde wel tof op the 2nd lawC'est la vie
Ach als ze groter worden komen ze vast naar nederland. Ben Paradiso al aan het spammen om ze naar London Calling te krijgen. Stond hij 5 jaar geleden al een keer met zijn vorige band.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:49 schreef Fera het volgende:
[..]
O, ze zijn Brits? Dat is wel jammer.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Zou beetje vervelend zijn als ik het hier deedquote:Op donderdag 13 december 2012 21:49 schreef -Engel- het volgende:
Technologic van Daft PunkOn speaker right now
Heb Dark Night Rises opstaan
Ik hoop het.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach als ze groter worden komen ze vast naar nederland. Ben Paradiso al aan het spammen om ze naar London Calling te krijgen. Stond hij 5 jaar geleden al een keer met zijn vorige band.
Ik denk dat ik de albums wel ga kopen, dat doe ik altijd als ik muziek erg waardeer.
quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik kan dan wel een gesigneerde regelenquote:Op donderdag 13 december 2012 21:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Ik denk dat ik de albums wel ga kopen, dat doe ik altijd als ik muziek erg waardeer.
quote:Op donderdag 13 december 2012 21:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik kan dan wel een gesigneerde regelen
Dat zou wel awesome zijn.
Het zijn wel kleine albums trouwens. Of hebben ze pt.1 en pt.2 samengevoegd?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Sorry, als fan zijnde was dat onacceptabel.quote:![]()
Nu 2 ep's. Komen nog 4 nummers bij en dan wordt het een heel albumquote:Op donderdag 13 december 2012 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zou wel awesome zijn.
Het zijn wel kleine albums trouwens. Of hebben ze pt.1 en pt.2 samengevoegd?
quote:Op donderdag 13 december 2012 21:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zou beetje vervelend zijn als ik het hier deedHeb Dark Night Rises opstaan
![]()
![]()
O, nice! Die komt ook in de winkels?quote:Op donderdag 13 december 2012 21:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nu 2 ep's. Komen nog 4 nummers bij en dan wordt het een heel album
WAPquote:Op donderdag 13 december 2012 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorry, als fan zijnde was dat onacceptabel.![]()
Westmalle tripel.Rustig aan.![]()
WAP?quote:
Kom vechten dan.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat een gezellige sfeer hier! Kijk, dat is nou het betere werk!Rustig aan.![]()
Dat is wel de bedoeling.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
O, nice! Die komt ook in de winkels?hij doet alles zelf, dus moeten afwachten hoe distributie gaat, maar desnoods doe ik dat in Nederland.
quote:Op donderdag 13 december 2012 21:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat een gezellige sfeer hier! Kijk, dat is nou het betere werk!Trek je conclusie.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb zin om te gamen maar wil dat niet want dan moet ik jullie missen
Because there's music in the AIRquote:Op donderdag 13 december 2012 21:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat een gezellige sfeer hier! Kijk, dat is nou het betere werk!![]()
hi![]()
![]()
Ik help wel mee!quote:Op donderdag 13 december 2012 21:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling.hij doet alles zelf, dus moeten afwachten hoe distributie gaat, maar desnoods doe ik dat in Nederland.
AAAAAAAAAAAAAAAAAahquote:Op donderdag 13 december 2012 21:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb zin om te gamen maar wil dat niet want dan moet ik jullie missen![]()
![]()
Halloooo Engeltjequote:Op donderdag 13 december 2012 21:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Because there's music in the AIR![]()
hi![]()
![]()
O.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zal wel staan voor WestmAlle triPpel
Nog meer gezelligheid!quote:
Plijsters plakken en daarna stevig doordrinken!quote:Op donderdag 13 december 2012 21:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze heeft blauwe plekken koffie. Wat moeten we doen?![]()
![]()
Koffie, wat is deze?quote:Op donderdag 13 december 2012 21:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Plijsters plakken en daarna stevig doordrinken!
Resque cream aangeven en een lekkere bak ijsquote:Op donderdag 13 december 2012 21:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze heeft blauwe plekken koffie. Wat moeten we doen?![]()
![]()
quote:ik zal het onthouden.
Ik wil Dont hold me back op Serious Request krijgen.
Goed plan.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Plijsters plakken en daarna stevig doordrinken!Rustig aan.![]()
Ik heb ben en jerry, moet je wel garanderen dat je hier langs komt.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Resque cream aangeven en een lekkere bak ijs
Rustig aan.![]()
Cool. Ik ga naar Enschede, kan ik helpen?quote:Op donderdag 13 december 2012 21:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]ik zal het onthouden.
Ik wil Dont hold me back op Serious Request krijgen.
quote:Op donderdag 13 december 2012 22:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat? Doe ik weer de eij fout?
Pleisters.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Wanneeeeeeeeeeeeer?quote:Op donderdag 13 december 2012 22:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Cool. Ik ga naar Enschede, kan ik helpen?![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 december 2012 21:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Plijsters plakken en daarna stevig doordrinken!
Geef maar.... doe maar een goede borrel![]()
![]()
Ik zeg dan ook atijd gewoon Plsters.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Damn lol, altijd weer die eijRustig aan.![]()
Heel veel geld inzamelen zodat ze hem wel.moeten draaienquote:Op donderdag 13 december 2012 22:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Cool. Ik ga naar Enschede, kan ik helpen?
Dit account is niet meer in gebruik.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: