Dit was vrij stoer.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:21 schreef ReisT het volgende:
Zo'n 120'er is dan wel weer prima te combineren met NS-rijtuigen:
[ afbeelding ]
Jammer dat ze hier niet gehomologeerd zijn.quote:
twitter:Arriva_NL twitterde op donderdag 13-12-2012 om 21:15:57Vanwege een goederentrein op het traject Zwolle - Emmen dient u rekening te houden met enige vertraging. Excuses voor het ongemak. reageer retweet
Geen ATB, geen ERTMS, ik denk niet dat we ooit Astrides in Nederland zullen zienquote:Op donderdag 13 december 2012 22:43 schreef Duvel het volgende:
[..]
Jammer dat ze hier niet gehomologeerd zijn.
Ja, tussen Gramsbergen en Hardenberg.. nou liggen er bij Gramsbergen een paar mooie overloopwissels, en voor Mariënberg ook. Oftewel, even naar het linkerspoor meteen achter Gramsbergen, niet te lang halteren in Hardenberg (overweg ligt al dicht als je aan het perron staat), en meteen achter de inrijder van Mariënberg weer naar spoor 1 wisselen. Onderweg kom je geen andere treinen tegen, die kruis je pas in Mariënberg zelf. Oftewel: niks geen problemen als je het slim aanpakt.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:53 schreef Zug-Chef het volgende:
Tja maar bleek wel gegrond dit keer, de BE stond kort defect met de containertrein Coevorden - Maasvlakte West.
Godverdomme die Marjon Kaper, in wat voor kansloze fantasiewereld leeft zij. Achterlijk wijf.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:45 schreef PowerLoungen het volgende:
http://www.canvas.be/prog(...)700d:-7e03#panel-epi
![]()
![]()
![]()
Ik sta er niet achter ofzo hoor, maar dat soort gezwellen gaan pas weg als je erin snijdtquote:Op donderdag 13 december 2012 23:05 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Godverdomme die Marjon Kaper, in wat voor kansloze fantasiewereld leeft zij. Achterlijk wijf.
Waar is die Karper van dan?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:05 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Godverdomme die Marjon Kaper, in wat voor kansloze fantasiewereld leeft zij. Achterlijk wijf.
Ja Kees Kuttelikker, dat hoef je mij niet te vertellen. Ik bracht even de vislucht in. De vraag was eigenlijk meer waar we die andere 5 letters van zouden moeten kennen.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:12 schreef b2py het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Karper
Die heet "Kaper" gewoon. Echt.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:13 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Marjon Kaper, Commercieel Directeur NS Hispeed
Ze is wel fan in ieder geval!twitter:marjonkaper1 twitterde op woensdag 01-08-2012 om 18:00:11Vandaag tweede rit (eerste rit in de spits) met reizigers in de Fyra V250. Super ervaring! reageer retweet
Ik heb net Ter Zake gekeken, en daar was ze aan het woord. Wat arrogant kwam ze over:quote:Op donderdag 13 december 2012 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die heet "Kaper" gewoon. Echt.![]()
ze kan moeilijk zeggen dat het een gare oude rammelbak is die zelfs de sloper niet wil hebbenquote:Op donderdag 13 december 2012 23:18 schreef b2py het volgende:
Ze is wel fan in ieder geval!twitter:marjonkaper1 twitterde op woensdag 01-08-2012 om 18:00:11Vandaag tweede rit (eerste rit in de spits) met reizigers in de Fyra V250. Super ervaring! reageer retweet
Daarom direct naar Beverwijk afvoeren....quote:Op donderdag 13 december 2012 23:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ze kan moeilijk zeggen dat het een gare oude rammelbak is die zelfs de sloper niet wil hebben
Nee, zit teveel plestik in. Voor oud ijzer heeftie er wel oren naarquote:Op donderdag 13 december 2012 23:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ze kan moeilijk zeggen dat het een gare oude rammelbak is die zelfs de sloper niet wil hebben
dat haalt de kwaliteit van het staal teveel naar beneden. Zit immers veel plastic en aluminium inquote:Op donderdag 13 december 2012 23:27 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Daarom direct naar Beverwijk afvoeren....
Weet je toevallig ook welke treinen dat dan zijn?quote:Op donderdag 13 december 2012 22:14 schreef b2py het volgende:
Volgens mij nog niet gemeld overigens. Er zijn momenteel 13 DD-AR met Locs terzijde gezet, waarvan 3 definitief. 10 zijn er waarschijnlijk op winter reserve. Daar komt wellicht ook het materieel tekort vandaan.
loc nummers zal ik morgen even voor je opzoeken.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:41 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook welke treinen dat dan zijn?
Afgelopen weekeinde trof ik nog de 1715 met stam te Santpoort-Zuid. Rijdt deze nog?
Relevant offtopictje: vroeger was in Santpoort-Zuid nog een aftakking naar een gesticht waar ook nog een diesellocje gereden zou moeten hebben: http://1940-1945.bloemendaal.nl/index.php?id=16
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |