SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zag jij m'n plaatje nu? Ik had 'm via tinypic gepost.quote:quote:
Straks jaag je 't arme schaap nog weg.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik voel me totaal niet aangesproken.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Ow ok.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar post je plaatjes van jezelf, en dan komen er allemaal Fokkers langs die je proberen te hosselen.
Een beetje zoals ik nu aan het doen ben![]()
![]()
Ik ben altijd keilief, dat weet je bestquote:Op donderdag 13 december 2012 20:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Zag jij m'n plaatje nu? Ik had 'm via tinypic gepost.
[..]
Straks jaag je 't arme schaap nog weg.![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Het zijn twee Pokémon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat een vooroordelen weer hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heloef!quote:Op donderdag 13 december 2012 20:25 schreef heloef het volgende:
Ik voel me totaal niet aangesproken.![]()
![]()
Maar soms ook een beetje creepy. Ik zag je echt voor me, met grote hongerige ogen en een beetje kwijl in je mondhoek.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben altijd keilief, dat weet je best
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
En de eerste druppels voorvocht die in zijn boxer lekken.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar soms ook een beetje creepy. Ik zag je echt voor me, met grote hongerige ogen en een beetje kwijl in je mondhoek.C'est la vie
Tof plaatjequote:Op donderdag 13 december 2012 20:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Zag jij m'n plaatje nu? Ik had 'm via tinypic gepost.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Fototoestel heeft niet eens een fobo?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar soms ook een beetje creepy. Ik zag je echt voor me, met grote hongerige ogen en een beetje kwijl in je mondhoek.![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:27 schreef heloef het volgende:
[..]
En de eerste druppels voorvocht die in zijn boxer lekken.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Die ogen zijn zo groot omdat ik geen vel meer over heb voor m'n oogleden... 't is ergens anders nodigquote:Op donderdag 13 december 2012 20:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar soms ook een beetje creepy. Ik zag je echt voor me, met grote hongerige ogen en een beetje kwijl in je mondhoek.![]()
![]()
Sorryquote:Op donderdag 13 december 2012 20:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Fototoestel heeft niet eens een fobo?![]()
![]()
Misschien omdat ze liever achter de camera staat dan er voor, vandaar ook haar nicknamequote:Op donderdag 13 december 2012 20:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Fototoestel heeft niet eens een fobo?14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ze is nieuw hier. Laat haar toch met rust. Straks denkt ze dat vrouwen in deze SC lustobjecten zijn. Ze moet zich hier wel prettig voelen.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Fototoestel heeft niet eens een fobo?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Hallo Koffiequote:C'est la vie
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die ogen zijn zo groot omdat ik geen vel meer over heb voor m'n oogleden... 't is ergens anders nodigGodver.
Als ze dat denkt heeft ze nog gelijk ook.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze is nieuw hier. Laat haar toch met rust. Straks denkt ze dat vrouwen in deze SC lustobjecten zijn. Ze moet zich hier wel prettig voelen.Een klein beetje tenminste.
C'est la vie
![]()
Ziet iemand deze?
Wat een baas.
Wat is het?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:30 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet iemand deze?
Wat een baas.![]()
Maar dat is sneu. Ik verzet me hiertegen. Zoals het een echte feminist betaamt.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ze dat denkt heeft ze nog gelijk ook.Een klein beetje tenminste.
De beste manier om niet op de foto te komen: fotograferenquote:Op donderdag 13 december 2012 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien omdat ze liever achter de camera staat dan er voor, vandaar ook haar nicknameC'est la vie
Raichu in het leger.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ach het is maar internet he. En in zeker zin zal het nog wel gelden ook. Ben gelukkig al voorzienquote:Op donderdag 13 december 2012 20:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze is nieuw hier. Laat haar toch met rust. Straks denkt ze dat vrouwen in deze SC lustobjecten zijn. Ze moet zich hier wel prettig voelen.
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien omdat ze liever achter de camera staat dan er voor, vandaar ook haar nickname![]()
![]()
Het is ''maar" internet?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ach het is maar internet he. En in zeker zin zal het nog wel gelden ook. Ben gelukkig al voorzien
[..]
Je hebt nog veel te leren.
Bal je vuist en steek hem in de lucht... oh crap al dat okselhaar doe snel maar weer naar beneden.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dat is sneu. Ik verzet me hiertegen. Zoals het een echte feminist betaamt.C'est la vie
Ik kan er niks aan doen dat m'n hond m'n scheerapparaat heeft gesloopt. Sinds vandaag een nieuwe.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Bal je vuist en steek hem in de lucht... oh crap al dat okselhaar doe snel maar weer naar beneden.
Huh, het is toch tegen de verveling niet waar?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is ''maar" internet?
Je hebt nog veel te leren.![]()
![]()
Haha niet heel erg Pokemonquote:Op donderdag 13 december 2012 20:30 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet iemand deze?
Wat een baas.14 SHADES OF GREY
Ze is een vrouw, die promoot zichzelf al.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:32 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga overmorgen fototoestel promoten.
C'est la vie
Daar begint het mee ...quote:Op donderdag 13 december 2012 20:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Huh, het is toch tegen de verveling niet waar?
Wat? Hoe?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:32 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga overmorgen fototoestel promoten.![]()
Ik moet zeggen het is voor mij weer een middel tegen verveling gelukkig.quote:C'est la vie
De liefde is al overquote:Op donderdag 13 december 2012 20:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ach het is maar internet he. En in zeker zin zal het nog wel gelden ook. Ben gelukkig al voorzien
[..]![]()
![]()
Dan is het niet het haar onder je oksels wat het probleem isquote:Op donderdag 13 december 2012 20:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat m'n hond m'n scheerapparaat heeft gesloopt. Sinds vandaag een nieuwe.![]()
![]()
Neuh fototoestel is een apparaat,quote:Op donderdag 13 december 2012 20:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is een vrouw, die promoot zichzelf al.
Die heeft hulp nodig.Rustig aan.![]()
Zie die teleurstelling toen ze zei dat ze een vriend had, blijft leuk.C'est la vie
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:36 schreef heloef het volgende:
Zie die teleurstelling toen ze zei dat ze een vriend had, blijft leuk.![]()
![]()
Tis slechts een afleidingsmaneuvre joh.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:36 schreef heloef het volgende:
Zie die teleurstelling toen ze zei dat ze een vriend had, blijft leuk.
Rustig aan.![]()
Alles kan kapotquote:Op donderdag 13 december 2012 20:36 schreef heloef het volgende:
Zie die teleurstelling toen ze zei dat ze een vriend had, blijft leuk.
14 SHADES OF GREY
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is ''maar" internet?
Je hebt nog veel te leren.!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Wat is een kingtoppie dan?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh fototoestel is een apparaat,
Die heeft hulp nodig.
Kan je mij ook promoten? Ik ben dit:
C'est la vie
Voor mij ook. Doorgaans niet FOK!ken tot 18.00 lukt aardig. Alleen vandaag en gisteren was ik ziek. Wel flink wat huishoudelijk werk gedaan vandaag.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet zeggen het is voor mij weer een middel tegen verveling gelukkig.
Ook heb ik van iemand een schetsblok en een doos tekenpotloden gekregen.Dus ik ga weer creatief zijn.
Oh maar ik kan...ah, ik ga hem maar niet inkoppenquote:Op donderdag 13 december 2012 20:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze is nieuw hier. Laat haar toch met rust. Straks denkt ze dat vrouwen in deze SC lustobjecten zijn. Ze moet zich hier wel prettig voelen.![]()
![]()
Je veinst je wanhoop dan ook behoorlijk serieus.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:37 schreef Faxie het volgende:
Soms ben ik bang dat mensen mij op dit forum veels te serieus nemen“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Gelukkig heb ik een vriend die daar toch niet om huilt.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan is het niet het haar onder je oksels wat het probleem isA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Kingtoppie!quote:Op donderdag 13 december 2012 20:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Door informatie te geven over het fototoestel.![]()
![]()
![]()
Ik ben niet wanhopig meerquote:Op donderdag 13 december 2012 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je veinst je wanhoop dan ook behoorlijk serieus.![]()
![]()
Hoeveel betaal je?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat is een kingtoppie dan?
Kan je mij ook promoten? Ik ben dit:
[ afbeelding ]Rustig aan.![]()
Werd je maar eens serieus genomen.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:37 schreef Faxie het volgende:
Soms ben ik bang dat mensen mij op dit forum veels te serieus nemenA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ja inderdaadquote:Op donderdag 13 december 2012 20:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Werd je maar eens serieus genomen.![]()
![]()
Ik dacht dat het aan mij lag.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je veinst je wanhoop dan ook behoorlijk serieus.C'est la vie
Dit was een inkopper voor open doel die al richting het doel ging.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Werd je maar eens serieus genomen.C'est la vie
Nu volg ik het niet meer.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het jouw schuld was.C'est la vie
Zo rol ik.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit was een inkopper voor open doel die al richting het doel ging.
Net was ik nog een apparaatquote:Op donderdag 13 december 2012 20:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoppa, weer een vrouw gehosseld door Faxie.![]()
![]()
Ik had het niet over jou.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Net was ik nog een apparaat
/ ik ben serieus.Rustig aan.![]()
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:46 schreef -Engel- het volgende:
Ja... ik ben nog steeds bont en blauw....
Rustig aan.![]()
Toen je uit de hemel viel?quote:14 SHADES OF GREY
Venlooow?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:45 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ben morgen in het zuiden des lands, en overmorgen ook.![]()
Zaterdag naar Eindhoven de gekste14 SHADES OF GREY
Zo ziet hij vrouwen als gebruiksobjectenquote:Op donderdag 13 december 2012 20:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Net was ik nog een apparaat
C'est la vie
Krijg je er dan ook garantie op?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo ziet hij vrouwen als gebruiksobjecten14 SHADES OF GREY
Tot aan de deur jaquote:Op donderdag 13 december 2012 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Krijg je er dan ook garantie op?![]()
Mag ik toch hopen, na een jaar of 20 zijn ze verlept, uitgeleefd en vallen uit elkaar.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Krijg je er dan ook garantie op?C'est la vie
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: