quote:
ik ook , hangt vanaf wanneerquote:Op woensdag 12 december 2012 21:35 schreef wuuht het volgende:
Ik wil je wel ff helpen als je dichtbij woont
Hoe oud ben je trouwens?quote:Op woensdag 12 december 2012 21:43 schreef xxSTANLEYxx het volgende:
maar weten jullie wat het is. Als ik met iemand naar school komt, weet ik zeker dat al zijn vrienden op mijn vader ofzo af gaan, en dat is niet echt fijn...
whut? een fittie met je vader?quote:Op woensdag 12 december 2012 21:43 schreef xxSTANLEYxx het volgende:
maar weten jullie wat het is. Als ik met iemand naar school komt, weet ik zeker dat al zijn vrienden op mijn vader ofzo af gaan, en dat is niet echt fijn...
Wat denk je nou zelf, dat een paar van die 14 jarige mormels je pa kunnen intimideren?quote:Op woensdag 12 december 2012 21:43 schreef xxSTANLEYxx het volgende:
je hebt wel een punt, maar ik wil het niet zo ver brengen. Ik zal morgen actie ondernemen en echt naar een mentor ofzo toelopen, maar ik weet zeker dat ze niks zullen doen.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf, dat een paar van die 14 jarige mormels je pa kunnen intimideren?
zo vader zo zoonquote:Op woensdag 12 december 2012 21:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf, dat een paar van die 14 jarige mormels je pa kunnen intimideren?
Wanneer en waar?quote:
gast, ik ben echt niet als mijn vader. Mijn vader staat 24/7 paraad om te vechten, maar ik ben niet zo :/quote:
Dit. Mensen die zeggen dat geweld niet helpt. Ja , nee dit geen troll reactie maar als je naar je mentor of directeur gaat dan gaat dit gewoon door. Als je het handelt met geweld hoe hij het heeft gedaan dan gewoon een paar klappen geeft en zeg dat het zelfverdediging was. Woede moet je gewoon los laten , je doet jezelf gewoon pijn. In het leven ga je dit zeker ook verder meemaken. Hoe eerder hoe beter.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Als je je punt duidelijk wilt maken sla je hem gewoon zo op z'n bek. Heeft voor mij ook gewerkt vroeger, meerdere keren
Stanley, als de gelegenheid zich voordoet, kanker dan gewoon een stoel op z'n hasses en schreeuw 'dat krijg je ervan'.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:53 schreef xxSTANLEYxx het volgende:
[..]
gast, ik ben echt niet als mijn vader. Mijn vader staat 24/7 paraad om te vechten, maar ik ben niet zo :/
ja maar hij is ook veel sterker dan mij. Hij gaat naar fitness, hij is lang, breed en sterk... Wat kan ik nou op tegen hem :/ Mijn 10 vuisten zijn hem 1 vuist...quote:Op woensdag 12 december 2012 21:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit. Mensen die zeggen dat geweld niet helpt. Ja , nee dit geen troll reactie maar als je naar je mentor of directeur gaat dan gaat dit gewoon door. Als je het handelt met geweld hoe hij het heeft gedaan dan gewoon een paar klappen geeft en zeg dat het zelfverdediging was. Woede moet je gewoon los laten , je doet jezelf gewoon pijn. In het leven ga je dit zeker ook verder meemaken. Hoe eerder hoe beter.
Beter ga je naar je leraar of directeur. Sowieso is het wel handig om dit even met je vader te overleggen.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:54 schreef xxSTANLEYxx het volgende:
[..]
ja maar hij is ook veel sterker dan mij. Hij gaat naar fitness, hij is lang, breed en sterk... Wat kan ik nou op tegen hem :/ Mijn 10 vuisten zijn hem 1 vuist...
Dan is dat laf van hem. Dat is ONEERLIJK en TEGEN de regels in. Breng een paar FOK!kers mee die maken het wel af , natuurlijk van de FOK! knokploeg.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:54 schreef xxSTANLEYxx het volgende:
[..]
ja maar hij is ook veel sterker dan mij. Hij gaat naar fitness, hij is lang, breed en sterk... Wat kan ik nou op tegen hem :/ Mijn 10 vuisten zijn hem 1 vuist...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |