PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Wilde je nog een pot?quote:
Lindgren über allesquote:
Prima TT, knul.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:17 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ik wist niks en had net jou verhaal gelezen. Het is ook nooit goed
Add me even, koop ik een squad fitnessquote:
Squad fitness voor een friendlyquote:Op donderdag 13 december 2012 19:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Add me even, koop ik een squad fitness
Dat shirt is mooiquote:Op donderdag 13 december 2012 19:21 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Lol wat is hier gebeurd
Ik zie alleen die zwarte van athleticquote:Op donderdag 13 december 2012 19:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja die andere ook. Maar raar dat hij zo uitvergroot is haha
Ik bedoel die andere van Wiganquote:Op donderdag 13 december 2012 19:23 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ik zie alleen die zwarte van athletic
Hij leeft nog in FUT 12quote:Op donderdag 13 december 2012 19:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]? Wallyson is twee keer zo duur.
quote:Op donderdag 13 december 2012 19:30 schreef DorperTed het volgende:
Als je het koud hebt...
[ afbeelding ]
Vloog er hard in ja. Gg, die Wallyson kopte alles zo erinquote:
Ja, dat valt me op. Bij voorzetten staat hij zo vaak goed.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vloog er hard in ja. Gg, die Wallyson kopte alles zo erin
Die spelers van je zijn wel pijlsnel allemaal, jezusquote:Op donderdag 13 december 2012 19:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, dat valt me op. Bij voorzetten staat hij zo vaak goed.Nu had hij er ook 2 of 3 ofzo.
quote:Op donderdag 13 december 2012 19:39 schreef Tim86 het volgende:
LIndgren kan alleen maar rennen en crossen
ja voor de rest is hij slegtquote:Op donderdag 13 december 2012 19:39 schreef Tim86 het volgende:
LIndgren kan alleen maar rennen en crossen
Uhu.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
ja voor de rest is hij slegt
die skills van jou is echt niks tegen te doenquote:
quote:Op donderdag 13 december 2012 19:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
die skills van jou is echt niks tegen te doen
0 schoten ofzo halftimequote:Op donderdag 13 december 2012 19:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry knul. Goed gespeeld, maar eigenlijk te weinig gecreëerd. Al stond ik wel even met een weetee-efgezicht toen die bal van Emnes erin ging.
Niet happenquote:Op donderdag 13 december 2012 19:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
die skills van jou is echt niks tegen te doen
Dat doe ik niet zo zeer, maar mijn spelers zijn te traag om te anticiperen op die skillquote:
Skill moves zijn zwaar overpowered in FIFA..dan kan je eigenlijk alleen maar containen. Gelukkig kom je eens in de 100 potjes maar een fatsoenlijke skiller tegen en nog minder vaak iemand die ook ECHT goed is, dus ik kan er wel mee leven.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat doe ik niet zo zeer, maar mijn spelers zijn te traag om te anticiperen op die skill
Ja, speelde vanmiddag tegen een wannabe skiller, mooi meegenomen in een toernooiquote:Op donderdag 13 december 2012 19:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Skill moves zijn zwaar overpowered in FIFA..dan kan je eigenlijk alleen maar containen. Gelukkig kom je eens in de 100 potjes maar een fatsoenlijke skiller tegen en nog minder vaak iemand die ook ECHT goed is, dus ik kan er wel mee leven.
Mooi teamquote:Op donderdag 13 december 2012 19:50 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt me volgende teamMbokani
Die wannabe's zijn heerlijk ja. Half uur proberen te skillen en dan LB+Y non stop omdat het niet luktquote:Op donderdag 13 december 2012 19:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, speelde vanmiddag tegen een wannabe skiller, mooi meegenomen in een toernooi
Ik las vanochtend iets in de krant over een scheidsrechter die tijdens een wedstrijd een klap kreeg. Gestaakt, excuses geweigerd, aangifte gedaan en die gozer is geschorst van de clubquote:Op donderdag 13 december 2012 19:43 schreef el-blanchito het volgende:
Vriend van me
Is hier afgelopen maandag een scheidsrechter op z'n bek geslagen, net na zo'n weekend.
Zet voetbalpings dit op twitter, reageert hij terug:
"Oh dat was Hans, het ging altijd al goed, maar dit heeft hij gewoon verdiend"
Kan wel iemand anders daar neerzetten, Pique ofzoquote:Op donderdag 13 december 2012 19:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mooi team. Enige waar ik voor vrees is je verdediging met die aanvallende backs en midget CB.
En Costa als enige CDM?quote:Op donderdag 13 december 2012 19:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mooi team. Enige waar ik voor vrees is je verdediging met die aanvallende backs en midget CB.
Leuk om te zien ook. Vooral hoe voorspelbaar de meesten zijn, die kennen 2 of 3 skillsquote:Op donderdag 13 december 2012 19:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die wannabe's zijn heerlijk ja. Half uur proberen te skillen en dan LB+Y non stop omdat het niet lukt
En dan heb je ook nog de "you only skill when you're winning" groep en de mensen die alleen skillen vanaf de aftrap omdat ze willen profiteren van de rare opstelling van de teams bij kick-off. En daarna zie je er niks meer van in de wedstrijd
Doe anders IF Geromel ipv Mascheranoquote:Op donderdag 13 december 2012 19:50 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt me volgende teamMbokani
Qua stats kan het nog wel, maar ken hem verder niet echt dus zou het niet weten..quote:
MASV idd, daar gaat het over...quote:Op donderdag 13 december 2012 19:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik las vanochtend iets in de krant over een scheidsrechter die tijdens een wedstrijd een klap kreeg. Gestaakt, excuses geweigerd, aangifte gedaan en die gozer is geschorst van de club
Qua stats? Hij had zo een CAM kunnen zijn..quote:Op donderdag 13 december 2012 19:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Qua stats kan het nog wel, maar ken hem verder niet echt dus zou het niet weten..
Ik heb niet verder gekeken dan de defending stat eigenlijk..ga niet ieder team analyseren dat hier wordt gepostquote:Op donderdag 13 december 2012 19:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Qua stats? Hij had zo een CAM kunnen zijn..
puntje teveelquote:Op donderdag 13 december 2012 19:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Qua stats? Hij had zo een CAM kunnen zijn..
Vond Gotze maar matig, 13 in een dozijn typequote:
88 dribbel, 86 short passing, 88 agility, 90 balance, 86 vision, 90 ball control..quote:Op donderdag 13 december 2012 20:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vond Gotze maar matig, 13 in een dozijn type
Shit, het orakel heeft gesprokenquote:Op donderdag 13 december 2012 20:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vond Gotze maar matig, 13 in een dozijn type
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
88 dribbel, 86 short passing, 88 agility, 90 balance, 86 vision, 90 ball control..
Je hebt gelijk. Middelmaat.
ik ga Hart ook halen denk ik voor mijn BPL team, maar die ga ik eerst omgooienquote:
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
88 dribbel, 86 short passing, 88 agility, 90 balance, 86 vision, 90 ball control..
Ik merk er weinig vanquote:Op donderdag 13 december 2012 20:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Door de crash is hij voor onder de 35K te krijgen. Beste gouden keeper die ik tot nu toe gehad heb:)quote:Op donderdag 13 december 2012 20:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik ga Hart ook halen denk ik voor mijn BPL team, maar die ga ik eerst omgooien
dankje voor de tip dan, maar ik moet nog even sparen, want ik wil nog een paar spelers halenquote:Op donderdag 13 december 2012 20:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Door de crash is hij voor onder de 35K te krijgen. Beste gouden keeper die ik tot nu toe gehad heb:)
oppassen opa JNG / Ik word op school geslagenquote:Op donderdag 13 december 2012 20:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, dat je nog een discussie met hem aan kunt gaan
wat een koning die vent, heeft 'ie hem geslagenquote:Op donderdag 13 december 2012 20:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
oppassen opa JNG / Ik word op school geslagen
fan-tas-tischquote:Op donderdag 13 december 2012 20:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
wat een koning die vent, heeft 'ie hem geslagen
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
oppassen opa JNG / Ik word op school geslagen
quote:
quote:
Je kunt het gewoon niet.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Het is dat ik te lui ben om een gifje te maken..
Maak een Brazil team als je divisie 1 elke keer wilt winnenquote:Op donderdag 13 december 2012 20:00 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Na 3 nederlagen mijn Bundesliga team een beetje aangepast
Chrome? Had ik laatst ook..toen 1x via Creation Centre naar binnen en daarna nooit meer last van gehad.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:30 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
Verder gaat de webapp niet?
picsquote:Op donderdag 13 december 2012 20:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Maak een Brazil team als je divisie 1 elke keer wilt winnen
Mijn team is kut en nog lang niet zoals ik wil. Al meer dan een maand geen fut gespeeld(wat deed ik hier?), vanaf nu weer mee beginnenquote:
picsquote:Op donderdag 13 december 2012 20:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Mijn team is kut en nog lang niet zoals ik wil. Al meer dan een maand geen fut gespeeld(wat deed ik hier?), vanaf nu weer mee beginnen
Firefox. Zit er nu wel in, via een omweg ja.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Chrome? Had ik laatst ook..toen 1x via Creation Centre naar binnen en daarna nooit meer last van gehad.
Gelul. Je bent gewoon goedquote:Op donderdag 13 december 2012 20:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Maak een Brazil team als je divisie 1 elke keer wilt winnen
quote:
Genoeg standaard Braziliaanse teams te vinden..ga nou niet nog meer mensen overtuigen om er ook aan te beginnenquote:Op donderdag 13 december 2012 20:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]Nee maar bedoel vooral dat elke positie wel overpowerede spelers heeft
Ideaal teamOok om te combineren met hybrids zoals je nu doet
hoezo?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:43 schreef pascal08 het volgende:
Heeft iemand een CF/LF/RF speler in 4-4-2?
nee, sorryquote:
futhead niet al geprobeerd gewoon?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik wil weten hoeveel chemisty dat oplevert.
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:43 schreef pascal08 het volgende:
Heeft iemand een CF/LF/RF speler in 4-4-2?
KUTVRAAG VAN MIJN NVMquote:
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:51 schreef Revontulet het volgende:
5 wedstrijden achter elkaar met minimaal 4-0 winnen en dan terwijl je nog 1 punt moet voor het kampioenschap 5 wedstrijden op gierige manieren verliezen vies vuil tyfusspel
Zo gaat het echt vaak..te bizar is dat.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:51 schreef Revontulet het volgende:
5 wedstrijden achter elkaar met minimaal 4-0 winnen en dan terwijl je nog 1 punt moet voor het kampioenschap 5 wedstrijden op gierige manieren verliezen vies vuil tyfusspel
4231quote:Op donderdag 13 december 2012 20:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hier hoopte ik al op.
Heb je ook een CF in een formatie NIET eindigend op een 2?
2 chemquote:Op donderdag 13 december 2012 20:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hier hoopte ik al op.
Heb je ook een CF in een formatie NIET eindigend op een 2?
ik deed het bij Futhead en toen stond het totaal op 14, maar dat komt natuurlijk doordat je daar standaard begint met 10, omdat er geen manager wordt meegerekendquote:Op donderdag 13 december 2012 20:52 schreef Thorb het volgende:
is je iq net zo hoog als de pace van scholes jonge!
Nice, nice!quote:Op donderdag 13 december 2012 20:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
2 chem
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je bent de code aan het kraken?quote:
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nice, nice!
Nu zoek ik eigenlijk alleen nog LF/RF spelers met een groene en oranje formatie (rode heb ik zelf). Dan heb ik het mysterie opgelost denk ik.
Als spits?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nice, nice!
Nu zoek ik eigenlijk alleen nog LF/RF spelers met een groene en oranje formatie (rode heb ik zelf). Dan heb ik het mysterie opgelost denk ik.
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
je bent de code aan het kraken?
Ja, een RF/LF in 4-4-2 formatie en een RF/LF in een formatie eindigend op een 2 op de ST positie.quote:
Ik ben er dichtbij.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
je bent de code aan het kraken?
quote:
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[..]
Ja, een RF/LF in 4-4-2 formatie en een RF/LF in een formatie eindigend op een 2 op de ST positie.
422quote:
Er gebeuren vreemde dingen de laatste jaren. 2 punten bij winst, 4-2-2 opstellingen, Ben Arfa op CDM, ik snap er niks meer van...quote:
'Dat van mij was een grapje eh hahaquote:Op donderdag 13 december 2012 21:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Er gebeuren vreemde dingen de laatste jaren. 2 punten bij winst, 4-2-2 opstellingen, Ben Arfa op CDM, ik snap er niks meer van...
Dan ben je blijkbaar toch niet de goedkoopste 4-4-2 BIN, anders was je hem in no time kwijt.quote:
de goedkoopste, maar er zijn er 2 met veel meer contractquote:Op donderdag 13 december 2012 21:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan ben je blijkbaar toch niet de goedkoopste 4-4-2 BIN, anders was je hem in no time kwijt.
Ik had het gezien jaquote:Op donderdag 13 december 2012 21:18 schreef Tim86 het volgende:
Babel
PES
Barca kiezen als de ander Ajax heeft
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Babel-lijdt-gevoelige-nederlaag-1.htm
oh sorry sorry is autocorrect, komt automatisch eenquote:Op donderdag 13 december 2012 21:24 schreef Rijst het volgende:
Alsof jij PES 13 hebt gespeeld. En volgens mij is dat de studio van Ali
driekwart van die selectie komt ook van AZ, begint een beetje op de mannen te lijken...quote:
Ah dan is het goed.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh sorry sorry is autocorrect, komt automatisch eenals ik PES
typ
Dat kan me niks schelen:Dquote:Op donderdag 13 december 2012 21:30 schreef TBakkert het volgende:
[..]
driekwart van die selectie komt ook van AZ, begint een beetje op de mannen te lijken...
moet natuurlijk ook toegeven dat dat misschien juist wel goed voor AZ isquote:Op donderdag 13 december 2012 21:32 schreef Toefjes het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens. <br /><br /><i><small>(:mysql_busy)</small></i>
[..]
Dat kan me niks schelen:D
(gekke quote ook)
Oh ja, Moisander en Kolbeinn en... en...quote:Op donderdag 13 december 2012 21:30 schreef TBakkert het volgende:
[..]
driekwart van die selectie komt ook van AZ, begint een beetje op de mannen te lijken...
Het zou wel veel makkelijker zijn als iedereen voor Ajax is. Geen gezeik meer en dan kunnen we een stadion bouwen voor 500.000 man met 12 ringen, zodat we Messi en Ronaldo binnen no-time kunnen halen naar Amsterdam.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:32 schreef Toefjes het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens. <br /><br /><i><small>(:mysql_busy)</small></i>
[..]
Dat kan me niks schelen:D
(gekke quote ook)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |