er is ook maar 1 weg naar je maag hequote:Op donderdag 13 december 2012 19:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Er is maar 1 weg naar de longen, die kan je het beste asfalteren
En hoe moet ik dat asfalteren?quote:Op donderdag 13 december 2012 19:03 schreef supersof het volgende:
[..]
er is ook maar 1 weg naar je maag he
net als die naar je longen...quote:Op donderdag 13 december 2012 19:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
En hoe moet ik dat asfalteren?
Je snapt het denk ik niet he ..quote:Op donderdag 13 december 2012 19:04 schreef supersof het volgende:
[..]
net als die naar je longen...
NIET DUS
ja duh lolquote:Op donderdag 13 december 2012 19:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Je snapt het denk ik niet he ..
In sigaretten zit teer. wat zit er in asfalt?
Hoe komt het dan? Woon je te dicht bij werk? Vind je het niet leuk om soms even rond te fietsen?quote:Op donderdag 13 december 2012 19:05 schreef promisionxexposed het volgende:
Maargoed ik heb geen slechte conditie door roken want ik rook niet
Ik heb een slechte conditie door de overheid.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:05 schreef promisionxexposed het volgende:
Maargoed ik heb geen slechte conditie door roken want ik rook niet
denk na, dan praten we (niet) verderquote:Op donderdag 13 december 2012 19:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Geek, just tell me what you want to say!
Ik heb even geen zin in een discussie, misschien morgen weer!quote:Op donderdag 13 december 2012 19:08 schreef supersof het volgende:
[..]
denk na, dan praten we (niet) verder
ja drm zeg ik nietquote:Op donderdag 13 december 2012 19:10 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik heb even geen zin in een discussie, misschien morgen weer!
Ja lekker boeiendquote:Op donderdag 13 december 2012 19:11 schreef supersof het volgende:
[..]
ja drm zeg ik niet
want ik weet niet hoe je kunt door strepen hier
ik heb pizza. maar ik heb hem in magnetron gedaan dus hij is niet zo lekker : (quote:
[S.] ... [/S.]quote:Op donderdag 13 december 2012 19:11 schreef supersof het volgende:
[..]
ja drm zeg ik niet
want ik weet niet hoe je kunt door strepen hier
ah dankjequote:Op donderdag 13 december 2012 19:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[S.] ... [/S.]
Zonder punten uiteraard
Waarom doe je pizza in de magnetron?quote:Op donderdag 13 december 2012 19:12 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb pizza. maar ik heb hem in magnetron gedaan dus hij is niet zo lekker : (
omdat ik niet weet hoe de oven hier werktquote:Op donderdag 13 december 2012 19:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom doe je pizza in de magnetron?
Heb je zo'n oldskool oven?quote:Op donderdag 13 december 2012 19:15 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ik niet weet hoe de oven hier werkt
nee oven en magnetron in een. en had geen zin om het uit te zoekenquote:
Oh dat is irritant jaquote:Op donderdag 13 december 2012 19:16 schreef supersof het volgende:
[..]
nee oven en magnetron in een. en had geen zin om het uit te zoeken
Ok, en nu?quote:Op donderdag 13 december 2012 19:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik heb deze leven nooit gewild zei geert van probleemwijken
hoe kom je bij oude fluitenblazer danquote:
IK moet wis ook nog makenquote:Op donderdag 13 december 2012 19:28 schreef Faux. het volgende:
Toch wel jammer dat elk topic hier op FOK! ineens interessant is als je nog veel schoolwerk hebt om te doen.
quote:Op donderdag 13 december 2012 19:28 schreef Faux. het volgende:
Toch wel jammer dat elk topic hier op FOK! ineens interessant is als je nog veel schoolwerk hebt om te doen.
Geen ideequote:Op donderdag 13 december 2012 19:27 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
hoe kom je bij oude fluitenblazer dan
dat is waar,quote:Op donderdag 13 december 2012 19:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
Geen ideemoet toch wat verzinnen
Goeddd weer een nieuwe baan erbij voor door de weeksquote:Op donderdag 13 december 2012 19:30 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dat is waar,hoe was jou dag dan?
lekker man, mijne ging ook lekker nieuw personlijk Deadlift record neergezet 105 kilo 5 keer, squat nu 80x5quote:Op donderdag 13 december 2012 19:31 schreef Taexon het volgende:
[..]
Goeddd weer een nieuwe baan erbij voor door de weeks
en in het weekend lekker blijven beveiliging![]()
verwarming aan doenquote:Op donderdag 13 december 2012 19:36 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme, fucking koud op mijn kamer
* stuurt warmte naar Vinnie *quote:Op donderdag 13 december 2012 19:36 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme, fucking koud op mijn kamer
Dankjequote:Op donderdag 13 december 2012 19:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
* stuurt warmte naar Vinnie *
goedemorgen (:quote:
ik kwam er vandaag in de trein achter dat jouw naam omgekeerd sarcasm is. hahahahahaaquote:
Hier kwam ik ook achter deze week.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:46 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kwam er vandaag in de trein achter dat jouw naam omgekeerd sarcasm is. hahahahahaa
misschien, heel misschien hoor helpt het als je niet op FOK! kijkt tussendoorquote:Op donderdag 13 december 2012 19:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik dacht 3 opdrachten is niks nou in 15min 2 af
quote:Op donderdag 13 december 2012 19:46 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kwam er vandaag in de trein achter dat jouw naam omgekeerd sarcasm is. hahahahahaa
haahah ja ik dacht ook telkens. waarom deze naam, hoe spreek je het uitquote:Op donderdag 13 december 2012 19:51 schreef msacras het volgende:
[..]
dat zegt iedereen de hele tijd haha. Ik sta zelfs in het "dingen waar je jaaaaaren later pas achter kwam" topic!
ja ik helemaal alleen nuquote:Op donderdag 13 december 2012 19:55 schreef Vinniiee het volgende:
Kut. Ineens start laptop opnieuw op
haha wat een bazenlaptopquote:Op donderdag 13 december 2012 19:55 schreef Vinniiee het volgende:
Kut. Ineens start laptop opnieuw op
Nou daarom dus. En geen idee, ik spreekt het zelf meestal uit als "msaakras" zegmaar, met de klemtoon op de eerste a.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:53 schreef supersof het volgende:
[..]
haahah ja ik dacht ook telkens. waarom deze naam, hoe spreek je het uit
jep.quote:
Ben er weer hoorquote:
Zo'n stomme update. Had het te laat doorquote:Op donderdag 13 december 2012 19:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha wat een bazenlaptop
Jepquote:
jaa doen (:quote:
mag ik niet geven srryyyyyyyyquote:
haha die druk ik altijd op herinner me over 4 uur weer ofzoquote:Op donderdag 13 december 2012 19:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben er weer hoor
[..]
Zo'n stomme update. Had het te laat door
[..]
Jep
Ja, dat wilde ik dus ook doen, maar ik was net te laatquote:Op donderdag 13 december 2012 20:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha die druk ik altijd op herinner me over 4 uur weer ofzo
hahaha sufkutjequote:Op donderdag 13 december 2012 20:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat wilde ik dus ook doen, maar ik was net te laat
prachtig woord sufkutje, die ik ga ik echt gebruikenquote:
haha awesomequote:Op donderdag 13 december 2012 20:07 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
prachtig woord sufkutje, die ik ga ik echt gebruiken
Ja hoorquote:Op donderdag 13 december 2012 20:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
is het weer goed? Zijn we weer bff's?
De dikke ginger van appel?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
iemand word helemaal gek via WA omdat ik zeg dat die obesitas heeft
Nee zo gozer die eerst beweerde een gangster te zijn die 32.000 euro per maand kreegquote:
beetje eng welquote:Op donderdag 13 december 2012 20:19 schreef msacras het volgende:
[..]
tuurlijk
enige 2 gurrls in de wa dan wordt je vanzelf bff alles
Preciesquote:Op donderdag 13 december 2012 20:19 schreef msacras het volgende:
[..]
tuurlijk
enige 2 gurrls in de wa dan wordt je vanzelf bff alles
Beste wachten dat die weg gaat ivm infecties enzo...quote:Op donderdag 13 december 2012 20:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
hoe haal je een bloedbaar of iets weg?
doorprikken met een naaldquote:Op donderdag 13 december 2012 20:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
hoe haal je een bloedbaar of iets weg?
Ow oke, hij zit op me pink bij me rechterhand, dus als ik schrijf doet het nog wel eens pijnquote:Op donderdag 13 december 2012 20:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Beste wachten dat die weg gaat ivm infecties enzo...doorprikken is namelijk gevaarlijk en kan een litteken veroorzaken.
bohhhquote:Op donderdag 13 december 2012 20:21 schreef msacras het volgende:
[..]
ik ben eng![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
misschien kom ik je vannacht wel opzoeken![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen uit het niets ineens opzoeken is de taak van rock en mijquote:Op donderdag 13 december 2012 20:21 schreef msacras het volgende:
[..]
ik ben eng![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
misschien kom ik je vannacht wel opzoeken![]()
![]()
![]()
![]()
Weet je al waar d'r huis woont?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mensen uit het niets ineens opzoeken is de taak van rock en mij
![]()
dat klinkt nog angstaanjagenderquote:Op donderdag 13 december 2012 20:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
![]()
Ik kan achter alles komenquote:Op donderdag 13 december 2012 20:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet je al waar d'r huis woont?
Ik ben niet angstaanjagend geen zorgenquote:Op donderdag 13 december 2012 20:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat klinkt nog angstaanjagender
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik kan achter alles komen
[..]
Ik ben niet angstaanjagend geen zorgenik doelde ook op rockSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
[..]
[..]
Ik ben niet angstaanjagend geen zorgenhee maar hoeveel squat en deadlift jij dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
[..]
[..]
Ik ben niet angstaanjagend geen zorgenJe hoeft het alleen maar aan mij te vragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
als je dat doet doe ik je watquote:Op donderdag 13 december 2012 20:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hoeft het alleen maar aan mij te vragen
Zou ik nooit doenquote:Op donderdag 13 december 2012 20:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als je dat doet doe ik je wat
ohjaquote:Op donderdag 13 december 2012 20:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
![]()
ze weten wel waar mijn huis woontquote:Op donderdag 13 december 2012 20:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet je al waar d'r huis woont?
Ik ga gerust mee wanneer jullie ook willen tenzij ik werkquote:Op donderdag 13 december 2012 20:31 schreef msacras het volgende:
[..]
ohja
gaan jullie mee?
als je me maar geen mcflurry meer voert
Okequote:
Noesquote:Op donderdag 13 december 2012 20:31 schreef msacras het volgende:
[..]
ze weten wel waar mijn huis woont
Nog welquote:Op donderdag 13 december 2012 20:33 schreef promisionxexposed het volgende:
Mijn huis is nog onbekend voor die engerds
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oke
[..]
Noes. Vlucht hier maar heen
ze vinden het welquote:Op donderdag 13 december 2012 20:33 schreef promisionxexposed het volgende:
Mijn huis is nog onbekend voor die engerds
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik mijn autorijbewijs gehaald heb, kom ik wel een keer die kant op met de auto
Jaja, dat sowiesoquote:Op donderdag 13 december 2012 20:39 schreef msacras het volgende:
[..]
en volgende week donderdag toch
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jaja, dat sowieso![]()
En 4 januari
Maar dat is met OV en dat is kut
Vanaf Arnhem is het 1,5 uur geloof ikquote:Op donderdag 13 december 2012 20:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Idd OV, maar voor mij maar 20 minuutjes bus
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vanaf Arnhem is het 1,5 uur geloof ik
ik ben wel wat later ivm werk tot 16:30,, maar kom gelijk uit werk aangezien ik hier toch geen uniform/werkkleding aan hoefquote:Op donderdag 13 december 2012 20:43 schreef msacras het volgende:
[..]
Dus je komt volgende week ook 1,5 uur reizen voor deze shit? haha. Ik kan trouwens wel, ik ben 12:10 klaar met school
Jepquote:Op donderdag 13 december 2012 20:43 schreef msacras het volgende:
[..]
Dus je komt volgende week ook 1,5 uur reizen voor deze shit? haha. Ik kan trouwens wel, ik ben 12:10 klaar met school
hahahaha je komt er vast nog wel achter jaquote:Op donderdag 13 december 2012 20:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nog wel
Anders komt er ineens uit het niets een rit des doods jou kant op
Rock en ik over de snelweg...
al die auto's die de nieuwe borden niet snappen en 100 rijden inplaats van 130.
Kutquote:Op donderdag 13 december 2012 20:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hij werkt niet![]()
Hou die foto maar weg
quote:
quote:
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:49 schreef Taexon het volgende:
[..]![]()
Een van de eerste TC foto's waar ik niet normaal/blij op sta
ja maar hoe danquote:Op donderdag 13 december 2012 20:50 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja bij mij stonden ze ook ineens voor de deur
en toen gingen ze me eten voeren
Sla zequote:Op donderdag 13 december 2012 20:51 schreef msacras het volgende:
Ik wil dat mijn nieuwe iPhone hoesjes aankomen.
Misschien dwingen ze je welquote:Op donderdag 13 december 2012 20:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar hoe danals ik niks zeg weten ze niet waar mijn huis woont
Door Karlo duurt het langquote:Op donderdag 13 december 2012 20:51 schreef msacras het volgende:
Ik wil dat mijn nieuwe iPhone hoesjes aankomen.
Ik heb zo me trucjesquote:Op donderdag 13 december 2012 20:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar hoe danals ik niks zeg weten ze niet waar mijn huis woont
ik ga zo weer Karlo proberen te verslaanquote:Op donderdag 13 december 2012 20:52 schreef msacras het volgende:
[..]
Kut karlo
We moeten allemaal karlo verslaan, dat zal hem leren!
Ik ga het nu doen.
Dat heb ik vandaag gehad, van magnum ofzo.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:58 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb zin in warme chocolademelk met slagroom
Van een magnum? Wut?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:58 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat heb ik vandaag gehad, van magnum ofzo.
Het was niet eens zo bijzonder
Ja nee het was ergens op het station en ik was met een vriendin en het heette "magnum hot chocolate" dus we dachten hee we gaan het proberen.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van een magnum? Wut?
Ik moet een keer bij jou dat gaat drinken.
Haha, apartquote:Op donderdag 13 december 2012 20:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja nee het was ergens op het station en ik was met een vriendin en het heette "magnum hot chocolate" dus we dachten hee we gaan het proberen.
Gaan we donderdag wel halen!
HE DID IT!!!!quote:
ik kan er vanaf 12:15 zijn, roept u maar.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:02 schreef promisionxexposed het volgende:
Maar wie is er hoe laat op Leiden Cs de 20e?
quote:Op donderdag 13 december 2012 21:02 schreef promisionxexposed het volgende:
Maar wie is er hoe laat op Leiden Cs de 20e?
Ik ben er om 14:54 als alles mee zitquote:Op donderdag 13 december 2012 21:03 schreef msacras het volgende:
[..]
ik kan er vanaf 12:15 zijn, roept u maar.ik heb het gesprek vanochtend ff gemist omdat ik toen op de fiets zat
ik kan er rond 15:00 uur zijn maar ik weet niet of ik vanaf dat museum CS kan vinden, blond allesquote:Op donderdag 13 december 2012 21:03 schreef msacras het volgende:
[..]
ik kan er vanaf 12:15 zijn, roept u maar.ik heb het gesprek vanochtend ff gemist omdat ik toen op de fiets zat
Het is heel simpel, gewoon richting LUMC lopen, en dat zie je overal vandaan door de grote lettersquote:Op donderdag 13 december 2012 21:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik kan er rond 15:00 uur zijn maar ik weet niet of ik vanaf dat museum CS kan vinden, blond alles
Wat dacht je van wachtwoord vergeten?quote:Op donderdag 13 december 2012 21:09 schreef promisionxexposed het volgende:
Handig altijd ingelogd staan op FBweet m'n wachtwoord nu niet meer
dat had ik dus met mn oude Fok account, en toen ik uiteindelijk na lang automatisch was uitgelogd omdat ik niet kwam was ik ook de username vergetenquote:Op donderdag 13 december 2012 21:09 schreef promisionxexposed het volgende:
Handig altijd ingelogd staan op FBweet m'n wachtwoord nu niet meer
desnoods whatsapp ik wel dan want ik ben echt een noob wat dat betreftquote:Op donderdag 13 december 2012 21:09 schreef msacras het volgende:
[..]
Het is heel simpel, gewoon richting LUMC lopen, en dat zie je overal vandaan door de grote lettersdan langs LUMC en dan ben je bijna al op station
Ik doe gewoon geen poging, kan ik ook niet falenquote:Op donderdag 13 december 2012 21:11 schreef msacras het volgende:
Trouwens faal ik echt in sharkspel, ik heb steeds maar 2 miljoen
Wat dacht je van Google Navigatie?quote:Op donderdag 13 december 2012 21:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
desnoods whatsapp ik wel dan want ik ben echt een noob wat dat betreft
prima, ik haal je wel op dan ofzoquote:Op donderdag 13 december 2012 21:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
desnoods whatsapp ik wel dan want ik ben echt een noob wat dat betreft
ik had er 800.000 dat is pas triestquote:Op donderdag 13 december 2012 21:11 schreef msacras het volgende:
Trouwens faal ik echt in sharkspel, ik heb steeds maar 2 miljoen
xd de highscore of all time is 53 miljoen. like wut. HOE?quote:Op donderdag 13 december 2012 21:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik had er 800.000 dat is pas triest
Gehacktquote:Op donderdag 13 december 2012 21:12 schreef msacras het volgende:
[..]
xd de highscore of all time is 53 miljoen. like wut. HOE?
als je dat wil doen heel graagquote:Op donderdag 13 december 2012 21:11 schreef msacras het volgende:
[..]
prima, ik haal je wel op dan ofzo
baasquote:Op donderdag 13 december 2012 21:15 schreef Taexon het volgende:
[ afbeelding ]
Yay beter dan me vorige
die van 53M is gehacked met cheat engine...
kan ik ook easy maar dat is gewoon niet leuk
Zei ik tochquote:Op donderdag 13 december 2012 21:19 schreef promisionxexposed het volgende:
Oja Vinniiee, mijn simkaart moest inderdaad geknipt worden
iphone 4 of 5?quote:Op donderdag 13 december 2012 21:19 schreef promisionxexposed het volgende:
Oja Vinniiee, mijn simkaart moest inderdaad geknipt worden
iphone 4quote:Op donderdag 13 december 2012 21:21 schreef msacras het volgende:
[..]
iphone 4 of 5?Ik heb het halve grepsrek dar ook gemist maar ik las iphone 4, 5 en simkaart dus ik reageerde heel even
buutseinsssquote:
Yeahquote:Op donderdag 13 december 2012 21:29 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik kom over een halfuurtje TC
quote:Op donderdag 13 december 2012 21:29 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik kom over een halfuurtje TC
quote:Op donderdag 13 december 2012 21:33 schreef promisionxexposed het volgende:
Mijn vader
Mijn moeder zei ja ze gaat dinsdagsmiddag weg, vader: waar naartoe? Moeder: dat moet je niet aan mij vragen, vader: oh het gaat me niks aan.
ja nu hebben ze een discussie dat het ze wel aangaat enzoquote:Op donderdag 13 december 2012 21:34 schreef Taexon het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inplaats je ma nou ook zo reageerde![]()
[ afbeelding ]
Kijk eens naar vinnie... en mijn coole bril op me muts
Zal ik doen.. alleen als er 1 regendruppel opvalt is die kapotquote:
quote:Op donderdag 13 december 2012 21:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja nu hebben ze een discussie dat het ze wel aangaat enzo
"het kan zomaar zijn dat ze dinsdag vermoord wordt"quote:Op donderdag 13 december 2012 21:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zal ik doen.. alleen als er 1 regendruppel opvalt is die kapotpapier ftw!
[..]oh god
Wat?quote:Op donderdag 13 december 2012 21:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
"het kan zomaar zijn dat ze dinsdag vermoord wordt"
quote:Op donderdag 13 december 2012 21:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zal ik doen.. alleen als er 1 regendruppel opvalt is die kapotpapier ftw!
[..]oh god
quote:Op donderdag 13 december 2012 21:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
"het kan zomaar zijn dat ze dinsdag vermoord wordt"
Laat maar een foto van me zien en vraag dan of dat gevaarlijk kan zijnquote:Op donderdag 13 december 2012 21:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha daar is ze wel bang voor geloof ik ja
Wel die foto met die bril dan.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:41 schreef Taexon het volgende:
[..]
Laat maar een foto van me zien en vraag dan of dat gevaarlijk kan zijn
heb ik al gedaan maar "je weet het maar nooit"quote:Op donderdag 13 december 2012 21:41 schreef Taexon het volgende:
[..]
Laat maar een foto van me zien en vraag dan of dat gevaarlijk kan zijn
quote:Op donderdag 13 december 2012 21:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel die foto met die bril dan.
quote:Op donderdag 13 december 2012 21:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb ik al gedaan maar "je weet het maar nooit"
omg ze heeft zelfs een bijnaam voor jequote:Op donderdag 13 december 2012 21:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]zelfs me beveiligers uniform is niet te vertrouwen
Nu al?quote:Op donderdag 13 december 2012 21:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omg ze heeft zelfs een bijnaam voor je
Wil ik het wetenquote:Op donderdag 13 december 2012 21:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omg ze heeft zelfs een bijnaam voor je
Oke, in TC dan ofzoquote:Op donderdag 13 december 2012 21:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
Doe maar niet
Oke misschien valt het mee
WA me het even dan weet ik het ookquote:Op donderdag 13 december 2012 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oke, in TC dan ofzo. Dan weet niet heel FOK! het
Ze zal het niet tegen je zeggen ofzo maar het was Joey klitowiequote:Op donderdag 13 december 2012 21:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Wil ik het weten?
Waarom ben ik bang van niet
WTHquote:Op donderdag 13 december 2012 21:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ze zal het niet tegen je zeggen ofzo maar het was Joey klitowie
oeps te laatquote:Op donderdag 13 december 2012 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oke, in TC dan ofzo. Dan weet niet heel FOK! het
Watquote:Op donderdag 13 december 2012 21:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ze zal het niet tegen je zeggen ofzo maar het was Joey klitowie
zeg!quote:Op donderdag 13 december 2012 21:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Maakt niks uitwacht maar ik weet al hoe ik je ma ga terugpakken
nouuuuuuquote:Op donderdag 13 december 2012 21:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Merk je dan eventueel wel als ik mezelf aan haar voorstel
quote:Op donderdag 13 december 2012 21:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nouuuuuuik ben nieuwsgierig
omygaawdquote:Op donderdag 13 december 2012 21:52 schreef Taexon het volgende:
[..]Ik ga de beste binnenkomer ooit maken
Dan zegt ze daarna : "waarom zeg je zoiets tegen een jongen"quote:Op donderdag 13 december 2012 21:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee ik wou mezelf voor de gein gaan voorstellen als Joey Klitowie
Mooi zoquote:Op donderdag 13 december 2012 22:08 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
mo0ii ja iiCk v0el mu ooCk best g0ewd!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 december 2012 22:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi zo
Pssst, volgens mij mag je geen breezah-taal gebruiken.
quote:Op donderdag 13 december 2012 22:11 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik was juist in een msn-taal bui.
Sowwy, kan er ook niks aan doenquote:
mehh.. misschien. heel even dan, een kwartiertjequote:Op donderdag 13 december 2012 22:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Sowwy, kan er ook niks aan doen
Kom je nog op tc?
Okeujquote:Op donderdag 13 december 2012 22:14 schreef msacras het volgende:
[..]
mehh.. misschien. heel even dan, een kwartiertje
goed van jequote:
heu heu dat ding van over 4 uur was er niet eensquote:Op donderdag 13 december 2012 23:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat een sufkutje ben je ook, met je bazenlaptop.
Bazenlaptop zeg ik jequote:Op donderdag 13 december 2012 23:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heu heu dat ding van over 4 uur was er niet eens
Ja, die gaat zichzelf opnieuw opstartenquote:Op donderdag 13 december 2012 23:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sowieso heb ik een bazenlaptop 😸
ja echt een superbazenlaptopquote:Op donderdag 13 december 2012 23:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, die gaat zichzelf opnieuw opstarten
Ja, echt welquote:Op donderdag 13 december 2012 23:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja echt een superbazenlaptop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |