PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Wilde je nog een pot?quote:
Lindgren über allesquote:
Prima TT, knul.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:17 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ik wist niks en had net jou verhaal gelezen. Het is ook nooit goed
Add me even, koop ik een squad fitnessquote:
Squad fitness voor een friendlyquote:Op donderdag 13 december 2012 19:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Add me even, koop ik een squad fitness
Dat shirt is mooiquote:Op donderdag 13 december 2012 19:21 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Lol wat is hier gebeurd
Ik zie alleen die zwarte van athleticquote:Op donderdag 13 december 2012 19:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja die andere ook. Maar raar dat hij zo uitvergroot is haha
Ik bedoel die andere van Wiganquote:Op donderdag 13 december 2012 19:23 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ik zie alleen die zwarte van athletic
Hij leeft nog in FUT 12quote:Op donderdag 13 december 2012 19:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]? Wallyson is twee keer zo duur.
quote:Op donderdag 13 december 2012 19:30 schreef DorperTed het volgende:
Als je het koud hebt...
[ afbeelding ]
Vloog er hard in ja. Gg, die Wallyson kopte alles zo erinquote:
Ja, dat valt me op. Bij voorzetten staat hij zo vaak goed.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vloog er hard in ja. Gg, die Wallyson kopte alles zo erin
Die spelers van je zijn wel pijlsnel allemaal, jezusquote:Op donderdag 13 december 2012 19:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, dat valt me op. Bij voorzetten staat hij zo vaak goed.Nu had hij er ook 2 of 3 ofzo.
quote:Op donderdag 13 december 2012 19:39 schreef Tim86 het volgende:
LIndgren kan alleen maar rennen en crossen
ja voor de rest is hij slegtquote:Op donderdag 13 december 2012 19:39 schreef Tim86 het volgende:
LIndgren kan alleen maar rennen en crossen
Uhu.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
ja voor de rest is hij slegt
die skills van jou is echt niks tegen te doenquote:
quote:Op donderdag 13 december 2012 19:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
die skills van jou is echt niks tegen te doen
0 schoten ofzo halftimequote:Op donderdag 13 december 2012 19:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry knul. Goed gespeeld, maar eigenlijk te weinig gecreëerd. Al stond ik wel even met een weetee-efgezicht toen die bal van Emnes erin ging.
Niet happenquote:Op donderdag 13 december 2012 19:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
die skills van jou is echt niks tegen te doen
Dat doe ik niet zo zeer, maar mijn spelers zijn te traag om te anticiperen op die skillquote:
Skill moves zijn zwaar overpowered in FIFA..dan kan je eigenlijk alleen maar containen. Gelukkig kom je eens in de 100 potjes maar een fatsoenlijke skiller tegen en nog minder vaak iemand die ook ECHT goed is, dus ik kan er wel mee leven.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat doe ik niet zo zeer, maar mijn spelers zijn te traag om te anticiperen op die skill
Ja, speelde vanmiddag tegen een wannabe skiller, mooi meegenomen in een toernooiquote:Op donderdag 13 december 2012 19:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Skill moves zijn zwaar overpowered in FIFA..dan kan je eigenlijk alleen maar containen. Gelukkig kom je eens in de 100 potjes maar een fatsoenlijke skiller tegen en nog minder vaak iemand die ook ECHT goed is, dus ik kan er wel mee leven.
Mooi teamquote:Op donderdag 13 december 2012 19:50 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt me volgende teamMbokani
Die wannabe's zijn heerlijk ja. Half uur proberen te skillen en dan LB+Y non stop omdat het niet luktquote:Op donderdag 13 december 2012 19:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, speelde vanmiddag tegen een wannabe skiller, mooi meegenomen in een toernooi
Ik las vanochtend iets in de krant over een scheidsrechter die tijdens een wedstrijd een klap kreeg. Gestaakt, excuses geweigerd, aangifte gedaan en die gozer is geschorst van de clubquote:Op donderdag 13 december 2012 19:43 schreef el-blanchito het volgende:
Vriend van me
Is hier afgelopen maandag een scheidsrechter op z'n bek geslagen, net na zo'n weekend.
Zet voetbalpings dit op twitter, reageert hij terug:
"Oh dat was Hans, het ging altijd al goed, maar dit heeft hij gewoon verdiend"
Kan wel iemand anders daar neerzetten, Pique ofzoquote:Op donderdag 13 december 2012 19:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mooi team. Enige waar ik voor vrees is je verdediging met die aanvallende backs en midget CB.
En Costa als enige CDM?quote:Op donderdag 13 december 2012 19:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mooi team. Enige waar ik voor vrees is je verdediging met die aanvallende backs en midget CB.
Leuk om te zien ook. Vooral hoe voorspelbaar de meesten zijn, die kennen 2 of 3 skillsquote:Op donderdag 13 december 2012 19:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die wannabe's zijn heerlijk ja. Half uur proberen te skillen en dan LB+Y non stop omdat het niet lukt
En dan heb je ook nog de "you only skill when you're winning" groep en de mensen die alleen skillen vanaf de aftrap omdat ze willen profiteren van de rare opstelling van de teams bij kick-off. En daarna zie je er niks meer van in de wedstrijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |