er is ook maar 1 weg naar je maag hequote:Op donderdag 13 december 2012 19:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Er is maar 1 weg naar de longen, die kan je het beste asfalteren
En hoe moet ik dat asfalteren?quote:Op donderdag 13 december 2012 19:03 schreef supersof het volgende:
[..]
er is ook maar 1 weg naar je maag he
net als die naar je longen...quote:Op donderdag 13 december 2012 19:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
En hoe moet ik dat asfalteren?
Je snapt het denk ik niet he ..quote:Op donderdag 13 december 2012 19:04 schreef supersof het volgende:
[..]
net als die naar je longen...
NIET DUS
ja duh lolquote:Op donderdag 13 december 2012 19:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Je snapt het denk ik niet he ..
In sigaretten zit teer. wat zit er in asfalt?
Hoe komt het dan? Woon je te dicht bij werk? Vind je het niet leuk om soms even rond te fietsen?quote:Op donderdag 13 december 2012 19:05 schreef promisionxexposed het volgende:
Maargoed ik heb geen slechte conditie door roken want ik rook niet
Ik heb een slechte conditie door de overheid.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:05 schreef promisionxexposed het volgende:
Maargoed ik heb geen slechte conditie door roken want ik rook niet
denk na, dan praten we (niet) verderquote:Op donderdag 13 december 2012 19:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Geek, just tell me what you want to say!
Ik heb even geen zin in een discussie, misschien morgen weer!quote:Op donderdag 13 december 2012 19:08 schreef supersof het volgende:
[..]
denk na, dan praten we (niet) verder
ja drm zeg ik nietquote:Op donderdag 13 december 2012 19:10 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik heb even geen zin in een discussie, misschien morgen weer!
Ja lekker boeiendquote:Op donderdag 13 december 2012 19:11 schreef supersof het volgende:
[..]
ja drm zeg ik niet
want ik weet niet hoe je kunt door strepen hier
ik heb pizza. maar ik heb hem in magnetron gedaan dus hij is niet zo lekker : (quote:
[S.] ... [/S.]quote:Op donderdag 13 december 2012 19:11 schreef supersof het volgende:
[..]
ja drm zeg ik niet
want ik weet niet hoe je kunt door strepen hier
ah dankjequote:Op donderdag 13 december 2012 19:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[S.] ... [/S.]
Zonder punten uiteraard
Waarom doe je pizza in de magnetron?quote:Op donderdag 13 december 2012 19:12 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb pizza. maar ik heb hem in magnetron gedaan dus hij is niet zo lekker : (
omdat ik niet weet hoe de oven hier werktquote:Op donderdag 13 december 2012 19:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom doe je pizza in de magnetron?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |