er is ook maar 1 weg naar je maag hequote:Op donderdag 13 december 2012 19:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Er is maar 1 weg naar de longen, die kan je het beste asfalteren
En hoe moet ik dat asfalteren?quote:Op donderdag 13 december 2012 19:03 schreef supersof het volgende:
[..]
er is ook maar 1 weg naar je maag he
net als die naar je longen...quote:Op donderdag 13 december 2012 19:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
En hoe moet ik dat asfalteren?
Je snapt het denk ik niet he ..quote:Op donderdag 13 december 2012 19:04 schreef supersof het volgende:
[..]
net als die naar je longen...
NIET DUS
ja duh lolquote:Op donderdag 13 december 2012 19:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Je snapt het denk ik niet he ..
In sigaretten zit teer. wat zit er in asfalt?
Hoe komt het dan? Woon je te dicht bij werk? Vind je het niet leuk om soms even rond te fietsen?quote:Op donderdag 13 december 2012 19:05 schreef promisionxexposed het volgende:
Maargoed ik heb geen slechte conditie door roken want ik rook niet
Ik heb een slechte conditie door de overheid.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:05 schreef promisionxexposed het volgende:
Maargoed ik heb geen slechte conditie door roken want ik rook niet
denk na, dan praten we (niet) verderquote:Op donderdag 13 december 2012 19:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Geek, just tell me what you want to say!
Ik heb even geen zin in een discussie, misschien morgen weer!quote:Op donderdag 13 december 2012 19:08 schreef supersof het volgende:
[..]
denk na, dan praten we (niet) verder
ja drm zeg ik nietquote:Op donderdag 13 december 2012 19:10 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik heb even geen zin in een discussie, misschien morgen weer!
Ja lekker boeiendquote:Op donderdag 13 december 2012 19:11 schreef supersof het volgende:
[..]
ja drm zeg ik niet
want ik weet niet hoe je kunt door strepen hier
ik heb pizza. maar ik heb hem in magnetron gedaan dus hij is niet zo lekker : (quote:
[S.] ... [/S.]quote:Op donderdag 13 december 2012 19:11 schreef supersof het volgende:
[..]
ja drm zeg ik niet
want ik weet niet hoe je kunt door strepen hier
ah dankjequote:Op donderdag 13 december 2012 19:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[S.] ... [/S.]
Zonder punten uiteraard
Waarom doe je pizza in de magnetron?quote:Op donderdag 13 december 2012 19:12 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb pizza. maar ik heb hem in magnetron gedaan dus hij is niet zo lekker : (
omdat ik niet weet hoe de oven hier werktquote:Op donderdag 13 december 2012 19:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom doe je pizza in de magnetron?
Heb je zo'n oldskool oven?quote:Op donderdag 13 december 2012 19:15 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ik niet weet hoe de oven hier werkt
nee oven en magnetron in een. en had geen zin om het uit te zoekenquote:
Oh dat is irritant jaquote:Op donderdag 13 december 2012 19:16 schreef supersof het volgende:
[..]
nee oven en magnetron in een. en had geen zin om het uit te zoeken
Ok, en nu?quote:Op donderdag 13 december 2012 19:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik heb deze leven nooit gewild zei geert van probleemwijken
hoe kom je bij oude fluitenblazer danquote:
IK moet wis ook nog makenquote:Op donderdag 13 december 2012 19:28 schreef Faux. het volgende:
Toch wel jammer dat elk topic hier op FOK! ineens interessant is als je nog veel schoolwerk hebt om te doen.
quote:Op donderdag 13 december 2012 19:28 schreef Faux. het volgende:
Toch wel jammer dat elk topic hier op FOK! ineens interessant is als je nog veel schoolwerk hebt om te doen.
Geen ideequote:Op donderdag 13 december 2012 19:27 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
hoe kom je bij oude fluitenblazer dan
dat is waar,quote:Op donderdag 13 december 2012 19:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
Geen ideemoet toch wat verzinnen
Goeddd weer een nieuwe baan erbij voor door de weeksquote:Op donderdag 13 december 2012 19:30 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dat is waar,hoe was jou dag dan?
lekker man, mijne ging ook lekker nieuw personlijk Deadlift record neergezet 105 kilo 5 keer, squat nu 80x5quote:Op donderdag 13 december 2012 19:31 schreef Taexon het volgende:
[..]
Goeddd weer een nieuwe baan erbij voor door de weeks
en in het weekend lekker blijven beveiliging![]()
verwarming aan doenquote:Op donderdag 13 december 2012 19:36 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme, fucking koud op mijn kamer
* stuurt warmte naar Vinnie *quote:Op donderdag 13 december 2012 19:36 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme, fucking koud op mijn kamer
Dankjequote:Op donderdag 13 december 2012 19:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
* stuurt warmte naar Vinnie *
goedemorgen (:quote:
ik kwam er vandaag in de trein achter dat jouw naam omgekeerd sarcasm is. hahahahahaaquote:
Hier kwam ik ook achter deze week.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:46 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kwam er vandaag in de trein achter dat jouw naam omgekeerd sarcasm is. hahahahahaa
misschien, heel misschien hoor helpt het als je niet op FOK! kijkt tussendoorquote:Op donderdag 13 december 2012 19:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik dacht 3 opdrachten is niks nou in 15min 2 af
quote:Op donderdag 13 december 2012 19:46 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kwam er vandaag in de trein achter dat jouw naam omgekeerd sarcasm is. hahahahahaa
haahah ja ik dacht ook telkens. waarom deze naam, hoe spreek je het uitquote:Op donderdag 13 december 2012 19:51 schreef msacras het volgende:
[..]
dat zegt iedereen de hele tijd haha. Ik sta zelfs in het "dingen waar je jaaaaaren later pas achter kwam" topic!
ja ik helemaal alleen nuquote:Op donderdag 13 december 2012 19:55 schreef Vinniiee het volgende:
Kut. Ineens start laptop opnieuw op
haha wat een bazenlaptopquote:Op donderdag 13 december 2012 19:55 schreef Vinniiee het volgende:
Kut. Ineens start laptop opnieuw op
Nou daarom dus. En geen idee, ik spreekt het zelf meestal uit als "msaakras" zegmaar, met de klemtoon op de eerste a.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:53 schreef supersof het volgende:
[..]
haahah ja ik dacht ook telkens. waarom deze naam, hoe spreek je het uit
jep.quote:
Ben er weer hoorquote:
Zo'n stomme update. Had het te laat doorquote:Op donderdag 13 december 2012 19:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha wat een bazenlaptop
Jepquote:
jaa doen (:quote:
mag ik niet geven srryyyyyyyyquote:
haha die druk ik altijd op herinner me over 4 uur weer ofzoquote:Op donderdag 13 december 2012 19:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben er weer hoor
[..]
Zo'n stomme update. Had het te laat door
[..]
Jep
Ja, dat wilde ik dus ook doen, maar ik was net te laatquote:Op donderdag 13 december 2012 20:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha die druk ik altijd op herinner me over 4 uur weer ofzo
hahaha sufkutjequote:Op donderdag 13 december 2012 20:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat wilde ik dus ook doen, maar ik was net te laat
prachtig woord sufkutje, die ik ga ik echt gebruikenquote:
haha awesomequote:Op donderdag 13 december 2012 20:07 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
prachtig woord sufkutje, die ik ga ik echt gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |